Как да създадем успешна Дигитална Маркетинг Стратегия?
Модул #1 с Мирослав Запорожанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за дигиталния маркетинг и успешното им прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


   Разбиране в дълбочина какво е Маркетинг Стратегия и как ефективно да се изпълнява тя;

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист,
за да създаде успешна маркетинг стратегия;

  Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ, които ще помогнат за по-дълбоко разбиране на дигиталния маркетинг и неговата ефективност;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да създадат самостоятелно своя собствена маркетинг стратегия;

  Да научат как да взимат стратегически решения в своята бъдеща практика;

  Да полагат макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на дигиталния маркетинг и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена дигитален маркетинг;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат успешна маркетинг стратегия, която вдъхва доверие у клиента, генерира продажби и разпознаваемост в дългосрочен план;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;
   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   Маркетинг специалист
в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Консултант в сферата на дигиталния маркетинг (*след придобиване на години практика).

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ОСНОВИ И СЪЩНОСТ
НА ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ


  Основни понятия в дигиталния маркетинг
  Инструменти в дигиталния маркетинг
  Кога и как да използваме дигиталния маркетинг
  Практически примери от дигиталния маркетинг

ЛЕКЦИЯ #2:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ПОДХОДИ

  Потребителско поведение в социалните мрежи

  Маркетинг подходи за въздйствие върху потребителско поведение
  Основни канали за достигане до потребителите
  Маркетинг кампании за влияние според типа бизнес

ЛЕКЦИЯ #3:
ЦЕЛЕПОЛАГАНЕ

  Какво е макро цел в дигиталния маркетинг и как да я осъществим

  Какво е микро цел в дигиталния маркетинг и как да я осъществим
  Защо е важно целеполагането и как да го следваме ефективно
  Различни подходи за поставяне на цели в дигиталния маркетинг

ЛЕКЦИЯ #4:
ТАРГЕТ ГРУПИ

  Дефиниране и на понятието “таргет група” в дигиталния маркетинг
  Видове таргет групи в дигиталния маркетинг
  Маркетинг подходи за достигане до таргет групите
  Изграждане и комуникиране на посланията с цел покупка и изграждане на лоялност

ЛЕКЦИЯ #5:
ИЗГРАЖДАНЕ НА ОНЛАЙН МАГАЗИН
И МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИИ ЗА РАЗВИТИЕ


  Основни елементи в онлайн магазина
  Инструменти за развитие на онлайн магазин
  Изграждане на лендинг страници

  Конкретни маркетинг стратегии за развитие на онлайн магазин

ЛЕКЦИЯ #6:
ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ
ЗА УСПЕШНИ ПРОДАЖБИ

  Анализ на Конкуренцията
  Дефиниране на предимствата на продукта/услугата
  Маркетинг стратегия за изграждане на съобщенията
и построяване на реклама

  Анализ и Оптимизация на резултатите

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 18-ти Септември / Край: 4-ти Октомври

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

 

ЛЕКТОР НА КУРСА

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант със 7 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до първоизконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели. Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор и маркетинг стратег на програмата Digital Pro.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *


    
КАКВО ПОЛУЧАВАТЕ:

  Възможност за дистанционно обучение от вкъщи

  10 месеца онлайн достъп до виртуална класна стая

  Видео записи и презентации от лекциите на живо

  Достъп до скрита Facebook група с участници и лектори

  Възможност за конкретни въпроси към лектора на курса

  Домашни и практически задания от лектора на курса

  Електронен изпит за проверка на придобитите знания

  Удостоверение за участие и успешно преминат изпит

(**Вече не можете да се запишете за участие в курса за тази учебна година)



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки