ЛЕКТОРИ

МАРКЕТИНГ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ С БОГАТ ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТ

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант със 7 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до първоизконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели. Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор и маркетинг стратег на програмата Digital Pro.

 

Пламен Бързев е Chief Marketing Officer на Design Connected - компания, която е световен лидер в създаването на дигитални 3d модели на дизайнерски мебели.

Занимава се с дигитален маркетинг от 8 години и заемал разнообразини позиции фокусирани върху SEO, PPC, копирайтинг и CRO, преди да се установи на място, където да комбинира всички тези умения.
Работил е с клиенти от цял свят, но най-вече от САЩ, Великобритания и България.

Една от големите му страсти са обученията.
Провел е множество вътрешно фирмени курсове на различни маркетинг теми. Бил е лектор на организираните от SEOM конференции и редица други събития.

маг. инж. Евгени Йорданов - специалист социални мрежи и търсачки/предприемач.
Евгени е начело на Search & Social екипа в дигиталната агенция Adamanta Digital, с дългогодишен опит в сферата на дигиталния маркетинг и автоматизация. Един от дигиталните предприемачи на България и основен лектор на различни по големина събития с дигитална насоченост. Той е сертифициран специалист по маркетинг на съдържанието от американския Northwestern University, както и от редица други институции. Текущ докторант по Компютърни системи и технологии и завършил инженерна магистратура по Бизнес информатика, както и инженерна бакалавърска степен по Телекомуникации. Той е преподавал в Телерик Академия, както и в някои от топ университетите в България.

Евгени е един от основните двигатели, който спомага развитието и обгрижването на млади предприемачи на Балканите, със своята работа и покрай различните стартъп събития и акселератори.
Някои от неговите собствени проекти са добре познати ресурси за българската онлайн IT и маркетинг общност, като:
- Маркетинг и Уебмастърство (най-голямата професионална Facebook & G+ група)
- SocialEvo.net (онлайн медия)
- SEOptimizacia (SEO и маркетинг блог)
- ey!Box TV (влогинг канал, за предприемачество и развитие в дигиталната среда)

Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, специализиран в Creative & Content маркетинга. За своя над 8-годишен опит в тази сфера той е заемал позициите на Copywriter и творчески директор, а в момента е senior copywriter в All Channels Communication – най-голямата независима комуникационна агенция в България.

Биографията му включва редица проекти, спечелили награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му е онлайн (и не само) комуникацията на Крадецът на ябълки. Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Райфайзенбанк, Кауфланд, Stolichno, Starobrno, Оргахим, The Mall, WWF, eSky, Jameson и други.

Преди да започне да се занимава с реклама и маркетинг, Александър стартира кариерата си като PR, а след това се развива като редактор и главен редактор в няколко автомобилни онлайн издания. Рекламата и дигиталната комуникация обаче го завладяват, а доказателство за постиженията му е и поканата за участие в Първата Facebook конференция в България.

Ивелина Манова работи в сферата на дигиталния маркетинг и управлява дигитална агенция Accella Digital.
През 2012 г. е отличена като Google сертифициран тренер и до днес обучава специалисти и бизнес собственици как да използват ефективно рекламни инструменти за дигитален маркетинг, как да анализират своите резултати и да взимат решения за бъдещи действия на база на тях.

През последните 6 години Ивелина участва като лектор на локални и европейски събития за дигитален маркетинг, както и води сертификационна програма за Google AdWords и Google Analytics в университети и студентски организации.

Нейната специализация е успешни performance стратегии за онлайн магазини, като работи по PPC кампаниите на едни от водещите български e-commerce проекти и техните международни дигитални комуникации.

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с близо 7 години практически опит. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес) и вече бивш партньор в Zdravei.org (медия и онлайн магазин за здравословно хранене). В момента със своя екип активно разработват свои собствени Ecommerce проекти, разработва софтуер за автоматизиране на Performance реклами и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и големи брандове като Teodor, Vikiwat, Ofertomed и др. В последните 3 години над 2,000 души са преминали през неговите платени онлайн курсове и живи обучения по Facebook маркетинг, както и е консултирал над 150 собственици на бизнес и маркетинг специалисти за това как да използват успешно Facebook за своя бизнес. Други компании, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.
Стилиян е организатор на Първата в България Facebook конференция - F5, създател на първия и най-продаван Онлайн Курс за Facebook Маркетинг в България, както и главен инициатор за създаването на програмата Digital Pro.

Мария Атанасова е основател и мениджър на 7Talents - първият дигитален медиен екип в България, пионер в създаването на иновативни digital-first видео проекти, менажирането на инфлуенсъри в различни области и продуцирането на интерактивно ентъртейнмънт съдържание, уникално за всяка видео и социална платформа, като Vbox7.com, Facebook, YouTube, Instagram и др. Последователите на техните проекти онлайн във всички платформи са близо милион и половина, а над половин милиард са гледанията на видеоклиповете им на годишна база. Сред най-успешните проекти на екипа й са уеб-сериалите "Не така, брат", "Следвай ме" и Апартамент 404, както и хитови поредици за широка гама от аудитории като Natali's Beauty, Без Бутонки, А на бас, Бри4ка, Hairmaster и др.

7Talents е в портфолиото на Нетинфо, част от семейството на Нова Броудкастинг Груп.

Работа по дигитални проекти Мария започва преди близо 10 години, специализира Дигитална култура и медии във Финландия, а в последните 6 е ангажирана в дигиталната медийна среда в България. Експертизата ѝ покрива направления като мултиплатформена бизнес и контент стратегия, дигитален сторителинг, бранд и талънт мениджмънт, инфлуенсър маркетинг и branded content.

 

Дечко Стефанов е Регионален мениджър на платформата за онлайн реклама EasyAds вече 6 години.

Голямото разнообразие от кампании и казуси през годините са ключов момент в развитието му като "универсален боец", който се стреми да разбере различните проблеми и да гледа винаги от няколко гледни точки.

Като експерт, работещ с малки и големи бизнеси по отношение на Performance рекламата, той е и лектор на различни събития за дигитален маркетинг, организирани от IAB България и други браншови организации.

Мартин Попов е управител на дигитална агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Мартин е член на борда на IAB България, където дейно помага за развитието на дигиталния бранш у нас.

Николай Илиев е онлайн предприемач и професионалист с над 13 години практически опит в онлайн търговията. Създател на първия виртуален мол в България през 2007 година, който предлага над 120 световни бранда и над 100,000 доволни клиенти в страната.
В последните години той е създал и продал успешно няколко онлайн бизнеса, за да може изцяло да се фокусира върху развиване на онлайн търговията в България и чужбина. Един от прецедателите в управителния съвет на Българска Уеб Асоциация от 2011 до 2013 година, който е спомогнал за създаването на универсални Общи Условия за ползване от всички онлайн магазини в България.

Един от основателите на платформата за елетронна търговия CloudCart, която е една от най-бързо развиващите се технологични платформи в Европа. CloudCart има за цел да помага на малък и среден бизнес да стартира собствен онлайн магазин, а на големите брандове да оптимизира и автоматизира техните бизнес процеси. Зад гърба си има над 10,000 клиента в цял свят, като едни от най-големите брандове, за които е работил, са Heineken, BMW, Peugeot, Philips, Oriflame, MaxSport, Fazaa (Hamdan bin Mohammed Al Maktoum - син на рулера в Дубай), ЗОРА, Метрополитан и много други.
Партньорите, с които работи Николай Илиев, са Google, Telenor, MailChimp, Zapier, UniCredit, Fibank, KBC Group, DHL, OLX, Retargeting-Biz, Econt, Speedy, Rapido, Pazaruvaj, Sravni.
Целта, която си поставя Николай Илиев, е да създаде иновация в електронната търговия, която да помогне на собствениците на онлайн магазини да управляват успешно своите реклами във Facebook, Instagram, Google, YouTube, Twitter, Pinterest, MailChimp от едно единствено място, което да им анализира резултатите и да оптимизира последващите действия.

Никола Романов има над 4 години опит в сферата на онлайн търговията и е един от първите и най-успешни българи, които се занимават с дропшипинг в eBay с бизнес, позициониран изцяло на пазара в САЩ.

През 2014 година Никола е един от създателите и организаторите на първите презентации на тема "Дропшипинг" в България, които по-късно прерастват в ежемесечни събития на живо с аудитория от над 300 души. В продължение на 2 години заедно с целия екип успяват да изградят общност от над 3000 души. Многобройните презентации, обучения и семинари дават знания на стотици българи да развият успешно свой собствен онлайн бизнес, осигуряващ им основен или допълнителен доход.
През 2016 година съосновава и започва развитието на стартъп-а Trak.ink - софтуер като услуга (SaaS) за оптимизация на дропшипинг процеси, който набира все по-голяма популярност. Натрупаният опит в областта му помага да индентифицира основните затруднения, пред които се изправя един дропшипър в eBay и да интегрира инструменти в Trak.ink като техни решения.

Сертифициран НЛП Практик, НЛП Мастър Практик и Личен Коуч от Обществото по НЛП на д-р. Ричард Бандлър, НЛП България и Българска Коучинг Академия. Никола продължава да търси, изследва и подобрява начините за провеждане на ефективна комуникация в работните групи.

COPYRIGHT - DIGITAL PRO™ | САЙТ ОТ CLOUDCART

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки