Как да станем успешен Email Маркетинг специалист?
Модул #8 с Мирослав Запорожанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за Email маркетинга и успешното му прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


   Разбиране в дълбочина какво е Email маркетинг и как ефективно да се използва той;

  Създаване на E-mail маркетинг кампания от А до Я + научаване на различни стратегии, зависещи от типа бизнес

 

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какво е E-mail marketing и каква е ролята му в съвременния маркетинг микс;

  Как се създава перфектният E-mail (дизайн, текст, бутони, линкове);

  Как се планира, подготвя и изпраща E-mail кампания;

  Как се измерва ефективността на E-mail кампаниите;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да приложат на практика знания за създаване на перфектния e-mail;

  Да изградят автоматична последователност от съобщения;

  Да измерват резултати от примерни E-mail кампании и да предлагат възможности за подобрение;

  Да създадат собствена E-mail кампания и стратегия за достигане до клиенти;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Е-mail маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за създаване на ангажиращи и ефективни E-mail маркетинг кампании;

  За всички хора, които искат да научат как да планират и създадат успешна E-mail маркетинг стратегия, която генерира високи резултати (*Open & Click-Through-Rate статистики);

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   E-mail Маркетинг специалист
в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   E-mail Маркетинг специалист на свободна практика;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ОСНОВИ И СЪЩНОСТ
НА E-mail МАРКЕТИНГА

  Какво е E-mail Маркетинг
  Как се създава E-mail Маркетинг Кампания
  Инструменти за осъществяване на E-mail Маркетинг Кампании
  Създаване на собствена E-mail Маркетинг Кампания

ЛЕКЦИЯ #2:
ИЗГРАЖДАНЕ НА ГОЛЯМ И АНГАЖИРАН СПИСЪК
ОТ МЕЙЛ ПОСЛЕДОВАТЕЛИ


  Маркетинг инструменти за успешно събиране на имейли

  Маркетинг стратегии за успешно ангажиране на аудиторията
  Система за управление на E-mail Маркетинг
  Тестово изпращане на имейли

ЛЕКЦИЯ #3:
СЪЗДАВАНЕ НА ПЕРФЕКТНИЯ МЕЙЛ

  Copywriting за E-mail Кампании

  Дизайн за E-mail Кампании
  Работа със софтуер за E-mail Кампании
  Практическа работа по създаване на E-mail Кампании

ЛЕКЦИЯ #4:
ТЕСТВАНЕ, ИЗМЕРВАНЕ
И ПОДОБРЯВАНЕ НА E-mail КАМПАНИИ  


  Обсъждане и тестване на E-mail Кампании, създадени от студентите
  Измерване на резулати от примерни E-mail Кампании
  Измерване на резултати - теория
  Измерване на резултати - практика

ЛЕКЦИЯ #5:
Е-mail АВТОМАТИЗАЦИЯ

  Автоматизация от имейли за ангажирани клиенти
  Автоматизация от имейли за нови клиенти
  Автоматизация от имейли за текущи клиенти

  Автоматизация от имейли за стари клиенти с цел ремаркетинг

ЛЕКЦИЯ #6:
E-mail МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИИ
И ТАКТИКИ ЗА НАПРЕДНАЛИ

  Създаване на E-mail стратегии за различни видове бизнес
  Разработване на вътрешно-фирмени e-mail маркетинг процеси
  Създаване на e-mail маркетинг кампания от А до Я

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 26-ти Февруари / Край: 14-ти Март

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

 

ЛЕКТОР НА КУРСА

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант със 7 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до първоизконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели. Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор и маркетинг стратег на програмата Digital Pro.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки