Как да станем успешен Content & Creative маркетинг спецалист?
Модул #4 с Александър Славов


Цели на курса:

   Придобиване на теоретични, но предимно практически познания за дигиталния маркетинг и маркетинговите комуникации с цел повече креативност и самостоятелно управляване;


   Познаване спецификите на различните социални медии и създаване на ефикасни рекламни съобщения;

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какво е инсайт, идея, концепция, real-time digital marketing и какъв е пътят към една успешна кампания;

 Какви са стъпките при оформянето на текст и изображение в дигиталния маркетинг и какви са предимствата на социалните медии;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Запознаване с добри рекламни практики от България и чужбина;

  Прилагане на различни рекламни модели;

  Писане на рекламни текстове според поставените цели;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Creative & Copywriting и имат нужда от свежи идеи и конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече рекламни подходи за създаване на успешно и viral съдържание;

  За всички хора, които искат да научат как да пишат завладяващи текстове, които карат хората да се ангажират, изгледат реклама до край и вдъхват доверие у потребителя

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;
   Дигитален Account Manager или Творчески Директор в дигитална агенция;

   Маркетинг специалист
 в дигитална агенция, startup или компания;

   Copywriter или Creative специалист в дигитална агенция, startup или компания;

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
КАЧЕСТВЕНАТА ИДЕЯ КАТО ОСНОВА
НА ВСЯКА УСПЕШНА КАМПАНИЯ

  Какво е инсайт
  От идея през концепция до успешна кампания
  Как инсайтът води до идея и идеята се превръща в концепция
  Разгръщането на концепцията в различни канали

ЛЕКЦИЯ #2:
СЪЗДАВАНЕ НА ТЕКСТ И ВИЗИЯ

  Оформянето на текст и изображение в дигиталния маркетинг

  Видове текстове в дигиталния маркетинг
  Как да пишем завладяващи маркетинг послания
  Какво е Storytelling и къде и как да го прилагаме

ЛЕКЦИЯ #3:
СПЕЦИФИКА НА СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ
КАТО КАНАЛ ЗА КОМУНИКАЦИЯ


  Функции и специфики на социалните медии

  Предимства на медиите за успешно реализиране на кампании
  Видове рекламни формати в социалните медии
  Изграждане на послание според типа социална медия

ЛЕКЦИЯ #4:
ПРАКТИЧЕСКИ ПРИМЕРИ ОТ Real-time маркетинга

  Какво е Real-time дигитален маркетинг
  Ситуации, при които е необходим Real-time маркетинг
  Дискусия върху нови възможности за Real-time маркетинг
  Анализ на практически примери от България и Чужбина

ЛЕКЦИЯ #5:
РЕКЛАМНИ МОДЕЛИ В РЕКЛАМНАТА КОМУНИКАЦИЯ

  Изучаване на различни рекламни модели
  Моделът AIDA
  Моделът DAGMAR

  Запознаване с рекламните методи на Йонатан Доминиц

ЛЕКЦИЯ #6 - ЧАСТ 1:
ПРАКТИЧЕСКИ ПОГЛЕД ВЪРХУ НАГРАЖДАВАНИ РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ В БЪЛГАРИЯ И ЧУЖБИНА

  Запознаване с добри практики от България и Чужбина
  Запознаване с кампании, в които е участвал лично преподавателят
  Анализ на най-добрите примери в българската реклама от последните години
  Анализ и дискусия върху интересни примери от чуждестранни кампании


ЛЕКЦИЯ #6 - ЧАСТ 2:
СЪЗДАВАНЕ НА АУДИО И ВИДЕО РЕКЛАМА
(*oтвъд класическите текстове) 

  Oсновите за писане на текстове за радио (Spotify) и видео
  Как се пише радио реклама
  Как се оформя Storyline и StoryBoard
  Видео реклама в различни канали


КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 20-ти Ноември / Край: 6-ти Декември
Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

 

ЛЕКТОР НА КУРСА

Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, специализиран в Creative & Content маркетинга. За своя над 8-годишен опит в тази сфера той е заемал позициите на Copywriter и творчески директор, а в момента е senior copywriter в All Channels Communication – най-голямата независима комуникационна агенция в България. 

Биографията му включва редица проекти, спечелили награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му е онлайн (и не само) комуникацията на Крадецът на ябълки. Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Райфайзенбанк, Кауфланд, Stolichno, Starobrno, Оргахим, The Mall, WWF, eSky, Jameson и други. 

Преди да започне да се занимава с реклама и маркетинг, Александър стартира кариерата си като PR, а след това се развива като редактор и главен редактор в няколко автомобилни онлайн издания. Рекламата и дигиталната комуникация обаче го завладяват, а доказателство за постиженията му е и поканата за участие в Първата Facebook конференция в България. 

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *

(**Вече не можете да се запишете за участие в курса за тази учебна година)



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки