Social Media Basics

Получи знанията на доказан Social Media експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!

8 часа
43 видеa
Презентации

Информация за курса

Стратегии за привличане на ангажирани последователи

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Изпит & Сертификат

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

#1: Какво трябва да умее специалист социални медии

● Моят път в социалните медии
● Защо няма да ви се наложи да работите и ден повече, ако работите това
● Защо този курс е по-различен от всички останали

#2: Колко важни са социалните медии за бизнеса

● Коя е основната цел на социалните медии за бизнеса
● Кои са предимствата на този маркетинг инструмент
● Що е то алгоритъм и защо познанието за него е ключ към успеха за бизнеса

#3: Как да използваме личните профили за бизнес

● Защо и как личният профил може да подобри имиджа на бранда
● Конкретни съвети как да се радвате на силен брандинг през личността ви

#4: Как да ни харесва алгоритъмът на Facebook

● Колко огромна е конкуренцията за внимание във Facebook
● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Хакове за повече органична видимост на бранда във Facebook

#5: Как да ни харесва алгоритъмът на Instagram

● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Какво е shadowban и как да се предпазим от ограничаване на видимостта на бранда
● Хакове за повече органична видимост на бранда в Instagram

#6: Как да ни харесва алгоритъмът на TikTok

● Коя е основната разлика в TikTok спрямо другите социални медии
● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Хакове за повече органична видимост на бранда в TikTok

#7: Как да ни харесва алгоритъмът на YouTube

● Кои са ключовите фактори за видимостта на съдържанието
● Хакове за повече органична видимост на бранда в YouTube

#8: Как да оптимизираме Профилна снимка и име

● Защо оптимизациите на визуално и текстово съдържание са ключ към успеха на профила
● Защо Профилната снимка е важна за запознанство на аудиторията с вас
● Как да прецизираме името на профила за по-добра видимост и познаваемост

#9: Как да напишем представяне, което работи за профила

● Каква е правилната структура на текста, която води до привличане на почитатели
● Кои са важните разлики в представянето в отделните социални канали

#10: Как да създаваме съдържание, което ангажира

● Кои са основните три типа съдържание, които ангажират аудиторията
● Как трябва да изглежда визуалният криейтив, за да спира вниманието на потребителя
● Как текстът във визията влияе на потребителите и на броя действия от тях

#11: Как се създава ангажиращ Пост с единична снимка

● Кои са основните предимства на пост с единична снимка
● Топ практиките за създаване на ангажиращ пост с единична снимка
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията

#12: Как се създава ангажиращ Carousel

● Топ практиките за създаване на ангажиращ Carousel
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията

#13: Как се създава ангажиращо Видео

● Защо видеото е задължителен инструмент за ангажиране на аудитория в социални медии
● Топ практиките за създаване на ангажиращо видео
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията

#14: Как се създава ангажиращо Story

● Защо креативността е ключ при Story формата
● Топ практиките за създаване на ангажиращо стори
● Примери за успешно ангажиране на аудиторията

#15: Какво е Постинг план и как да го създадем

● Защо е важно да имаме план на съдържание
● Кой е най-лесният начин за създаване на постинг план
● Как да подготвим заснемането на видео


#16: Как да правим проучване и брейнсторминг за идеи

● Как да направим качествено проучване и да съберем идеи за съдържание
● Как се прави брейнсторминг сесия с екип
● Как да генерираме идеи за постове в ежедневието си


#17: Как да пишем текстове, които влияят на потребителите

● Защо копирайтингът е ключ към висока активност
● Кои са топ техниките за ангажиране на потребителите чрез текст
● Как се създава бранд речник за бизнеса
● Колко трябва да е дълго едно копи

#18: Стратегии за органично достигане на нови потребители

● Как да използваме хаштагове за повече органична видимост
● Как да използваме локации за повече органична видимост
● Как да използваме аудио за повече органична видимост

#19: Стратегии за привличане на ангажирани последователи

● Къде да открием таргет аудиторията ни в социални медии
● Как да привлечем таргет аудиторията ни органично
● Платени стратегии за привличане на ангажирани последователи


#20: Как да си партнираме ефективно с инфлуенсъри

● Защо партньорствата с качествени инфлуенсъри е топ инвестиция
● Как да открием подходящите за нас създатели на съдържание
● Какво да изискваме в едно партньорство с инфлуенсър

#21: Как да организираме успешно игри

● Кои са задължителните елементи на успешна игра в социални медии
● Примери за типове игри, които водят до високи резултати

#22: Как да анализираме резултатите ни

● Кои са ключовите измерители за успех
● Как да разчитаме резултатите според измерителите
● Как да оптимизираме спрямо резултатите

#1: Как да създадем Business Suite в Meta

#2: Как да защитим бизнес профилите си

#3: Как да създадем профил във Facebook

#4: Как да създадем профил в Instagram

#5: Как да създадем профил в TikTok

#6: Как да създадем профил в YouTube

#7: Как да свържем Instagram профил с Facebook

#8: Кои са важните настройки във Facebook

#9: Кои са важните настройки в Instagram

#10: Kои са важните настройки в TikTok

#11: Кои са важните настройки в YouTube

#12: Къде да открием ключовите показатели във Facebook

#13: Къде да открием ключовите показатели в Instagram

#14: Къде да открием ключовите показатели в TikTok

#15: Къде да открием ключовите показатели в YouTube

#16: Как да създадем доклад за клиент

#17: Как се създава и попълва Постинг план

#18: Как да публикуваме първия си пост във Facebook

#19: Как да публикуваме първия си пост в Instagram

#20: Как да публикуваме първото си видео в TikTok

#21: Как да публикуваме първото си видео в YouTube

Виктор Динев

Social Media консултант

Виктор Динев е консултант по дигитален маркетинг. Има защитена магистърска степен по „Мениджмънт“ в University of Liverpool. Професионалният му опит включва 10 години в областта на дигиталния маркетинг. От 2015 насам работи като мениджър проекти в бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.

Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Happy Bar&Grill, ShopSector.com, Eucerin, Naturpharma, Jacobs, ERA Недвижими имоти, WWF.

Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Лектор е в цялостната програма по дигитален маркетинг на DigitalPRO от 2021 година. Провеждал е лекции на тема инстаграм маркетинг в SoftUni, Digital4Plovdiv, 9Academy. Ръководил е вътрешнофирмени обучения по социални медии (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn) за клиенти на BEYOND ID Studio.

Виктор е лектор в курса Social Media Basics.



200 лв.

*индивидуално закупуване на курс след 28.09

Цена:200 лв.

Купи видео запис

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344

ЗАПИСВАНЕ ОТ 28 СЕПТЕМВРИ

Не пропускай най-ниските цени от 28.09 до 01.10 (само 72 часа). Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне!