Google Ads
Получи знанията на доказан Google експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
Информация за курса
Search Ads | Основи и принциши за успех
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит и Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Защо Google Ads е полезен за бизнеса?
● Защо станах Google Ads експерт
● Как хората купуват онлайн
● Какъв е потенциалът на Google Ads за бизнеса (данни)
#2: Как купуват хората през Google Ads?
● Потребителската фуния в Google
● Защо е важно да намерим и разбираме нуждите на нашите клиенти
● Как да определим целите за успех
#3: Search Ads | Oснови и принципи за успех
● Как работи механиката зад Google Search рекламите
● Основни настройки на кампания
● Принципи за успешна кампания
#4: Search Ads | Най-добри практики
● 10 неща, които трябва да знаете за ключовите думи
● Как се създават убедителни рекламни съобщения
● Примери за успешни Search кампании
#5: Search Ads | Стратегии за ефективност - Част 1
● Как да използваме ефективно рекламните разширения
● Как да управляваме малък акаунт, ако сме начинаещи
● Как да управляваме големи акаунти на развити брандове
#6: Search Ads | Стратегии за ефективност - Част 2
● Как да избираме високоефективни ключови думи
● Как да вмъкваме ключови думи и персонализиране в голям мащаб
● Как да използваме динамични реклами за търсене
#7: Display Ads | Oснови и принципи за успех
● Как работи механиката зад Google Display рекламите
● Основни настройки на кампания
● Предимства и предизвикателства
#8: Display Ads | Най-добри практики
● Как се създава креативна и ефективна дисплейна реклама
● Как се достига до правилната аудитория (възможности за таргетиране)
● Как се прави анализ и оптимизация (ключови показатели и техники)
#9: Video Ads | Oснови и принципи за успех
● Как работи механиката зад Google Video рекламите
● Основни настройки на кампания
● Защо видео рекламата е важна в модерния маркетинг
#10: Video Ads | Най-добри практики
● Как се създава ангажираща и ефективна видео реклама
● Как да се възползваме максимално от различните видео формати
● Как се оптимизира видео реклама за по-висока ангажираност
#11: Performance Max | Oснови и принципи за успех
● Как работи механиката зад Performance Max рекламите
● Ръководство за създаване на кампания
#12: Performance Max | Подготовка & Оптимизация
● Какво трябва да подготвим за успешна кампания
● Как се създават и прилагат сигнали за оптимизация
#13: Google Shopping | Oснови и принципи за успех
● Как работи механиката зад Google Shopping рекламите
● Как може да увеличим продажбите си в онлайн магазина
● Създаване на кампания за пазаруване
#14: Google Shopping | Най-добри практики
● Как да оптимизираме ефективно Google Shopping рекламите
● Кои са най-добрите практики за прецизност на данните
● Как да настроим ефективен динамичен ремаркетинг
#15: Google Ads Editor | Основи & Ръководство
● Какво е Google Ads Editor и как ни помага
● Как да оптимизираме работния процес с рекламния редактор
● Ефективно качване, редактиране и филтриране на реклами
#16: API | Автоматизация & Иновации
● Как работи API на Google Ads (само най-важното)
● Какви автоматизации можем да правим с цел оптимизация
● Как безпроблемно да управляваме множество акаунти (MCC)
#17: Google Ads стратегии за успех - Част 1
● Съвети и трикове за оптимизация на Performance Max кампании
● Съвети и трикове за оптимизация на Видео кампании
● Съвети и трикове за оптимизация на Ремаркетинг кампании
#18: Google Ads стратегии за успех - Част 2
● Съвети и трикове за корекция на оферти и автоматизирани правила
● Как да използваме RLSA и Audience Insights
● Съвети и трикове за изключване на негативни ключови думи
#1: Как да създадем акаунт в Google Ads?
#2: Как да създадем и настроим MCC акаунт?
#3: Как да свържем акаунта с Google Analytics?
#4: Как да настроим Google Tag Manager?
#5: Как да настроим фактури и таксуване от Google Ads?
#6: Как да структурираме Google Ads акаунт?
#7: Как да използваме инструменти за търсене на ключови думи?
#8: Как да пишем ефективни рекламни съобщения по готов шаблон?
#9: Как да използваме инструмента за преглед на реклами?
#10: Search Ads | Ръководство за създаване на кампания
#11: Remarketing Ads | Ръководство за създаване на кампания
#12: Performance Max | Ръководство за създаване на кампания
#13: Demand gen | Ръководство за създаване на кампания
#14: Video Ads | Ръководство за създаване на кампания
#15: Как да оптимизираме ефективността на Google Ads?
#16: Успешни примери за Search Ads | Анализ на работещи практики
#17: Успешни примери за Display Ads | Анализ на работещи практики
#18: Успешни примери за Video Ads | Анализ на работещи практики
#19: Как да управляваме и скалираме рекламен бюджет?
#20: Как да настроим автоматични правила за оптимизиране на бюджет?
#21: Как да изберем правилната Bidding стратегия?
#22: Как да работим с Google Feeds за различни кампании?
#23: Как да качваме Feeds в Google Merchet Center?
#24: Как да настроим Enhanced Conversions?
#25: Как да отстраняваме проблеми с тагове чрез Google Tag Manager?
#26: Performance Max | Най-добри практики при настройка & оптимизация
#27: Remarketing Ads | Най-добри практики при настройка & оптимизация
Спасимир Цветанов
Operational Manager
Спасимир Цветанов има над 20 години опит в сферата на маркетинга 10, от които в сферата на дигиталния маркетинг.
За първи път се запознава с Google ads (Google AdWords) на първия в България сертификационен курс, воден от Ивелина Ансарова (тогава google trainer и с друга фамилия). Семинарите на Ивелина и участието на Алекс Георгиев от Advertise BG го мотивират да се гмурне в океана на дигиталния маркетинг. Сертифицира се с най-високите резултати от всички участници.
Започва стаж в Advertise BG, след който му предлагат работа и така 4 години. В хода на съвместната ум работа са успели да подобрят популярността и онлайн присъствието на редица брандове, да създадат и изградим от нулата други, да скалират кампании от 100лв/ден до 5000лв/ден. В това число Sport Depot, Бяла Карта, Mymall, Medina Med, SEAT, Renault, Dominos, PCStore, home2u, TBI Bank, Varchev Finance и др. Не веднъж клиенти са се обаждали да намалят кампаниите или да ги паузират, защото не могат да смогнат да обработят запитванията / заявките.
С колегите в Advertise са единствената агенция в България, която е печелила най-голямата награда на Google Partners - пътуване за 2ма от екипа до централата на Google в Сан Франциско (две поредни години).
През 2015г. става хоноруван преподавател в УНСС и в момента води дисциплините по дигитален маркетинг към катедра Маркетинг и стратегическо планиране. Помогнал е на хиляди студенти по маркетинг да се докоснат до google ads, много от тях са се сертифицирали, започнали работа / стаж.
След над 4 години работа в Advertise започва работа в Lidango и така още 4 години. Разширява много портфолиото си от инструменти и платформи, в които да управлява и оптимизира кампании. Имал е възможността да работи с едни от най-добрите агенции за performance marketing в света и да си "сверява часовника". С екипа му са маркетирали продукти на няколко континента в над 60 страни без лимити на бюджетите стига да има позитивна възвръщаемост (над определен %). Рекорден дневен бюджет на управляваните от него кампании е бил $15,000.
През годините кампании, които е управлявал, са постигнали над 7 млн. реализации (поръчки, запитвания и други ценни за бизнеса действия). Фокусът е винаги бил performance. С натрупването на опит подобрява драстично и подхода при създаване и оптимизиране на creative стратегията си.
От 2021г. година работи в WOW TEA. В момента е оперативен мениджър и е свързващото звено на performance, creative & web екипите.
Спасимир е лектор в курсовете Google Ads и GTM & Analytics.
Цена:200 лв.
Купи видео запис