Как да станем успешен Google Adwords маркетинг специалист?
Модул #5 с Ивелина Манова


Цели на курса:

  Придобиване на подробни теоретични и практически познания за Google Adwords маркетинг и успешното им прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


  Разбиране в дълбочина какво е Google Adwords рекламата и как ефективно да се изпълнява тя;

  Да подготви студентите с теоретична част, въпроси и практическа част за официалната изпитна част за сертификация на Google AdWords 

  Да предложи най-добрите примери от практиката чрез тестови/реален рекламен акаунт


 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Как работи Google Adwords - видове кампании и инструменти

  Как функционира рекламата в Adwords в Google Search - специфики при подбор на ключови думи, ефективни и релевантни текстови реклами, изграждане на подходящи реклами разширения и отчитане на ефективност.;

  Как функционира рекламата в Google Display Network (GDN) – специфики при таргетиране в мрежата от сайтове на Google, включително и Youtube, видове рекламни формати и методи за насочване.

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да използват техники за насочване на рекламни кампании в Search, Display Network, Youtube, Gmail и мобилни приложения;

  Да тестват инструменти за проучване на таргет аудитории чрез реален тестови акаунт;

  Достъп до тестови AdWords акаунт с цел да тестват и приложат наученото;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Google Adwords маркетинга и имат нужда от конкретни знания и процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена Google Adwords реклама;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат успешна Google Adwords реклама, която да бъде на ниска цена и с голяма възвръщаемост;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Специалист Google AdWords в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   Специалист Google AdWords на свободна практика;

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ИНСТРУМЕНТИ ЗА ПЛАНИРАНЕ НА РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ В Google AdWords

  Правилно таргетиране чрез ключови думи (Keyword Planner)
  Идентифициране на потенциална таргет аудитория
  Методи за насочване на банерни кампании в подходящи сайтове, приложения и видеа (Display Planner)
  Анализ на трендове и откриване на потенциална таргет аудитория на база потребителско поведение онлайн (Google Trends & Consumer Barometer)

ЛЕКЦИЯ #2:
OСНОВИ НА Google AdWords

  Разлика между SEM и SEO

  Типове инструменти в Google AdWords – мрежа за търсене, дисплейна мрежа, Youtube реклама, насочване в/за мобилни приложения, Gmail позициониране
  Видове рекламни формати спрямо инструмент
  Методите за насочване на рекламни кампании, включително ремаркетинг

ЛЕКЦИЯ #3:
ОСНОВИ НА Google AdWords Search

  Управление на кампании в Google - изграждане и настройки

  Правилен подбор на ключови думи
  Copywriting за текстови реклами
  Рекламни разширения - използване на техния максимум
  Възможности за автоматизация за реализации


ЛЕКЦИЯ #4:
ОСНОВИ НА Google AdWords Search
И ИЗМЕРВАНЕ НА РЕАЛИЗАЦИИ

  Измерване на реализации чрез Google AdWords
  Какво е Enhanced CPC
  Какво е Target CPA
  Ротиране за реализации
  Google AdWords Editor

ЛЕКЦИЯ #5:
ОСНОВИ НА Google AdWords Display

  Методи на таргетиране в дисплейна мрежа
  Създаване на ефективни рекламни послания (responsive ads / банери)
  Методи на таргетиране CPC vs. CPM

  Изучаване на нестандартни формати (lightbox ads, динамични банери)
  Реклама в Gmail – формати и най-добри практики за таргетиране

ЛЕКЦИЯ #6:
ОСНОВИ НА Google AdWords Youtube

  Планиране на успешни видео кампании
  Работа с In-Stream / Bumper рекламни кампании спрямо предварително зададените цели на комуникацията
  Насочване на видео рекламите към таргет аудиторията на база методи на таргетиране
 Свързване на AdWords акаунта с Youtube канала
Методи за оптимизация на видео кампании
Видове клиенти и създаване на автоматични последователности от имейли

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 4-ти Декември / Край: 20-ти Декември

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Ивелина Манова работи в сферата на дигиталния маркетинг и управлява дигитална агенция Accella Digital.
През 2012 г. е отличена като Google сертифициран тренер и до днес обучава специалисти и бизнес собственици как да използват ефективно рекламни инструменти за дигитален маркетинг, как да анализират своите резултати и да взимат решения за бъдещи действия на база на тях.

През последните 6 години Ивелина участва като лектор на локални и европейски събития за дигитален маркетинг, както и води сертификационна програма за Google AdWords и Google Analytics в университети и студентски организации.

Нейната специализация е успешни performance стратегии за онлайн магазини, като работи по PPC кампаниите на едни от водещите български e-commerce проекти и техните международни дигитални комуникации.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки