Facebook Конференция 2018

Елате и научете как да постигате по-добри резултати във Facebook чрез конкретните практически съвети и стратегии на 11 от най-опитните Facebook специалисти в страната!

16 Ноември  |  Интер Експо Център  |  гр. София 

ТЕМИ НА КОНФЕРЕНЦИЯТА

    Съвети за Viral marketing във Facebook

    Рекламни стратегии за E-commerce

    Facebook Bots & Messenger Marketing

    Персонализиран Dynamic Remarketing

    Примери от проекти на лекторите

ЦЕНИ НА БИЛЕТИ

Цена за 1 билет: 180лв  (с вкл. ДДС)

Цена за 2 билета: 320лв  (с вкл. ДДС)

ЛЕКТОРИ

ЛЕКТОРИ С ДЪЛГОГОДИШЕН ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТ ВЪВ FACEBOOK МАРКЕТИНГА

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с близо 7 години практически опит. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com, Oba.bg, Zdravei.org и с неговия екип са създавали/изпълнявали маркетинг стратегии за известни личности и онлайн магазини в интернет пространството. В момента със своя екип активно разработват свои собствени Ecommerce проекти, разработва софтуер за автоматизиране на Performance реклами и участва като Бизнес Партньор и Маркетинг директор в Cloudcart.com

Стилиян е създател и водещ на най-посещаваните платени събития и обучения за Facebook marketing в България (общо над 2,000 участници на живо и онлайн за последните 3 години). Той и неговият екип от Zapomedia са организатор на Facebook конференцията - F5, както и главни инициатори за създаването на университетската бизнес програма по дигитален маркетинг - DigitalPro.bg, в партньорство с Международно Висше Бизнес Училище (ibsedu.bg).

Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, специализиран в Creative & Content маркетинга. За своя над 8-годишен опит в тази сфера той е заемал позициите на Copywriter и творчески директор, а в момента е senior copywriter в All Channels Communication – най-голямата независима комуникационна агенция в България. 

Биографията му включва редица проекти, спечелили награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му е онлайн (и не само) комуникацията на Крадецът на ябълки. Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Райфайзенбанк, Кауфланд, Stolichno, Starobrno, Оргахим, The Mall, WWF, eSky, Jameson и други. 

Георги Малчев е управляващ съдружник, а Ленко Йорданов е мениджър социални мрежи и дигитални кампании в Xplora.bg.

Георги има над 15 години опит в маркетинга, а двамата с Ленко общо имат над 10 години опит в дигиталния маркетинг с фирми като Mtel, Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex, Microsoft, Nestle, Schneider Electric, Престиж 96, Сладкарници Неделя, Queens и др.

Мартин Попов е управител на дигитална агенция Interactive Share. Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България. Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания. Мартин е член на борда на IAB България, където дейно помага за развитието на дигиталния бранш у нас.

Борал Шен е мениджър дистрибуция на 7Talents – първият дигитален медиен екип в България, пионер в създаването на иновативни digital-first видео проекти, менажирането на инфлуенсъри в различни областии продуцирането на интерактивно ентъртейнмънт съдържание, уникално за всяка видео и социална платформа, като Vbox7.com, Facebook, YouTube, Instagram и др.

Като резултат от кампаниите им, 7Talents са лидери в онлайн видео забавлението за Millennial и Gen Z поколенията у нас, като близо 1.5 милиона са последователите на проектите им, а над половин милиард на година са гледанията на продуцираните именажирани от тях канали в социалните мрежи.

Бисер Вълов е консултант по дигитален маркетинг. От 5 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите му са брандове като Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, NOVA TV, ShopSector.com и Ozone.bg.

Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции. От 3 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.

Петър Илиев е Технически директор на CloudCart, който управлява процесите по създаване и развитие на онлайн функционалности за Онлайн Магазини повече от 13 години. През годините е участвал пряко в изграждането на уеб сайтове, онлайн магазини и онлайн платформи за клиенти от България и чужбина. Негова основна мисия е разработката на система, която да скъси разстоянието, автоматизира и оптимизира връзката търговец-клиент чрез иновативни технически инструменти в E-commerce индустрията.

Като съосновател и технически директор на CloudCart, той има отговорността да се грижи за иновациите в платформата. През последната година активно работи върху създаването на първия Facebook Messenger Sales bot за Онлайн магазини в България, който приема автоматично поръчки без нужда от човешка намеса и оптимизира комуникацията между търговец-клиент.

Вик Динев е консултант по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 5 години в областта на дигиталния маркетинг. От 4 години е мениджър проекти в бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Виктор е ръководил дигитални проекти на клиенти като Eucerin, Escapelle, Baristo, Ethno Wines, ShopSector.com, Sprint Bicycles.

Ръководи вътрешнофирмени обучения по социални медии (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn) за клиенти на BEYOND ID Studio. Създател и лектор на първото в България задълбочено обучение по инстаграм маркетинг.

Павел Сафарик е опитен маркетинг експерт и Product Leader в компанията ROI Hunter, която е Facebook Ads Marketing Partner. ROI Hunter представлява Facebook маркетинг платформа за управление на Facebook реклами, която помага на клиентите да осъзнаят пълната сила на Facebook, генерирайки много продажби с висока ефективност и ROI (Return-On-Investment) за клиенти от всякакви сфери.

Павел е Лидер на екипа, който разработва и поддържа платформата, както и е пряко отговорен за директната комуникация с екипа на Fac
ebook за всички нововъведения.

Боян Москов е собственик на дигитална агенция Interactive Orb. Заедно с екипа му са работили и работят със стотици онлайн магазини (Zora, Sport Depot, Adres.bg и др.) фитнес инструктури и коучове по личностно развитие от България и чужбина. Управляват над 1 000 000 рекламен бюджет.

Боян е собственик и на 2 онлайн магазина. Успешно развива онлайн академия за маркетинг обучения и е преподавател в магистърска програма по Дигитален Маркетинг към ВУЗФ.

Лазар Радков е завършил маркетинг в Университета на Неволята. Има научни разработки на тема "Меме Маркетинг", "Маркетинг и Шитпостинг" и най-вече "Хейтър Маркетинг". В живия живот пише бакалавърската си работа на тема проекта за балансиран и здравословен живот - Live To Lift, след това продължава с магистърската си теза по проекта #30за30 (една от най-известните спортни инициативи за 2017-2018г) и завършва с доктурантура по темата "Капачки за бъдеще" (лична кауза).

Сред занимаващите се с дигитален маркетинг е известен с видео-клиповете си на тема фитнес и здравословно хранене и чудовищния органичен reach, който постига с доброволческите си кампании, които организира в полза на здравето на хората в България.

Цена за 1 билет: 180лв  (с вкл. ДДС)

Цена за 2 билета: 320лв  (с вкл. ДДС)

ОТЗИВИ OT f5 2017

МНЕНИЯ НА ХОРА И КОМПАНИИ, УЧАСТВАЛИ В КОНФЕРЕНЦИЯТА ОТ 2017г.

Q: Защо да ДОЙДА на f5 2018?

   Ще получите безценни приложими знания
   Ще направите нови бизнес запознанства
   Ще се вдъхновите да действате и прилагате

Q: Какво ще НАУЧА, ако дойда?

   Най-новото във Facebook маркетинга
   Конкретни съвети и стратегии от лекторите
   Практическо, полезно и приложимо знание

Q: Какво ще ПОЛУЧА, ако дойда?

   Ще получите подарък материали за писане
   Ще получите безплатно кафе, вода и храна
   Ще получите презентациите на лекторите

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

КОМПАНИИТЕ, КОИТО ПОДКРЕПИХА ОРГАНИЗИРАНЕТО НА КОНФЕРЕНЦИЯТА



ИНТЕР ЕКСПО ЦЕНТЪР


БУЛ. ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ №147


0896 235 344

monika@zapomedia.com

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ОРГАНИЗАЦИОННИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИТЕ ОТГОВОРИ

Q: Група от 3+ човека сме. Има ли отстъпка от билетите?

A: Ако сте група от 3 (+) човека, които искате да присъствате на Facebook конференцията, то свържете се с нас на посочените телефони/мейл на нашия сайт, за да ви осигурим допълнителна групова отстъпка от цената на билетите за всички участници.

Q: Как да разбера дали съм регистриран/а успешно?

A: След успешна регистрация ще получите благодарствен мейл, който удостоверява успешната ви регистрация. При начин на плащане "Банков превод" в писмото ще има банкова информация за заплащане на вашия билет. При плащане с "Карта" в писмото ще има информация дали плащането е успешно или не.

Q: Трябва ли да нося разпечатан билет?

A: Не. Няма нужда да разпечатвате нищо, тъй като вашата регистрация няма да се случи чрез проверка на билет, а посредством проверка на място на вашето име в нашата система. За проверката ще бъде нужен документ за самоличност, който удостоверява, че вие сте направили регистрацията за участие.

Q: Имам билет, но няма да успея да дойда. Ще ми бъде ли възстановена сумата?

A: Ако не може да присъствате на конференцията поради лични причини или други планове, ще може да получите възстановяване на сумата на закупения билет, при условие че ни уведомите за това до 09.11. След тази дата сумата не може да бъде възстановена. След тази дата билетът може да се прехвърли на името на друг участник. 

ИСКАТЕ ДА СТАНЕТЕ СПОНСОР ИЛИ МЕДИЕН ПАРТНЬОР?

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС НА 

0896 235 344  |  monika@zapomedia.com 

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки