Tag Manager & Analytics
Получи знанията на доказан Google експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Информация за курса
Грешки при проследяване на данни
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит и Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Защо е важно да следим действията на потребителите
#2: Защо е важно да проследяваме трафик и резултати от сайт
#3: Поставяне на стратегически цели
#4: Речник на Tracking специалиста
#5: Какво са Container, Tag, Trigger и UTM параметри
#6: Какво е и как работи Google Tag Manager
#7: Важните Events, които да проследяваме
#8: Какво е и как работи Google Analytics
#9: Важните GA4 Reports, които да следим
#10: Какво е Meta Pixel и защо е важен
#11: Важните Meta Events, които да проследяваме
#12: Какво е Google Ads Conversion Tracking и защо е важен
#13: Най-важните настройки за онлайн магазин
#14: Най-важните настройки за бизнес с услуги
#15: Грешки при проследяване на данни
#16: Добрите практики на специалистите
#1: Как се създава Google Tag Manager профил
#2: Функционалности Tag Manager (Admin Panel)
#3: Важни настройки в Tag Manager (Admin Panel)
#4: Настройки за управление на профили за достъп
#5: Как се инсталира Tag Manager на Custom сайт
#6: Как се инсталира Tag Manager на Wordpress сайт
#7: Как се ползва Preview Mode
#8: Как се създава Container и защо е важно
#9: Как се създава Tag и защо е важно
#10: Как се създава Trigger и защо е важно
#11: Как се инсталира Meta Pixel (Basic code)
#12: Как се инсталира Meta Purchase Event (платена поръчка)
#13: Как се инсталира Meta Lead Event (форма за записване)
#14: Готови решения за инсталиране на Meta Pixel Events
#15: Как се инсталира Google Ads Conversion Tracking
#16: Как се прави проверка дали Event настройките работят
#17: Kак се настройва Consent mode v2
#18: Как се настройва Enhanced conversions
#19: Какви проблеми може да срещнем и как да ги решим
#20: Как се валидира Google Search Console (GSC) акаунт през GTM (и свързване на GA4 с GSC)
#1: Как се създава Google Analytics профил
#2: Функционалности в Google Analytics (Admin Panel)
#3: Важни настройки в Google Analytics (Admin Panel)
#4: Как се инсталира Google Analytics на сайт
#5: Как се свързва GA4 с Google Ads
#6: Как се използва URL builder
#7: Как се създава и автоматизира Custom отчет
#8: Как се използват филтри в Google Analytics
#9: Как се прави автоматичен експорт на данни в Spreadsheets
Спасимир Цветанов
Оперативен Мениджър
Спасимир Цветанов има над 20 години опит в сферата на маркетинга, 11 от които в сферата на дигиталния маркетинг.
За първи път се запознава с Google ads (Google AdWords) на първия в България сертификационен курс, воден от Ивелина Ансарова (тогава google trainer и с друга фамилия). Семинарите на Ивелина и участието на Алекс Георгиев от Advertise BG го мотивират да се гмурне в океана на дигиталния маркетинг. Сертифицира се с най-високите резултати от всички участници.
Започва стаж в Advertise BG, след който му предлагат работа и така 4 години. В хода на съвместната ум работа са успели да подобрят популярността и онлайн присъствието на редица брандове, да създадат и изградят от нулата други, както и да скалират кампании от 100лв/ден до 5000лв/ден. В това число Sport Depot, Бяла Карта, Mymall, Medina Med, SEAT, Renault, Dominos, PCStore, home2u, TBI Bank, Varchev Finance и др. Не веднъж клиенти са се обаждали да намалят кампаниите или да ги паузират, защото не могат да смогнат да обработят запитванията / заявките.
С колегите в Advertise са единствената агенция в България, която е печелила най-голямата награда на Google Partners - пътуване за 2ма от екипа до централата на Google в Сан Франциско (две поредни години).
През 2015г. става хоноруван преподавател в УНСС и в момента води дисциплините по дигитален маркетинг към катедра Маркетинг и стратегическо планиране. Помогнал е на хиляди студенти по маркетинг да се докоснат до Google Ads, много от тях са се сертифицирали успешно, след което са започнали работа / стаж in-house във ecom компании или водещи дигитални агенции в България,а други дори стартират собствен бизнес онлайн.
След над 4 години работа в Advertise започва работа в Lidango и така още 4 години. Разширява много портфолиото си от инструменти и платформи, в които да управлява и оптимизира кампании. Имал е възможността да работи с едни от най-добрите агенции за performance marketing в света и да си "сверява часовника". С екипа му са маркетирали продукти на няколко континента в над 60 страни без лимити на бюджетите стига да има позитивна възвръщаемост (над определен %). Рекорден дневен бюджет на управляваните от него кампании е бил $15,000.
През годините кампании, които е управлявал, са постигнали над 7 млн. реализации (поръчки, запитвания и други ценни за бизнеса действия). Фокусът е винаги бил performance. С натрупването на опит подобрява драстично и подхода при създаване и оптимизиране на creative стратегията си.
От 2021г. година работи в WOW TEA. В момента е оперативен мениджър и е свързващото звено на performance, creative, branding & web екипите. Създава и подобрява процеси по работата на екипите, подобрява комуникацията в и между екипите, координира изпълнението на creative стратегиите и помага за оптимизациите по всички дигитални канали, комуникира с външни партньори и създатели на съдържание. Паралелно с работата по WOW TEA с колегите си развиват и други direct-to-customer брандове.
В момента е докторант в УНСС и довършва дисертацията си, която е свързана с attribution моделите в дигиталния маркетинг.
Спасимир е лектор в курсовете Google Ads и GTM & Analytics.