Как да Създадем и Оптимизираме успешно сайт за повече реализации?
Модул #2 с Пламен Бързев


Цели на курса:

   Да научим конкретни познания и инструменти, с които студентите ще могат успешно да реализират маркетинг кампания върху бизнес, чрез анализ на конкуренция, таргет групи и уникални предимства;


  Да научим кои са основните принципи при създаването на дизайн с цел успешна реализация на маркетинг кампаниите, какво е A/B тестване, анализ и оптимизиране на резултатите;

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

 Как с помощта на иновативни инструменти се изграждат и тестват целеви страници и привличат таргет групи чрез ефективен копирайтинг ;

 Какви са стъпките за изграждане на ефективна маркетинг кампания и как да се проследяват резултатите, за да можем да превърнем потребителите в постоянни клиенти;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да създават красиви и ефективни целеви страници и онлайн магазини;

  Да тестват в реално време псхихологически подходи за влияние на различни таргет групи;

 Да създадат примерни маркетинг кампании за привличане и задържане на клиенти с цел увеличаване на продажбите;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в създаването на целеви страници и имат нужда от конкретни процеси за оптимизация, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии за успешен анализ и оптимизация на сайт;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат не просто красив, а ефективен маркетинг дизайн, който вдъхва доверие у клиента и генерира продажби/реализации в дългосрочен план;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

   Conversion Rate оптимизатор в дигитална агенция;

   Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
СЪЗДАВАНЕ НА МАРКЕТИНГ КАМПАНИЯ
И УНИКАЛНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ


  Основни понятия в маркетинг кампанията
  Структура на маркетинг кампанията
  Създаване на уникално предложение към потребителите

ЛЕКЦИЯ #2:
ДИЗАЙН И ИЗГРАЖДАНЕ НА ЦЕЛЕВИ СТРАНИЦИ

  Основни елементи при целевите страници

  Видове целеви страници за достигане до таргет групите
  Влиянието на дизайна за успешното реализиране на кампанията;
  Основни принципи при създаването на дизайн с цел успешна реализация на маркетинг кампаниите

ЛЕКЦИЯ #3:
ОПТИМИЗАЦИЯ НА ЦЕЛЕВА СТРАНИЦА
И ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ


  Инструменти за събиране на информация за аудиторията

  Различните възможности за оптимизиране на целева страница
  Елементи за оптимизиране в една целева страница
  Влиянието на външни фактори при вземане на решение за покупка
  Създаване на целева страница за услуга


ЛЕКЦИЯ #4:
СЪЗДАВАНЕ И ОПТИМИЗИРАНЕ
НА ОНЛАЙН МАГАЗИН


  Видове онлайн магазини според типа бизнес
  Елементи и стъпки при създаване на онлайн магазин
  Оптимизиране на магазин спрямо потребителското поведение
  Възможности за промяна на онлайн магазин

ЛЕКЦИЯ #5:
А/Б ТЕСТВАНЕ И АНАЛИЗ НА РЕЗУЛТАТИ

  Основни понятия при тестване на маркетинг кампании
  Анализ на резултати от А/Б тест
  Стататистическа значимост

  Практики за представяне на резултати от А/Б тестове
  Инструменти и практическа работа по реализиране на А/Б тест

ЛЕКЦИЯ #6:
ПРЕВРЪЩАНЕ НА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ В ЛОЯНИ

  Успешна комуникация и обслужване на клиенти
  Подходи и стратегии за увеличаване на приходите
  Стъпки за поддържане потребителското внимание
  Видове програми за лоялност
  Собствена маркетинг кампания за превръщане на потенциални клиенти в лоялни

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 9-ти Октомври / Край: 25-ти Октомври

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

 

ЛЕКТОР НА КУРСА

Пламен Бързев е Chief Marketing Officer на Design Connected - компания, която е световен лидер в създаването на дигитални 3d модели на дизайнерски мебели. 

Занимава се с дигитален маркетинг от 8 години и заемал разнообразини позиции фокусирани върху SEO, PPC, копирайтинг и CRO, преди да се установи на място, където да комбинира всички тези умения.
Работил е с клиенти от цял свят, но най-вече от САЩ, Великобритания и България. 

Една от големите му страсти са обученията.
Провел е множество вътрешно фирмени курсове на различни маркетинг теми. Бил е лектор на организираните от SEOM конференции и редица други събития.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *

(**Вече не можете да се запишете за участие в курса за тази учебна година)



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки