Не бях доволен от сферата, в която се развивах и реших да се преквалифицирам | Историята на Кирил Тодоров

Не бях доволен от сферата, в която се развивах и реших да се преквалифицирам | Историята на Кирил Тодоров

"Програмата дава много, но колкото повече вложиш ти, толкова повече ще вземеш."

DigitalPRO

2021-07-09

 

Кирил завършва психология, но не е доволен от развитието в областта и бързо открива своето ново призвание в DigitalPRO. Виж историята му, за да научиш повече.

"Не бях доволен от сферата, в която се развивах и реших да се преквалифицирам. Попаднах на DigitalPRO и след многобройни препоръки, реших да се запиша

Днес от човек, който се чудеше в началото какво изобщо е "Дигитален Маркетинг", се чувствам готов да скоча с двата крака в бранша. Изключително съм доволен от лекторите. 

В DigitalPRO обществото винаги ще се намери някой, който ще ти даде съвет и ще ти подаде ръка при необходимост."

Стилиян Запорожанов:
Добре дошъл, Кирил, благодаря ти много за това, че ни гостуваш в тази поредица, в която ще разкажем историите на наши успешни участници. Разкажи малко повече за теб на нашата аудитория - от къде си, с какво се занимаваш, защо избра DigitalPRO и докъде те доведе тази програма?

 

Кирил Тодоров:
Здравейте, казвам се Кирил, на 32 години съм, от Пазарджик. Преди около година и половина завърших психология в Пловдивския университет, след това известно време работих по специалността, но се оказа, че заплащането е подигравателно и ми хрумна идеята да се преквалифицирам. 

Един ден съвсем случайно, гледайки телевизия, попаднах на интервю на един експерт в бранша, заслушах се и се замислих какво ли е дигитален маркетинг. За пръв път чух за него. Процедурата след това е ясна - търсих обучения в Google, попаднах на DigitalPRO и ваши конкуренти. Започнах да сравнявам мнения в интернет, като по-голямата част клоняха в полза на DigitalPRO. След това последва една изключително знакова препоръка от експерт в бранша, човек когото страшно много уважавам и след няколко дни си подадох заявката.

 

Стилиян Запорожанов:
А как ти се стори програмата? Как всички тези предизвикателства, през които премина, те промениха като човек и професионалист? 

 

Кирил Тодоров:
Станах по-дисциплиниран. Преди, когато имах да свърша нещо, го започвах в понеделник. Но кой понеделник точно, не е ясно. Докато сега знам, че искам ли да продължавам напред, трябва да правя нещата навреме. Не може само да учиш теорията и да отлагаш нещата във времето, докато се струпат и да очакваш, че ще направиш качествена дипломна работа, това няма как да се случи.

От гледна точка на професионализма, определено мога да кажа, че от човек, който в началото се чудеше какво е дигитален маркетинг, в момента бих стартирал кампания. Разбира се, не очаквам, че ще е перфектната, но бих опитал, защото знам какво да направя. 

 

Стилиян Запорожанов:
Т.е. като начинаещ вече имаш мотивацията и увереността поне да опиташ да разбереш какво е това животно - дигиталния маркетинг. 

 

Кирил Тодоров:
Определено след завършването, мотивацията ми е да скоча с двата крака в бранша. Първо като стажант някъде, а след това професионално.

 

Стилиян Запорожанов:
А кое повече ти харесва да правиш в DigitalPRO - да гледаш обученията или да учиш за изпитите? Знаеш, че програмата е доста предизвикателна и отнема време, особено ако искаш да се сертифицираш. Кое е по-голямото предизвикателство - да гледаш дългите ни обучения, макар и разбити на отделни видеа или да учиш, за да се дипломираш при нас? 

 

Кирил Тодоров:
И двете. Най-много обичам да гледам видеата и да задавам въпроси, когато не разбирам нещо. А след това, като си извадя записките, обичам да седна и да се подготвя, да видя дали разбирам всичко.

 

Стилиян Запорожанов:
Т.е. освен, че ти харесва програмата, ти харесва и да задаваш въпроси в нашето общество?

 

Кирил Тодоров:
Определено. Спомням си първия модул, който беше за навлизане в дигиталния маркетинг, задавах по няколко въпроса на ден. 

 

Стилиян Запорожанов:
Това е напълно нормално, защото това е един от най-интересните модули - Маркетинг стратегии. Ти сам ми сподели преди началото на разговора, че това е един от любимите ти модули. Би ли ни разказал защо?

 

Кирил Тодоров:
Първо, той не е само теория. Всяко едно нещо, което е казано от лектора е подкрепено с примери, така че като ги чуеш да си ги визуализираш и да ги разбереш. И другото е, че той въвеждаш, но с всяка следваща лекция започва да задълбава, да ни подготвя за по-дълбоките води, в които ще се гмурнем. Изключително полезен и интересен, особено за хора, които никога до момента не са се докосвали до дигиталния маркетинг. Това е модул, в който всеки курсист може да се подготви за това, което предстои. 

 

Стилиян Запорожанов:
Доколкото разбирам, ти си доста доволен от нашата програма. Как би оценил в конкретика обучителния материал, лекторите и нашето DigitalPRO общество? За мен е важно да дадем конкретика и да не крием негативите, защото е ясно, че всичко си има позитивни и негативни страни. Така че, моля те, бъди напълно откровен.

 

Кирил Тодоров:
Имаше модули, за които ми отне много време да разбера, въпреки че задавах въпроси и получавах отговори, пак излизаше нещо, което не мога да си обясня. Наложи се да ги изгледам по няколко пъти, което отнема време.

Но в крайна сметка, програмата изисква да се отдели повече време, да си по-мотивиран. Тя дава много, но колкото повече вложиш ти, толкова и ще вземеш. Не може да очакваш, че ако отделяш 30 минути на ден, нещата ще се получат и ще направиш качествена Дипломна работа.

Относно лекторите, мога да кажа, че съм изключително доволен от тях. Дори имах един случай, когато беше Google Ads модула, ми изникна един въпрос късно вечерта. Срам - не срам, реших да пиша на лектора на лично съобщение. След около час и половина получих лично за мен записано видео, в което лекторът стъпка по стъпка обяснява къде се намира дадената настройка и защо не я откривам. Това беше уникално преживяване, което те кара да се чувстваш специален, че не си просто един от многото, а си част от общество, в което винаги има кой да ти помогне и да разгледа казуса ти. 

 

Стилиян Запорожанов:
Би ли казал няколко думи за обществото, тъй като ти си една от основните движещи сили в него, хората постоянно пускат сърца на твоите коментари, лайкове. На камерата може да не се види, че се изчервяваш, но със сигурност тази емоция ти е приятна. Знаеш, че в нашето общество правим много уебинари, на които обръщаме внимание на въпросите, на които нашите лектори не са успели да отговорят. Ти си един от най-активните участници, но и много други хора задават въпроси. Какво ти е впечатлението и дали обществото върши своята работа - да подпомага учебния процес на участниците? 

 

Кирил Тодоров:
Определено ми е направило впечатление, че по-голямата част от обществото върши своята работа. Винаги се намира някой, който да ти даде съвет, дали ще бъде някой от лекторите, някой по-напреднал или някой, който има същия проблем, винаги се намира кой да ти подаде ръка.

 

Стилиян Запорожанов:
Супер! Значи нашето общество не е като поредната Facebook група, в която има множество хора, които са просто призраци и не си помагат един на друг, а точно обратното. Защото в крайна сметка това е нашата цел - да съберем хора, които дори да са на различно ниво, си помагат. 

Важно ли е за теб да бъдат чувани участниците и тяхната обратна връзка? Ти наистина си преминал през какви ли не хубави и лоши неща в нашата програма, защото няма да крия, въпреки че даваме най-доброто от себе си, се е случвало да стъпим накриво. 

 

Кирил Тодоров:
Абсолютно. Когато е градивна обратна връзка, е хубаво да се чуе. В крайна сметка, монетата има 2 страни и е хубаво да се видят и двете.

 

Стилиян Запорожанов:
Като финален въпрос бих искал да те попитам какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на DigitalPRO и дали им препоръчваш програмата, ако искат да се занимават с дигитален маркетинг? 

 

Кирил Тодоров:
Като съвети мога да кажа 2 неща:

Когато започнат програмата да знаят, че действително трябва да вложат много, ако искат да получат много. Да си определят до къде искат да стигнат. Ако искат да стигнат до края, да станат добри след завършването, трябва да вложат доста от себе си като време и ресурси.

Другият ми съвет е, ако се запишат в DigitalPRO, да бъдат малко по-смели и да задават въпроси в групата, защото доста често ми се случва, като задавам въпрос, да се окаже, че още 10 човека са искали да попитат същото, но никой не се е осмелил.  Както казваш ти, единственият лош въпрос е незададеният. 

На 100% бих препоръчал DigitalPRO. Името на програмата говори ясно какъв ще излезеш ти след нея.

 

Стилиян Запорожанов:
Но само и единствено, когато ти дадеш, както каза. 

 

Кирил Тодоров:
Абсолютно, не дадеш ли, няма как да получиш. С 2 ръце бих препоръчал програмата, както казва един от нашите преподаватели: “ Целта на DigitalPRO е да ви направим маркетинг нинджи”. 

 

Стилиян Запорожанов:
Супер. Много ти благодаря, Кирил, за този разговор. Надявам се да е бил полезен на всички. На теб ти пожелавам успешно дипломиране, защото точно сега се подготвяш за предаването на твоята дипломна работа и за държавен изпит. 

Радвам се, че програмата те мотивира да искаш повече. Радвам се и на всички тези позитивни неща, които сподели с мен в този разговор и силно се надявам да продължиш в тази индустрия. Знаеш, че DigitalPRO винаги ще бъде твой гръб и ще ти помага при нужда. Благодаря ти за твоето участие и до нови срещи.

 

Кирил Тодоров:
И аз благодаря за разговора. До скоро.

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344