Как да Създадем и Оптимизираме успешно сайт за повече реализации?
Модул #2 с Пламен Бързев


Цели на курса:

   Да научим конкретни познания и инструменти, с които студентите ще могат успешно да реализират маркетинг кампания върху бизнес, чрез анализ на конкуренция, таргет групи и уникални предимства;


  Да научим кои са основните принципи при създаването на дизайн с цел успешна реализация на маркетинг кампаниите, какво е A/B тестване, анализ и оптимизиране на резултатите;

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

 Как с помощта на иновативни инструменти се изграждат и тестват целеви страници и привличат таргет групи чрез ефективен копирайтинг ;

 Какви са стъпките за изграждане на ефективна маркетинг кампания и как да се проследяват резултатите, за да можем да превърнем потребителите в постоянни клиенти;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да създават красиви и ефективни целеви страници и онлайн магазини;

  Да тестват в реално време псхихологически подходи за влияние на различни таргет групи;

 Да създадат примерни маркетинг кампании за привличане и задържане на клиенти с цел увеличаване на продажбите;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в създаването на целеви страници и имат нужда от конкретни процеси за оптимизация, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии за успешен анализ и оптимизация на сайт;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат не просто красив, а ефективен маркетинг дизайн, който вдъхва доверие у клиента и генерира продажби/реализации в дългосрочен план;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

   Conversion Rate оптимизатор в дигитална агенция;

   Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
СЪЗДАВАНЕ НА МАРКЕТИНГ КАМПАНИЯ
И УНИКАЛНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ


  Основни понятия в маркетинг кампанията
  Структура на маркетинг кампанията
  Създаване на уникално предложение към потребителите

ЛЕКЦИЯ #2:
ДИЗАЙН И ИЗГРАЖДАНЕ НА ЦЕЛЕВИ СТРАНИЦИ

  Основни елементи при целевите страници

  Видове целеви страници за достигане до таргет групите
  Влиянието на дизайна за успешното реализиране на кампанията;
  Основни принципи при създаването на дизайн с цел успешна реализация на маркетинг кампаниите

ЛЕКЦИЯ #3:
ОПТИМИЗАЦИЯ НА ЦЕЛЕВА СТРАНИЦА
И ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ


  Инструменти за събиране на информация за аудиторията

  Различните възможности за оптимизиране на целева страница
  Елементи за оптимизиране в една целева страница
  Влиянието на външни фактори при вземане на решение за покупка
  Създаване на целева страница за услуга


ЛЕКЦИЯ #4:
СЪЗДАВАНЕ И ОПТИМИЗИРАНЕ
НА ОНЛАЙН МАГАЗИН


  Видове онлайн магазини според типа бизнес
  Елементи и стъпки при създаване на онлайн магазин
  Оптимизиране на магазин спрямо потребителското поведение
  Възможности за промяна на онлайн магазин

ЛЕКЦИЯ #5:
А/Б ТЕСТВАНЕ И АНАЛИЗ НА РЕЗУЛТАТИ

  Основни понятия при тестване на маркетинг кампании
  Анализ на резултати от А/Б тест
  Стататистическа значимост

  Практики за представяне на резултати от А/Б тестове
  Инструменти и практическа работа по реализиране на А/Б тест

ЛЕКЦИЯ #6:
ПРЕВРЪЩАНЕ НА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ В ЛОЯНИ

  Успешна комуникация и обслужване на клиенти
  Подходи и стратегии за увеличаване на приходите
  Стъпки за поддържане потребителското внимание
  Видове програми за лоялност
  Собствена маркетинг кампания за превръщане на потенциални клиенти в лоялни

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 2-ри Октомври / Край: 18-ти Октомври

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Пламен Бързев е Chief Marketing Officer на Design Connected - компания, която е световен лидер в създаването на дигитални 3d модели на дизайнерски мебели. 

Занимава се с дигитален маркетинг от 8 години и заемал разнообразини позиции фокусирани върху SEO, PPC, копирайтинг и CRO, преди да се установи на място, където да комбинира всички тези умения.
Работил е с клиенти от цял свят, но най-вече от САЩ, Великобритания и България. 

Една от големите му страсти са обученията.
Провел е множество вътрешно фирмени курсове на различни маркетинг теми. Бил е лектор на организираните от SEOM конференции и редица други събития.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки