Social Media Basics
Получи знанията на доказан Social Media експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
Информация за курса
Стратегии за привличане на ангажирани последователи
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит & Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Какво трябва да умее специалист социални медии
● Моят път в социалните медии
● Защо няма да ви се наложи да работите и ден повече, ако работите това
● Защо този курс е по-различен от всички останали
#2: Колко важни са социалните медии за бизнеса
● Коя е основната цел на социалните медии за бизнеса
● Кои са предимствата на този маркетинг инструмент
● Що е то алгоритъм и защо познанието за него е ключ към успеха за бизнеса
#3: Как да използваме личните профили за бизнес
● Защо и как личният профил може да подобри имиджа на бранда
● Конкретни съвети как да се радвате на силен брандинг през личността ви
#4: Как да ни харесва алгоритъмът на Facebook
● Колко огромна е конкуренцията за внимание във Facebook
● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Хакове за повече органична видимост на бранда във Facebook
#5: Как да ни харесва алгоритъмът на Instagram
● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Какво е shadowban и как да се предпазим от ограничаване на видимостта на бранда
● Хакове за повече органична видимост на бранда в Instagram
#6: Как да ни харесва алгоритъмът на TikTok
● Коя е основната разлика в TikTok спрямо другите социални медии
● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Хакове за повече органична видимост на бранда в TikTok
#7: Как да ни харесва алгоритъмът на YouTube
● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Хакове за повече органична видимост на бранда в YouTube
#8: Как да оптимизираме Профилна снимка и име
● Защо оптимизациите на визуално и текстово съдържание са ключ към успеха на профила
● Защо Профилната снимка е важна за запознанство на аудиторията с вас
● Как да прецизираме името на профила за по-добра видимост и познаваемост
#9: Как да напишем представяне, което работи за профила
● Каква е правилната структура на текста, която води до привличане на почитатели
● Кои са важните разлики в представянето в отделните социални канали
#10: Как да създаваме съдържание, което ангажира
● Кои са основните три типа съдържание, които ангажират аудиторията
● Как трябва да изглежда визуалният криейтив, за да спира вниманието на потребителя
● Как текстът във визията влияе на потребителите и на броя действия от тях
#11: Как се създава ангажиращ Пост с единична снимка
● Кои са основните предимства на пост с единична снимка
● Топ практиките за създаване на ангажиращ пост с единична снимка
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията
#12: Как се създава ангажиращ Carousel
● Топ практиките за създаване на ангажиращ Carousel
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията
#13: Как се създава ангажиращо Видео
● Защо видеото е задължителен инструмент за ангажиране на аудитория в социални медии
● Топ практиките за създаване на ангажиращо видео
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията
#14: Как се създава ангажиращо Story
● Защо креативността е ключ при Story формата
● Топ практиките за създаване на ангажиращо стори
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията
#15: Какво е Постинг план и как да го създадем
● Защо е важно да имаме план на съдържание
● Кой е най-лесният начин за създаване на постинг план
● Как да подготвим заснемането на видео
#16: Как да правим проучване и брейнсторминг за идеи
● Как да направим качествено проучване и да съберем идеи за съдържание
● Как се прави брейнсторминг сесия с екип
● Как да генерираме идеи за постове в ежедневието си
#17: Как да пишем текстове, които влияят на потребителите
● Защо копирайтингът е ключ към висока активност
● Кои са топ техниките за ангажиране на потребителите чрез текст
● Как се създава бранд речник за бизнеса
● Колко трябва да е дълго едно копи
#18: Стратегии за органично достигане на нови потребители
● Как да използваме хаштагове за повече органична видимост
● Как да използваме локации за повече органична видимост
● Как да използваме аудио за повече органична видимост
#19: Стратегии за привличане на ангажирани последователи
● Къде да открием таргет аудиторията ни в социални медии
● Как да привлечем таргет аудиторията ни органично
● Платени стратегии за привличане на ангажирани последователи
#20: Как да си партнираме ефективно с инфлуенсъри
● Защо партньорствата с качествени инфлуенсъри е топ инвестиция
● Как да открием подходящите за нас създатели на съдържание
● Какво да изискваме в едно партньорство с инфлуенсър
#21: Как да организираме успешно игри
● Кои са задължителните елементи на успешна игра в социални медии
● Примери за типове игри, които водят до високи резултати
#22: Как да анализираме резултатите ни
● Кои са ключовите измерители за успех
● Как да разчитаме резултатите според измерителите
● Как да оптимизираме спрямо резултатите
#1: Как да създадем Business Suite в Meta
#2: Как да защитим бизнес профилите си
#3: Как да създадем профил във Facebook
#4: Как да създадем профил в Instagram
#5: Как да създадем профил в TikTok
#6: Как да създадем профил в YouTube
#7: Как да свържем Instagram профил с Facebook
#8: Кои са важните настройки във Facebook
#9: Кои са важните настройки в Instagram
#10: Kои са важните настройки в TikTok
#11: Кои са важните настройки в YouTube
#12: Къде да открием ключовите показатели във Facebook
#13: Къде да открием ключовите показатели в Instagram
#14: Къде да открием ключовите показатели в TikTok
#15: Къде да открием ключовите показатели в YouTube
#16: Как да създадем доклад за клиент
#17: Как се създава и попълва Постинг план
#18: Как да публикуваме първия си пост във Facebook
#19: Как да публикуваме първия си пост в Instagram
#20: Как да публикуваме първото си видео в TikTok
#21: Как да публикуваме първото си видео в YouTube
Виктор Динев
Social Media консултант
Виктор Динев е консултант по дигитален маркетинг. Има защитена магистърска степен по „Мениджмънт“ в University of Liverpool. Професионалният му опит включва 10 години в областта на дигиталния маркетинг. От 2015 насам работи като мениджър проекти в бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Happy Bar&Grill, ShopSector.com, Eucerin, Naturpharma, Jacobs, ERA Недвижими имоти, WWF.
Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Лектор е в цялостната програма по дигитален маркетинг на DigitalPRO от 2021 година. Провеждал е лекции на тема инстаграм маркетинг в SoftUni, Digital4Plovdiv, 9Academy. Ръководил е вътрешнофирмени обучения по социални медии (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn) за клиенти на BEYOND ID Studio.
Виктор е лектор в курса Social Media Basics.
Цена:200 лв.
Купи видео запис