Как да станем успешен Content & Creative маркетинг спецалист?
Модул #4 с Александър Славов


Цели на курса:

   Придобиване на теоретични, но предимно практически познания за дигиталния маркетинг и маркетинговите комуникации с цел повече креативност и самостоятелно управляване;


   Познаване спецификите на различните социални медии и създаване на ефикасни рекламни съобщения;

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какво е инсайт, идея, концепция, real-time digital marketing и какъв е пътят към една успешна кампания;

 Какви са стъпките при оформянето на текст и изображение в дигиталния маркетинг и какви са предимствата на социалните медии;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Запознаване с добри рекламни практики от България и чужбина;

  Прилагане на различни рекламни модели;

  Писане на рекламни текстове според поставените цели;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Creative & Copywriting и имат нужда от свежи идеи и конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече рекламни подходи за създаване на успешно и viral съдържание;

  За всички хора, които искат да научат как да пишат завладяващи текстове, които карат хората да се ангажират, изгледат реклама до край и вдъхват доверие у потребителя

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;
   Дигитален Account Manager или Творчески Директор в дигитална агенция;

   Маркетинг специалист
 в дигитална агенция, startup или компания;

   Copywriter или Creative специалист в дигитална агенция, startup или компания;

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
КАЧЕСТВЕНАТА ИДЕЯ КАТО ОСНОВА
НА ВСЯКА УСПЕШНА КАМПАНИЯ

  Какво е инсайт
  От идея през концепция до успешна кампания
  Как инсайтът води до идея и идеята се превръща в концепция
  Разгръщането на концепцията в различни канали

ЛЕКЦИЯ #2:
СЪЗДАВАНЕ НА ТЕКСТ И ВИЗИЯ

  Оформянето на текст и изображение в дигиталния маркетинг

  Видове текстове в дигиталния маркетинг
  Как да пишем завладяващи маркетинг послания
  Какво е Storytelling и къде и как да го прилагаме

ЛЕКЦИЯ #3:
СПЕЦИФИКА НА СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ
КАТО КАНАЛ ЗА КОМУНИКАЦИЯ


  Функции и специфики на социалните медии

  Предимства на медиите за успешно реализиране на кампании
  Видове рекламни формати в социалните медии
  Изграждане на послание според типа социална медия

ЛЕКЦИЯ #4:
ПРАКТИЧЕСКИ ПРИМЕРИ ОТ Real-time маркетинга

  Какво е Real-time дигитален маркетинг
  Ситуации, при които е необходим Real-time маркетинг
  Дискусия върху нови възможности за Real-time маркетинг
  Анализ на практически примери от България и Чужбина

ЛЕКЦИЯ #5:
РЕКЛАМНИ МОДЕЛИ В РЕКЛАМНАТА КОМУНИКАЦИЯ

  Изучаване на различни рекламни модели
  Моделът AIDA
  Моделът DAGMAR

  Запознаване с рекламните методи на Йонатан Доминиц

ЛЕКЦИЯ #6 - ЧАСТ 1:
ПРАКТИЧЕСКИ ПОГЛЕД ВЪРХУ НАГРАЖДАВАНИ РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ В БЪЛГАРИЯ И ЧУЖБИНА

  Запознаване с добри практики от България и Чужбина
  Запознаване с кампании, в които е участвал лично преподавателят
  Анализ на най-добрите примери в българската реклама от последните години
  Анализ и дискусия върху интересни примери от чуждестранни кампании


ЛЕКЦИЯ #6 - ЧАСТ 2:
СЪЗДАВАНЕ НА АУДИО И ВИДЕО РЕКЛАМА
(*oтвъд класическите текстове) 

  Oсновите за писане на текстове за радио (Spotify) и видео
  Как се пише радио реклама
  Как се оформя Storyline и StoryBoard
  Видео реклама в различни канали


КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 13-ти Ноември / Край: 29-ти Ноември
Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, специализиран в Creative & Content маркетинга. За своя над 8-годишен опит в тази сфера той е заемал позициите на Copywriter и творчески директор, а в момента е senior copywriter в All Channels Communication – най-голямата независима комуникационна агенция в България. 

Биографията му включва редица проекти, спечелили награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му е онлайн (и не само) комуникацията на Крадецът на ябълки. Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Райфайзенбанк, Кауфланд, Stolichno, Starobrno, Оргахим, The Mall, WWF, eSky, Jameson и други. 

Преди да започне да се занимава с реклама и маркетинг, Александър стартира кариерата си като PR, а след това се развива като редактор и главен редактор в няколко автомобилни онлайн издания. Рекламата и дигиталната комуникация обаче го завладяват, а доказателство за постиженията му е и поканата за участие в Първата Facebook конференция в България. 

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки