E-mail Marketing

Получи знанията на доказан E-mail експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!

11 часа
50 видеa
Презентации

Информация за курса

10 успешни практики за събитане на email последователи

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

#1: Защо един бизнес губи пари, ако не ползва email marketing

● Мое представяне - как помагаме на бизнесите да скалират с по-големи печалби
● Какво да очаквате от този модул
● Защо тези знания почти винаги ще са ви от полза

#2: Какво е и какво НЕ е имейл маркетингът

● Какво е и какво не е
● Защо всеки бизнес се нуждае от имейли (revenue, community, RFM, easy scaling)
● Какви са типовете имейли (кампании, флоуове/автоматизации, транзакционни)
● Какво прави един истински имейл маркетолог - job description

#3: Имейл маркетинг платформи - основният инструмент на имейл маркетолога

● За какво са платформите (ESPs) и какво правят
● Klaviyo, Sendlane, MailChimp, Releva, The Marketer.
● Защо ние в PROGS ползваме Klaviyo?

#4: Задължитените елементи във всеки имейл

● Subject, pre-header, header, banner, copy, buttons, secondary blocks, footer

#5: Как да правим красиви и ефектевни имейли - част 1

● About subject lines (защо да отворят email)
● About sender name (от кого получават email))
● Pre-header (какво ги очаква в писмото)
● Header (от кого е)
● Banner (какво трябва да запомнят)
● Copy (какво искамe да им кажем)

#6: Как да правим красиви и ефективни имейли - част 2

● Secondary blocks (какво още трябва да видят/знаят)
● Footer (от кого е имейла и опция да се отпишат)

#7: Как да правим красиви и ефектевни имейли - част 3

● Универсални правила, които трябва да се спазват

#8: Как пишем ефективни email текстовe (copywriting)

● Как да структурираме текста правилно (copy)
● Успешни практики за писане за имейл текстове
● Универсални принципи, които винаги трябва да спазвате
● Примери

#9: Как да правим ефективен имейл маркетинг за Real Estate

● Кои са основните елементи за Real Estate Email
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката

#10: Как да правим ефективен имейл маркетинг за B2B

● Кои са основните елементи за B2B Email
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката

#11: Как да правим ефективен имейл маркетинг за SaaS

● Кои са основните елементи за SaaS Email
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката

#12: Как да правим ефективен имейл маркетинг за локални бизнеси

● Кои са основните елементи за имейл маркетинг за локални бизнеси
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката

#13: Как да правим ефективен имейл маркетинг за eCommerce

● Кои са основните елементи за eCommerce
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката

#14: Как да правим ефективен имейл маркетинг за eCommerce

#15: 10 успешни практики за събиране на имейл последователи

● Дизайн
● Текстове
● Оформлениеп
● Правила
● Таргетинг

#16: Не просто нюзлетъри! Какво са кампаниите?

#17: Какви видове кампании да използваме за най-добри дългосрочни резултати?

● Sales/discounts
● Product/collection highlights
● Product launch
● Content
● Наличност/изчерпване на продукти
● Company updates
● Holidays/celebrations
● Feedback request
● Brand affirmation

#18: Как да планираме успешен кампаниен календар

#19: Списъци и сегменти - къде е разликата?

#20: Защо сегментите са важни и как да работим с тях

#21: На кого да изпращаме - как да определяме сегменти за кампаниите ни?

#22: Автоматизации - “пари на автопилот”

● Основните автоматизации
● Има и напреднали - ще научите по-нататък

#23: Как се прави ефективен Welcome flow

● Какво представлява Welcome flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли

#24: Как се прави ефективен Abandoned cart flow

● Какво представлява Abandoned cart flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли

#25: Как се прави ефективен Browse abandonment flow

● Какво представлява browse abandonment
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли

#26: Как се прави ефективен Post purchase flow

● Какво представлява post purchase flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли

#27: Как се прави ефективен Winback flow

● Какво представлява winback flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегиии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли

#28: Back in stock flow-ът - как се прави + добри практики

● Какво представлява back in stock flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли

#29: “Висш пилотаж” - какви автоматизации правят експертите с години опит

#30: Как да не попадаме в спам папката част 1

● Какво да се избягва в съдържанието на имейла (typos, emoji, spam words, single image, lack of unsubscribe language, ALL CAPS)

#31: Как да не попадаме в спам папката част 2

● Значението на макро показателите на акунта - защо са много важни
● Какъв open rate е добър
● Какъв click rate е добър
● Какъв unsubscribe rate е добър
● Какъв bounce rate е добър
● Какъв spam report rate е добър

#32: Как да не попадаме в спам папката част 3

● Какво е DMARC
● Какво са SPF иDKIM
● Защо са важни

#33: Накратко за СМС маркетинга - как се прави успешно и какво трябва да знаем

#1: Как се работи с Klaviyo | Home, Campaigns, & Flows

● Цялостно състояние на акунта в Home секцията
● Работа с кампании в секция Campaigns
● Работа с флоуове в секция Flows

#2: Как се работи с Klaviyo | The Flow Editor

● Как се сглобяват флоуове във Flow Editor интерфейса

#3: Как се работи с Klaviyo | Audiences

● Работа с базата данни на акаунта в раздел Audience

#4: Как се работи с Klaviyo | Signup Forms

● Създаване на форми за абониране и техен анализ (секция Signup Forms)

#5: Как се работи с Klaviyo | Content & Analytics

● Преглед на налични асети в акаунта в секция Content
● Създаване и преглеждане на подробни репорти за анализ в секция Analytics

#6: Как да правим анализ на акаунт - част 1

#7: Как да правим анализ на акаунт - част 2

#8: Как да правим A/B Testing на флоуове и кампании и защо тестингът е важен

#9: Introduction на поредица “казуси от ежедневието на имейл маркетолога”

#10: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога #1 - писане на бриф за кампания

#11: Казуси от ежедневето на имейл маркетолога - писане на бриф за flow

#12: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - планиране на кампаниен календар

#13: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - анализ на акаунт при наличен проблем

#14: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - разписване на flow plan

#15: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - правене на месечен репорт

#16: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - настройка на SPF, DKIM и DMARC

#17: Как да се реализирате като имейл специалист

Михаил Атанасов

Основател & E-mail експерт

Михаил Атанасов е имейл маркетинг експерт и основател на агенция за имейл маркетинг PROGS Agency. През последните 5 години Михаил е работил с над 150 бранда от цял свят и им е помогнал да извлекат най-доброто от този маркетинг канал.

Днес той и неговият екип работят с големи онлайн магазини в чужбина и развиват нови напреднали стратегии и подходи, които правят имейл маркетинга един от най-значимите източници на продажби. 

Михаил е лектор в курса Email Marketing.

200 лв.

Цена:200 лв.

Купи видео запис

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Записване за нов сезон след:

ПОЛУЧИ ИЗВЕСТИЕ
Свържете се с нас:
0896 235 344

СПИСЪК С ЧАКАЩИ

Записването за сезон 2024/2025 в DigitalPRO приключи. Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне по телефон и email!