Как да станем успешен Facebook Маркетинг специалист?
Модул #6 със Стилиян Запорожанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за Facebook маркетингa и успешното им прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


  Разбиране в дълбочина какво е Facebook рекламата и как ефективно да се изпълнява тя;

  Научаване на техники, стратегии и настройки за различни рекламни кампании

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какви са психологическите похвати във Facebook Маркетинга - мислене и поведение на потребителите в социалните мрежи;

  Какви са основните инструменти във Facebook Маркетинга - Facebook страница, Facebook група, Facebook рекламен акаунт и как да ги използваме ефективно

  Кои са основите на рекламата във Facebook - видеове рекламни кампании, Facebook пиксел, потребителски аудитории, ремаркетинг

 Кои са тънкостите на рекламата във Facebook и инструменти за напреднали

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да разгледат примери от практиката за успешни Facebook Кампании;

  Да упражнят писане на ангажиращи текстове за реклами и да създадат ефективни постове и дизайни;

 Да получат достъп до тестов Facebook акаунт, където да тества научените теоретични знания.

 Да тестват инструменти за напреднали - Facebook Manual Bidding, Messenger Bots, Dynamic Facebook Remarketing;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Facebook маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешна Facebook реклама;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат успешна Facebook маркетинг стратегия и реклами, които да ангажират потребителите и генерират реализации на ниска цена;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   Facebook Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Facebook Маркетинг специалист на свободна практика;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ ПОДХОДИ ЗА ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ВЪВ FACEBOOK

  Анализ на поведението на поребителите в социалните мрежи и групирането им в аудитории
  Подходи за създаване на доверие и авторитет в съзнанието на потребителите
  Създаване на качествено съдържание във Facebook, което ангажира потребителите в дългосрочен план.
  Практически примери от личния опит на лектора

ЛЕКЦИЯ #2:
ЕЛЕМЕНТИ НА Facebook РЕКЛАМАТА
ДИЗАЙН-ТЕКСТ-ТАРГЕТИРАНЕ

  Създаване на дизайн за Facebook реклама

  Copywriting при Facebook реклама
  Таргетиране на потребители за Facebook реклама
  Видове рекламни формати за ангажиране и продажби

ЛЕКЦИЯ #3:
Facebook Pixel И ТАРГЕТ АУДИТОРИИ

  Правилни настройки за Facebook Pixel и Events

  Oптимизиране на реклами с Facebook Pixel спрямо целта
  Създаване и сегментиране на аудитории спрямо кампанията
  Методи за насочване на рекламни кампании, включително типове ремаркетинг за всяка стъпка от потребителското поведение

ЛЕКЦИЯ #4:
ВИДОВЕ РЕКЛАМИ И СТАТИСТИКИ

  Определяне на главна цел на рекламна кампания
  Избор на вид реклама спрямо главната цел на кампанията
  Видове статистики и анализ на рекламите
  Термини - CPM, CPC, CPA, UTM, Attribution Window

  Технически стъпки за създаване на реклама

ЛЕКЦИЯ #5:
НОВОСТИ, ПРОМЕНИ ВЪВ Facebook

  Всички важни промени във FB Алгоритъма и Рекламите
  Как да се адаптира рекламната стратегия и бюджет 

  Конкретни Facebook рекламни стратегии за повече ефективност

ЛЕКЦИЯ #6:
ТАЙНИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ

  Какво е Dynamic Facebook Remarketing
  Какво е Manual Bidding & Facebook Messenger Marketing
  Как да използваме тези инструменти за максимум ефективност
  Конкретни стратегии за различни типове бизнеси във Facebook

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 15-ти Януари / Край: 31-ви Януари

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

 

ЛЕКТОР НА КУРСА

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с близо 7 години практически опит. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес) и вече бивш партньор в Zdravei.org (медия и онлайн магазин за здравословно хранене). В момента със своя екип активно разработват свои собствени Ecommerce проекти, разработва софтуер за автоматизиране на Performance реклами и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и големи брандове като Teodor, Vikiwat, Ofertomed и др. В последните 3 години над 2,000 души са преминали през неговите платени онлайн курсове и живи обучения по Facebook маркетинг, както и е консултирал над 150 собственици на бизнес и маркетинг специалисти за това как да използват успешно Facebook за своя бизнес. Други компании, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.
Стилиян е организатор на Първата в България Facebook конференция - F5, създател на първия и най-продаван Онлайн Курс за Facebook Маркетинг в България, както и главен инициатор за създаването на програмата Digital Pro.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки