Как да станем успешен Google Analytics специалист?
Модул #9 с Дечко Стефанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за инструмента Google Analytics и успешното му използване като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


   Разбиране в дълбочина какво е Google Analytics и как ефективно да се използва той;

   Да обясни основни терминология, инструменти и процеси в Google Analytics, които да се следват за по-ефективно анализиране на трафика на сайта, привлечен от различните маркетинг канали

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Кои са основните понятия и инструменти в Google Analytics;

  Как и защо да се събират аналитични данни, чрез които да се вземат важни решения за различни аспекти на бизнеса;

  Какви са често срещаните грешки при Google Analytics;

 Какви технически настройки са необходими и имплементиране на кодовете на Google Analytics и Tag Manager;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Разглеждане на конкретни казуси от опита на лектора и тяхното разрешаване;

  Тестване различни инструменти от Google Analytics в реална среда;

  Анализиране на данни в реална среда;

  Настройка на Google Analytics, цели и репорти в реална среда;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които тепърва навлизат в дебрите на Google Analytics и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече процеси и методи на разчитане на данните от Google Analytics;

  За всички хора, които искат да научат как да използват максимум ефективно инструмента Google Analytics, за да могат правилно да анализират и оптимизират своя сайт/онлайн магазин;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Google Analytics специалист
в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Google Analytics специалист на свободна практика;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ И Attribution модели
ЗА АНАЛИЗ НА ПОСТИГНАТИ КРАЙНИ ЦЕЛИ

  Как и защо се събират данни за посещенията
  Как да се събират качестветно данните, на база които се правят изводи и вземат решения
  Проверка на коректността на данните
  Причисляване на конверсиите към различни канали (Attribution)
  Методи за категоризиране на трафика

ЛЕКЦИЯ #2:
НАСТРОЙКА И ТЕХНИЧЕСКО ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ
НА КОДОВЕТЕ В Google Analytics & Tag Manager


  Как се залагат кодове на необходимите инструменти

  Настройки и филтри за коректното събиране на данни
  Проблеми и специфики на сайта, които биха затруднили събирането на данни
  Основните функции в интерфейса на двата софтуера и админ опциите, които са важни за коректната им работа

ЛЕКЦИЯ #3:
ПОСТАВЯНЕ И ИЗМЕРВАНЕ НА РЕЛЕВАНТНИ ЦЕЛИ

  Анализ на конкретен бизнес и задаване на правилни цели в Google Analytics за събиране на данни

  Дефиниране на условията за постигане на целите
  Използване на Events за целите на проследяването
  Проследяване на подадени форми
  Настройка на целите в интерфейса и проверка на тяхното правилно функциониране


ЛЕКЦИЯ #4:
СЪЗДАВАНЕ НА АУДИТОРИИ И РЕМАРКЕТИНГ  

  Настройка на аудитории и изграждане на сегменти от потребители, които са важни за бизнеса
  Имплементиране на различни пиксели на различни платформи за сегментиране на потребители с цел ремаркетинг
  Проследяване и анализ на ремаркетинг данни от DataLayer в TagManager

ЛЕКЦИЯ #5:
ОТЧЕТИ И Custom Dashboards
СПОРЕД СПЕЦИФИЧНИТЕ НУЖДИ НА БИЗНЕСА

  СъздаваНЕ конкретни отчети, които съдържат важните за бизнеса
метрики;
  Проследяване промените в данните и тяхното анализиране;
  Сравняване данните от различни сегменти потребители с цел анализ;

  Създаване автоматизирани отчети, които се генерират през
определено време

ЛЕКЦИЯ #6:
A/B ТЕСТОВЕ и Custom Alerts ЗА ВАЖНИ KPIs
И ТЕХНИЧЕСКА ИЗПРАВНОСТ

  Настройка на Custom Alerts, чрез които се откриват различни
аномалии и резки промени;

  Осъществяне на А/Б тестове;
  Предварителна подготовка за най-честите технически проблеми;

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 12-ти Март / Край: 28-ми Март

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Дечко Стефанов е Регионален мениджър на платформата за онлайн реклама EasyAds вече 6 години.

Голямото разнообразие от кампании и казуси през годините са ключов момент в развитието му като "универсален боец", който се стреми да разбере различните проблеми и да гледа винаги от няколко гледни точки.

Като експерт, работещ с малки и големи бизнеси по отношение на Performance рекламата, той е и лектор на различни събития за дигитален маркетинг, организирани от IAB България и други браншови организации.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки