Стилиян Запорожанов
Основател & Маркетинг експерт
Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и един от водещите и най-известни експерти по дигитален маркетинг в страната с над 10 години практически опит. Той е създател на едни от най-полезните онлайн курсове и събития по дигитален маркетинг, през които са преминали над 10,000 курсисти - начинаещи, маркетинг специалисти/мениджъри и собственици на бизнес.
Неговата кариера започва като първия маркетинг специалист в pCloud, а след това заедно с брат си основават бутиковата дигитална агенция Zapomedia, която през 2017г. спира да работи с клиенти и работи по собствени проекти в сферата на E-commerce & дигиталното образование. Едни от най-значимите проекти в неговото портфолио са DigitalPRO.bg, F5Conf.bg, InvestPRO.bg.
Стилиян е горд съпруг, баща и брат, който вярва в PROактивността и PROфесионализма.
Стилиян е лектор на курсовете Marketing Principles и Meta Ads.
Иван Пантелеев
Партньор & Маркетинг стратег
Иван Пантелеев е Съдружник и Акаунт Директор в Xplora BG – агенция за интегриран дигитален маркетинг.
Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Иван отговаря вече за екип от 7 проектови мениджъра в Xplora. Сред клиентите на агенцията са "Престиж 96", Helecloud, Wienerberger, "Ариана", Skoda, "Сладкарници "Неделя", "Medix", Schneider Electric Bulgaria, Schneider Electric Israel, Tombou, Aladdin Foods, Libresse и други.
Освен опита в Xplora, Иван има опит като Акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др.
Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг през последните 6 години в университети като Стопански факултет към Софийски университет, МВБУ, НБУ и Xplora Academy. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.
Отделно Иван има много хобита, като най - много обича да пътува със семейството си, да играе футбол, обикаля Европа за спортен риболов и заснема всички риболовни (и не само) приключения. От над 6 години с група приятели развиват и youtube канала си CarpDays и споделят своите пътувания из Европа за спортен риболов и развиват това хоби в страната.
Иван е лектор в курса Digital Marketing Strategy.
Пламен Бързев
Маркетинг директор
Пламен Бързев е Chief Marketing Officer на Design Connected - компания, която е световен лидер в създаването на дигитални 3D модели на дизайнерски мебели, както и професионален софтуер за менажиране на дигитално съдържание - Connecter.
Занимава се с дигитален маркетинг от повече от 15 години и е заемал разнообразни позиции, фокусирани върху SEO, PPC, copywriting и CRO, преди да се установи на място, където да комбинира всички тези умения. Работил е с клиенти от цял свят, но най-вече от САЩ, Великобритания и България.
Големите му страсти са обученията и футбола. Провел е множество вътрешнофирмени курсове на различни маркетинг теми. Бил е лектор на организираните от SEOM конференции и редица други събития.
Пламен е лектор на курса Landing page design.
Виктор Динев
Social Media консултант
Виктор Динев е консултант по дигитален маркетинг. Има защитена магистърска степен по „Мениджмънт“ в University of Liverpool. Професионалният му опит включва 10 години в областта на дигиталния маркетинг. От 2015 насам работи като мениджър проекти в бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Happy Bar&Grill, ShopSector.com, Eucerin, Naturpharma, Jacobs, ERA Недвижими имоти, WWF.
Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Лектор е в цялостната програма по дигитален маркетинг на DigitalPRO от 2021 година. Провеждал е лекции на тема инстаграм маркетинг в SoftUni, Digital4Plovdiv, 9Academy. Ръководил е вътрешнофирмени обучения по социални медии (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn) за клиенти на BEYOND ID Studio.
Виктор е лектор в курса Social Media Basics.
Ивайло Йорданов
Основател & SEO експерт
Ивайло Йорданов e основател на EVOL.BG и дигитален предприемач с над 10 години опит в дигиталния маркетинг. Един от първите лектори по дигитален маркетинг в Северозападна България. Бизнес и маркетинг консултант за различни международни и регионални компании, както и за правителствен и неправителствен сектор в страната.
Личната му кауза е да дава възможност на хората да научат нови умения, с които да се преквалифицират и да работят предизвикателна и модерна работа, без да напускат родното си място.
Преди да стартира първата си компания е събирал опит и създавал работещи стратегии в международни технологични брандове, национални и регионални медии, шоубизнес, туризъм и други сектори.
Лектор на курса SEO Marketing.
Александър Славов
Творчески директор
Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, профилирайки се в сферата на Creative & Content маркетинга в продължение на над 15 години. В момента той е творчески директор в Digitas Sofia (дигитална агенция от голямата международна група на Publicis), където се старае не само да пуска смешки, а и да води екипа към нови успешни проекти и награди.
Първоначално той започва да трупа опит в сферата на комуникациите като PR специалист и редактор в няколко онлайн издания. С годините изцяло се отдава на маркетинговите комуникации като копирайтър, а след това развива уменията и техниките, които е научил, като един от творческите директори в All Channels Communication. Именно там той печели редица награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му остава онлайн (и не само онлайн) комуникацията на Крадецът на ябълки.
Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Gameloft, Райфайзенбанк, Kaufland, Philips, OMV, WWF, Jameson, Avon, Coca-Cola, Mtel/A1 и други.
По-късно той преминава от страната на performance маркетинга като криейтив стратег в Gameloft. Там той отговаря за комуникацията на мобилните игри на компанията и работи съвместно със студията в София, Букурещ, Харков, Будапеща, Барселона и Монреал.
Днес освен като експерт в рекламата и комуникацията той запълва ежедневието си и като лектор и консултант.
Александър е лектор на курса Creative & Copywriting.
Христиана Андреева
Facebook експерт & DigitalPRO
Христиана Андреева е маркетинг експерт със 7-годишен опит, натрупан както в България, така и на международната сцена. Своя професионален път тя започва като студент в първото издание на DigitalPRO, където получава солидна основа за бъдещите си постижения.
В последващите години Хриси извървява пътя от член на екипа до Директор Маркетинг и Комуникации в най-успешния за България TEDx - TEDxVitosha. Под нейно ръководство бранда развива силно дигитално присъствие и създава партньорства с редица български инфлуенсъри. Единствената българка изнесла TEDx lightning talk пред организатори на TEDx събития от цяла Европа.
Своя отпечатък оставя и създавайки програмата за Diversity&Inclusion, която още в пилотното си издание печели втора награда от “Съвет на жените в бизнеса в България”.
В същото време Хриси е консултант на различни бизнеси в България, работейки по техните онлайн реклами и за подобряване цялостната им бизнес стратегия. Клиентите й са разнообразни и включват както онлайн магазини, студиа за красота, терапевтични центрове и автосервизи, така и работа по проекти на гиганти като Huawei, L’oreal Professional, Wacom и Saint-Gobain.
От началото на 2023 година е част от екипа на Ezra Firestone и Molly Pittman в Smart Marketer Agency, където работи върху 6- и 7-цифрени бизнеси. Месечно проектите, чиито Meta реклами управлява Хриси, харчат между $300-500 000 успешно, а в най-силните месеци е скалирала бюджети до над 1 милион долара.
Христиана е лектор в курса Meta Ads.
Стилиян Запорожанов
Основател & Маркетинг експерт
Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и един от водещите и най-известни експерти по дигитален маркетинг в страната с над 10 години практически опит. Той е създател на едни от най-полезните онлайн курсове и събития по дигитален маркетинг, през които са преминали над 10,000 курсисти - начинаещи, маркетинг специалисти/мениджъри и собственици на бизнес.
Неговата кариера започва като първия маркетинг специалист в pCloud, а след това заедно с брат си основават бутиковата дигитална агенция Zapomedia, която през 2017г. спира да работи с клиенти и работи по собствени проекти в сферата на E-commerce & дигиталното образование. Едни от най-значимите проекти в неговото портфолио са DigitalPRO.bg, F5Conf.bg, InvestPRO.bg.
Стилиян е горд съпруг, баща и брат, който вярва в PROактивността и PROфесионализма.
Стилиян е лектор на курсовете Marketing Principles и Meta Ads.
Михаил Атанасов
Основател & E-mail експерт
Михаил Атанасов е имейл маркетинг експерт и основател на агенция за имейл маркетинг PROGS Agency. През последните 5 години Михаил е работил с над 150 бранда от цял свят и им е помогнал да извлекат най-доброто от този маркетинг канал.
Днес той и неговият екип работят с големи онлайн магазини в чужбина и развиват нови напреднали стратегии и подходи, които правят имейл маркетинга един от най-значимите източници на продажби.
Михаил е лектор в курса Email Marketing.
Виктор Стоилов
Основател & Е-commerce експерт
Виктор Стоилов е онлайн маркетолог и основател на дигитална агенция Markademics. Фокусът на него и колегите му е върху изграждането на персонализирани рекламни стратегии за онлайн магазини.
Още с основаването на Markademics през 2017-та година, решава да опита да развива дейност паралелно на българския и международния пазар, което се оказва много добър ход и в момента по-голямата част от проектите на агенцията са именно в чужбина. За малко над 4 години има възможността да работи по проекти в над 15 страни и да управлява пряко над 3 милиона долара рекламен бюджет.
Паралелно и в следствие на дейността на Markademics, преди малко над година решава да стартира свои собствени онлайн магазини, които да развива както на българския, така и на международния пазар, с което да разшири и дейността и възможностите на целия екип.
Лектор на курса E-commerce Ads.
Виктор е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.
Иван Бондоков
Съосновател и LinkedIn експерт
Иван Бондоков е съ-основател на Limacon Marketing, една от първите маркетинг компании в България, фокусирани основно в B2B клиенти. В тяхното клиентско портфолио има проекти с клиенти като Schneider Electric, Econt, Maxsport, Stabil Group, ATN Europe, Optix, Hennlich, Proxiad, Prime Holding, LogSentinel и много други.
Той е и съ-основател на RevBrains - компания, която помага на технологични startups и scaleups да оптимизират клиентско-ориентираните си екипи и процеси по пътя към постигане на устойчив растеж. Работи с компании като Payhawk, NEXT BASKET, Fastmarkets, Treyd, Your.Rentals, Gemseek, BESCO, Strypes и др.
Той заема и длъжността CCO в Cupffee - първото по рода си производство на ядливи чаши за кафе и чай.
Специалист е в B2B маркетинг и продажби с над 10 години опит, лектор в DigitalPRO и SalesPRO и GOLD партньор на световната CRM платформа HubSpot.
Иван е лектор на курса Linkedin Marketing.
Спасимир Цветанов
Operational Manager
Спасимир Цветанов има над 20 години опит в сферата на маркетинга 10, от които в сферата на дигиталния маркетинг.
За първи път се запознава с Google ads (Google AdWords) на първия в България сертификационен курс, воден от Ивелина Ансарова (тогава google trainer и с друга фамилия). Семинарите на Ивелина и участието на Алекс Георгиев от Advertise BG го мотивират да се гмурне в океана на дигиталния маркетинг. Сертифицира се с най-високите резултати от всички участници.
Започва стаж в Advertise BG, след който му предлагат работа и така 4 години. В хода на съвместната ум работа са успели да подобрят популярността и онлайн присъствието на редица брандове, да създадат и изградим от нулата други, да скалират кампании от 100лв/ден до 5000лв/ден. В това число Sport Depot, Бяла Карта, Mymall, Medina Med, SEAT, Renault, Dominos, PCStore, home2u, TBI Bank, Varchev Finance и др. Не веднъж клиенти са се обаждали да намалят кампаниите или да ги паузират, защото не могат да смогнат да обработят запитванията / заявките.
С колегите в Advertise са единствената агенция в България, която е печелила най-голямата награда на Google Partners - пътуване за 2ма от екипа до централата на Google в Сан Франциско (две поредни години).
През 2015г. става хоноруван преподавател в УНСС и в момента води дисциплините по дигитален маркетинг към катедра Маркетинг и стратегическо планиране. Помогнал е на хиляди студенти по маркетинг да се докоснат до google ads, много от тях са се сертифицирали, започнали работа / стаж.
След над 4 години работа в Advertise започва работа в Lidango и така още 4 години. Разширява много портфолиото си от инструменти и платформи, в които да управлява и оптимизира кампании. Имал е възможността да работи с едни от най-добрите агенции за performance marketing в света и да си "сверява часовника". С екипа му са маркетирали продукти на няколко континента в над 60 страни без лимити на бюджетите стига да има позитивна възвръщаемост (над определен %). Рекорден дневен бюджет на управляваните от него кампании е бил $15,000.
През годините кампании, които е управлявал, са постигнали над 7 млн. реализации (поръчки, запитвания и други ценни за бизнеса действия). Фокусът е винаги бил performance. С натрупването на опит подобрява драстично и подхода при създаване и оптимизиране на creative стратегията си.
От 2021г. година работи в WOW TEA. В момента е оперативен мениджър и е свързващото звено на performance, creative & web екипите.
Спасимир е лектор в курсовете Google Ads и GTM & Analytics.
Димитър Василев
Social Media експерт
Димитър Василев, още познат като Dimikask, е графичен дизайнер, инфлуенсър и създател на дигитално съдържание с над 50 000 последователи в социалните си мрежи.
Димитър завършва бакалавър „Журналистика“ в Софийския университет “Св. Климент Охридски”, а редом с него кара онлайн обучения за графичен дизайнер & filmmaking. Основава своя YouTube канал през 2013 г., в който споделя забавно видео съдържание & daily vlogs.
Има богато портфолио за създаване на рекламини, имиджови и професионални визии за digital & print. Във видео продукцията силата му е в заснемането, монтажа и прилагането на motion графика.
През 2019 г. заедно с Маги Василева, позната още като Magi San, стават родители на малката Дивна. Година по-късно основават своя агенция за дигитален маркетинг с акцент върху създаването на фото & видео съдържание, графичен дизайн и видео монтаж.
Димитър е лектор в курса Social Media Creator.
Маги Василева
Social Media експерт
Магдалена Василева, още позната като Magi San, е влогър, инфлуенсър и създател на дигитално съдържание с над 100 000 последователи в социалните си мрежи.
Маги завършва бакалавър „Медии и комуникации“ в Мюнхен и магистър „Кино и телевизионно продуценство“ в НАТФИЗ. Активна е в YouTube от 2011 г., а канала си „Magi San” създава през 2015 г.
Маги има опит в Content Creation за всички онлайн платформи, за най-разнообразни теми и клиенти. Силата й е в стратегическото планиране, писането на сценарии & постигането на органични резултати чрез вдъхновяващо, забавно и информатино съдържание.
През 2019 г. заедно с Дими Василев, познат още като Dimikask, стават родители на малката Дивна. Година по-късно основават своя агенция за дигитален маркетинг с акцент върху създаването на фото & видео съдържание, графичен дизайн и видео монтаж.
Маги е лектор в курса Social Media Creator.
Спасимир Цветанов
Оперативен Мениджър
Спасимир Цветанов има над 20 години опит в сферата на маркетинга, 11 от които в сферата на дигиталния маркетинг.
За първи път се запознава с Google ads (Google AdWords) на първия в България сертификационен курс, воден от Ивелина Ансарова (тогава google trainer и с друга фамилия). Семинарите на Ивелина и участието на Алекс Георгиев от Advertise BG го мотивират да се гмурне в океана на дигиталния маркетинг. Сертифицира се с най-високите резултати от всички участници.
Започва стаж в Advertise BG, след който му предлагат работа и така 4 години. В хода на съвместната ум работа са успели да подобрят популярността и онлайн присъствието на редица брандове, да създадат и изградят от нулата други, както и да скалират кампании от 100лв/ден до 5000лв/ден. В това число Sport Depot, Бяла Карта, Mymall, Medina Med, SEAT, Renault, Dominos, PCStore, home2u, TBI Bank, Varchev Finance и др. Не веднъж клиенти са се обаждали да намалят кампаниите или да ги паузират, защото не могат да смогнат да обработят запитванията / заявките.
С колегите в Advertise са единствената агенция в България, която е печелила най-голямата награда на Google Partners - пътуване за 2ма от екипа до централата на Google в Сан Франциско (две поредни години).
През 2015г. става хоноруван преподавател в УНСС и в момента води дисциплините по дигитален маркетинг към катедра Маркетинг и стратегическо планиране. Помогнал е на хиляди студенти по маркетинг да се докоснат до Google Ads, много от тях са се сертифицирали успешно, след което са започнали работа / стаж in-house във ecom компании или водещи дигитални агенции в България,а други дори стартират собствен бизнес онлайн.
След над 4 години работа в Advertise започва работа в Lidango и така още 4 години. Разширява много портфолиото си от инструменти и платформи, в които да управлява и оптимизира кампании. Имал е възможността да работи с едни от най-добрите агенции за performance marketing в света и да си "сверява часовника". С екипа му са маркетирали продукти на няколко континента в над 60 страни без лимити на бюджетите стига да има позитивна възвръщаемост (над определен %). Рекорден дневен бюджет на управляваните от него кампании е бил $15,000.
През годините кампании, които е управлявал, са постигнали над 7 млн. реализации (поръчки, запитвания и други ценни за бизнеса действия). Фокусът е винаги бил performance. С натрупването на опит подобрява драстично и подхода при създаване и оптимизиране на creative стратегията си.
От 2021г. година работи в WOW TEA. В момента е оперативен мениджър и е свързващото звено на performance, creative, branding & web екипите. Създава и подобрява процеси по работата на екипите, подобрява комуникацията в и между екипите, координира изпълнението на creative стратегиите и помага за оптимизациите по всички дигитални канали, комуникира с външни партньори и създатели на съдържание. Паралелно с работата по WOW TEA с колегите си развиват и други direct-to-customer брандове.
В момента е докторант в УНСС и довършва дисертацията си, която е свързана с attribution моделите в дигиталния маркетинг.
Спасимир е лектор в курсовете Google Ads и GTM & Analytics.
Елизабет Лазарова
Съосновател & COO
Елизабет Лазарова-Йовчева е съосновател и COO на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Участвала е в изграждането на дългосрочни партньорства с едни от най-големите български инфлуенсъри и брандове като Just eat Takeaway и L’Oréal.
Започва своя професионален път като стажант в betahaus, първото co-working пространство в София, където за няколко години се издига до community manager. Увлечена от работата с креативни хора и менажирането на процеси, Елизабет се събира с партньорката си Ния и заедно основават първата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Междувременно завършва магистър по реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт във ВУЗФ.
В INFLUENCER.BG Елизабет е работила отблизо с някои от най-големите български инфлуенсъри и известни личности, първо като агент, а след това като ментор и верен приятел. Посветила е много голяма част от експертизата си в изграждането на правните и финансови процеси на работа в инфлуенсър маркетинг сферата, които са били и продължават да бъдат основополагащи за сектора в България.
По настоящем основният фокус на Елизабет са вътрешните процеси и бизнес развитието на агенцията, както и отношенията с някои от най-големите клиенти на пазара.
Елизабет е лектор в курса Influencer Marketing.
Ния Коцева
Съосновател & CEO
Ния Коцева е съосновател и управител на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. На българския пазар е пионер в сферата на инфлуенсър маркетинга, с повече от 5 години опит и стотици успешни кампании с големи международни и локални брандове.
Завършва право и политика в Англия и работи в Европейския Парламент в Брюксел, където спомага за развиването на профилите в социалните мрежи на политици, води обучения и семинари. След няколко години решава да се прибере в България, където вижда много възможности за развиване на локален бизнес в рамките на ръста на социалните мрежи.
Виждайки потенциала на инфлуенсър маркетинг сферата основава, заедно с партньори, първата агенция в България изцяло посветена на този вид маркетинг - INFLUENCER.BG е водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Компанията разполага с над 500 инфлуенсъра в базата си данни, а в ексклузивното си портфолио представлява някои от най-успешните инфлуенсъри в страната.
Ния е лектор в курса Influencer Marketing.
Валентина Маринова
Маркетинг директор
Валентина Маринова е експерт с 12-годишен опит в сферата на дигиталния маркетинг. Кариерата ѝ стартира през 2011 г. в маркетинг агенцията "Медияпост Хит Мейл България", където днес е оперативен директор и ръководител на отдел "Дигитален маркетинг".
Валентина има практически опит в сферата на перформанс маркетинга, социалните мрежи и имейл автоматизацията. Работила е за клиенти от различни индустрии, сред които Samsung, Bosch, Rompetrol, Kaufland, Банка ДСК, WWF, Premio Travel. През последните 8 години с екипа си специализира в управлението на рекламни кампании за международни проекти с фокус върху постигането на конкретни измерими резултати. Има дългогодишен опит в ръководенето на кампании в Централна и Източна Европа.
От 2016 г. работи целенасочено с международни клиенти от туристическата, модната и козметичната индустрия, за които изгражда персонализирани стратегии за целево привличане и позициониране. От 2018 г. работи активно с клиенти от областта на електронната търговия, които целят навлизане на нов пазар.
Валентина е лектор на курса B2C Strategy.
Александър Мансур
Основател & Маркетинг експерт
Александър Мансур е познат като решителен, усърден и професионалист в света на дигиталния маркетинг. Собственик на бизнес, основател на дигитална агенция и доверен консултант, на когото бизнесите се доверяват.
Започвайки своя път в дигиталния маркетинг през 2015 г., Александър основава xAuto.bg - онлайн магазин, чрез който опознава сферата на ритейл бизнеса, прилага и обогатява познанията си в маркетинга, като и специализира във висока ефективност и възвръщаемост на рекламните инвестиции. Там той инвестира над 200 000 лева в дигитален маркетинг и изгражда своите умения по трудния начин, чрез вложение на лични средства, неуморен труд и много тестване на стратегии и иновативни подходи. Така утилизирането на иновации и интересни решения става неизменна част от бизнес и маркетинг подхода на Александър.
В последната година Александър проявява дълбок интерес към A.I революцията в дигиталния маркетинг, като интегрира множество процеси и A.I инструменти в своята агенция, с които постига повече продуктивност и резултати за своите клиенти.
Александър е лектор на курса AI Marketing.
Станислав Славев
Основател & Видео експерт
Станислав Славев е експерт в създаването на висококачествено креативно съдържание. Той е основател на Pronet Interactive, извършвайки услуги за международни клиенти. и на АзСъмFree - водеща медийна и образователна платформа за фрийланс работа в България.
Станислав е ангажиран, като Marketing Lead и творчески директор на свободна практика към два иновативни американски стартъпа - Mirror 360 и Token Of Me.
След завършването на бизнес информатика във Виена, Станислав натрупва ценен опит като главен дизайнер в иновативния стартъп Blitab и като графичен дизайнер в bwin. След завръщането си в България през 2017 г., той съосновава студиото за дизайн и реклама Underline. През 2019 г. основава Pronet Interactive, която бързо се утвърждава на международния пазар. Работейки с партньори от Америка за период от 15 месеца, те съумяват да генерират над $1М долара в продажби
В кариерата си Станислав е работил с над 300 клиенти, сред които и Microsoft. През последните две години, неговият интерес към иновациите го насочва към изкуствения интелект. През първата половина на 2024 г. той създава стотици видеа за клиенти с помощта на ИИ, което го прави водещ специалист в областта. Това се доказва и от признанието му като Expert Vetted в платформата Upwork, поставяйки го сред топ 1% от най-добрите таланти.
Станислав е създал и преподал на 10 курса по дизайн, видео, маркетинг, фрийланс и изкуствен интелект, като някои от тях са предназначени за международния пазар.
Страстта на Станислав към бъдещето на работата, технологиите и креативността го вдъхновява да съчетава това, което обича да прави, с това, в което е най-добър, и да споделя тези знания с другите.
Станислав е лектор в курса Design & Video Skills.
Валентина Куцева
Съосновател & B2B експерт
Валентина Куцева завършва висше образование със специалност „Маркетинг и комуникации“ в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния B2B сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ.
Над 10 години Валентина е един от акционерите и маркетинг директор в ходинга Стабил Груп, управялващ 6 компании в B2B сектора с над 200 служители.
През 2016 година Валентина става и един от основателите на Limacon - водещатата B2B маркетинг агенция в страната, която помага на клиентите си - инженерингови и производствени компании, търговски фирми, IT бизнеси и бързооборотни стоки - да изградят своята бранд идентичност и
дългосрочна маркетинг стратегия и да дигитализират и автоматизират максимално своите процеси, свързани с маркетинг, продажби и клиентски взаимоотношения.
Валентина е създател на курса B2B Strategy в програмата за млади маркетолози DigitalPRO, както и чест гост-лектор на катедра „Маркетинг“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.
Валентина е лектор на курса B2B Strategy.
Ползи от DigitalPRO
- Достъп до 18 курса с видео уроци на запис
- Съдържание за начинаещи и напреднали участници
- Теория и практика с демонстрация стъпка по стъпка
- Онлайн изпити със сертификат с оценка
- Срещи на живо с лектор и колеги курсисти
- Държавен Изпит за професионална квалификация
- Удостоверение от МОН и Диплома от DigitalPRO