Meta Ads

Получи знанията на доказани Facebook експерти и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!

8 часа
31 видеa
Презентации

Информация за курса

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Изпит и Сертификат

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

#1: Кой управлява $1,000,000 месечен бюджет във Facebook?

● Еволюцията на курса (моята история)
● Еволюцията на експерта до $1,000,000 месечно (твоята история)
● Как се става Meta ads expert на световно ниво

#2: Как да използваме платформите на Meta ефективно

● Facebook Policy и кога трябва да следваме правилата на Meta
● Facebook Algorithm и защо успехът ни зависи от него
● Източници на информация, с които имаш преднина пред конкуренцията (Ad Library, Podcasts, Newsletters)

#3: Meta Основи: Профили, страници и групи

● Разлики между Facebook Профил & Бизнес Страницa
● Facebook Група: Кога и защо е нужна
● Instagram профил: Нужен ли е и защо

#4: Meta Основи: Реклами, Акаунти, Pixel & CAPI

● Meta Business Suite
● Meta Ads Account
● Facbook Pixel & CAPI
● Фини настройки - часова зона, валута, плащания

#5: Видове оферти и влиянието им върху бизнеса

● BOGO (1+1) срещу класическо намаление
● Безплатна доставка, безплатен продукт и безплатен тестер/тестови период
● Предпродажба и програми за лоялност

#6: Facebook Кампании: ABO, CBO & ASC

● Какво трябва да знаем за всеки тип кампания преди пускане на реклама
● Разлики между ABO & ACB
● Скритото оръжие Advantage+ (ASC)

#7: Как да изберем правилният вид реклама за нашата цел?

● Sales Ads: Защо са полезни за онлайн магазини?
● Lead Ads: Защо са полезни за инфо бизнес или бизнес с услуги?
● Local Ads: Защо са полезни за локални бизнеси?
● Awareness Ads: Защо са полезни за брандинг и големи корпоративни бюджети?

#8: Meta Таргетиране: Как и с какви рекламни аудитории

● Видове аудитории по интереси и действия на потребителите
● Видове аудитории спрямо рекламна фуния - TOFU/MOFU/BOFU
● Как да разберем дали клиентите ни са във Facebook

#9: Рекламна Настройка: Формат, Текст, Визия

● Какви рекламни формати може да използваме
● Какви видове текстове има в рекламата
● Реклама с изображение и/или видео

#10: Как да определим бюджет на нова кампания

● Защо бюджетът зависи от нашите бизнес цели
● Как се разпределя ефективно бюджет по кампании и аудитории
● Разлика при бюджетиране на ABO, CBO и Advantage+ кампании

#11: Facebook Статистики: Само най-важното

● Кои най-важни статистики да следим без да се объркваме
● Видове статистики спрямо действията на потребителите в Meta и извън платформата
● Кои специални статистики създават експертите

#12: Лендинг страници

● Връзката между успехът на рекламите в Meta и лендинг страницата
● 3-5-7 основни елемента, които трябва да винаги присъстват спрямо целите на кампанията
● Скорост на зареждане, кохерентност на потребителската пътека, метод за плащане

#13: Рекламно Скалиране: Как да харчим и печелим повече

● Разлика между хоризонтално и вертикално скалиране
● 8 вида хоризонтално скалиране
● Как се скалират големи бюджети ефективно чрез структурно разнообразие

#14: Ефективни стратегии за Черен Петък, Коледа и други празници

● Какви реклами работят и защо да ги използваме
● Как се планира бюджет и цели за тези празници
● Какви грешки да избягваме

#15: Ефективни стратегии за чуждестранни пазари

● Какво е различното с Българския пазар
● Какво работи за чуждестранните клиенти
● Рекламни възможности, които ги няма в България

#16: Грешки, от които губите пари и трябва да избягвате

● Кои са най-честите грешки начинаещите/напредналите и на маркетинг екипите
● Защо да използваме the S.M.A.R.T method
● Защо грешните очаквания ви струват скъпо

#1: Как се работи с рекламен акаунт, който има история и данни

● Преглед на историческите данни и създаване на полезен доклад
● Анализ на използваните криейтиви и текстове
● План за първите 4 седмици

#2: Как се работи с нов рекламен акаунт

● Особености на новите рекламни акаунти
● Какво да НЕ правим (въпреки препоръките на Meta)
● С кои кампании и рекламни настройки да започнем

#3: Как да създадем нужните таргет аудитории?

● Как се създават аудитории от ДЕЙСТВИЯ на потребители
● Как се създават аудитории от ИНТЕРЕСИ потребители
● Как се създават Lookalike (сходни) аудитории

#4: Как се прави проучване на таргет персони?

● Как да открием правилните таргет персони за нашия бизнес
● Как да използваме социалните мрежи и други сайтове
● Как да намерим различни маркетинг "ъгли” (marketing angles) за всяка персона

#5: Как се пишат ефективни рекламни текстове

● Основни разлики между копирайтинг за реклами и други видове писане
● Как да пишем текстове, които носят резултати
● Как да използваме данни от конкуренцията в своя полза?

#6: Съвети и техники за писане

● Къде да търсим примери и доказани практики
● Създаване на текст по Модела AIDA
● 5 ключови елемента на работещото рекламно заглавие

#7: Как се създават ефективни криейтиви за реклами

● Най-добри практики за създаване на изображения, видеа и карусели
● Как да създаваме и преизползваме съдържание най-оптимално
● Работа с инфлуенсъри и други лица

#8: Откъде да черпим идеи за нашите реклами?

● "Кради като артист" - как да правим креативно проучване на пазара
● Проучване в канали, различни от Facebook
● Използване на рекламни библиотеки и инструменти

#9: Как да сме по-продуктивни с AI асистент?

● Как да пишете по-добри текстове с AI промптове
● Как да създавате грабващи изображения за вашите реклами
● Как да използвате AI за създаване на изцяло нови активи

#10: Как и колко често да тестваме нови текстове и криейтиви?

● Как да направим вариации на работещите текстове и криейтиви
● Как да направим работещите текстове и криейтиви още по-добри
● Кога и колко често да провеждаме тестове с контрол върху бюджета

#11: Как да оптимизираме рекламна кампания

● Как се прави анализ на постигнатите резултати с attribution window
● Процес за подобряване на заложените цели (KPIs)
● Как да изберем кое да тестваме за максимум ефект с минимален риск

#12: Примери и анализ на ефективни лендинг страници

● Лендинг страница за промоция на услуга
● Лендинг страница за промоция на 1 продукт
● Лендинг страница за промоция на много продукти

#13: Как да създадем репорти, които не ни объркват

● Работа с Facebook Reporting
● Създаване на Custom статистики
● Външни софтуери за анализ на данни (3rd party tracking решения)

#14: Как да анализираме успеваемостта на рекламната фуния

● Преглед на етапите на фунията и важността на всеки от тях
● Главни метрики, които да следим и адаптираме
● Цифри и проценти, към които да се стремим за успех

#15: Одит на акаунт

● Исторически преглед на данните
● Исторически преглед на рекламите
● Оценка на резултатите и адаптиране на заложените цели
● Чеклист

ОЧАКВАЙТЕ СКОРО!

Стилиян Запорожанов

Основател & Маркетинг експерт

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и един от водещите и най-известни експерти по дигитален маркетинг в страната с над 10 години практически опит. Той е създател на едни от най-полезните онлайн курсове и събития по дигитален маркетинг, през които са преминали над 10,000 курсисти - начинаещи, маркетинг специалисти/мениджъри и собственици на бизнес.

Неговата кариера започва като първия маркетинг специалист в pCloud, а след това заедно с брат си основават бутиковата дигитална агенция Zapomedia, която през 2017г. спира да работи с клиенти и работи по собствени проекти в сферата на E-commerce & дигиталното образование. Едни от най-значимите проекти в неговото портфолио са DigitalPRO.bg, F5Conf.bg, InvestPRO.bg.

Стилиян е горд съпруг, баща и брат, който вярва в PROактивността и PROфесионализма.

Стилиян е лектор на курсовете Marketing Principles и Meta Ads.

Христиана Андреева

Facebook експерт & DigitalPRO

Христиана Андреева е маркетинг експерт със 7-годишен опит, натрупан както в България, така и на международната сцена. Своя професионален път тя започва като студент в първото издание на DigitalPRO, където получава солидна основа за бъдещите си постижения. 

В последващите години Хриси извървява пътя от член на екипа до Директор Маркетинг и Комуникации в най-успешния за България TEDx - TEDxVitosha. Под нейно ръководство бранда развива силно дигитално присъствие и създава партньорства с редица български инфлуенсъри. Единствената българка изнесла TEDx lightning talk пред организатори на TEDx събития от цяла Европа. 

Своя отпечатък оставя и създавайки програмата за Diversity&Inclusion, която още в пилотното си издание печели втора награда от “Съвет на жените в бизнеса в България”.

В същото време Хриси е консултант на различни бизнеси в България, работейки по техните онлайн реклами и за подобряване цялостната им бизнес стратегия. Клиентите й са разнообразни и включват както онлайн магазини, студиа за красота, терапевтични центрове и автосервизи, така и работа по проекти на гиганти като Huawei, L’oreal Professional, Wacom и Saint-Gobain. 

От началото на 2023 година е част от екипа на Ezra Firestone и Molly Pittman в Smart Marketer Agency, където работи върху 6- и 7-цифрени бизнеси. Месечно проектите, чиито Meta реклами управлява Хриси, харчат между $300-500 000 успешно, а в най-силните месеци е скалирала бюджети до над 1 милион долара.



Христиана е лектор в курса Meta Ads.

200 лв.

*индивидуално закупуване на курс след 28.09

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Приемът започва след:

ПОЛУЧИ ИЗВЕСТИЕ
Свържете се с нас:
0896 235 344

ЗАПИСВАНЕ ОТ 28 СЕПТЕМВРИ

Не пропускай най-ниските цени от 28.09 до 01.10 (само 72 часа). Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне!