Е-Commerce Бизнес
Научи как да намериш продукти и как да създадеш успешен и дългосрочен онлайн бизнес, който вдъхва доверие у клиента и генерира продажби в сферата на онлайн търговията!
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на настоящата програма.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
За начинаещи в сферата на дигиталния маркетинг, които имат нужда да получат знания за създаване на своята първа продажбена фуния.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да разширят и задълбочат познанията си и желаят
да научат повече за спецификациите по създаването на продажбени фунии.
ЛЕКЦИЯ #1
Въведение
Видео 1 - Въведение
Видео 2 - Онлайн търговия
ЛЕКЦИЯ #2
Пазари, продукти и валидация
Видео 1 - Основи преди подбиране на пазар и продукти
Видео 2 - Подбор на тип магазин и пазарна ниша
Видео 3 - Подбор на продукти и процес за валидация
ЛЕКЦИЯ #3
E-commerce платформи
Видео 1 - E-commerce платформи
Видео 2 - Marketplace
Видео 3 - Hosted / Cloud
Видео 4 - Персонализиран уебсайт
Видео 5 - Как да изберем подходяща платформа?
ЛЕКЦИЯ #4
Посетители на магазина
Видео 1 - Трафикът и защо е важно неговото качество
Видео 2 - Най-добрите практики за Google реклама
Видео 3 - Основи на Facebook ads за E-commerce
Видео 4 - Facebook pixel
Видео 5 - Ads manager
Видео 6 - Catalog
Видео 7 - Какво е рекламна фуния?
Видео 8 - Рекламни аудитории
Видео 9 - Метрики
Видео 10- Криейтиви
Видео 11 - Копирайтинг
Видео 12 - Наименуване на кампании, ад сетове и реклами
Видео 13 - Бюджетиране на Facebook реклами
Видео 14 - Какво да правим, когато нямаме резултати?
Видео 15 - Безопасност
Видео 16 - Най-добри практики за Email Marketing
Видео 17 - Най-добри практики за SEO
Видео 18 - Най-добри практики с Google Analytics
ЛЕКЦИЯ #5
Пътят на клиента
Видео 1 - Пътят на клиента
Видео 2 - Най-често допускани грешки при дизайн на уебсайт
Видео 3 - Увеличаване на AOV
Видео 4 - Програма за лоялност
ЛЕКЦИЯ #6
Логистика и клиентско обслужване
Видео 1 - Пътят на продукта - осигуряване и съхранение
Видео 2 - Продуктови снимки
Видео 3 - Най-добри практики за публикуване на продукти и обработка на поръчки
Видео 4 - Опаковане на пратките
Видео 5 - Доставка, връщания и замени
Видео 6 - Обратна връзка
ЛЕКЦИЯ #7
Създаване на онлайн магазин и настройка на реклами
Видео 1 - Общ преглед на Gombashop™
Видео 2 - Дизайн на начална страница за под 15 минути
Видео 3 - Добавяне на продукти
Видео 4 - Продукти и описания
Видео 5 - Добавяне на Facebook pixel
Видео 6 - Допълнителни приложения
Видео 7 - Създаване на рекламна структура във Facebook за стартиращ магазин
Видео 8 - Финал
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
GombaShop™ Bulgaria
Sponsor
GombaShop™ e водещият SaaS софтуер и пазарен лидер за електронна търговия в България с над 6,000 създадени онлайн магазини.
Представена през 2014г. като първото цялостно, безрисково и сигурно решение за начинаещите търговци в страната, компанията е помогнала за генерирането на над 360 млн. лв. в продажби за своите клиенти досега.
През всички тези години фокусът на GombaShop™ продължава бъде насочен в подкрепа на малкия и среден бизнес, и предоставянето на най-новите функционалности за успех в сферата на електронната търговия.
Виктор Стоилов
Основател & Е-commerce експерт
Виктор Стоилов е онлайн маркетолог и основател на дигитална агенция Markademics. Фокусът на него и колегите му е върху изграждането на персонализирани рекламни стратегии за онлайн магазини.
Още с основаването на Markademics през 2017-та година, решава да опита да развива дейност паралелно на българския и международния пазар, което се оказва много добър ход и в момента по-голямата част от проектите на агенцията са именно в чужбина. За малко над 4 години има възможността да работи по проекти в над 15 страни и да управлява пряко над 3 милиона долара рекламен бюджет.
Паралелно и в следствие на дейността на Markademics, преди малко над година решава да стартира свои собствени онлайн магазини, които да развива както на българския, така и на международния пазар, с което да разшири и дейността и възможностите на целия екип.
Лектор на курса E-commerce Ads.
Виктор е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.