E-mail Marketing
Получи знанията на доказан E-mail експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
Информация за курса
10 успешни практики за събитане на email последователи
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Защо един бизнес губи пари, ако не ползва email marketing
● Мое представяне - как помагаме на бизнесите да скалират с по-големи печалби
● Какво да очаквате от този модул
● Защо тези знания почти винаги ще са ви от полза
#2: Какво е и какво НЕ е имейл маркетингът
● Какво е и какво не е
● Защо всеки бизнес се нуждае от имейли (revenue, community, RFM, easy scaling)
● Какви са типовете имейли (кампании, флоуове/автоматизации, транзакционни)
● Какво прави един истински имейл маркетолог - job description
#3: Имейл маркетинг платформи - основният инструмент на имейл маркетолога
● За какво са платформите (ESPs) и какво правят
● Klaviyo, Sendlane, MailChimp, Releva, The Marketer.
● Защо ние в PROGS ползваме Klaviyo?
#4: Задължитените елементи във всеки имейл
● Subject, pre-header, header, banner, copy, buttons, secondary blocks, footer
#5: Как да правим красиви и ефектевни имейли - част 1
● About subject lines (защо да отворят email)
● About sender name (от кого получават email))
● Pre-header (какво ги очаква в писмото)
● Header (от кого е)
● Banner (какво трябва да запомнят)
● Copy (какво искамe да им кажем)
#6: Как да правим красиви и ефективни имейли - част 2
● Secondary blocks (какво още трябва да видят/знаят)
● Footer (от кого е имейла и опция да се отпишат)
#7: Как да правим красиви и ефектевни имейли - част 3
● Универсални правила, които трябва да се спазват
#8: Как пишем ефективни email текстовe (copywriting)
● Как да структурираме текста правилно (copy)
● Успешни практики за писане за имейл текстове
● Универсални принципи, които винаги трябва да спазвате
● Примери
#9: Как да правим ефективен имейл маркетинг за Real Estate
● Кои са основните елементи за Real Estate Email
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката
#10: Как да правим ефективен имейл маркетинг за B2B
● Кои са основните елементи за B2B Email
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката
#11: Как да правим ефективен имейл маркетинг за SaaS
● Кои са основните елементи за SaaS Email
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката
#12: Как да правим ефективен имейл маркетинг за локални бизнеси
● Кои са основните елементи за имейл маркетинг за локални бизнеси
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката
#13: Как да правим ефективен имейл маркетинг за eCommerce
● Кои са основните елементи за eCommerce
● Кои са конкретните ползи за бизнеса
● Стратегии и реални примери от практиката
#14: Как да правим ефективен имейл маркетинг за eCommerce
#15: 10 успешни практики за събиране на имейл последователи
● Дизайн
● Текстове
● Оформлениеп
● Правила
● Таргетинг
#16: Не просто нюзлетъри! Какво са кампаниите?
#17: Какви видове кампании да използваме за най-добри дългосрочни резултати?
● Sales/discounts
● Product/collection highlights
● Product launch
● Content
● Наличност/изчерпване на продукти
● Company updates
● Holidays/celebrations
● Feedback request
● Brand affirmation
#18: Как да планираме успешен кампаниен календар
#19: Списъци и сегменти - къде е разликата?
#20: Защо сегментите са важни и как да работим с тях
#21: На кого да изпращаме - как да определяме сегменти за кампаниите ни?
#22: Автоматизации - “пари на автопилот”
● Основните автоматизации
● Има и напреднали - ще научите по-нататък
#23: Как се прави ефективен Welcome flow
● Какво представлява Welcome flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли
#24: Как се прави ефективен Abandoned cart flow
● Какво представлява Abandoned cart flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли
#25: Как се прави ефективен Browse abandonment flow
● Какво представлява browse abandonment
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли
#26: Как се прави ефективен Post purchase flow
● Какво представлява post purchase flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли
#27: Как се прави ефективен Winback flow
● Какво представлява winback flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегиии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли
#28: Back in stock flow-ът - как се прави + добри практики
● Какво представлява back in stock flow
● Как да го настроим
● Примерни стратегии за най-добри резултати
● Примери за ефективни имейли
#29: “Висш пилотаж” - какви автоматизации правят експертите с години опит
#30: Как да не попадаме в спам папката част 1
● Какво да се избягва в съдържанието на имейла (typos, emoji, spam words, single image, lack of unsubscribe language, ALL CAPS)
#31: Как да не попадаме в спам папката част 2
● Значението на макро показателите на акунта - защо са много важни
● Какъв open rate е добър
● Какъв click rate е добър
● Какъв unsubscribe rate е добър
● Какъв bounce rate е добър
● Какъв spam report rate е добър
#32: Как да не попадаме в спам папката част 3
● Какво е DMARC
● Какво са SPF иDKIM
● Защо са важни
#33: Накратко за СМС маркетинга - как се прави успешно и какво трябва да знаем
#1: Как се работи с Klaviyo | Home, Campaigns, & Flows
● Цялостно състояние на акунта в Home секцията
● Работа с кампании в секция Campaigns
● Работа с флоуове в секция Flows
#2: Как се работи с Klaviyo | The Flow Editor
● Как се сглобяват флоуове във Flow Editor интерфейса
#3: Как се работи с Klaviyo | Audiences
● Работа с базата данни на акаунта в раздел Audience
#4: Как се работи с Klaviyo | Signup Forms
● Създаване на форми за абониране и техен анализ (секция Signup Forms)
#5: Как се работи с Klaviyo | Content & Analytics
● Преглед на налични асети в акаунта в секция Content
● Създаване и преглеждане на подробни репорти за анализ в секция Analytics
#6: Как да правим анализ на акаунт - част 1
#7: Как да правим анализ на акаунт - част 2
#8: Как да правим A/B Testing на флоуове и кампании и защо тестингът е важен
#9: Introduction на поредица “казуси от ежедневието на имейл маркетолога”
#10: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога #1 - писане на бриф за кампания
#11: Казуси от ежедневето на имейл маркетолога - писане на бриф за flow
#12: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - планиране на кампаниен календар
#13: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - анализ на акаунт при наличен проблем
#14: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - разписване на flow plan
#15: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - правене на месечен репорт
#16: Казуси от ежедневието на имейл маркетолога - настройка на SPF, DKIM и DMARC
#17: Как да се реализирате като имейл специалист
Михаил Атанасов
Основател & E-mail експерт
Михаил Атанасов е имейл маркетинг експерт и основател на агенция за имейл маркетинг PROGS Agency. През последните 5 години Михаил е работил с над 150 бранда от цял свят и им е помогнал да извлекат най-доброто от този маркетинг канал.
Днес той и неговият екип работят с големи онлайн магазини в чужбина и развиват нови напреднали стратегии и подходи, които правят имейл маркетинга един от най-значимите източници на продажби.
Михаил е лектор в курса Email Marketing.
Цена:200 лв.
Купи видео запис