B2B маркетинг и дигитализация на търговски процеси

Научи как да създадеш успешна B2Bмаркетинг стратегия, как да дигитализираш търговските процеси и как да обединиш усилията на твоите маркетолози и търговци, за да изградиш имиджа на своята комапния, да вдъхнеш доверие у своите потенциални клиенти и да започнеш да генерираш повече продажби в дългосрочен план.

Начало26.04.2021
Край31.08.2021

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще получиш важни теоритични знания, които ще бъдат подкрепени с много примери от практиката:

-Как да изградиш цялостна B2Bмаркетинг стратегия и как да я управляваш

-Как да изградиш силна и въздействаща корпоративна идентичност, която да показва професионализма на твоята компания и да подсилва имиджа ти

-Какаво представляват Inbound и Outbound методологиите в маркетинга

-Кои са успешните канали и задължителните видове съдържание в B2Bмакетинга

-Как и защо да изградиш CRM система до 1 000 000 контакта напълно безплатно

-Как и защо да дигитализираш търговските си процеси

-Как да изграждаш комплексни маркетинг фунии и да автоматизираш дейностите на твоя маркетинг и търговски екип

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

26 АПРИЛ - ПОНЕДЕЛНИК

- Отключване на всички лекции в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

*тъй като Курс №16 е част от свободноизбираемите курсове в програмата, участниците получават моментален достъп до всички лекции в него, за да могат да ги гледат в удобно за тях време и в удобно за тях темпо

За Начинаещи

За начинаещи маркетолози и търговци, които прохождат в сферата на B2B маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.

За Средно Напреднали

За средно напреднали маркетолози и търговци, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешен B2B маркетинг и иновативни търговски инструменти.

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист, за да създаде успешна B2Bмаркетинг стратегия;

2/ Какво представлява Inbound и Outbound методологията и защо тяхното миксиране е ултимативния маркетинг на бъдещето

3/ Примери от практиката за успешните B2B маркетинг канали и съдържанието в тях

4/ Дигитализация на търговски процеси – HubspotCRM, LinkedIn и имейл маркетинг

5/ Комплексни маркетинг фунии и автоматизация на твоите B2Bмаркетинг и търговски активности

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Ще създадеш самостоятелно своя собствена B2Bмаркетинг стратегия;

2/ Ще създадеш самостоятелно своя CRM и ще дефинираш неговите филтри

3/ Ще създадеш своята първа комплексна фуния, която ще съдържа Inbound и Outbound методологията

- B2B vs. B2C - наистина ли са толкова различни? (B2B vs. B2C компании, B2B vs. B2B клиенти, B2B vs. B2B маркетинг)

-B2B маркетинг: Анализ и стратегия (цели, USPs на бизнеса и на продуктите, анализ на конкуренцията, анализ на потенциалните клиенти)

-B2B маркетинг: Две успешни методологии: Inbound Marketing и Outbound Marketing (клиентска пътека, видове съдържание и видове канали)

-B2B маркетинг: Корпоративна идентичност (лога, послания, корпоративен кит, бранд бук)

-B2B маркетинг: Онлайн канали (уебсайт, социални мрежи, специализирани онлайн медии, PPC реклами, SEO, имейл маркетинг)

-B2B маркетинг: Офлайн канали (събития за клиенти, изложения/панаири, КСО кампании)

-B2B маркетинг: Съдържание (статии, видеа, професионални снимки, e-books, лендинг страници, имейл бюлетини)

-B2B маркетинг: Рекламни материали (онлайн презентации, брошури и каталози)

-B2B маркетинг & търговия: CRM и дигитализация на търговски процеси-B2B маркетинг & търговия: LinkedIn и имейл маркетинг като търговски канали

-B2B маркетинг & търговия: Фунии и автоматизация

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ B2B бизнес

- Account Manager в маркетинг или комуникационна агенция

- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2020г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 3.0, в която се включват всички 18 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 200лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

До кога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 3.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 01.09.2021г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Валентина Куцева

Co-Founder @ Limacon Marketing

Валентина Куцева завършва висше образование в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния (B2B) сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ.

Валентина и нейният партньор Иван са основатели на бранда Limacon, който оперира в 3 направления: Limacon Marketing, Limacon Event Center и Limacon SalesHub.

Валентина и Иван основават Limacon Marketing преди четири години. Компанията е по-известна като външен маркетинг отдел на средни и големи фирми в B2B сектора. В своята същност Limacon Marketing помага на клиентите си да изграждат и менежират ежемесечно дългосрочна маркетинг стратегия с цел тяхното упешно позициониране на българския и световен пазар.

През 2016 година Валентина и Иван стартират и Limacon Event Center - водеща офлайн платформа за бизнес хора в Пловдив, които искат да усъвършенстват своите професионални и меки умения. С над 2 хиляди посетители и повече от 50 обучения и събития годишно, Limacon Event Center се превърна в мястото за развитие на професионални и меки умения в Пловдив.

В началото на 2019 година стартира и третият бранд на компанията - Limacon SalesHub - първият sales solution partner на Hubspot за България – една от най-големите платформи за маркетинг и продажбени автоматизации в света. Limacon SalesHub предоставя цялостни решения за оптимизация на продажбени процеси и въшна услуга за допълнително генериране на повече потенциални клиенти и реални продажби за вашия бизнес.

Иван Бондоков

Co-Founder @ Limacon Marketing

Иван Бондоков прекарва цели 6 години във Вюрцбург, Германия, където следва политология. След завръщането си в България през 2008 година, той работи в международния гигант HP и дигиталната платформа за социална промяна Move.bg.

Страстта и най-големият талант на Иван са продажбите и изграждането на устойчиви партньорства между хора и организации. 

Иван и неговия бизнес партньор Валентина са основатели на Limacon (www.limacon.bg) – компания, която работи като външен отдел за повече от 40 български и международни компании и им помага в развитието на четири основни дейности – маркетинг, продажби, бизнес дигитализация и организация на събития.

Limacon е на пазара от 2016 година, изградена е от 20 силно мотивирани и амбициозни лимаконци, за които най-важното са резултати и пак резултати.

  • 15 часа продължителност
  • Видео уроци онлайн
  • Презентации за сваляне

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344