Как да станем успешен Email Маркетинг специалист?
Модул #8 с Мирослав Запорожанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за Email маркетинга и успешното му прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


   Разбиране в дълбочина какво е Email маркетинг и как ефективно да се използва той;

  Създаване на E-mail маркетинг кампания от А до Я + научаване на различни стратегии, зависещи от типа бизнес

 

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какво е E-mail marketing и каква е ролята му в съвременния маркетинг микс;

  Как се създава перфектният E-mail (дизайн, текст, бутони, линкове);

  Как се планира, подготвя и изпраща E-mail кампания;

  Как се измерва ефективността на E-mail кампаниите;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да приложат на практика знания за създаване на перфектния e-mail;

  Да изградят автоматична последователност от съобщения;

  Да измерват резултати от примерни E-mail кампании и да предлагат възможности за подобрение;

  Да създадат собствена E-mail кампания и стратегия за достигане до клиенти;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Е-mail маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за създаване на ангажиращи и ефективни E-mail маркетинг кампании;

  За всички хора, които искат да научат как да планират и създадат успешна E-mail маркетинг стратегия, която генерира високи резултати (*Open & Click-Through-Rate статистики);

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   E-mail Маркетинг специалист
в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   E-mail Маркетинг специалист на свободна практика;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ОСНОВИ И СЪЩНОСТ
НА E-mail МАРКЕТИНГА

  Какво е E-mail Маркетинг
  Как се създава E-mail Маркетинг Кампания
  Инструменти за осъществяване на E-mail Маркетинг Кампании
  Създаване на собствена E-mail Маркетинг Кампания

ЛЕКЦИЯ #2:
ИЗГРАЖДАНЕ НА ГОЛЯМ И АНГАЖИРАН СПИСЪК
ОТ МЕЙЛ ПОСЛЕДОВАТЕЛИ


  Маркетинг инструменти за успешно събиране на имейли

  Маркетинг стратегии за успешно ангажиране на аудиторията
  Система за управление на E-mail Маркетинг
  Тестово изпращане на имейли

ЛЕКЦИЯ #3:
СЪЗДАВАНЕ НА ПЕРФЕКТНИЯ МЕЙЛ

  Copywriting за E-mail Кампании

  Дизайн за E-mail Кампании
  Работа със софтуер за E-mail Кампании
  Практическа работа по създаване на E-mail Кампании

ЛЕКЦИЯ #4:
ТЕСТВАНЕ, ИЗМЕРВАНЕ
И ПОДОБРЯВАНЕ НА E-mail КАМПАНИИ  


  Обсъждане и тестване на E-mail Кампании, създадени от студентите
  Измерване на резулати от примерни E-mail Кампании
  Измерване на резултати - теория
  Измерване на резултати - практика

ЛЕКЦИЯ #5:
Е-mail АВТОМАТИЗАЦИЯ

  Автоматизация от имейли за ангажирани клиенти
  Автоматизация от имейли за нови клиенти
  Автоматизация от имейли за текущи клиенти

  Автоматизация от имейли за стари клиенти с цел ремаркетинг

ЛЕКЦИЯ #6:
E-mail МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИИ
И ТАКТИКИ ЗА НАПРЕДНАЛИ

  Създаване на E-mail стратегии за различни видове бизнес
  Разработване на вътрешно-фирмени e-mail маркетинг процеси
  Създаване на e-mail маркетинг кампания от А до Я

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 19-ти Февруари / Край: 7-ми Март

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант със 7 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до първоизконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели. Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор и маркетинг стратег на програмата Digital Pro.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки