Как да станем успешен Google Adwords маркетинг специалист?
Модул #5 с Ивелина Манова


Цели на курса:

  Придобиване на подробни теоретични и практически познания за Google Adwords маркетинг и успешното им прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


  Разбиране в дълбочина какво е Google Adwords рекламата и как ефективно да се изпълнява тя;

  Да подготви студентите с теоретична част, въпроси и практическа част за официалната изпитна част за сертификация на Google AdWords 

  Да предложи най-добрите примери от практиката чрез тестови/реален рекламен акаунт


 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Как работи Google Adwords - видове кампании и инструменти

  Как функционира рекламата в Adwords в Google Search - специфики при подбор на ключови думи, ефективни и релевантни текстови реклами, изграждане на подходящи реклами разширения и отчитане на ефективност.;

  Как функционира рекламата в Google Display Network (GDN) – специфики при таргетиране в мрежата от сайтове на Google, включително и Youtube, видове рекламни формати и методи за насочване.

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да използват техники за насочване на рекламни кампании в Search, Display Network, Youtube, Gmail и мобилни приложения;

  Да тестват инструменти за проучване на таргет аудитории чрез реален тестови акаунт;

  Достъп до тестови AdWords акаунт с цел да тестват и приложат наученото;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на Google Adwords маркетинга и имат нужда от конкретни знания и процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена Google Adwords реклама;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат успешна Google Adwords реклама, която да бъде на ниска цена и с голяма възвръщаемост;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Специалист Google AdWords в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   Специалист Google AdWords на свободна практика;

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ИНСТРУМЕНТИ ЗА ПЛАНИРАНЕ НА РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ В Google AdWords

  Правилно таргетиране чрез ключови думи (Keyword Planner)
  Идентифициране на потенциална таргет аудитория
  Методи за насочване на банерни кампании в подходящи сайтове, приложения и видеа (Display Planner)
  Анализ на трендове и откриване на потенциална таргет аудитория на база потребителско поведение онлайн (Google Trends & Consumer Barometer)

ЛЕКЦИЯ #2:
OСНОВИ НА Google AdWords

  Разлика между SEM и SEO

  Типове инструменти в Google AdWords – мрежа за търсене, дисплейна мрежа, Youtube реклама, насочване в/за мобилни приложения, Gmail позициониране
  Видове рекламни формати спрямо инструмент
  Методите за насочване на рекламни кампании, включително ремаркетинг

ЛЕКЦИЯ #3:
ОСНОВИ НА Google AdWords Search

  Управление на кампании в Google - изграждане и настройки

  Правилен подбор на ключови думи
  Copywriting за текстови реклами
  Рекламни разширения - използване на техния максимум
  Възможности за автоматизация за реализации


ЛЕКЦИЯ #4:
ОСНОВИ НА Google AdWords Search
И ИЗМЕРВАНЕ НА РЕАЛИЗАЦИИ

  Измерване на реализации чрез Google AdWords
  Какво е Enhanced CPC
  Какво е Target CPA
  Ротиране за реализации
  Google AdWords Editor

ЛЕКЦИЯ #5:
ОСНОВИ НА Google AdWords Display

  Методи на таргетиране в дисплейна мрежа
  Създаване на ефективни рекламни послания (responsive ads / банери)
  Методи на таргетиране CPC vs. CPM

  Изучаване на нестандартни формати (lightbox ads, динамични банери)
  Реклама в Gmail – формати и най-добри практики за таргетиране

ЛЕКЦИЯ #6:
ОСНОВИ НА Google AdWords Youtube

  Планиране на успешни видео кампании
  Работа с In-Stream / Bumper рекламни кампании спрямо предварително зададените цели на комуникацията
  Насочване на видео рекламите към таргет аудиторията на база методи на таргетиране
 Свързване на AdWords акаунта с Youtube канала
Методи за оптимизация на видео кампании
Видове клиенти и създаване на автоматични последователности от имейли

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 11-ти Декември / Край: 10-ти Януари

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

 

ЛЕКТОР НА КУРСА

Ивелина Манова работи в сферата на дигиталния маркетинг и управлява дигитална агенция Accella Digital.
През 2012 г. е отличена като Google сертифициран тренер и до днес обучава специалисти и бизнес собственици как да използват ефективно рекламни инструменти за дигитален маркетинг, как да анализират своите резултати и да взимат решения за бъдещи действия на база на тях.

През последните 6 години Ивелина участва като лектор на локални и европейски събития за дигитален маркетинг, както и води сертификационна програма за Google AdWords и Google Analytics в университети и студентски организации.

Нейната специализация е успешни performance стратегии за онлайн магазини, като работи по PPC кампаниите на едни от водещите български e-commerce проекти и техните международни дигитални комуникации.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *

(**Вече не можете да се запишете за участие в курса за тази учебна година)



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки