Social Media Creator
Получи знанията на доказани Content Creators и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Информация за курса
Как да създадеш и публикуваш Reel
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит & Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Как се става успешен Content Creator
● Представяне на курса и лекторите
● Как от инфлуенсъри се превърнахме в професионални създатели на съдържание
● Защо този курс е подходящ за всички
● Защо е важно да можеш да бъдеш One-Man-Show
#2: Успешните играчи на пазара
● Обзор на социалните мрежи, прилики и разлики, техните силни и слаби страни
● Статистики за потреблението & онлайн трендове
● Кое съдържание работи най-добре и защо
#3: TikTok 2024 - Само най-важното
● Митове, реалност & алгоритъм
● Как става дистрибуцията на съдържание
● Защо всички конкуренти копират TikTok
#4: Instagram 2024 - Само най-важното
● Митове, реалност & алгоритъм
● От статичното фотографско съдържание до царството на видеото
● Как да бъдеш “готин” в Instagram: Meta Verifyed, Collaborations, Stories
#5: Facebook 2024 - Само най-важното
● Митове, реалност & алгоритъм
● Групи и общности
● Страници & управление на реклами
#6: YouTube 2024 - Само най-важното
● Митве, реалност & алгоритъм
● Умира ли дългото видео съдържание
● Партньорска програма
#7: Как да планираш съдържание за различните платформи
● Как да намериш своята ниша и публика онлайн
● Как да определиш правилния формат за своите цели
● Как да планираш съдържание за различни платформи
#8: От идеята до Content Plan-a | Кои са стъпките
● Създаване на концепция спрямо аудиторията & бизнес целите
● Създаване на Content Plan
● Програмиране: как да възпиташ своята аудитория
#9: Етапи на създаването на видео съдържание
● Pre Production: проучване, сценарий, локация, кастинг, подготовка на техника
● Production: осветяване, заснемане, звукозапис
● Post Production: монтаж, звуков монтаж, музика, субтитри, експорт
● Upload: оптимизация, заглавие, описание, хаштагове, заглавно изображение
#10: Как да разказваш добри истории
● Защо хората обичат приказки
● Сюжет: завръзка, конфликт, трансформация, обрат, кулминация, развръзка
● Арката на персонажа - идентификация
● Емоционално влияние на съдържанието върху потребителите
#11: Какво трябва да знаеш преди да хванеш камерата
● Основни насоки от кинематографията за светлина & кадриране
● Кой ще участва в твоето видео и как да го подготвиш
● Технически & юридически ограничения
#12: Какво ти трябва, за да заснемеш видео
● Пълен списък на необходима техника
● Подготовка за нискобюджетна и високобюджетна продукция
● Наем на техника
#1: Заснемане с iPhone | Стъпки и съвети
● Настройки & формати - препоръки и полезни съвети
● iPhone 15 PRO - трябва ли ти най-скъпият телефон?
● Допълнителни аксесоари
#2: Заснемане с камера | Стъпки и съвети
● Кога да инвестирам в нова камера
● Видове камери и обективи & техните специфики
● Снимай като ПРО: специфики и настройки на картината: ISO, Shutter Speed 4K, Slow-motion
● Допълнителни аксесоари
#3: Избор на локация | Къде и как
● Как да си изградиш домашно/офисно студио
● Особености на интериорното заснемане
● Особености на екстериорното заснемане
#4: Избор на осветление | Кога и как
● Кога имаш нужда от допълнително осветление
● Изграждане на светлинна атмосфера чрез сенки, цветове и температури
#5: Избор на микрофон | Съвети за аудио
● Кога имаш нужда от допълнителни микрофони
● Как да запишеш Voice Over с подръчни материали
#6: Избор на монтажна програма | Софтуери и приложения
● Безплатни софтуери за компютър и телефон
● Платени софтуери за компютър и телефон
● Приложения, в които си струва да инвестираш - цветове, субтитри, темплейти
#7: Избор на музика & уреждане на авторски права
● Какво означава Royalty Free Music & Creative Commons
● Има ли смисъл от абонамент в банка за музика & стокови кадри
#1: Подготовка на профила преди качването на съдържание
● Изготвяне на брандинг на профила
● Силата на скролването
#2: Как да намериш "своя формат" в TikTok
● Кои са популярните формати и ниши
● Голямата лъжа на популярните видеа
● Как да планираш своя поредица
#3: Как да планираш Viral видео в TikTok
● Какво прави едно видео viral
● Изкуството на Hook-a
● Какво ще накара зрителя да изгледа видеото докрай
#4: Как да създадеш ангажираност в TikTok
● Силата на коментарите, споделянията и запазванията на видеата ти
● Как органичният Awareness допринася за целите на твоя бранд
#5: Как да публикуваш видео в TikTok
● Bonus video: In App Editing Tool
● Upload от A до Я - upload, copywriting, hashtags, timeframe
● Как да стимулираш гледанията след публикуването
#1: Подготовка на профила преди качването на съдържание
● Защо разглеждаме двете платформи като едно
● Изготвяне на брандинг на профила
● Подготовки на About, Bio, Highlights, Pins, Reviews
#2: Как да ангажираш публиката
● Различните формати и инструменти за обслужване на различни цели
● Затопляне на аудитория: Awareness - Review - Giveaway - Promocode - IG Live
● Ангажирай себе си, за да ангажираш другите
#3: Как да продаваш в Story
● Снимки или видео, говор или писмен текст
● Разходка из всички инструменти за ангажиране в Story
● Приложения, в които си струва да инвестираш
#4: Как да публикуваш видео
● Scheduling, upload, music, copywriting, hashtags, collaboration, timeframe
● Thumbnail
● Bonus video: In App Editing Tool
#5: Какво да качваш в пост & карусел
● Планиране на Layout & Grid
● Да разкажеш история в снимки
#6: Особености на съдържанието за Facebook
● Групи, чатове, мемета
● Войната с YouTube
● Музика & съдържание, включващо реклама
● Спонсорирано съдържание
#1: Подготовка на канала преди качването на съдържание
● Как да създадем брандинг на канала
● Тайната на плейлистите, външните канали и външните линкове
● Cards & End-Screens
● Монетизация на канала
#2: Какво съдържание да качваш в YouTube
● Списък с популярни категории видеа & техните ниши
● Brainstorming: кое е дългото видео съдържание, което е важно да създадеш
● Колаборации & гостувания
#3: Изготвяне на обложка - Thumbnail
● Gatekeeping: Как да накараш хората да кликат на видеото ти
● Как (не) se прави тъмбнейл
● Избор на цветове, шрифтове, лица, емоции
#4: Публикуване и Оптимизация
● От тъмбнейла, през заглавието & описанието, до субтитрите
● Дистрибуция на каченото съдържание
● Наказанията на YouTube - авторски права, Strikes & черни точки
#5: Как да накараш хората да изгледат видеото ти докрай
● Поставяне на правилите очаквания
● Факторите, които ще откажат хората да гледат още на 4-тата секунда
● Адекватно вмъкване на спонсорирано съдържание
#6: Стартиране на подкаст
● Защо този формат процъфтява
● Kак да започна свой подкаст
● Направи си сам: локация, тема, гости, запис, публикуване
#1: Създаване на портфолио и Media Kit
● Как да развиеш и покажеш своите умения
● Как структурираш портфолиото си
● Разликата между CV и Media Kit
#2: Как да намериш първия си клиент
● Как да откриеш първия си клиент или работодател
● Как да представиш себе си пред нов клиент
● Как да определиш своите цени
● Как да подходиш, ако работиш за свой собствен бранд
#3: Важни моменти при подписването на договор
● Работа като физическо или юридическо лице
● Работа през (инфлуенсър) агенции
● Уреждане на авторски права
● Право на корекции и преработване
● Срокове и неустойки
● Приложение, изисквания и приемо предавателни протоколи
#4: Разликата между influencer и content creator
● Инфлуенсърите и затворения цикъл на медийното съдържание
● User Generated Content - бъдещето на нискобюджетната видео продукция
● Когато по-малкото е равно на повече: микро инфлуенсърите, които станаха UGC creators
#5: Лошите практики на клиентите
● Когато клиентът третира интернет като телевизия
● Когато клиентът има високи очаквания и нисък бюджет
● Когато клиентът изисква неправилен формат за грешната платформа или за неподходящ content creator
Димитър Василев
Social Media експерт
Димитър Василев, още познат като Dimikask, е графичен дизайнер, инфлуенсър и създател на дигитално съдържание с над 50 000 последователи в социалните си мрежи.
Димитър завършва бакалавър „Журналистика“ в Софийския университет “Св. Климент Охридски”, а редом с него кара онлайн обучения за графичен дизайнер & filmmaking. Основава своя YouTube канал през 2013 г., в който споделя забавно видео съдържание & daily vlogs.
Има богато портфолио за създаване на рекламини, имиджови и професионални визии за digital & print. Във видео продукцията силата му е в заснемането, монтажа и прилагането на motion графика.
През 2019 г. заедно с Маги Василева, позната още като Magi San, стават родители на малката Дивна. Година по-късно основават своя агенция за дигитален маркетинг с акцент върху създаването на фото & видео съдържание, графичен дизайн и видео монтаж.
Димитър е лектор в курса Social Media Creator.
Маги Василева
Social Media експерт
Магдалена Василева, още позната като Magi San, е влогър, инфлуенсър и създател на дигитално съдържание с над 100 000 последователи в социалните си мрежи.
Маги завършва бакалавър „Медии и комуникации“ в Мюнхен и магистър „Кино и телевизионно продуценство“ в НАТФИЗ. Активна е в YouTube от 2011 г., а канала си „Magi San” създава през 2015 г.
Маги има опит в Content Creation за всички онлайн платформи, за най-разнообразни теми и клиенти. Силата й е в стратегическото планиране, писането на сценарии & постигането на органични резултати чрез вдъхновяващо, забавно и информатино съдържание.
През 2019 г. заедно с Дими Василев, познат още като Dimikask, стават родители на малката Дивна. Година по-късно основават своя агенция за дигитален маркетинг с акцент върху създаването на фото & видео съдържание, графичен дизайн и видео монтаж.
Маги е лектор в курса Social Media Creator.
200 лв.
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Цена:200 лв.
Купи видео запис