Ефективен Instagram Маркетинг

Научи конкретни стратегии и тактики за планиране и създаване на ефективни Instagram маркетинг кампании, които генерират високи резултати и ангажираност!

Начало13.04.2020
Край25.04.2020
(0.0)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Кои са стъпките за създаване успешна Instagram маркетинг стратегия;
- Как да направиш бизнес профила си харесван с активни последователи;
- Тактики за органично увеличаване на последователите;
- Партньорства с инфлуенсъри;
- Създаване на Instagram маркетинг кампания от А до Я (постове, сторита и др);
- Различни стратегии за различни типове бизнес;

Информация за курса

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на Instagram маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за увеличаване на своите последователи и създаване на ангажиращи и ефективни Instagram маркетинг кампании;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са стъпките за създаване успешна Instagram маркетинг стратегия;

2/ Как да направиш бизнес профила си харесван с активни последователи;

3/ Как да увеличаваме органично нашите последователи;

4/ Как да си партнираме с инфлуенсъри;

5/ Създаване на Instagram маркетинг кампания от А до Я;

6/ Различни стратегии за различни типове бизнес;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Как да напишем своето Bio в нашия бизнес профил;

2/ Как да създаваме/намираме/избираме съдържание за споделяне;

3/ Как да пишем ангажиращи постове;

4/ Избор на хаштагове

5/ Как да създадем стратегия със Story-та;

6/ Как да пускаме Instagram реклами и да анализираме статистики;

ЛЕКЦИЯ #1

СЪЗДАВАНЕ НА АКАУНТ (ПРОФИЛ) В ИНСТАГРАМ

- Видове акаунти
- Как изглежда добрият акаунт
- Избор на име на акаунта
- Какво да направим, ако името е заето?
- Име на акаунта vs username
- Какво е добро лого?
- Дизайн на профилната ти снимка
- Какво е добро bio?
- Какво трябва да казва bio-то?

ЛЕКЦИЯ #2

СЪДЪРЖАНИЕ В Instagram

- Видове съдържание
- Личен или Бизнес профил
- Какво работи в Инстаграм
- Елементи на добрия пост
- Създаване на текст към поста
- Как да добавяме невидими разделителни линии
- Calls to action
- Какво са хаштаговете?
- Избор на хаштагове

ЛЕКЦИЯ #3

АВТОМАТИЗАЦИЯ НА СЪЗДАВАНЕТО НА СЪДЪРЖАНИЕ

- Създаване на работен файл за създаване на съдържание
- Писане на препоръки
- Пускане на тестове
- Избор на време за постване
- Постване по график
- Използване на планирани публикации

ЛЕКЦИЯ #4

STORY и Instagram LIVE

- Анатомия на сторито
- Стратегия за създаване на сторита
- Как да постваме стори
- Calls to action
- Какво е Instagram live
- За какво се използва
- Оптимизиране на съдържанието с цел излъчване

ЛЕКЦИЯ #1

Instagram РЕКЛАМА

- Типове Инстаграм реклама
- Спонсорирани постове
- Инстаграм feed реклами
- Спонсорирана реклама на сторито
- Спонсориранa реклама на Instagram Live
- Избор на целева аудитория
- Проучване на конкуренцията
- Често срещани пропуски

ЛЕКЦИЯ #2

Instagram ОРГАНИЧНО РАЗПРОСТРАНЕНИЕ

- Промотиране на профила
- Емотикони и линкове
- Избор на фото тема
- Свързване на Инстаграм с Фейсбук
- Партньорство с инфлуенсъри
- Игри с награди
- Въпроси и пулове
- Постове за споделяне

ЛЕКЦИЯ #3

Instagram СТАТИСТИКИ

- Метрики, налични през профила
- Как се изчислява engagement (ангажираност на последователите)
- Метрики, налични през допълнителни платформи
-’’Look alike” таргет аудитория
- Топ 5 достъпни решения за Инстаграм статистики

ЛЕКЦИЯ #4

ТОП 10 СУПЕР ПРОФИЛА И ТОП 10 ГРЕШКИ

- Кои са Топ 10 Инстаграм профила, които продават и от които да черпим идеи
- Кои са Топ 10 най-често срещани грешки при Инстаграм рекламата

13 АПРИЛ - ПОНЕДЕЛНИК

- Откриване на всички свободноизбираеми курсове с уебинар от 19:30 до 20:30ч

Място: Обща Facebook група на всички участници в DigitalPRO 2.0

14 АПРИЛ - ВТОРНИК

- Отключване на всички лекции от Ниво 1 и Ниво 2 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

*тъй като Курс №9 е част от свободноизбираемите курсове в програмата, участниците получават моментален достъп до всички лекции в него, за да могат да ги гледат в удобно за тях време и в удобно за тях темпо

25 АПРИЛ - СЪБОТА

- Начало на Workshop с обучение на живо от 9:00ч до 13:00ч

Място: Учебен център на DigitalPRO, гр. София, ул. „Лютиброд“ 3

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Instagram специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Instagram специалист на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 17-ти Септември 2019г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 2.0, в която се включват всички 15 курса.

След началото на програмата (21-ви Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 200лв за участие във всеки отделен курс.

При индивидуалните курсове участникът не полага изпити и не прави курсови работи, което означава, че не подлежи на сертифициране от МОН.

Какво представляват Ниво #1 и Ниво #2 от курса?

Ниво #1 и Ниво #2 от всички 7 свободноизбираеми курса представлява обучително съдържание за начинаещи, което се провежда само онлайн в новата платформа на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите в Ниво #1 ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи.

Съдържанието в Ниво #2 ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Лекциите в Ниво #1 и #2 се отключват по предварително определена обучителна програма (календар), като ще могат да се гледат неопределен брой пъти, за да може всеки участник да разбере и приложи практически наученото от курса.

Всяка лекция от Ниво #1 и Ниво #2 ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Достъп до Ниво #1 и Ниво #2 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всички участници в курса ще могат да задават своите въпроси към лектора в секция коментари, която ще се намира под всяко видео от курса.

До кога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 2.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 01.09.2020г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Добромира Маринчева

Instagram Marketing

 

Добромира Маринчева, Даниела Ничева и Десислава Загорова са основателки и успешно управляват 2D Influence, агенция за работа със социални мрежи и реализиране на инфлуенсър маркетинг кампании в дигитална среда.

Разработвали са кампании в различни индустрии с клиенти като Puffies, Reebok, Vivre, Hotel Downtown, Energizer и много други.

Палят се от възможностите на дигиталния маркетинг, възможностите за точно проследяване, измерване и планиране на резултати. Винаги се водят от ефективността на маркетинговия бюджет и така стигат до работата с рекламни лица в социалните мрежи.

Заедно комбинират над 40 години опит в корпоративни структури, управлявайки различни отдели – Маркетинг, Продукти и Услуги, ПР, Корпоративни Продажби и Работа с Ключови Клиенти.

Десислава Загорова

Instagram Marketing

Десислава Загорова, Даниела Ничева и Добромира Маринчева са основателки и успешно управляват 2D Influence, агенция за работа със социални мрежи и реализиране на инфлуенсър маркетинг кампании в дигитална среда.

Разработвали са кампании в различни индустрии с клиенти като Puffies, Reebok, Vivre, Hotel Downtown, Energizer и много други.

Палят се от възможностите на дигиталния маркетинг, възможностите за точно проследяване, измерване и планиране на резултати. Винаги се водят от ефективността на маркетинговия бюджет и така стигат до работата с рекламни лица в социалните мрежи.

Заедно комбинират над 40 години опит в корпоративни структури, управлявайки различни отдели – Маркетинг, Продукти и Услуги, ПР, Корпоративни Продажби и Работа с Ключови Клиенти.

Цена: 200 лв.

*цената на курса, която влиза в сила от 17.09 след приключване на записванията за цялата програма

  • 20 часа продължителност
  • Ниво #1 - видео уроци
  • Ниво #2 - видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:200 лв.

Запиши DigitalPRO 2.0

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344