Маркетинг директор
Валентина Маринова е експерт с 12-годишен опит в сферата на дигиталния маркетинг. Кариерата ѝ стартира през 2011 г. в маркетинг агенцията "Медияпост Хит Мейл България", където днес е оперативен директор и ръководител на отдел "Дигитален маркетинг".
Валентина има практически опит в сферата на перформанс маркетинга, социалните мрежи и имейл автоматизацията. Работила е за клиенти от различни индустрии, сред които Samsung, Bosch, Rompetrol, Kaufland, Банка ДСК, WWF, Premio Travel. През последните 8 години с екипа си специализира в управлението на рекламни кампании за международни проекти с фокус върху постигането на конкретни измерими резултати. Има дългогодишен опит в ръководенето на кампании в Централна и Източна Европа.
От 2016 г. работи целенасочено с международни клиенти от туристическата, модната и козметичната индустрия, за които изгражда персонализирани стратегии за целево привличане и позициониране. От 2018 г. работи активно с клиенти от областта на електронната търговия, които целят навлизане на нов пазар.
Валентина е лектор на курса B2C Strategy.
Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!
ЗАПИШИ СЕ СЕГА