Google Ads

Научи как се изгражда стабилна основа, чрез която ще управляваш своите кампании в платформата Google Ads по-ефективно. Усвои практики и изпитани стратегии, чрез които да постигнеш и надминеш своите цели.

Начало06.03.2023
Край03.04.2023
(4.8)

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Какво е Google Ads и как работи;
- Статистика - защо е важна тя и как да напрвиш базова имплементация на Google Analytics и Google Ads пиксели чрез Google Tag Manager;
- Как се прави keyword research и как да създаваш ефективни рекламни текстове;
- Какви са рекламните мрежи в Google и как да сформираме добър микс, така че да постигнем своите KPIs;
- Как да боравим максимално ефективно с интерфейса на Google Ads;
- Добри пратики при създаване на кампании в Search, Display, Mobile и Video Networks;
- Добри практики при управлението на рекламни кампании в Search, Display, Mobile, и Video Networks

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса


Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на Google Ads маркетинга и имат нужда от конкретни знания и процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена Google Ads реклама;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

- Как работи Google Ads - видове кампании и инструменти

- Как функционира рекламата в AdWords в Google Search - специфики при подбор на ключови думи, ефективни и релевантни текстови реклами, изграждане на подходящи реклами разширения и отчитане на ефективност.;

- Как да изградим стратегия за имерване чрез Google Analytics и Google Ads pixels. Как да интерпретираме данните.

- Как функционира рекламата в Google Display Network (GDN) – специфики при таргетиране в мрежата от сайтове на Google, включително и Youtube, видове рекламни формати и методи за насочване.

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

- Използване на техники за насочване на рекламни кампании в Search, Display Network, Youtube, Gmail и мобилни приложения;

- Базова интеграция на Google Ads пиксел и Google Analytics чрез Google Tag Manager

- Тестване на инструменти за проучване на таргет аудитории чрез реален тестови акаунт;

- Достъп до тестов AdWords акаунт с цел да тестват и приложат наученото;

ЛЕКЦИЯ #1

Лекция 1 - Основи на Google Ads


Видео 1 - Представяне на лектора

Видео 2 - Структура на курса

Видео 2.1 - Важна информация

Видео 3 - Основи на Google Ads

Видео 4 - Потребителска пътека

Видео 5 - Инфраструктура- Google Ads

Видео 6 - Интерфейс в Google Ads

Видео 7 - Фактори за успех

Видео 8 - Реализации

Видео 9 - Key Performance Indicators (KPIs)

Видео 10 - Key Performance Indicators p.2

ЛЕКЦИЯ #2

Лекция 2 - Работа в Google Ads Search Network

Видео 1 - Представяне на Лекция 2

Видео 2 - Рекламният търг

Видео 3 - Как да структурираме нашите кампании в мрежата за търсене

Видео 4 - Настройки на search кампании

Видео 5 - Работа с ключови думи

Видео 6 - Демонстрация Keyword Planner

Видео 7 - Добри практики за рекламни послания

Видео 8 - Демонстрация реклами

ЛЕКЦИЯ #3

Лекция 3 - Рекламни разширения, Мениджмънт на наддаванията и други опции за реклама в мрежата за търсене

Видео 1 - Представяне на Лекция 3

Видео 2 - Рекламни правила

Видео 3 - Рекламни разширения

Видео 4 - Демонстрация за използване на резширения

Видео 5 - Стратегии за офериране

Видео 6 - Корекции на наддаванията

Видео 7 - Dynamic Search Ads (DSA)

Видео 8 - RLSA

Видео 9 - Performance Max

ЛЕКЦИЯ #4

Лекция 4 - Google Display & Video Networks

Видео 1 - Представяне на Лекция 4

Видео 2 - Представяне на GDN

Видео 3 - Опции за таргетиране в GDN

Видео 4 - Рекламни формати

Видео 5 - Uploaded и Responsive демо

Видео 6 - Ремаркетинг кампании

Видео 7 - Други рекламни опции в GDN

Видео 8 - YouTube реклама

ЛЕКЦИЯ #5

Лекция 5 - Google Analytics и Модели за приписване

Видео 1 - Представяне на Лекция 5

Видео 2 - Основни понятия в Google Analytics

Видео 3 - Основни репорти

Видео 3.1 - Интерфейс

Видео 4 - Свързване на Google Ads и Google Analytics

Видео 5 - Сегменти

Видео 6 - Аудитории в Google Analytics

Видео 7 - Attribution Modeling

Видео 8 - Google Ads Attribution

Видео 9 - Google Analytics Attribution

ЛЕКЦИЯ #6

Лекция 6 - Google Ads Editor, Google Tag Manager & Автоматизация

Видео 1 - Представяне на Лекция 6

Видео 2 - Първи стъпки в GTM

Видео 3 - Демонстрация GTM

Видео 4 - Имплементация на тагове за Google Ads (demo)

Видео 5 - Google Ads Editor

Видео 6 - Създаване на сърч кампания в Google Ads Editor

Видео 7 - Мениджмънт на акаунти

Видео 8 - Автоматизация на Google Ads

Видео 9 - Google Ads Script

Видео 10 - Google Ads Rules

Видео 11 - New Era of Data

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Специалист Google Ads в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

- Специалист Google Ads на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Александър Георгиев

Founder & CEO @ Advertise

Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG.

Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон.

Практикува дигитален маркетинг вече над 13 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни бизнеси във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента в Advertise е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation.

През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, 7777.bg , Sport Depot, Peugeot, T Market, Бяла Карта, Activ Trades, A1 , Viber и много други.

Google Ads е слабост на Александър, защото това е първият канал, с който е започнал кариерата си и винаги е работил в изключително тесни отношения с екипа на Google Ireland.

Александър е лектор на курса Google Ads Маркетинг.

Оценки на участници

4.8 / 5
(491)
(56)
(15)
(2)
(0)

Отзиви на участници

Ива Иванова

Много обхватен материал, бъдете готови за здраво учене и писане. Удовлетворението идва след това със сигурност! :))

Мартин Гелев

Нямам препоръки. Курсът е структуриран много последователно, а лектора обяснява изключително добре. Това беше най-добрия курс до момента. Благодаря!

Филиз Мехмед

Преподавателят определено е с много опит и дава ценни съвети. Общо взето след по задълбочено гледане на видеата може да се научи доста, но не мисля, че поднесената информация е за напълно начинаещи.

Цонка Павлова

Лекторът със сигурност е много добър в това, което прави, но ми се искаше да получа малко повече информация за определяне на бюджета, например, каквато всъщност задача даде за дипломната работа. Мисля, че за начинаещи, това не е елементарно, доколокото боравенето с пари може да се нарече по този начин.

Цена: 300 лв.

  • 30 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344