Social Media Specialists @ Limacon
Жени Пасторка завършва висшето си образование със специалност „Маркетинг“ във Великотърновския университет. Две години от студентството си отдава на доброволчеството, като вицепрезидент „Маркетинг и комуникации“ в AIESEC – най-голямата студентска организация в света.
Нона Татарлиева започва развитието си от Софийски Университет със специалност "Връзки с обществеността". Работила е в PR агенция и е създавала съдържание за лайфстайл блогове.
Днес Жени и Нона са онлайн маркетинг специалисти в Limacon – компания, която работи като външен маркетинг отдел за близо 40 български и международни компании и е първият HubSpot Solution Partner за България. И двете се занимават със създаването на съдържание и планирането на стратегии за известни брандове и водещи индустриални компании. Основната им мисия е да ангажират аудиторията на своите клиенти с атрактивни активации и креативни кампании, с които да генерират качествени лийдове и онлайн продажби. Определят себе си като community builders, защото силно вярват, че със създаденото съдържание изграждат лоялно общество.
Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!
ЗАПИШИ СЕ СЕГА