Landing Page Design

Получи знанията на доказан Landing Page експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!

8 часа
25 видеa
Презентации

Информация за курса

Задръжте вниманието: Как да насочите потребителите към действие

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Изпит и Сертификат

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

#1: Защо губим пари, ако не разбираме от Web Design

● Представяне на курса и лектора
● Защо уеб дизайнът е важен за вашия бизнес или кариера?
● Въведение в концепцията на целевите страници
● Практични съвети за всеки елемент на целевите страници
● Кратки “How to” видеа за създаване на страница
● Насърчаване на колаборация и взаимопомощ

#2: Целева Страница: Вашето Тайно Оръжие в Маркетинга

● Защо целевата страница е един от най-силните инструменти на маркетинга?
● Разяснение как всяка страница може да бъде целева, но не всички са ефективни
● Видове целеви страници и примери
● Какво е Journey и потребителско поведение?

Видео #3: <Вземете Контрола: Независимост от Социалните Мрежи>

● Защо е важно да имате собствена целева страница?
● Как да комуникирате историята си без външно разсейване?
● Борбата за внимание в днешно време

#4: Брандинг за Начинаещи: Повече от Просто Лого

● Какво е брандинг и защо не е само лого?
● Как да спестите нуждата от разказване на история?
● Три съвета за стартиране на брандирането

#5: Създайте Успешна Целева Страница: Основни Елементи

● Основни елементи на добра целева страница
● Как да избегнете прекомерната оригиналност?
● Не се страхувайте от итерации и промени

#6: Оптималната Дължина: Тайните на Перфектната Целева Страница

● Как да определите правилната дължина на страницата?
● Защо не можем да разчитаме само на сухи факти?
● Схема за определяне на дължината

#7: Бързината е Ключова: Увеличете Conversion Rate

● Защо бързината е ключова?
● Колко струва всяка секунда забавяне?
● KPIs за целева страница: CTR, CR, Bounce Rate, Time Spent

#8: Магията на Цветовете: Избор на Идеалната Цветова Схема

● Защо е важна цветовата схема?
● Как да изберете правилната цветова комбинация?
● Пример, който всички познавате

#9: Визуални Елементи: Изображенията, Които Продават

● Защо изображенията са най-достъпният и силно въздействащ елемент?
● Практически съвети за избор на правилни изображения
● Ресурси за изображения

#10: Видео Съдържание: Тайната на Високата Ангажираност

● Плюсове и минуси на видеото
● Как да използвате видео ефективно?

#11: Шрифтове и Типография: Малките Детайли, Които Имат Значение

● Блиц курс за шрифтовете и типографията
● Изпитани методи за избиране на шрифтове

#12: Копирайтинг за Целева Страница: Създайте Продаващ Текст

● Как да пишем съдържание за целеви страници?
● Идеи за използване на модерни инструменти

#13: Задръжте Вниманието: Как да Насочите Потребителите към Действие

● Как да задържите и насочите вниманието на потребителя?
● Как да използвате наученото за създаване на продаващи страници?

#14: Бъдещето на Уеб Дизайна: VR/AR и Повече Сетива

● Въвличане на повече сетива с VR/AR
● Поглед в миналото и настоящето

#1: Създайте Целева Страница с Canva: Лесно и Бързо

● Защо използваме Canva?
● Създаване на целева страница стъпка по стъпка заедно с вас

#2: Подготвяне на Идея: От Вдъхновение до Концепция

● Как да намерите отправна точка?
● Три примерни идеи за целева страница
● Как да генерирате своята идея?

#3: Планиране и Скициране: Вашата Пътна Карта към Успеха

● Как да направите полезна скица?
● Преход от скица към дизайн

#4: Събиране на Материали: Инструменти и Съвети от Практиката

● Практически съвети за събиране на материали
● Инструменти за организация

#5: Създаване на Лого: Лесни Стъпки за Уникално Лого

● Прилагане на теоретичните знания на практика
● Използване на генератор за лого

#6: Избор на Шрифт и Текст: Как да Създадете Завладяващ Сайт

● Как да изберете шрифт?
● Създаване и полиране на продаващ текст с помощта на AI

#7: Създаване на Изображения: Как да Комбинирате Снимки и AI

● Комбиниране на снимки и AI за консистентно съдържание
● От къде да намираме качествени снимки

#8: Оптимизиране и Избор на Шаблон: Вашият Път към Професионален Дизайн

● Какво да търсите в добър шаблон?
● Как да модифицирате шаблона правилно?

#9: Полиране на Страницата: Съвети за Професионален Вид

● Практически съвети за професионален вид
● Как да се справите с ограниченията?

#10: Анализ и Оптимизация: Как да Постигнете Максимална Ефективност

● Къде и как да следите своите KPIs?
● Как да действате спрямо резултатите?

#11: Публикуване и Следващи Стъпки: Какво Следва След Създаването на Страницата?

● Домейн и нужен ли ви е?
● Какво следва след създаването на страницата?

Пламен Бързев

Маркетинг директор

Пламен Бързев е Chief Marketing Officer на Design Connected - компания, която е световен лидер в създаването на дигитални 3D модели на дизайнерски мебели, както и професионален софтуер за менажиране на дигитално съдържание - Connecter.

Занимава се с дигитален маркетинг от повече от 15 години и е заемал разнообразни позиции, фокусирани върху SEO, PPC, copywriting и CRO, преди да се установи на място, където да комбинира всички тези умения. Работил е с клиенти от цял свят, но най-вече от САЩ, Великобритания и България.

Големите му страсти са обученията и футбола. Провел е множество вътрешнофирмени курсове на различни маркетинг теми. Бил е лектор на организираните от SEOM конференции и редица други събития.

Пламен е лектор на курса Landing page design.

200 лв.

Цена:200 лв.

Купи видео запис

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344

ЗАПИСВАНЕ ОТ 28 СЕПТЕМВРИ

Не пропускай най-ниските цени от 28.09 до 01.10 (само 72 часа). Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне!