Landing Page Design
Получи знанията на доказан Landing Page експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
Информация за курса
Задръжте вниманието: Как да насочите потребителите към действие
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит и Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Защо губим пари, ако не разбираме от Web Design
● Представяне на курса и лектора
● Защо уеб дизайнът е важен за вашия бизнес или кариера?
● Въведение в концепцията на целевите страници
● Практични съвети за всеки елемент на целевите страници
● Кратки “How to” видеа за създаване на страница
● Насърчаване на колаборация и взаимопомощ
#2: Целева Страница: Вашето Тайно Оръжие в Маркетинга
● Защо целевата страница е един от най-силните инструменти на маркетинга?
● Разяснение как всяка страница може да бъде целева, но не всички са ефективни
● Видове целеви страници и примери
● Какво е Journey и потребителско поведение?
Видео #3: <Вземете Контрола: Независимост от Социалните Мрежи>
● Защо е важно да имате собствена целева страница?
● Как да комуникирате историята си без външно разсейване?
● Борбата за внимание в днешно време
#4: Брандинг за Начинаещи: Повече от Просто Лого
● Какво е брандинг и защо не е само лого?
● Как да спестите нуждата от разказване на история?
● Три съвета за стартиране на брандирането
#5: Създайте Успешна Целева Страница: Основни Елементи
● Основни елементи на добра целева страница
● Как да избегнете прекомерната оригиналност?
● Не се страхувайте от итерации и промени
#6: Оптималната Дължина: Тайните на Перфектната Целева Страница
● Как да определите правилната дължина на страницата?
● Защо не можем да разчитаме само на сухи факти?
● Схема за определяне на дължината
#7: Бързината е Ключова: Увеличете Conversion Rate
● Защо бързината е ключова?
● Колко струва всяка секунда забавяне?
● KPIs за целева страница: CTR, CR, Bounce Rate, Time Spent
#8: Магията на Цветовете: Избор на Идеалната Цветова Схема
● Защо е важна цветовата схема?
● Как да изберете правилната цветова комбинация?
● Пример, който всички познавате
#9: Визуални Елементи: Изображенията, Които Продават
● Защо изображенията са най-достъпният и силно въздействащ елемент?
● Практически съвети за избор на правилни изображения
● Ресурси за изображения
#10: Видео Съдържание: Тайната на Високата Ангажираност
● Плюсове и минуси на видеото
● Как да използвате видео ефективно?
#11: Шрифтове и Типография: Малките Детайли, Които Имат Значение
● Блиц курс за шрифтовете и типографията
● Изпитани методи за избиране на шрифтове
#12: Копирайтинг за Целева Страница: Създайте Продаващ Текст
● Как да пишем съдържание за целеви страници?
● Идеи за използване на модерни инструменти
#13: Задръжте Вниманието: Как да Насочите Потребителите към Действие
● Как да задържите и насочите вниманието на потребителя?
● Как да използвате наученото за създаване на продаващи страници?
#14: Бъдещето на Уеб Дизайна: VR/AR и Повече Сетива
● Въвличане на повече сетива с VR/AR
● Поглед в миналото и настоящето
#1: Създайте Целева Страница с Canva: Лесно и Бързо
● Защо използваме Canva?
● Създаване на целева страница стъпка по стъпка заедно с вас
#2: Подготвяне на Идея: От Вдъхновение до Концепция
● Как да намерите отправна точка?
● Три примерни идеи за целева страница
● Как да генерирате своята идея?
#3: Планиране и Скициране: Вашата Пътна Карта към Успеха
● Как да направите полезна скица?
● Преход от скица към дизайн
#4: Събиране на Материали: Инструменти и Съвети от Практиката
● Практически съвети за събиране на материали
● Инструменти за организация
#5: Създаване на Лого: Лесни Стъпки за Уникално Лого
● Прилагане на теоретичните знания на практика
● Използване на генератор за лого
#6: Избор на Шрифт и Текст: Как да Създадете Завладяващ Сайт
● Как да изберете шрифт?
● Създаване и полиране на продаващ текст с помощта на AI
#7: Създаване на Изображения: Как да Комбинирате Снимки и AI
● Комбиниране на снимки и AI за консистентно съдържание
● От къде да намираме качествени снимки
#8: Оптимизиране и Избор на Шаблон: Вашият Път към Професионален Дизайн
● Какво да търсите в добър шаблон?
● Как да модифицирате шаблона правилно?
#9: Полиране на Страницата: Съвети за Професионален Вид
● Практически съвети за професионален вид
● Как да се справите с ограниченията?
#10: Анализ и Оптимизация: Как да Постигнете Максимална Ефективност
● Къде и как да следите своите KPIs?
● Как да действате спрямо резултатите?
#11: Публикуване и Следващи Стъпки: Какво Следва След Създаването на Страницата?
● Домейн и нужен ли ви е?
● Какво следва след създаването на страницата?
Пламен Бързев
Маркетинг директор
Пламен Бързев е Chief Marketing Officer на Design Connected - компания, която е световен лидер в създаването на дигитални 3D модели на дизайнерски мебели, както и професионален софтуер за менажиране на дигитално съдържание - Connecter.
Занимава се с дигитален маркетинг от повече от 15 години и е заемал разнообразни позиции, фокусирани върху SEO, PPC, copywriting и CRO, преди да се установи на място, където да комбинира всички тези умения. Работил е с клиенти от цял свят, но най-вече от САЩ, Великобритания и България.
Големите му страсти са обученията и футбола. Провел е множество вътрешнофирмени курсове на различни маркетинг теми. Бил е лектор на организираните от SEOM конференции и редица други събития.
Пламен е лектор на курса Landing page design.
Цена:200 лв.
Купи видео запис