Creative & Copywriting
Получи знанията на доказан Creative експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Информация за курса
Какво е инсайт и защо е важно прозрението в основата на идеята
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит и Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Каква е разликата между контент и криейтив маркетинг
● Кой е Александър Славов?
● Кои са най-интересните кампании, в които е участвал?
● Какво е криейтив маркетинг и какво е контент маркетинг?
● Как да разпознаете една грабваща кампания?
#2: Какво е инсайт и защо е важно прозрението в основата на идеята
● Какво е инсайт и защо е нужен за една добра идея?
● Видове инсайт
● Техники за намиране на инсайт
#3: Как да стигнете до правилната идея?
● Какво е идея и какво е голяма идея?
● Как идеята се превръща в кампания?
● Техники за брейнсторминг
#4: Хедлайн и слоган – как се пишат и какви са разликите
● Какво е хедлайн? Добри примери!
● Какво е слоган? Добри примери!
● Как да напишете добър хедлайн?
● Как да напишете добър слоган?
#5: В кои канали може да реализираме една кампания
● Кои са каналите, в които може да се реализира една кампания?
● Кои са дигиталните канали, в които може да се реализира една дигитална кампания?
#6: Как се прави Content стратегия за Social Media?
● Какво е контент стратегия?
● Какво е пилър на комуникация?
● Как да изберете пилърите си?
#7: Топ 4 идеи, с които да оформите поста си
● 4 основни посоки, от които може да тръгне постът ви
● Трябва ли текстът на поста да бъде кратък или дълъг?
● Как да оформите текста на поста си?
#8: Content законът е.. Текст + визия = ВНЛ
● Защо текст и визия трябва да бъдат едно цяло?
● Има ли случаи, когато визията да не е нужно да отговаря на текста?
#9: Защо да следите за греЖки в постовете си?
● Как една грешка може да разсее комуникацията?
● Кои са най-абсурдните примери за грешки?
● Основни източници и основни правила
#10: Кои са основните правила при писане на текстове за бранд
● Основни типове текстове при създаване на бранд
● Кои са основните правила при писане на About us
● Кои са основните правила при писане на манифест на бранда
#11: Tips & tricks за писане на статия
● Защо е нужна тематична линия при писането на статия?
● Силата на първото изречение
● Кои са стъпките, за да напишете статия за блог/онлайн магазин?
#12: Как се прави успешен Storytelling
● Какво е сторителинг?
● Кои са 6-те правила за сторителинг на Pixar?
● Силата на трейлъра?
● Как изглежда сторителингът в различни рекламни жанрове?
#13: Как се прави сценарий за реклама
● Кои са основните елементи на сценарий за реклама
● Как се структурира сценарий за реклама
#14: Как се прави Радио/Аудио реклама
● Кои са основните елементи на една радио реклама?
#15: Как се прави успешна кампания във Facebook
● Кои са основните формати на Facebook
● Добри примери от основните формати на Facebook
● Може ли един пост да е цяла кампания? А едно видео?
● Как да отличите съдържанието си във Facebook?
#16: Как се прави успешна кампания в Instagram
● Кои са основните формати на Instagram
● Добри примери от основните формати на Instagram
● Защо рийлът е новото черно?
● Тук ли е мястото за мемета вече?
● Как да отличите съдържанието си в Instagram?
#17: X и Threads – как една компания да комуникира с кратки послания
● Трябва ли един бранд да бъде в X или Threads?
● Как да се отличите в социална мрежа, доминирана от текстовото съдържание?
● Кои брандове успяват да се отличат в X и Threads?
#18: Linkedin или мястото за B2B маркетинг
● Кои са основните формати в LinkedIn?
● Може ли един бранд да прави отличително съдържание в една по-консервативна платформа?
#19: Tinder – защото понякога комуникацията може да е секси
● Кои са основните функции на Tinder, които можете да ползвате за маркетинг?
● Кога е удачно един бранд да влезе в Tinder?
● Как един бранд може да изглежда релевантно в Tinder?
#20: TikTok и как комуникацията там да бъде тип топ
● Основни функции и рекламни формати в TikTok
● Нужни ли са контент пилъри в TikTok?
● Какво отличава съдържанието в TikTok?
● Защо предизвикателствата работят толкова добре?
#21: Какво е B2B и какво отличава този тип маркетинг
#22: 7 маркетинг урока за В2В
#23: Кои са най-работещите идеи за B2B social media съдържание?
#24: Как да изпъкне една В2В кампания?
#25: Real-time marketing | Как се прави
● Каква е историята на маркетингът в реално време?
● Защо е важен за един бранд?
● Кои брандове се отличават с real-time маркетинг?
#26: Viral marketing | Как се прави
● Какво е viral маркетинг и какви са неговите специфики
● Какво прави нещо viral и можем ли да сме сигурни, че нещо ще стане viral?
● Кои са основните стъпки една кампания да стане viral?
● Как да започнете viral интернет предизвикателство?
● Кои са едни от най-яките viral кампании?
#27: Защо е важно да се тестват криейтиви?
#28: Какво е Split тестване и какво е A/B тестване
#29: AI инструменти: Как да.. текст, визия или видео
#30: Как да бъдете по-продуктивни с AI инструменти
#31: Как да оформите добър промпт?
#1: Как да откриете работещ инсайт
● Анализ на данните за аудиторията и продукта ви
● Кои инсайти да отхвърлите, за да се спрете на точния
#2: Как да стигнете до най-добра идея
#3: Как да достигнете до качествен хедлайн (послание на кампанията ви)
#4: Как да изберете каналите за реализация на вашата кампания
● Кои са основните критерии?
● Как да ги приоритизирате спрямо бюджета си?
#5: Как да направите точния микс от пилъри за работеща и отличителна комуникация
● Избор на тип съдържание
● Категоризиране в пилъри
● Планиране на съдържанието за един месец
#6: Как да напишете интересен и работещ пост
● Измисляне на идея
● Написване на текст
● Създаване на визия/видео/рийл
#7: За кои неща да следите най-много по отношение на правопис и граматика?
#8: Как да оформите структурата и развитието на своя текст
● На текст About us
● На манифест на бранда
● На статия
#9: Как да измислите историята на вашата реклама
● Кой е най-важният съвет при измисляне на история?
● Как да структурирате историята на рекламата си?
● Как да адаптирате историята си в различни формати?
#10: Да напишем заедно един сценарий
#11: Да напишем заедно един радио спот
#12: Как да изградите една стегната кампания във Facebook и Instagram
● Как да измислите правилното послание
● На каква визуална идентичност да се спрете?
● Как да ползвате по-креативно наличните формати?
#13: Как да стартирате кампания в LinkedIn
● Какъв да бъде вашият TOV?
● Измисляне на визуална идентичност
● Как да ползвате креативно наличните възможности на LinkedIn?
#14: Как да стартирате кампания в ТикТок
● Дефиниране на аудиторията в ТикТок
● Какво да бъде водещото ви послание?
● Как да изградите образите, които ще ползвате в ТикТок?
#15: Как да дефинирате TOV на своята B2B комуникация
#16: В какви формати да влезете при B2B комуникация
#17: Как изглежда структурата на една B2B кампания
#18: Как да Как да реагирате бързо, за да направите добра real-time комуникация?
#19: Как да оптимизирате криейтива си за по-добър performance?
● Как да тествате различни криейтив концепции?
● Как да итерирате при A/B тестване?
#20: Как да напишете добър промпт за AI инструмента, който ползвате
Александър Славов
Творчески директор
Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, профилирайки се в сферата на Creative & Content маркетинга в продължение на над 15 години. В момента той е творчески директор в Digitas Sofia (дигитална агенция от голямата международна група на Publicis), където се старае не само да пуска смешки, а и да води екипа към нови успешни проекти и награди.
Първоначално той започва да трупа опит в сферата на комуникациите като PR специалист и редактор в няколко онлайн издания. С годините изцяло се отдава на маркетинговите комуникации като копирайтър, а след това развива уменията и техниките, които е научил, като един от творческите директори в All Channels Communication. Именно там той печели редица награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му остава онлайн (и не само онлайн) комуникацията на Крадецът на ябълки.
Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Gameloft, Райфайзенбанк, Kaufland, Philips, OMV, WWF, Jameson, Avon, Coca-Cola, Mtel/A1 и други.
По-късно той преминава от страната на performance маркетинга като криейтив стратег в Gameloft. Там той отговаря за комуникацията на мобилните игри на компанията и работи съвместно със студията в София, Букурещ, Харков, Будапеща, Барселона и Монреал.
Днес освен като експерт в рекламата и комуникацията той запълва ежедневието си и като лектор и консултант.
Александър е лектор на курса Creative & Copywriting.
Цена:200 лв.
Купи видео запис