Digital Marketing Strategy
Получи знанията на доказан маркетинг стратег и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
Информация за курса
Как да бюджетираме една кампания и прилагаме контрол над бюджета?
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит & Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Как се създава успешна дигитална стратегия?
● Какво прави дигиталният маркетинг ключов за моя бизнес
● Защо и как хората използват различните платформи в интернет
● Какво е дигитална потребителска пътека
● Защо микромоментите са ключов елемент от дигиталната пътека
● За кои бизнеси е важен сайтът и къде стои той в потребителската пътека
#2: Как се определя стратегията спрямо продукт, време и стъпки за покупка?
● Маркетинг 4.0 и акценти на различните фунии
● Типове стойностно предложение и връзката с различни бизнес модели
#3: Каква е разликата между b2b и b2c стратегията?
● Видове медии и връзката с нашия бизнес модел
● Как да може да скицираме нашия бизнес модел и зависимостта с различните типове медии
#4: Как се прави целеполагане за кампания - SMART цели?
#5: Как да създадем brief / задание за кампания?
● Кога се прави и как ни помага
● От кой се попълва информацията
● Важни стъпки при попълването на бриф за кампания
#6: Как да създадем brief / задание за поддържане на профил в социалните мрежи?
● Кога се прави и как ни помага
● Акценти при попълването на бриф за социалните мрежи
#7: Как се създава brief / задание за създаване на уебсайт?
● Кога се прави и как ни помага
● Важни стъпки при попълването на бриф документ
#8: Защо движението на информация вътре в компанията е важно?
● Защо предварителната информация е важна за планирането
● Какви роли в екипа са нужни, за да контролираме прилагането на стратегията
● Типове ситуации и въпроси, с които да валидираме ролите на екипа и значението на информацията
#9: Как да използваме ефективно наличните ресурси на бизнеса?
● Категории ресурси и ситуации, в които бихме ги ползвали
● Защо е важно да анализираме всеки тип ресурс и връзката му с целеполагането
#10: Как да бюджетираме една кампания и прилагаме контрол над бюджета?
● Какъв подход на планиране на бюджет да използваме
● Каква е връзката на бюджета с жизнения цикъл на бизнеса
● Каква е връзката на бюджета с целеполагането на бизнеса
● Кои бранд метрики ни вълнуват при определяне на бюджет и връзка с цели
● Пример сладкарница Неделя
#11: 5 елемента за контрол и оптимизация на нашата стратегия
● Защо стратегията е в постоянен процес на оптимизация
● Как да определим моментите, когато трябва да упражним контрол
●- Какви са ключовите решения, които трябва да се вземат
#12: Как се създава Медия план за стратегически и оперативни цели?
● Какво е медия план и кои са елементите в него
● Какво трябва да знаем за бизнеса преди да определим каналите
● Какво трябва да знаем за каналите преди да ги включим
● Примерен шаблон за медия план
● Кога и как се използва в дигитална стратегия
#13: Как средата влияе на потребителските нагласите към нашия бизнес?
● Какво е PESTEL анализ и защо ни помага
● Кога и как се прави
● Пример с Viessmann за прилагане на PESTEL анализ
#14: 3 типа доклади, които помагат за контрол на инвестиции и резултати
● Как се правят Кратки доклади
● Как се правят Месечни доклади
● Как се правят Консолидиращи доклади
● Какво са Benchmark показатели
#15: Кои сигнали да следим за успешно оптимизиране на рекламна стратегия?
● Сигнали от текуща кампания
● Сигнали от пазара
● Сигнали от конкуренти
● Сигнали от медиите
#16: Как да подобрим стойностното предложение чрез LIFT модел?
● Какво е LIFT модел и как се прилага
● Кога се прави и защо
● Пример с NeterraTV за прилагане на LIFT модел
#17: Предизвикателствата при изграждане на дигитална стратегия
● Как да определим бюджет за реклама
● Как да определим отговорни страни при планиране и реализиране
● Колко често трябва да се следи и анализира развитието на стратегия
● Често пропускани въпроси, които могат да помогнат за подобрение на резултатите
#18: Пример за планиране на годишна дигитална рекламна стратегия
● Цялостен преглед на стратегията на Viessmann
● Анализ на предприетите стъпки
#1: Как се попълва Темплейт за Brief Документ (+ често срещани грешки)
● Основни акценти по всеки въпрос от документа
● От къде се “черпи” информация
● Колко често се актуализира информацията
● Коя информация може да се “преизползва”, за да се оптимизира времето
#2: Как се попълва Темплейт за Cost Еstimate при работа с маркетинг бюджет
● да правим връзка между бизнес цел, бюджет за реклама и за услуги
● Защо е важно да се научим да работим с “тежести”
● Примерен темплейт за бюджетна рамка
#3: Процес за одит преди старт на една дигитална кампания
● Одит на технологично ниво
● Одит на ниво съдържание
● Одит на ниво аналитичности
#4: Процес за медия планиране и залагане на дигитални метрики
● Връзка между бизнес метрика, медия метрика и формат на реклама
● Как да валидираме бизнес модел, тежести по формати и бюджет за реклама
● Кои са ключовите метрики, които трябва да знаем как да анализираме
#5: Процес за изграждане и планиране на дигитална маркетинг стратегия
● Защо е важно да имаме времева рамка
● Интегрираност между различните канали
● Ролята на оперативните задачи, екипа и ресурсите
● Актуализация на маркетинг стратегията - колко често, кога и как
Иван Пантелеев
Партньор & Маркетинг стратег
Иван Пантелеев е Съдружник и Акаунт Директор в Xplora BG – агенция за интегриран дигитален маркетинг.
Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Иван отговаря вече за екип от 7 проектови мениджъра в Xplora. Сред клиентите на агенцията са "Престиж 96", Helecloud, Wienerberger, "Ариана", Skoda, "Сладкарници "Неделя", "Medix", Schneider Electric Bulgaria, Schneider Electric Israel, Tombou, Aladdin Foods, Libresse и други.
Освен опита в Xplora, Иван има опит като Акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др.
Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг през последните 6 години в университети като Стопански факултет към Софийски университет, МВБУ, НБУ и Xplora Academy. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.
Отделно Иван има много хобита, като най - много обича да пътува със семейството си, да играе футбол, обикаля Европа за спортен риболов и заснема всички риболовни (и не само) приключения. От над 6 години с група приятели развиват и youtube канала си CarpDays и споделят своите пътувания из Европа за спортен риболов и развиват това хоби в страната.
Иван е лектор в курса Digital Marketing Strategy.
Цена:200 лв.
Купи видео запис