Как да бъдем успешен Акаунт Мениджър в Дигитална Агенция?
Модул #10 с Мартин Попов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за позицията Дигитален Акаунт Мениджър и нейното успешно изпълняване в дигитална маркетинг агенция.


   Придобиване на основни умения, които подпомагат бизнес комуникацията с парньори на дигиталната агенция и вътрешно организационни умения, подпомагащи управлението на екип от маркетинг специалисти.

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какъв е бизнес моделът на една дигитална агенция и кои са услугите, които предоставя;

  Каква е структурата в една дигитална агенция;

  Как взаимодействат помежду си екипите в една дигитална агенция и какви отговорности и задължения има всяка позиция;

  Какво включва позицията Digital Account Manager в дигиталната агенция;

  Какви елементи съдържа процесът на Продажба, който всеки един Digital Account Manager трябва да знае и умее;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да създадат примерна дигитална кампания и да разберат как работят нейните елементи;

  Да приложат на практика знания за това как се комуникира с клиенти, как се водят телефонни разговори, срещи и др.;

  Да разберат процеса на създаване на оферти за дигитална реклама, изготвяне на презентации и презентиране пред партньори;

  Да приложат на практика знания и умения по комуникация с вътрешния екип;

  Да приложат на практика умения, обхващащи процеса на Продажба - от проучване на клиент до upsell на клиента

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които тепърва навлизат в сферата на дигиталния маркетинг и искат да станат част от екипа на маркетинг агенция;

  За средно-напреднали, които искат да надградят своите знания и научат повече методологии и процеси, които да следват;

  За всички хора, които искат да развиват себе си като Маркетинг мениджъри, да управляват екип от маркетинг специалисти и да комуникират с бизнес партньори;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

  Дигитален Акаунт мениждър
в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

  Дигитален Акаунт асистент в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

  Собственик на свой бизнес в сферата на дигиталния маркетинг;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
БИЗНЕС МОДЕЛ НА ДИГИТАЛНА АГЕНЦИЯ

  Как работи рекламният бранш
  Какви са видовете бизнес организации и ролята им в цялата маркетингова система
  Какви услуги предлага една дигитална агенция
  Каква е структурата в една дигитална агенция
  Как взаимодействат помежду си екипите в дигиталната агенция

ЛЕКЦИЯ #2:
ПОЗИЦИЯТА ДИГИТАЛЕН АКАУНТ МЕНИДЖЪР

  Характеристики на позицията Digital Account Manager

  Етапи и елементи на бизнес комуникацията с клиенти
  Етапи и елементи на вътрешнофирмената комуникация
  Финансови документи и как да се работи с тях

  Отговорности и задължения на Digital Account Manager

ЛЕКЦИЯ #3:
ПРОЦЕС ПРИ ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

  Онлайн стратегия - елементи и стъпки

  Рекламни инструменти за успешна комуникация с клиенти
  Дигитални рекламни канали и ролята им за успешен upsell (надпродажба) на клиенти
  Елементи на една дигитална кампания
  Създаване на примерна дигитална кампания


ЛЕКЦИЯ #4:
ПРОЦЕС ПРИ БИЗНЕС КОМУНИКАЦИЯ

  Основни елементи на бизнес комуникацията с парньори на дигитална агенция
  Комуникация с клиенти - основни елементи и стъпки
  Телефонни разговори с клиенти - структура за успешна комуникация
  Планиране на срещи с клиенти
  Как да отправиш неустоимо предложение на клиент

ЛЕКЦИЯ #5:
ПРОЦЕС ПРИ РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ

  Създаване на оферта за дигитална реклама
  Елементи на една презентация
  Изготвяне на презентация и презентиране пред клиенти

  Оптимизиране на рекламна кампания
  Комуникация с вътрешния екип  

ЛЕКЦИЯ #6:
ПРОЦЕС ПРИ ПРОДАЖБА

  Основни елементи в процеса на Продажба
  Проучване на потенциален клиент
  Комуникация с потенциален клиент
  Провеждане на среща с потенциален клиент
  Изготвяне на предложение и Upsell (надпродажба) на клиента

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 2-ри Април / Край: 18-ти Април

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Мартин Попов е управител на дигитална агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Мартин е член на борда на IAB България, където дейно помага за развитието на дигиталния бранш у нас.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки