Цели на курса
- Как да създадем успешна маркетинг стратегия с AI
- 20+ начина да използваш ChatGPT като цял маркетинг отдел
- Как да използваш ChatGPT като топ 1% от маркетолозите
- Как да управляваме социалните мрежи с AI
- Как да монтираш ангажиращи REELS със скоростта на светлината чрез AI
- DALL-E Ръководство - твоят личен дизайнер, художник и фотограф
- 12 начина да работиш прецизно с Midjourney
- Как да превърнеш текста си в глас
- Как да създадеш свой собствен GPT
Информация за курса
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит и Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
Видео #1: <Защо хората ползващи AI ще ти вземат работата, ако не започнеш и ти?>
Как ИИ промени света? (case studies, примери от световни брандове и моя практика)
Какво е приложението на ИИ в дигиталния маркетинг?
Нечестното AI предимство в ежедневната работа на дигиталния маркетолог.
Видео #2: <Какво може да прави AI, което ти не можеш>
Каква е силата на Големите Езикови Модели?
Как ChatGPT да ти свърши цялата мръсна работа?
Къде ChatGPT е брилянтен и къде работи с половин мозък?
Видео #3: <20+ начина да използваш ChatGPT като цял маркетинг отдел>
Как да използваш ChatGPT ефективно и да спестиш десетки часове работа?
Кои са топ командите, които ще те направят ChatGPT master?
Видео #4: <Как да използваш ChatGPT като топ 1% от маркетолозите>
Как да получиш максимално добри резултати от ChatGPT и други AI инструменти с правилните задания?
Какви са стъпките за професионална работа с ChatGPT и какво иозбщо е Prompt Engineering?
Видео #5: <Как да превърнеш ChatGPT в твоя личен маркетинг асистент>
Как да персонализираш ChatGPT - от ниво стажант до експерт?
Какви са ползите да “говориш на един език” с ChatGPT?
Видео #6: <Как да създадеш свой собствен GPT?>
Успешният метод за създаване (обучаване) на твои собствени GPT-та
Как да си създадеш цял маркетинг отдел чрез персоналичирани GPT-ta?
Видео #7:
Как се борави с (може би) най-популярният AI инструмент за създаване на изображения?
Какви са ползите и къде е приложението на AI изображенията в дигиталния маркетинг?
Видео #8: <Как да коригираш изображения с DALL-E? >
Видео #9: <Как да създадеш готови рекламни банери с DALL-E >
Как да превърнеш DALL-E в AI графичен дизайнер?
Можеш ли да замениш графичния си дизайнер с AI?
Видео #10: <Как да подобриш ефективността на банерите си с ChatGPT?>
Как може ChatGPT да ти помогне в оптимизирането на рекламните визии?
Как да анализираш рекламни банери с ChatGPT?
Видео #11: <Как да създаваш изображения с Midjourney?>
Какво може Midjourney и струва ли си да плащаш за него?
Къде MJ превъзходжа DALL-E?
Видео #12: <Топ 6 творчески възможности на Midjourney >
Как да създадеш изображения отнемащи дъха?
Как да смесиш 2 изображения в 1?
Бруталния тунер на MJ и как да имаш ±100% контрол в стила на изображенията.
Видео #13: <12 начина да работиш прецизно с Midjourney>
12-те параметъра в MJ, които ще направят работата с инструмента песен
Каква е разликата между аматьора и PRO-то в MJ?
Видео #14: <5 инструмента за модификация на изображения с Midjourney>
Какво да правиш с генерираните изображения, които не са в десетката?
Какви са финалните стъпки и как да модифизираш изображенията?
Видео #15: <Как да превърнеш текста си в глас с Elevenlabs>
Какво е приложението на аудио/гласовите файлове в рекламата?
Възможно ли е AI да създава всички гласове за рекламите ти?
И този интрументи ли звучи роботско, като гласа от Windows XP?
Видео #16: <Как да клонираш гласа си с AI>
Какви са най-лесните стъпки да клонираш гласа си с AI?
Какви са другите начини за клониране на глас с AI?
Как да клонираш (легално) който и да е глас с AI?
Видео #17: <Как да трансформираш гласа си в друг, запазвайки тона, скоростта и емоцията си>
Има ли начин AI-генериран глас да звучи неразличимо от човешки?
Видео #18: <Как да запишеш своя собствена аудиокнига с ElevenLabs>
Видео #19: <Как да монтираш ангажиращи reels със скоростта на светлината, чрез AI >
Как да генерираш автоматични субтитри на български?
Как да добавяш визуални и звукови ефекти?
Как да обагатиш видеото си с b-roll кадри?
Видео #20: <Как да си направиш реалистичен 3D аватар с AI >
Как да си направиш собствено deep fake видео?
Видео #21: <Как да работиш 2х по-ефективно с Canva AI?>
Кои са най-полезните AI приложения в Canva?
Как да използваш AI приложения в Canva и да спестиш часове работа?
Видео #22: <Как да прогнозираш колко ефективен е рекламният ти банер с AI? >
Видео #1: <Как да създадем успешна маркетинг стратегия с AI?>
Видео #2: <Как се прави анализ на пазар и таргет аудитория?>
Видео #3: <Как се прави оптимизация на USP?>
Видео #4: <Как се създава цялостна бранд идентичност?>
Видео #5:
Видео #6: <Как да създаваме завладяващи изображения?>
Видео #7: <Как да създаваме ангажиращи видеа?>
Видео #8: <Как да пишем ефективно копи?>
Видео #9: <Как да създадем месечен content calendar за 2 часа?>
Видео #10: <Как да разберем кои са най-добрите хаштагове?>
Видео #11: <Как да оптимизиране на база KPIs и как да даваме обратна връзка на AI?>
Видео #12:
Видео #13: <Как да създаваме ефективни имейл фунии ?>
Видео #14: <Как да пишем Subject lines, на които хората да кликат?>
Видео #15: <Как да пишем email копи за по-висок conversion rate?>
Видео #16: <Как да правим релевантна сегментация на абонатите си?>
Видео #17:
Видео #18: <Как да създадем работеща криейтив стратегия?>
Видео #19: <Как да създадем ефективна performance стратегия?>
Видео #20: <Как да определим подходящ рекламен бюджет?>
Видео #21: <Как да проучим рекламите на конкурентите?>
Видео #22: <Как да подобрим рекламите си на база KPIs?>
Видео #23:
Видео #24: <Как да пишем ефективни search заглавия?>
Видео #25: <Как да пишем ефективни search описания?>
Видео #26: <Как да анализираме и подобрим резултатите си с AI?>
Видео #27:
Видео #28: <Как да оптимизираме своя conversion rate?>
Видео #29: <Как да пишем SEO продуктови заглавия?>
Видео #30: <Как да пишем SEO продуктови описания?>
Видео #31: <Как да използваме AI за динамичен merchandising - releva.ai?>
Видео #32:
Видео #33: <Как да структурираме страницата си ефективно?>
Видео #34: <Как да пишем силни продажбени текстове?>
Видео #35:
Видео #36:
Видео #1: <Име на видео>
булет 1
булет 2
булет 3
![](https://digitalpro.bg/img/lektori-digitalpro/aleksandar-mansur.jpg)
Александър Мансур
Founder @ Riscase Agency
Александър Мансур е познат като решителен, усърден и професионалист в света на дигиталния маркетинг. Собственик на бизнес, основател на дигитална агенция и доверен консултант, на когото бизнесите се доверяват.
Започвайки своя път в дигиталния маркетинг през 2015 г., Александър основава xAuto.bg - онлайн магазин, чрез който опознава сферата на ритейл бизнеса, прилага и обогатява познанията си в маркетинга, като и специализира във висока ефективност и възвръщаемост на рекламните инвестиции. Там той инвестира над 200 000 лева в дигитален маркетинг и изгражда своите умения по трудния начин, чрез вложение на лични средства, неуморен труд и много тестване на стратегии и иновативни подходи. Така утилизирането на иновации и интересни решения става неизменна част от бизнес и маркетинг подхода на Александър.
В последната година Александър проявява дълбок интерес към A.I революцията в дигиталния маркетинг, като интегрира множество процеси и A.I инструменти в своята агенция, с които постига повече продуктивност и резултати за своите клиенти.