Marketing Principles
Научи принципите на влияние в дигиталния маркетинг, които се използват от успешните компании & експерти!
Информация за курса
Ефектът на Мимезис: Защо купуваме без да имаме реална нужда
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит & Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: История & Eволюция на маркетинга
#2: Какво е Маркетингът | 10 основни принципа
#3: Маркетингът днес | Защо продуктът сме ние
#4: Видове маркетолози | Бели & черни “магьосници”
#1: Ефектът на Мимезис
● Защо купуваме без да имаме реална нужда
#2: Ефектът на Лидера
● Защо е по-добре да си пръв и уникален на пазара
#3: Ефектът на Състезанието
● Защо битката за пазара е между двама състезатели
#4: Ефектът на Догонващия
● Втори на пазара, но пръв в съзнанието на клиента
#5: Ефектът на Думата
● Защо трябва да притежаваш дума в ума на клиента
#6: Ефектът на Копирането
● Как помагаш на конкуренцията, ако ги копираш
#7: Ефектът на Сравнението
● Защо да действаш противоположно на конкуренцията
#8: Ефектът на Категорията
● Как от последен да станеш пръв
#9: Ефектът на Уникалността
● Защо трябва да създадеш конкурентно предимство
#10: Ефектът на Бързата Стойност
● Защо да дадеш стойност на клиента веднага
#11: Ефектът на Фокуса
● Защо е по-добре да промотираш по-малко продукти
#12: Ефектът на Ограничението
● Защо и кога “малкото” е по-търсено от достъпното
#13: Ефектът на Времето
● Защо трябва да ограничаваме умишлено клиентите
#14: Ефектът на Офертата
● Защо клиент може да купи без да има реална нужда
#15: Ефектът на Добавката
● Защо да имаш Upsell процес е по-важно от всякога
#16: Ефектът на Разпродажбата
● Защо да не разчиташ само на маркетинг промоции
#17: Ефектът на Примамката
● Защо неатрактивните оферти увеличават приходите
#18: Ефектът на Доверието
● Защо бързата & прозрачна комуникация създава лоялност
#19: Ефектът на Ускорението
● Защо е важно да търсиш новия тренд
#20: Ефектът на Независимостта
● Защо трябва да бъдеш дигитално независим
#1: Какво е Брандингът | 10 основни принципа
#2: 5 разлики между Маркетинг & Брандинг
#3: Какво е Личният Бранд | 15 маски за избор
#1: Потребителят
● Най-важното, което трябва да запомните
#2: Пазарът
● Най-важното, което трябва да запомните
#3: Продуктът
● Най-важното, което трябва да запомните
#4: Цената
● Най-важното, което трябва да запомните
#5: Дистрибуцията
● Най-важното, което трябва да запомните
#6: Стойността
● Най-важното, което трябва да запомните
#7: Дизайн & Идентичност
● Най-важното, което трябва да запомните
#8: Екип & Лидер
● Най-важното, което трябва да запомните
#9: Процеси & Автоматизация
● Най-важното, което трябва да запомните
Стилиян Запорожанов
Основател & Маркетинг експерт
Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и един от водещите и най-известни експерти по дигитален маркетинг в страната с над 10 години практически опит. Той е създател на едни от най-полезните онлайн курсове и събития по дигитален маркетинг, през които са преминали над 10,000 курсисти - начинаещи, маркетинг специалисти/мениджъри и собственици на бизнес.
Неговата кариера започва като първия маркетинг специалист в pCloud, а след това заедно с брат си основават бутиковата дигитална агенция Zapomedia, която през 2017г. спира да работи с клиенти и работи по собствени проекти в сферата на E-commerce & дигиталното образование. Едни от най-значимите проекти в неговото портфолио са DigitalPRO.bg, F5Conf.bg, InvestPRO.bg.
Стилиян е горд съпруг, баща и брат, който вярва в PROактивността и PROфесионализма.
Стилиян е лектор на курсовете Marketing Principles и Meta Ads.
Цена:200 лв.
Купи видео запис