Как да създадем успешна Дигитална Маркетинг Стратегия?
Модул #1 с Мирослав Запорожанов


Цели на курса:

   Придобиване на подробни теоретични и практически познания за дигиталния маркетинг и успешното им прилагане като маркетинг специалисти в агенция/startup/компания;


   Разбиране в дълбочина какво е Маркетинг Стратегия и как ефективно да се изпълнява тя;

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КУРСА

УЧЕБНА ПРОГРАМА

   ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

  Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист,
за да създаде успешна маркетинг стратегия;

  Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ, които ще помогнат за по-дълбоко разбиране на дигиталния маркетинг и неговата ефективност;

   ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

  Да създадат самостоятелно своя собствена маркетинг стратегия;

  Да научат как да взимат стратегически решения в своята бъдеща практика;

  Да полагат макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;

ПОЛЕЗНОСТ И РЕАЛИЗАЦИЯ

 ЗА КОГО Е ПОЛЕЗЕН КУРСЪТ:

  За начинаещи, които прохождат в сферата на дигиталния маркетинг и имат нужда от конкретни процеси, които да следват; 

  За средно-напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена дигитален маркетинг;

  За всички хора, които искат да научат как да създадат успешна маркетинг стратегия, която вдъхва доверие у клиента, генерира продажби и разпознаваемост в дългосрочен план;

 ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ:

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

   Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;
   Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

   Маркетинг специалист
в дигитална агенция, startup или голяма компания;

   Консултант в сферата на дигиталния маркетинг (*след придобиване на години практика).

 

УЧЕБЕН ПЛАН
(6 учебни занятия по 3 часа)

ЛЕКЦИЯ #1:
ОСНОВИ И СЪЩНОСТ
НА ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ


  Основни понятия в дигиталния маркетинг
  Инструменти в дигиталния маркетинг
  Кога и как да използваме дигиталния маркетинг
  Практически примери от дигиталния маркетинг

ЛЕКЦИЯ #2:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ПОДХОДИ

  Потребителско поведение в социалните мрежи

  Маркетинг подходи за въздйствие върху потребителско поведение
  Основни канали за достигане до потребителите
  Маркетинг кампании за влияние според типа бизнес

ЛЕКЦИЯ #3:
ЦЕЛЕПОЛАГАНЕ

  Какво е макро цел в дигиталния маркетинг и как да я осъществим

  Какво е микро цел в дигиталния маркетинг и как да я осъществим
  Защо е важно целеполагането и как да го следваме ефективно
  Различни подходи за поставяне на цели в дигиталния маркетинг

ЛЕКЦИЯ #4:
ТАРГЕТ ГРУПИ

  Дефиниране и на понятието “таргет група” в дигиталния маркетинг
  Видове таргет групи в дигиталния маркетинг
  Маркетинг подходи за достигане до таргет групите
  Изграждане и комуникиране на посланията с цел покупка и изграждане на лоялност

ЛЕКЦИЯ #5:
ИЗГРАЖДАНЕ НА ОНЛАЙН МАГАЗИН
И МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИИ ЗА РАЗВИТИЕ


  Основни елементи в онлайн магазина
  Инструменти за развитие на онлайн магазин
  Изграждане на лендинг страници

  Конкретни маркетинг стратегии за развитие на онлайн магазин

ЛЕКЦИЯ #6:
ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ
ЗА УСПЕШНИ ПРОДАЖБИ

  Анализ на Конкуренцията
  Дефиниране на предимствата на продукта/услугата
  Маркетинг стратегия за изграждане на съобщенията
и построяване на реклама

  Анализ и Оптимизация на резултатите

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСЪТ

Начало: 11-ти Септември / Край: 27-ми Септември

Начало: 19:00 / Край: 22:00ч.

ЛЕКТОР НА КУРСА

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант със 7 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти и участва като Бизнес Партньор в маркетинг софтуер за създаване на онлайн магазини - Cloudcart.com

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиваторът Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до първоизконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели. Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор и маркетинг стратег на програмата Digital Pro.

УЧАСТИЕ В ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
* Обучението е част от цялата програма Digital Pro *


    
КАКВО ПОЛУЧАВАТЕ:

  Възможност за дистанционно обучение от вкъщи

  10 месеца онлайн достъп до виртуална класна стая

  Видео записи и презентации от лекциите на живо

  Достъп до скрита Facebook група с участници и лектори

  Възможност за конкретни въпроси към лектора на курса

  Домашни и практически задания от лектора на курса

  Електронен изпит за проверка на придобитите знания

  Удостоверение за участие и успешно преминат изпит



МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ


УЛ. ВИНСЕНТ ВАН ГОГ №7
(СРЕЩУ МОЛ ПАРАДАЙС)


   ВИЖ КАРТАТА

088 202 82 83
admin@digitalpro.bg

ПРИ ВЪЗНИКВАНЕ НА СПОР, СВЪРЗАН С ПОКУПКА ОНЛАЙН, МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ САЙТА ОРС

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки