Meta Ads
Получи знанията на доказани Facebook експерти и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Информация за курса
Бизнес цели & Бюджет - Част 1
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит и Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Кой управлява $1,000,000 месечен бюджет във Facebook?
● Еволюцията на курса (моята история)
● Еволюцията на експерта до $1,000,000 месечно (твоята история)
● Как се става Meta ads expert на световно ниво
#2: Как да използваме платформите на Meta ефективно
● Facebook Policy и кога трябва да следваме правилата на Meta
● Facebook Algorithm и защо успехът ни зависи от него
● Източници на информация, с които имаш преднина пред конкуренцията (Ad Library, Podcasts, Newsletters)
#3: Meta Основи: Профили, страници и групи
● Разлики между Facebook Профил & Бизнес Страницa
● Facebook Група: Кога и защо е нужна
● Instagram профил: Нужен ли е и защо
#4: Meta Основи: Реклами, Акаунти, Pixel & CAPI
● Meta Business Suite
● Meta Ads Account
● Facbook Pixel & CAPI
● Фини настройки - часова зона, валута, плащания
#5: Видове оферти и влиянието им върху бизнеса
● BOGO (1+1) срещу класическо намаление
● Безплатна доставка, безплатен продукт и безплатен тестер/тестови период
● Предпродажба и програми за лоялност
#6: Facebook Кампании: ABO, CBO & ASC
● Какво трябва да знаем за всеки тип кампания преди пускане на реклама
● Разлики между ABO & ACB
● Скритото оръжие Advantage+ (ASC)
#7: Как да изберем правилният вид реклама за нашата цел?
● Sales Ads: Защо са полезни за онлайн магазини?
● Lead Ads: Защо са полезни за инфо бизнес или бизнес с услуги?
● Local Ads: Защо са полезни за локални бизнеси?
● Awareness Ads: Защо са полезни за брандинг и големи корпоративни бюджети?
#8: Meta Таргетиране: Как и с какви рекламни аудитории
● Видове аудитории по интереси и действия на потребителите
● Видове аудитории спрямо рекламна фуния - TOFU/MOFU/BOFU
● Как да разберем дали клиентите ни са във Facebook
#9: Рекламна Настройка: Формат, Текст, Визия
● Какви рекламни формати може да използваме
● Какви видове текстове има в рекламата
● Реклама с изображение и/или видео
#10: Как да определим бюджет на нова кампания
● Защо бюджетът зависи от нашите бизнес цели
● Как се разпределя ефективно бюджет по кампании и аудитории
● Разлика при бюджетиране на ABO, CBO и Advantage+ кампании
#11: Facebook Статистики: Само най-важното
● Кои най-важни статистики да следим без да се объркваме
● Видове статистики спрямо действията на потребителите в Meta и извън платформата
● Кои специални статистики създават експертите
#12: Лендинг страници
● Връзката между успехът на рекламите в Meta и лендинг страницата
● 3-5-7 основни елемента, които трябва да винаги присъстват спрямо целите на кампанията
● Скорост на зареждане, кохерентност на потребителската пътека, метод за плащане
#13: Рекламно Скалиране: Как да харчим и печелим повече
● Разлика между хоризонтално и вертикално скалиране
● 8 вида хоризонтално скалиране
● Как се скалират големи бюджети ефективно чрез структурно разнообразие
#14: Ефективни стратегии за Черен Петък, Коледа и други празници
● Какви реклами работят и защо да ги използваме
● Как се планира бюджет и цели за тези празници
● Какви грешки да избягваме
#15: Ефективни стратегии за чуждестранни пазари
● Какво е различното с Българския пазар
● Какво работи за чуждестранните клиенти
● Рекламни възможности, които ги няма в България
#16: Грешки, от които губите пари и трябва да избягвате
● Кои са най-честите грешки начинаещите/напредналите и на маркетинг екипите
● Защо да използваме the S.M.A.R.T method
● Защо грешните очаквания ви струват скъпо
#1: Как се работи с рекламен акаунт, който има история и данни
● Преглед на историческите данни и създаване на полезен доклад
● Анализ на използваните криейтиви и текстове
● План за първите 4 седмици
#2: Как се работи с нов рекламен акаунт
● Особености на новите рекламни акаунти
● Какво да НЕ правим (въпреки препоръките на Meta)
● С кои кампании и рекламни настройки да започнем
#3: Как да създадем нужните таргет аудитории?
● Как се създават аудитории от ДЕЙСТВИЯ на потребители
● Как се създават аудитории от ИНТЕРЕСИ потребители
● Как се създават Lookalike (сходни) аудитории
#4: Как се прави проучване на таргет персони?
● Как да открием правилните таргет персони за нашия бизнес
● Как да използваме социалните мрежи и други сайтове
● Как да намерим различни маркетинг "ъгли” (marketing angles) за всяка персона
#5: Как се пишат ефективни рекламни текстове
● Основни разлики между копирайтинг за реклами и други видове писане
● Как да пишем текстове, които носят резултати
● Как да използваме данни от конкуренцията в своя полза?
#6: Съвети и техники за писане
● Къде да търсим примери и доказани практики
● Създаване на текст по Модела AIDA
● 5 ключови елемента на работещото рекламно заглавие
#7: Как се създават ефективни криейтиви за реклами
● Най-добри практики за създаване на изображения, видеа и карусели
● Как да създаваме и преизползваме съдържание най-оптимално
● Работа с инфлуенсъри и други лица
#8: Откъде да черпим идеи за нашите реклами?
● "Кради като артист" - как да правим креативно проучване на пазара
● Проучване в канали, различни от Facebook
● Използване на рекламни библиотеки и инструменти
#9: Как да сме по-продуктивни с AI асистент?
● Как да пишете по-добри текстове с AI промптове
● Как да създавате грабващи изображения за вашите реклами
● Как да използвате AI за създаване на изцяло нови активи
#10: Как и колко често да тестваме нови текстове и криейтиви?
● Как да направим вариации на работещите текстове и криейтиви
● Как да направим работещите текстове и криейтиви още по-добри
● Кога и колко често да провеждаме тестове с контрол върху бюджета
#11: Как да оптимизираме рекламна кампания
● Как се прави анализ на постигнатите резултати с attribution window
● Процес за подобряване на заложените цели (KPIs)
● Как да изберем кое да тестваме за максимум ефект с минимален риск
#12: Примери и анализ на ефективни лендинг страници
● Лендинг страница за промоция на услуга
● Лендинг страница за промоция на 1 продукт
● Лендинг страница за промоция на много продукти
#13: Как да създадем репорти, които не ни объркват
● Работа с Facebook Reporting
● Създаване на Custom статистики
● Външни софтуери за анализ на данни (3rd party tracking решения)
#14: Как да анализираме успеваемостта на рекламната фуния
● Преглед на етапите на фунията и важността на всеки от тях
● Главни метрики, които да следим и адаптираме
● Цифри и проценти, към които да се стремим за успех
#15: Одит на акаунт
● Исторически преглед на данните
● Исторически преглед на рекламите
● Оценка на резултатите и адаптиране на заложените цели
● Чеклист
Стилиян Запорожанов
Основател & Маркетинг експерт
Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и един от водещите и най-известни експерти по дигитален маркетинг в страната с над 10 години практически опит. Той е създател на едни от най-полезните онлайн курсове и събития по дигитален маркетинг, през които са преминали над 10,000 курсисти - начинаещи, маркетинг специалисти/мениджъри и собственици на бизнес.
Неговата кариера започва като първия маркетинг специалист в pCloud, а след това заедно с брат си основават бутиковата дигитална агенция Zapomedia, която през 2017г. спира да работи с клиенти и работи по собствени проекти в сферата на E-commerce & дигиталното образование. Едни от най-значимите проекти в неговото портфолио са DigitalPRO.bg, F5Conf.bg, InvestPRO.bg.
Стилиян е горд съпруг, баща и брат, който вярва в PROактивността и PROфесионализма.
Стилиян е лектор на курсовете Marketing Principles и Meta Ads.
Христиана Андреева
Facebook експерт & DigitalPRO
Христиана Андреева е маркетинг експерт със 7-годишен опит, натрупан както в България, така и на международната сцена. Своя професионален път тя започва като студент в първото издание на DigitalPRO, където получава солидна основа за бъдещите си постижения.
В последващите години Хриси извървява пътя от член на екипа до Директор Маркетинг и Комуникации в най-успешния за България TEDx - TEDxVitosha. Под нейно ръководство бранда развива силно дигитално присъствие и създава партньорства с редица български инфлуенсъри. Единствената българка изнесла TEDx lightning talk пред организатори на TEDx събития от цяла Европа.
Своя отпечатък оставя и създавайки програмата за Diversity&Inclusion, която още в пилотното си издание печели втора награда от “Съвет на жените в бизнеса в България”.
В същото време Хриси е консултант на различни бизнеси в България, работейки по техните онлайн реклами и за подобряване цялостната им бизнес стратегия. Клиентите й са разнообразни и включват както онлайн магазини, студиа за красота, терапевтични центрове и автосервизи, така и работа по проекти на гиганти като Huawei, L’oreal Professional, Wacom и Saint-Gobain.
От началото на 2023 година е част от екипа на Ezra Firestone и Molly Pittman в Smart Marketer Agency, където работи върху 6- и 7-цифрени бизнеси. Месечно проектите, чиито Meta реклами управлява Хриси, харчат между $300-500 000 успешно, а в най-силните месеци е скалирала бюджети до над 1 милион долара.
Христиана е лектор в курса Meta Ads.
200 лв.
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Цена:200 лв.
Купи видео запис