Meta Ads
Получи знанията на доказани Facebook експерти и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
Информация за курса
Бизнес цели & Бюджет - Част 1
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит и Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Кой управлява $1,000,000 месечен бюджет във Facebook?
● За кого е курса, какво да очаквате и какво ще научите
● Еволюцията на експерта до $1,000,000 месечно
● Как се става Meta ads expert на световно ниво
#2: Как да използваме платформите на Meta ефективно
● Facebook Policy и кога трябва да следваме правилата на Meta
● Facebook Algorithm и защо успехът ни зависи от него
● Facebook страница, Instagram и Threads бизнес профил, Facebook група
#3: Meta Основи: Профили, страници и групи
● Разлики между Facebook Профил & Бизнес Страница
● Facebook Група: Кога и защо е нужна
● Instagram профил: Нужен ли е и защо
#4: Meta Основи: Реклами, Акаунти, Pixel & CAPI
● Meta Business Suite
● Meta Ads Account
● Facbook Pixel & CAPI
● Фини настройки - часова зона, валута, плащания
#5:Кампании: Видове и подкатегории
● Кампании за генериране на трафик и разпознаваемост
● Кампании за генериране на лийдове и продажби
● Кампании за генериране на ангажираност и гледаемост
#6: Как да изберем правилния вид реклама за нашата цел?
● Sales Ads: Защо са полезни за онлайн магазини?
● Lead Ads: Защо са полезни за инфо бизнес или бизнес с услуги?
● Local Ads: Защо са полезни за локални бизнеси?
● Awareness Ads: Защо са полезни за брандинг и големи корпоративни бюджети?
#7: Рекламна Настройка: Формат, Текст, Визия
● Какви рекламни формати може да използваме
● Какви видове текстове има в рекламата
● Реклама с изображение и/или видео
#8: Прозорци на атрибутиране
● Демистифициране на терминологията
● Как работят attribution windows в Meta
● Как да изберем кой прозорец да използваме при оптимизация
#9: Meta Таргетиране: Как и с какви рекламни аудитории
● Как да разберем дали клиентите ни са във Facebook
● Видове аудитории спрямо рекламна фуния - TOFU/MOFU/BOFU
● Видове аудитории по интереси и действия на потребителите
#10: Как се пишат ефективни рекламни текстове
● Основни разлики между копирайтинг за реклами и други видове писане
● Как да пишем текстове, които носят резултати
● Как да използваме данни от конкуренцията в своя полза?
#11: Как да определим бюджет на нова кампания
● Защо бюджетът зависи от нашите бизнес цели
● Как се разпределя ефективно бюджет по кампании и аудитории
● Разлика при бюджетиране на ABO и CBO
#12: Видове оферти и влиянието им върху бизнеса
● BOGO (1+1) срещу класическо намаление
● Безплатна доставка, безплатен продукт и безплатен тестер/тестови период
● Предпродажба и програми за лоялност
#13: Facebook Статистики: Само най-важното
● Кои най-важни статистики да следим без да се объркваме
● Видове статистики спрямо действията на потребителите в Meta и извън платфромата
● Статистики за напреднали
#14: Лендинг страници
● Връзката между успехът на рекламите в Meta и лендинг страницата
● 3-5-7 основни елемента, които трябва да винаги присъстват спрямо целите на кампанията
● Скорост на зареждане, кохерентност на потребителската пътека, метод за плащане
#15: Рекламно Скалиране 1: Как да харчим и печелим повече
● Хоризонтално скалиране
● Вертикално скалиране
● Как се скалират големи бюджети ефективно чрез структурно разнообразие
#16: Рекламно Скалиране 2: Как да харчим и печелим повече
● 10 вида хоризонтално скалиране
● Скалиране чрез правилно разпредение на бюджети
● Скалиране чрез нови и/или различни таргет персони
#17: Ефективни стратегии за Черен Петък, Коледа и други празници
● Какви реклами работят и защо да ги използваме
● Как се планира бюджет и цели за тези празници
● Какви грешки да избягваме
#18: Ефективни стратегии за чуждестранни пазари
● Какво е различното с Българския пазар
● Какво работи за чуждестранните клиенти
● Как да спечелите, ако ви предстои излизане на пазара в САЩ
#1: Как се работи с нов рекламен акаунт
● Особености на новите рекламни акаунти
● Какво да НЕ правим (въпреки препоръките на Meta)
● С кои кампании и рекламни настройки да започнем
#2: Как да създадем нужните таргет аудитории?
● Как се създават аудитории от ДЕЙСТВИЯ на потребители
● Как се създават аудитории от ИНТЕРЕСИ потребители
● Как се създават Lookalike (сходни) аудитории
#3: Как се прави проучване на таргет персони - човешкия подход
● Как да открием правилните таргет персони за нашия бизнес
● Как да използваме социалните мрежи и други сайтове
● Как да намерим различни маркетинг "ъгли” (marketing angles) за всяка персона
#4: Как се прави проучване на таргет персони - използвайки AI
● Промпт за откриване на таргет персони
● Развиване и дефиниране на интереси и допълнителна информация, които да помогнат при таргетирането
● Решетка на трансформация (ползи, чувства, статус)
#5:Съвети и техники за писане
● Къде да търсим примери и доказани практики
● 11 доказани стратегии за писане на текстове за Meta реклами
● 6 ключови елемента на работещото рекламно заглавие
#6: Как се създават ефективни криейтиви за реклами
● Най-добри практики за създаване на изображения, видеа и карусели
● Как да създаваме и преизползваме съдържание най-оптимално
● Работа с инфлуенсъри и други лица
#7: Как се създават ефективни криейтиви за реклами
● Промпт за създаване на изображения
● Съвети от практиката
● Създаване на видеа чрез AI
#8: Откъде да черпим идеи за нашите реклами?
● "Кради като артист" - как да правим креативно проучване на пазара
● Проучване в канали, различни от Facebook
● Използване на рекламни библиотеки и инструменти
#9: Как да измисляме кукички за по-добри рекламни послания
● Ролята на кукичките в рекламните послания - разнообразие и метрики
● Създаване на кукички спрямо таргет персоните
● 30 минути работа и идеи за 3+ месеца напред
#10: Как и колко често да тестваме нови текстове и криейтиви?
● Как да направим вариации на работещите текстове и криейтиви
● Как да направим работещите текстове и криейтиви още по-добри
● Кога и колко често да провеждаме тестове с контрол върху бюджета
#11: Как да оптимизираме рекламна кампания
● Как се прави анализ на постигнатите резултати с attribution window
● Процес за подобряване на заложените цели (KPIs)
● Как да изберем кое да тестваме за максимум ефект с минимален риск
#12: Как да създадем репорти, които не ни объркват
● Работа с Facebook Reporting
● Създаване на Custom статистики / Избор на метрики спрямо нуждите на бизнеса
● Как да създадем кампаниен доклад vs доклад за криейтиви
#13:Custom статистики
● Кои статистики следят напредналите специалисти
● Как се създават нови метрики във Facebook Reporting
● Външни софтуери за анализ на данни (3rd party tracking решения)
#14: Одит на акаунт / Как се работи с рекламен акаунт, който има история и данни
● Исторически преглед на данните и създаване на полезен доклад - последните 1, 3, 6, 12 месеца
● Исторически преглед на рекламите (криейтиви, формати, текстове)
● Оценка на резултатите и план за първите 4 седмици
#15: Създаване на кампания от А до Я | Демонстрация

Христиана Андреева
Facebook експерт & DigitalPRO
Христиана Андреева е маркетинг експерт със 7-годишен опит, натрупан както в България, така и на международната сцена. Своя професионален път тя започва като студент в първото издание на DigitalPRO, където получава солидна основа за бъдещите си постижения.
В последващите години Хриси извървява пътя от член на екипа до Директор Маркетинг и Комуникации в най-успешния за България TEDx - TEDxVitosha. Под нейно ръководство бранда развива силно дигитално присъствие и създава партньорства с редица български инфлуенсъри. Единствената българка изнесла TEDx lightning talk пред организатори на TEDx събития от цяла Европа.
Своя отпечатък оставя и създавайки програмата за Diversity&Inclusion, която още в пилотното си издание печели втора награда от “Съвет на жените в бизнеса в България”.
В същото време Хриси е консултант на различни бизнеси в България, работейки по техните онлайн реклами и за подобряване цялостната им бизнес стратегия. Клиентите й са разнообразни и включват както онлайн магазини, студиа за красота, терапевтични центрове и автосервизи, така и работа по проекти на гиганти като Huawei, L’oreal Professional, Wacom и Saint-Gobain.
От началото на 2023 година е част от екипа на Ezra Firestone и Molly Pittman в Smart Marketer Agency, където работи върху 6- и 7-цифрени бизнеси. Месечно проектите, чиито Meta реклами управлява Хриси, харчат между $300-500 000 успешно, а в най-силните месеци е скалирала бюджети до над 1 милион долара.
Христиана е лектор в курса Meta Ads.
Цена:200 лв.
Купи видео запис