Как да станем успешен Google Analytics специалист?
Модул #9 с Дечко Стефанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за инструмента Google Analytics и успешното му използване като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


   Разбиране в дълбочина какво е Google Analytics и как ефективно да се използва той;

   Да обясни основни терминология, инструменти и процеси в Google Analytics, които да се следват за по-ефективно анализиране на трафика на сайта, привлечен от различните маркетинг канали

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Кои са основните понятия и инструменти в Google Analytics;

  Как и защо да се събират аналитични данни, чрез които да се вземат важни решения за различни аспекти на бизнеса;

  Какви са често срещаните грешки при Google Analytics;

 Какви технически настройки са необходими и имплементиране на кодовете на Google Analytics и Tag Manager;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Разглеждане на конкретни казуси от опита на лектора и тяхното разрешаване;

  Тестване различни инструменти от Google Analytics в реална среда;

  Анализиране на данни в реална среда;

  Настройка на Google Analytics, цели и репорти в реална среда;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които тепърва навлизат в дебрите на Google Analytics и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече процеси и методи на разчитане на данните от Google Analytics;

  За всички хора, които искат да научат как да използват максимум ефективно инструмента Google Analytics, за да могат правилно да анализират и оптимизират своя сайт/онлайн магазин;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Google Analytics специалист
в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Google Analytics специалист на свободна практика;


 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ И Attribution модели
ЗА АНАЛИЗ НА ПОСТИГНАТИ КРАЙНИ ЦЕЛИ

  Как и защо се събират данни за посещенията
  Как да се събират качестветно данните, на база които се правят изводи и вземат решения
  Проверка на коректността на данните
  Причисляване на конверсиите към различни канали (Attribution)
  Методи за категоризиране на трафика

ЛЕКЦИЯ #2:
НАСТРОЙКА И ТЕХНИЧЕСКО ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ
НА КОДОВЕТЕ В Google Analytics & Tag Manager


  Как се залагат кодове на необходимите инструменти

  Настройки и филтри за коректното събиране на данни
  Проблеми и специфики на сайта, които биха затруднили събирането на данни
  Основните функции в интерфейса на двата софтуера и админ опциите, които са важни за коректната им работа

ЛЕКЦИЯ #3:
ПОСТАВЯНЕ И ИЗМЕРВАНЕ НА РЕЛЕВАНТНИ ЦЕЛИ

  Анализ на конкретен бизнес и задаване на правилни цели в Google Analytics за събиране на данни

  Дефиниране на условията за постигане на целите
  Използване на Events за целите на проследяването
  Проследяване на подадени форми
  Настройка на целите в интерфейса и проверка на тяхното правилно функциониране


ЛЕКЦИЯ #4:
СЪЗДАВАНЕ НА АУДИТОРИИ И РЕМАРКЕТИНГ  

  Настройка на аудитории и изграждане на сегменти от потребители, които са важни за бизнеса
  Имплементиране на различни пиксели на различни платформи за сегментиране на потребители с цел ремаркетинг
  Проследяване и анализ на ремаркетинг данни от DataLayer в TagManager

ЛЕКЦИЯ #5:
ОТЧЕТИ И Custom Dashboards
СПОРЕД СПЕЦИФИЧНИТЕ НУЖДИ НА БИЗНЕСА

  СъздаваНЕ конкретни отчети, които съдържат важните за бизнеса
метрики;
  Проследяване промените в данните и тяхното анализиране;
  Сравняване данните от различни сегменти потребители с цел анализ;

  Създаване автоматизирани отчети, които се генерират през
определено време

ЛЕКЦИЯ #6:
A/B ТЕСТОВЕ и Custom Alerts ЗА ВАЖНИ KPIs
И ТЕХНИЧЕСКА ИЗПРАВНОСТ

  Настройка на Custom Alerts, чрез които се откриват различни
аномалии и резки промени;

  Осъществяне на А/Б тестове;
  Предварителна подготовка за най-честите технически проблеми;

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 19-ти Март / Край: 4-ти Април

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Дечко Стефанов е Регионален мениджър на платформата за онлайн реклама EasyAds вече 6 години.

Голямото разнообразие от кампании и казуси през годините са ключов момент в развитието му като "универсален боец", който се стреми да разбере различните проблеми и да гледа винаги от няколко гледни точки.

Като експерт, работещ с малки и големи бизнеси по отношение на Performance рекламата, той е и лектор на различни събития за дигитален маркетинг, организирани от IAB България и други браншови организации.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки