Digital Marketing Strategy

Получи знанията на доказан маркетинг стратег и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!

6 часа
23 видеa
Презентации

Информация за курса

Как да бюджетираме една кампания и прилагаме контрол над бюджета?

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Изпит & Сертификат

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

#1: Как се създава успешна дигитална стратегия?

● Какво прави дигиталният маркетинг ключов за моя бизнес
● Защо и как хората използват различните платформи в интернет
● Какво е дигитална потребителска пътека
● Защо микромоментите са ключов елемент от дигиталната пътека
● За кои бизнеси е важен сайтът и къде стои той в потребителската пътека

#2: Как се определя стратегията спрямо продукт, време и стъпки за покупка?

● Маркетинг 4.0 и акценти на различните фунии
● Типове стойностно предложение и връзката с различни бизнес модели

#3: Каква е разликата между b2b и b2c стратегията?

● Видове медии и връзката с нашия бизнес модел
● Как да може да скицираме нашия бизнес модел и зависимостта с различните типове медии

#4: Как се прави целеполагане за кампания - SMART цели?

#5: Как да създадем brief / задание за кампания?

● Кога се прави и как ни помага
● От кой се попълва информацията
● Важни стъпки при попълването на бриф за кампания

#6: Как да създадем brief / задание за поддържане на профил в социалните мрежи?

● Кога се прави и как ни помага
● Акценти при попълването на бриф за социалните мрежи

#7: Как се създава brief / задание за създаване на уебсайт?

● Кога се прави и как ни помага
● Важни стъпки при попълването на бриф документ

#8: Защо движението на информация вътре в компанията е важно?

● Защо предварителната информация е важна за планирането
● Какви роли в екипа са нужни, за да контролираме прилагането на стратегията
● Типове ситуации и въпроси, с които да валидираме ролите на екипа и значението на информацията

#9: Как да използваме ефективно наличните ресурси на бизнеса?

● Категории ресурси и ситуации, в които бихме ги ползвали
● Защо е важно да анализираме всеки тип ресурс и връзката му с целеполагането

#10: Как да бюджетираме една кампания и прилагаме контрол над бюджета?

● Какъв подход на планиране на бюджет да използваме
● Каква е връзката на бюджета с жизнения цикъл на бизнеса
● Каква е връзката на бюджета с целеполагането на бизнеса
● Кои бранд метрики ни вълнуват при определяне на бюджет и връзка с цели
● Пример сладкарница Неделя

#11: 5 елемента за контрол и оптимизация на нашата стратегия

● Защо стратегията е в постоянен процес на оптимизация
● Как да определим моментите, когато трябва да упражним контрол
●- Какви са ключовите решения, които трябва да се вземат

#12: Как се създава Медия план за стратегически и оперативни цели?

● Какво е медия план и кои са елементите в него
● Какво трябва да знаем за бизнеса преди да определим каналите
● Какво трябва да знаем за каналите преди да ги включим
● Примерен шаблон за медия план
● Кога и как се използва в дигитална стратегия

#13: Как средата влияе на потребителските нагласите към нашия бизнес?

● Какво е PESTEL анализ и защо ни помага
● Кога и как се прави
● Пример с Viessmann за прилагане на PESTEL анализ

#14: 3 типа доклади, които помагат за контрол на инвестиции и резултати

● Как се правят Кратки доклади
● Как се правят Месечни доклади
● Как се правят Консолидиращи доклади
● Какво са Benchmark показатели

#15: Кои сигнали да следим за успешно оптимизиране на рекламна стратегия?

● Сигнали от текуща кампания
● Сигнали от пазара
● Сигнали от конкуренти
● Сигнали от медиите

#16: Как да подобрим стойностното предложение чрез LIFT модел?

● Какво е LIFT модел и как се прилага
● Кога се прави и защо
● Пример с NeterraTV за прилагане на LIFT модел

#17: Предизвикателствата при изграждане на дигитална стратегия

● Как да определим бюджет за реклама
● Как да определим отговорни страни при планиране и реализиране
● Колко често трябва да се следи и анализира развитието на стратегия
● Често пропускани въпроси, които могат да помогнат за подобрение на резултатите

#18: Пример за планиране на годишна дигитална рекламна стратегия

● Цялостен преглед на стратегията на Viessmann
● Анализ на предприетите стъпки

#1: Как се попълва Темплейт за Brief Документ (+ често срещани грешки)

● Основни акценти по всеки въпрос от документа
● От къде се “черпи” информация
● Колко често се актуализира информацията
● Коя информация може да се “преизползва”, за да се оптимизира времето

#2: Как се попълва Темплейт за Cost Еstimate при работа с маркетинг бюджет

● да правим връзка между бизнес цел, бюджет за реклама и за услуги
● Защо е важно да се научим да работим с “тежести”
● Примерен темплейт за бюджетна рамка

#3: Процес за одит преди старт на една дигитална кампания

● Одит на технологично ниво
● Одит на ниво съдържание
● Одит на ниво аналитичности

#4: Процес за медия планиране и залагане на дигитални метрики

● Връзка между бизнес метрика, медия метрика и формат на реклама
● Как да валидираме бизнес модел, тежести по формати и бюджет за реклама
● Кои са ключовите метрики, които трябва да знаем как да анализираме

#5: Процес за изграждане и планиране на дигитална маркетинг стратегия

● Защо е важно да имаме времева рамка
● Интегрираност между различните канали
● Ролята на оперативните задачи, екипа и ресурсите
● Актуализация на маркетинг стратегията - колко често, кога и как

Иван Пантелеев

Партньор & Маркетинг стратег

Иван Пантелеев е Съдружник и Акаунт Директор  в Xplora BG – агенция за интегриран дигитален маркетинг.

 

Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Иван отговаря вече за екип от 7 проектови мениджъра в Xplora. Сред клиентите на агенцията са "Престиж 96", Helecloud, Wienerberger, "Ариана", Skoda, "Сладкарници "Неделя", "Medix", Schneider Electric Bulgaria, Schneider Electric Israel, Tombou, Aladdin Foods, Libresse и други.

 

Освен опита в Xplora, Иван има опит като Акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др.

 

Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг през последните 6 години в университети като Стопански факултет към Софийски университет, МВБУ, НБУ и Xplora Academy. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.

 

Отделно Иван има много хобита, като най - много обича да пътува със семейството си, да играе футбол, обикаля Европа за спортен риболов и заснема всички риболовни (и не само) приключения. От над 6 години с група приятели развиват и youtube канала си CarpDays и споделят своите пътувания из Европа за спортен риболов и развиват това хоби в страната.

Иван е лектор в курса Digital Marketing Strategy.

200 лв.

Цена:200 лв.

Купи видео запис

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344

ЗАПИСВАНЕ ОТ 28 СЕПТЕМВРИ

Не пропускай най-ниските цени от 28.09 до 01.10 (само 72 часа). Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне!