Как да станем успешен Facebook Маркетинг специалист?
Модул #6 със Стилиян Запорожанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за Facebook маркетингa и успешното им прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


  Разбиране в дълбочина какво е Facebook рекламата и как ефективно да се изпълнява тя;

  Научаване на техники, стратегии и настройки за различни рекламни кампании

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Какви са психологическите похвати във Facebook Маркетинга - мислене и поведение на потребителите в социалните мрежи;

  Какви са основните инструменти във Facebook Маркетинга - Facebook страница, Facebook група, Facebook рекламен акаунт и как да ги използваме ефективно

  Кои са основите на рекламата във Facebook - видеове рекламни кампании, Facebook пиксел, потребителски аудитории, ремаркетинг

 Кои са тънкостите на рекламата във Facebook и инструменти за напреднали

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да разгледат примери от практиката за успешни Facebook Кампании;

  Да упражнят писане на ангажиращи текстове за реклами и да създадат ефективни постове и дизайни;

 Да получат достъп до тестов Facebook акаунт, където да тества научените теоретични знания.

 Да тестват инструменти за напреднали - Facebook Manual Bidding, Messenger Bots, Dynamic Facebook Remarketing;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Facebook маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешна Facebook реклама;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат успешна Facebook маркетинг стратегия и реклами, които да ангажират потребителите и генерират реализации на ниска цена;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   Facebook Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Facebook Маркетинг специалист на свободна практика;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ ПОДХОДИ ЗА ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ВЪВ FACEBOOK

  Анализ на поведението на поребителите в социалните мрежи и групирането им в аудитории
  Подходи за създаване на доверие и авторитет в съзнанието на потребителите
  Създаване на качествено съдържание във Facebook, което ангажира потребителите в дългосрочен план.
  Практически примери от личния опит на лектора

ЛЕКЦИЯ #2:
ЕЛЕМЕНТИ НА Facebook РЕКЛАМАТА
ДИЗАЙН-ТЕКСТ-ТАРГЕТИРАНЕ

  Създаване на дизайн за Facebook реклама

  Copywriting при Facebook реклама
  Таргетиране на потребители за Facebook реклама
  Видове рекламни формати за ангажиране и продажби

ЛЕКЦИЯ #3:
Facebook Pixel И ТАРГЕТ АУДИТОРИИ

  Правилни настройки за Facebook Pixel и Events

  Oптимизиране на реклами с Facebook Pixel спрямо целта
  Създаване и сегментиране на аудитории спрямо кампанията
  Методи за насочване на рекламни кампании, включително типове ремаркетинг за всяка стъпка от потребителското поведение

ЛЕКЦИЯ #4:
ВИДОВЕ РЕКЛАМИ И СТАТИСТИКИ

  Определяне на главна цел на рекламна кампания
  Избор на вид реклама спрямо главната цел на кампанията
  Видове статистики и анализ на рекламите
  Термини - CPM, CPC, CPA, UTM, Attribution Window

  Технически стъпки за създаване на реклама

ЛЕКЦИЯ #5:
НОВОСТИ, ПРОМЕНИ ВЪВ Facebook

  Всички важни промени във FB Алгоритъма и Рекламите
  Как да се адаптира рекламната стратегия и бюджет 

  Конкретни Facebook рекламни стратегии за повече ефективност

ЛЕКЦИЯ #6:
ТАЙНИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ

  Какво е Dynamic Facebook Remarketing
  Какво е Manual Bidding & Facebook Messenger Marketing
  Как да използваме тези инструменти за максимум ефективност
  Конкретни стратегии за различни типове бизнеси във Facebook

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 3-ти Януари / Край: 22-ри Януари

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с близо 7 години практически опит. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес) и вече бивш партньор в Zdravei.org (медия и онлайн магазин за здравословно хранене). В момента със своя екип активно разработват свои собствени Ecommerce проекти, разработва софтуер за автоматизиране на Performance реклами и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и големи брандове като Teodor, Vikiwat, Ofertomed и др. В последните 3 години над 2,000 души са преминали през неговите платени онлайн курсове и живи обучения по Facebook маркетинг, както и е консултирал над 150 собственици на бизнес и маркетинг специалисти за това как да използват успешно Facebook за своя бизнес. Други компании, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.
Стилиян е организатор на Първата в България Facebook конференция - F5, създател на първия и най-продаван Онлайн Курс за Facebook Маркетинг в България, както и главен инициатор за създаването на програмата Digital Pro.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки