Как да бъдем успешен Акаунт Мениджър в Дигитална Агенция?
Модул #10 с Мартин Попов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за позицията Дигитален Акаунт Мениджър и нейното успешно изпълняване в дигитална маркетинг агенция.


   Придобиване на основни умения, които подпомагат бизнес комуникацията с парньори на дигиталната агенция и вътрешно организационни умения, подпомагащи управлението на екип от маркетинг специалисти.

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какъв е бизнес моделът на една дигитална агенция и кои са услугите, които предоставя;

  Каква е структурата в една дигитална агенция;

  Как взаимодействат помежду си екипите в една дигитална агенция и какви отговорности и задължения има всяка позиция;

  Какво включва позицията Digital Account Manager в дигиталната агенция;

  Какви елементи съдържа процесът на Продажба, който всеки един Digital Account Manager трябва да знае и умее;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да създадат примерна дигитална кампания и да разберат как работят нейните елементи;

  Да приложат на практика знания за това как се комуникира с клиенти, как се водят телефонни разговори, срещи и др.;

  Да разберат процеса на създаване на оферти за дигитална реклама, изготвяне на презентации и презентиране пред партньори;

  Да приложат на практика знания и умения по комуникация с вътрешния екип;

  Да приложат на практика умения, обхващащи процеса на Продажба - от проучване на клиент до upsell на клиента

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които тепърва навлизат в сферата на дигиталния маркетинг и искат да станат част от екипа на маркетинг агенция;

  За средно-напреднали, които искат да надградят своите знания и научат повече методологии и процеси, които да следват;

  За всички хора, които искат да развиват себе си като Маркетинг мениджъри, да управляват екип от маркетинг специалисти и да комуникират с бизнес партньори;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

  Дигитален Акаунт мениждър
в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

  Дигитален Акаунт асистент в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

  Собственик на свой бизнес в сферата на дигиталния маркетинг;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
БИЗНЕС МОДЕЛ НА ДИГИТАЛНА АГЕНЦИЯ

  Как работи рекламният бранш
  Какви са видовете бизнес организации и ролята им в цялата маркетингова система
  Какви услуги предлага една дигитална агенция
  Каква е структурата в една дигитална агенция
  Как взаимодействат помежду си екипите в дигиталната агенция

ЛЕКЦИЯ #2:
ПОЗИЦИЯТА ДИГИТАЛЕН АКАУНТ МЕНИДЖЪР

  Характеристики на позицията Digital Account Manager

  Етапи и елементи на бизнес комуникацията с клиенти
  Етапи и елементи на вътрешнофирмената комуникация
  Финансови документи и как да се работи с тях

  Отговорности и задължения на Digital Account Manager

ЛЕКЦИЯ #3:
ПРОЦЕС ПРИ ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

  Онлайн стратегия - елементи и стъпки

  Рекламни инструменти за успешна комуникация с клиенти
  Дигитални рекламни канали и ролята им за успешен upsell (надпродажба) на клиенти
  Елементи на една дигитална кампания
  Създаване на примерна дигитална кампания


ЛЕКЦИЯ #4:
ПРОЦЕС ПРИ БИЗНЕС КОМУНИКАЦИЯ

  Основни елементи на бизнес комуникацията с парньори на дигитална агенция
  Комуникация с клиенти - основни елементи и стъпки
  Телефонни разговори с клиенти - структура за успешна комуникация
  Планиране на срещи с клиенти
  Как да отправиш неустоимо предложение на клиент

ЛЕКЦИЯ #5:
ПРОЦЕС ПРИ РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ

  Създаване на оферта за дигитална реклама
  Елементи на една презентация
  Изготвяне на презентация и презентиране пред клиенти

  Оптимизиране на рекламна кампания
  Комуникация с вътрешния екип  

ЛЕКЦИЯ #6:
ПРОЦЕС ПРИ ПРОДАЖБА

  Основни елементи в процеса на Продажба
  Проучване на потенциален клиент
  Комуникация с потенциален клиент
  Провеждане на среща с потенциален клиент
  Изготвяне на предложение и Upsell (надпродажба) на клиента

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 9-ти Април / Край: 25-ти Април

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

 

ЛЕКТОР НА КУРСА

Мартин Попов е управител на дигитална агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Мартин е член на борда на IAB България, където дейно помага за развитието на дигиталния бранш у нас.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки