Facebook Конференция 2019

Начало15.11.2019
Край15.11.2019

Цели на курса

-

Информация за курса

Научи най-новите стратегии във Facebook & Instagram и ги приложи в твоя бизнес!

Ела на ТРЕТОТО издание на нашата практическа бизнес конференция и научи най-новите тенденции и работещи стратегии във Facebook & Instagram, които се използват от най-опитните агенции, специалисти и големи брандове в страната! Конференцията ще бъде открита от официалния представител на Facebook за България.

15 Ноември

Интер Експо център

500 участници

ТЕМИ НА КОНФЕРЕНЦИЯТА

Промени и новoсти | във Facebook Ads
Рекламни стратегии и | съвети за E-commerce
Реклама и инфлуенсъри в | Instagram
Съвети за личен и корпоративен Branding | във Facebook & Instagram
Принципи за създаване | на Social media стратегия
Design & Copywriting за | постове и реклама
Рекламни стратегии за | Услуги и B2B бизнеси
Успешни истории и съвети | от начинаещи и мениджъри на големи брандове

9:30 - 19:00

admin@digitalpro.bg

0896 235 344

ПИСМО ДО ПРИЯТЕЛ/КОЛЕГА

Ако много искате да присъствате на конференцията с ваш приятел или колега, спестете си време и използвайте нашия готов темплейт за писмо, за да го поканите и дадете обобщена информация защо той/тя трябва да дойде с вас.

ПИСМО ДО ПРИЯТЕЛ/КОЛЕГА

Здравей, (Име на приятел)!

Бих желал/a да те поканя да присъстваш с мен на Facebook конференцията F5, която ще се състои на 15.11.19. в гр. София в Интер Експо Център.

Това е третото издание на събитието, на което ще присъстват едни от най-опитните агенции, брандове и специалисти по Facebook маркетинг в страната. (над 20 лектори специалисти от агенции, големи компании като Nestle, Ficosota, Unilever, както и Httpool - официалният представител на Facebook за България.)

Искрено се надявам да вземеш под внимание информацията в следващите редове и да обмислиш моето предложение.

-

Въпреки че си присъствал/а на много събития, вярвам, че Facebook конференцията ще ти бъде много полезна, защото обхваща подробно всички теми и казуси, които ще ти помогнат да опресниш своите знания, да научиш новостите във Facebook и Instagram и да чуеш какви похвати използват едни от най-търсите маркетинг агенции и лектори в страната.

Харесва ми това, че лекциите са изцяло практически насочени и чрез реалните примери и тактики, които споделят специалистите, ще получим отговор на всички наши въпроси, както и много нови идеи за развитие.

Смятам, че това е перфектна възможност за надграждане на знанията ни, в следствие на които да подобрим всички процеси и практики, които ние използваме в момента. Все пак се стремим към все по-високи резултати, нали така?

-

Ето накратко ползите за нашите проекти:

· Ще чуем лекция на официалния представител на Facebook за България, който ще ни каже как би могъл да ни бъде от помощ

· Ще разберем кои са промените и новостите във Facebook и Instagram, за да ги адаптираме към всички наши проекти.

· Ще се научим как да създаваме по-добро и ангажиращо съдържание за постове и реклами.

· Ще научим повече за добрите рекламни стратегии за b2b, E-commerce, Employer Branding и инфлуенсъри.

· Ще вземем примери от успешни истории на големи брандове, които могат да подобрят и нашата собствена история.

· Ще се представят и успешни истории на начинаещи, които с удоволствие бих споделил/а на нашите колеги, за да ги мотивирам и убедя в огромните възможности, които предлага Facebook маркетинга.

-

Ето и какви са личните ползи за нас:

Смятам, че ще придобием нови знания и ще обогатим своето развитие като маркетинг специалист, защото:

· Ще презентират едни от най-добрите практици в сферата на Facebook маркетинга, от които определено има какво да научим.

· Една от най-големите ползи от конференцията е възможността за задаване на конкретни въпроси към лекторите.

· В залата ще са събрани близо 500 души, с които имаме сходни професионални интереси. Каква по-добра възможност от тази за създаване на нови запознанства или партньорства?

· Един обучителен ден, от който мога да си тръгна с много стойностна и приложима информация, която ще спести на мен и екипа безброй грешки и време.

-

Какво ще струва всичко това?

· Цената за един билет е 150лв.
· Цената за 2 билета е 250лв. (това е най-добрата оферта за нас)

** След 21.10 цените се на билетите се увеличават с 20% и смятам, че сега е моментът да се възползваме от по-ниските цени.

Както вече споменах, посещението на тази конференция ще допринесе много за нашето професионално развитие. С всички събрани записки, които ще направим, ще имаме възможност да изнесем презентация пред нашите екипи, за да може максимално бързо след конференцията да имплементираме знанията в нашите проекти.

А черешката на тортата е, че организаторите ще ни подсигурят водя, кафе, плодове и вкусни палачинки, с които денят ни да премине вкусно и приятно.

-

Моля те, погледни сайта на конференцията - https://f5.digitalpro.bg, и всичко, което е описано там.
Искрено се надявам, че ще проявиш желание да ме придружиш на това страхотно и стойностно събитие, в което със сигурност си заслужава да инвестираме време и средства, за да получим практични знания, които да приложим в нашите проекти.

Ще очаквам твоя отговор.

Поздрави,
(Вашето име)

Ваня Дунчева

Facebook Lead @ Httpool

Ваня Дунчева е част от екипа на Httpool (официален рекламен партньор на Facebook в България, както и ексклузивен търговски партньор на Twitter и LinkedIn в България и Румъния).

Тя е с 13 годишен опит в дигиталната индустрия. Специализирала е в областта на продажбите, стратегическо планиране и имплементиране на нови продукти.

Преди Httpool е работила в едни от най-големите медийни групи в България, Нет Инфо, БТВ, Санома Блясък.

Ваня обича да работи с хора, търси нови запознанства и е убедена че работата в екип освен предизвикателства, води след себе си и страхотно удовлетворение. Мотивация намира в новите идеи, подплатени с точни аргументи и професионално отношение. Често може да я засечете в планината или на някое алтернативно събитие.

Лазар Малаков

Sales & Marketing Director @ Httpool

Лазар Малаков е част от екипа на Httpool (официален рекламен партньор на Facebook в България, както и ексклузивен търговски партньор на Twitter и LinkedIn в България и Румъния). Той има богат опит в различни индустрии в сферата на маркетинга, рекламата и продажбите. Вярва, че правилният подбор на целева аудитория е най-вече логическа задача с активна употреба на база данни.

Стилиян Запорожанов

Co-Founder @ Zapomedia

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с 7 години практически опит.

Неговото дигитално приключение започва през 2012г.  като първия маркетинг специалист в екипа на pCloud.com. През лятото на 2013г. с брат си създават Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), с която са работили по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и ecommerce брандове в различни сфери като Teodor (мода), Vikiwat (електроника), Ofertomed (здраве) и др.

През 2014г. екипът на Zapomedia стартира платформата Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес), с която за периода от 3 години над 2,000 души са преминали през платени Facebook обучения. Едни от компаниите, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации, са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.

От края на 2016г. със своя екип активно разработват 3 свои онлайн магазина, професионалната бизнес програма по дигитален маркетинг - DigitalPRO и безплатното мобилно приложение за изплащане на компенсации при закъснели полети - Colibra.io.

Стилиян е организатор на първата Facebook конференция в България - F5, и създател на първия и най-продаван онлайн курс за Facebook Маркетинг в България.

Александър Славов

Creative Director @ All Channels

Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, специализиран в Creative & Content маркетинга. За своя над 9-годишен опит в тази сфера той е заемал позициите на Copywriter и творчески директор, а в момента един от Творческите директори в All Channels Communication – най-голямата независима комуникационна агенция в България.

Биографията му включва редица проекти, спечелили награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му е онлайн (и не само) комуникацията на Крадецът на ябълки. Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Райфайзенбанк, Kaufland, Stolichno, Starobrno, Оргахим, The Mall, WWF, eSky, Jameson и други.

Преди да започне да се занимава с реклама и маркетинг Александър стартира кариерата си като PR, а след това се развива като редактор и главен редактор в няколко автомобилни онлайн издания. Рекламата и дигиталната комуникация обаче го завладяват, а доказателство за постиженията му е и поканата за участие в първата Facebook конференция в България.

Бисер Вълов

Founder @ Beyond ID

Бисер Вълов е основател на BEYOND ID и BEYOND ACADEMY.

Консултант по дигитален маркетинг. Има защитена бакалавърска степен по „Връзки с обществеността“ и магистърска степен по „Публична комуникация“ в СУ.

От 6 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Happy Bar&Grill, Escapelle, NOVA TV, ShopSector.com, Baristo и Ozone.bg

Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции за дигитален маркетинг, сред които WEBIT, SoftUni Digital, Digitex, Social Me Workshop, eAcademy & friends, PresenTHINK, SEO конференция и др. От 4 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.

Благой Никушев

Founder @ Zebra Digital

Предприемач от 2004-та година, Благой Никушев е създал и наложил компании в различни индустрии през годините:

- Слаботокова фирма, с която печели два златни медала от Пловдивския панаир за създаването на продукти в сферата на видеонаблюдението и видеоанализа

- Най-голямата WIFI рекламна мрежа в България, с повече от 200 хиляди месечни потребители

- Един от първите стартъпи в България, с който се конкурира успешно на американския и руския пазар

Последните няколко години Благой развива Zebra Digital – агенция за цялостно дигитално обслужване с фокус върху резултатите и много собствени технологии, с клиенти като А1, Декатлон, Комсед, LG и други.

Стелла Цокева

Co-owner & Strategist @ What If Agency

Стелла Цокева се занимава в маркетинг от 14 години, преминавайки постепенно от традиционен към изцяло дигитален маркетинг. В момента е съдружник и Digital Marketing Strategist в агенция What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за клиентите. Има опит както с B2C брандове от ранга на Philadelphia, Lavazza, Jägermeister, Верея, Opticlasa, Победа, AIKO, Фантастико и други, така и с големи B2B компании, опериращи на международния пазар.

Илияна Дадарова

Social Media & Copywriting Expert @ What If Agency

Илияна Дадарова е завършила международен бизнес и мениджмънт в Холандия, където специализира в областта на маркетинга. С дигитален маркетинг се занимава задълбочено от 2 години, а към момента е Social media expert в агенция What If, където отговаря за цялостното дигитално развитие и позициониране на редица български клиенти като MAN, Кенар, К-експрес, eBag.bg, 10minutesBBQ, както и за част от американските клиенти на агенцията - Frost King, Raritan Valley Community College и други. Поддържа също така собствен блог с набираща популярност - Happy Twenty-Something.

Айлин Адемова

Social Media & Creative Strategies @ What If Agency

Интересът на Айлин Адемова да разказва истории определя професионалния ѝ път, който през журналистиката стига до рекламата. От 4 години се занимава с копирайтинг, дигитален и social media маркетинг и изготвяне на креативни стратегии.

В момента е Social media expert в агенция What If, където се грижи за онлайн присъствието на брандове като Fantastico, Bella, Pobeda, Philadelphia, AIKO, Mömax, Ecopack, InoVino и други.

Валентина Куцева

Co-Founder @ Limacon Marketing

Валентина Куцева завършва висше образование в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния (B2B) сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ.

Валентина и нейният партньор Иван са основатели на бранда Limacon, който оперира в 3

направления: Limacon Marketing, Limacon Event Center и Limacon SalesHub.

Валентина и Иван основават Limacon Marketing преди четири години. Компанията е по-известна като външен маркетинг отдел на средни и големи фирми в B2B сектора. В своята същност Limacon Marketing помага на клиентите си да изграждат и менежират ежемесечно дългосрочна маркетинг стратегия с цел тяхното упешно позициониране на българския и световен пазар.

През 2016 година Валентина и Иван стартират и Limacon Event Center - водеща офлайн платформа за бизнес хора в Пловдив, които искат да усъвършенстват своите професионални и меки умения. С над 2 хиляди посетители и повече от 50 обучения и събития годишно, Limacon Event Center се превърна в мястото за развитие на професионални и меки умения в Пловдив.

В началото на 2019 година стартира и третият бранд на компанията - Limacon SalesHub - първият sales solution partner на Hubspot за България – една от най-големите платформи за маркетинг и продажбени автоматизации в света. Limacon SalesHub предоставя цялостни решения за оптимизация на продажбени процеси и въшна услуга за допълнително генериране на повече потенциални клиенти и реални продажби за вашия бизнес.

Мартин Попов

Founder @ Interactive Share

Мартин Попов е управител на дигиталната агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, бил е жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Боян Москов

Founder @ Interactive Orb

Боян Москов е собственик на дигитална агенция InteractiveOrb, софтуер за създаване на продажбени фунии - ConvertBuilder, академия за онлайн маркетинг - Masterclass.bg и 2 собствени онлайн магазина.

Със своята агенция за дигитален маркетинг с екип от 10 човека работят с десетки онлайн бизнеси в България и чужбина, някои от които са едни от най-големите брандове - Зора, Спорт Депо, Фитнеси Пулс, Адрес и Имотека - недвижими имоти и други. Рекламният бюджет, който управляват, е над 1 000 000 лв.

Само 1 от клиентите им е с бюджет от 400 000 лв/месец(може би сред най-големите рекламодатели в България).

Боян е лектор в едни от най-популярните конференции за онлайн маркетинг у нас, сред които: F5 Фейсбук Конференция, Innowave, Шумът на парите, DigitalPro, Digital 4 Plovdiv, УЛРП и води магистърска програма по дигитален маркетинг към ВУЗФ.

През март месец на 2019 Боян и съдружничката му Мария Боева направиха първото си турне у нас - Варна, Пловдив и Бургас, където на събитията им събраха около 700 души.

Също така Боян и екипът му са създатели на един от най-вирусните Messenger ботове в света, който събра около 138 000 абоната за 48 часа с около $20 рекламен бюджет.

Ленко Йорданов

Digital Manager @ Xplora Agency

Ленко Йорданов е Дигитален мениджър в Xplora, където създава и управлява реализирането на дигитални стратегии на компании, и в частност в социалните мрежи. От септември 2019 Ленко е и съдружник с Xplora в Xplora Academy - платформа за онлайн и офлайн обучения по дигитален маркетинг.

Сред компаниите, за които Ленко и екипът му в Xplora от 13 човека управляват рекламата и присъствието в социалните мрежи, са Skoda, Easycredit, Zagorka, Сладкарници Неделя, Primex, Danone, Acer, Schneider Electric и много други. Ленко има над 8 години релевантен опит с локални и глобални марки и работи, или е работил, за бизнеси в България, Румъния, Македония, Великобритания, Германия, САЩ и Азия. Той и екипът му управляват бюджети от над 300 000 евро на годишна база и създават над 2 000 кампании в социалните мрежи годишно.

Ленко е сертифициран Facebook Маркетинг Консултант - Credential ID cert_4rlp1j55. Преподава дигитален маркетинг заедно с Георги Малчев в НБУ, УНСС и във Висше международно бизнес училище Ботевград.

Георги Малчев

Managing Partner @ Xplora Agency

В момента Георги Малчев е управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora. Макар агенцията да съществува от по-малко от 4 години тя се нарежда на 5-то място в класацията на Капитал на дигиталните агенции, и то с оборотите от втората година на агенцията. 

Клиенти на Xplora за целия си дигитален маркетинг са над 60 мултинационални и местни компании, от бързооборотни стоки, през индустриални продукти, до финансови услуги.

Наскоро Георги стартира и https://malchev.net - блог, който представя приложими принципи и подходи, както и много конкретни примери - както за бизнеса, така и за личния живот.

Георги е ментор на стартъпи към Eleven, Endeavor, Founder Institute. Съдружник в стартъп, финансиран в batch 3 на Eleven. Георги е основател в няколко стартъпа, включително един на по-малко от месец.

Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, както и дигитален маркетинг в Softuni Digital, УНСС и МВБУ.

Сертифициран управленски консултант и сертифициран за управление на операциите. Завършил е executive MBA към Американския университет.

Член на Управителния съвет на IAB Bulgaria от 2016 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години.

Даниела Ничева

Creative Manager @ 2D Influence

Даниела Ничева, Десислава Загорова и Добромира Маринчева са основателки и успешно управляват 2D Influence, агенция за работа със социални мрежи и реализиране на инфлуенсър маркетинг кампании в дигитална среда.

Разработвали са кампании в различни индустрии с клиенти като Puffies, Reebok, Vivre, Hotel Downtown, Energizer и много други.

Палят се от възможностите на дигиталния маркетинг, възможностите за точно проследяване, измерване и планиране на резултати. Винаги се водят от ефективността на маркетинговия бюджет и така стигат до работата с рекламни лица в социалните мрежи.

Заедно комбинират над 40 години опит в корпоративни структури, управлявайки различни отдели – Маркетинг, Продукти и Услуги, ПР, Корпоративни Продажби и Работа с Ключови Клиенти.

Десислава Загорова

Project Manager @ 2D Influence

Десислава Загорова, Даниела Ничева и Добромира Маринчева са основателки и успешно управляват 2D Influence, агенция за работа със социални мрежи и реализиране на инфлуенсър маркетинг кампании в дигитална среда.

Разработвали са кампании в различни индустрии с клиенти като Puffies, Reebok, Vivre, Hotel Downtown, Energizer и много други.

Палят се от възможностите на дигиталния маркетинг, възможностите за точно проследяване, измерване и планиране на резултати. Винаги се водят от ефективността на маркетинговия бюджет и така стигат до работата с рекламни лица в социалните мрежи.

Заедно комбинират над 40 години опит в корпоративни структури, управлявайки различни отдели – Маркетинг, Продукти и Услуги, ПР, Корпоративни Продажби и Работа с Ключови Клиенти.

Ралица Георгиева

Co-Founder @ To The Top Agency

Ралица Георгиева e Employer Brand Director в То Тhe Top Agency и съосновател на най-големите събития за Employer Branding в България.

След като прекарва 7 години в два от най-популярните и активни работодатели в България и света (KPMG и Citi), Ралица Георгиева познава управлението на работодателската марка отвътре и отвън.

Темата, за която ще говори, обобщава работата и едно от хобитата на Ралица - социалните мрежи, където тя е събрала над 60 хиляди последователи в течение на повече от 5 години и използва натрупаните умения и на работното място.

Тя управлява разработването, въвеждането и прилагането на Employer Brand услуги и активности в ToTheTop Agency от 2016г., стартирайки с проучването за най-желан работодател в България сред студентите – Graduate Survey. Сега вече е отговорна за всички проучвания за най-желан работодател, изготвяне на цялостни employer brand стратегии, вътрешно и външно измерване на удовлетвореността, ангажираността и познаваемостта на работодателската марка, както и е автор на редица HR и Employer Branding статии, казуси и видео материали.

С помощта на Ралица Георгиева на българския пазар се появява и единствената до момента книга за управление на работодателска марка – „Тайни формули за автентична работодателска марка”.

Рафи Шахугян

Digital Manager @ Pierre Fabre

Рафи Шахугян е Дигитален мениджър в Pierre Fabre, който има 16+ години опит в рекламата и дигиталния маркетинг. Завършва бакалавърска степен Реклама в НБУ.

Работил е в международни корпорации като мениджър на дигитален екип (Studio Moderna, Avon Cosmetics, Pierre Fabre), така и в локални стартъп компании.

Сфери на интерес: маркетинг стратегия, performance маркетинг, маркетинг в социални медии, user interface, customer experience, дизайн и управление.

Виолета Русева

Marketing Manager @ Bramac

Виолета Русева е маркетинг експерт с повече от 15 годишен опит в различни компании и браншове.

Магистър по интелектуална собственост и маркетинг, реклама и комуникации от УНСС. От 5 години е маркетинг мениджър на БМИ Брамак и Икопал за България и Македония. 

Леонора Шокордова

Marketing Manager @ Unilever

Леонора Шокордова завършва бакалавърска степен по Международни отношения в University of Portsmouth, UK и магистърската си степен по Международен мениджмънт с Маркетинг в University of Exeter.

Връщайки се в България, започва работа като стажант в Danon, където и всъщност се запалва голямата й страст по маркетинга.

Почти 5 години вече е част от маркетинг екипа на Unilever, отговаряйки пряко за категориите за лична хигиена и
 перилни препарати. Има огромната чест да работи за световно доказали се брандове с кауза като Dove, което превръща работата в нещо повече от просто работа - предизвикателсто, диманика, страст и удовлетворение всеки ден. 

Емилия Ангелова

Marketing Manager @ Ficosota

Емилия Ангелова е част от екипа на Ficosota и към момента в ролята си на Маркетинг Мениджър отговаря за развитието на част от марките на компанията за фокус пазари България и Румъния.

Има повече от 6 години опит в маркетинга на FMCG продукти, стратегическо планиране и тактическо изпълнение на кампании за лансиране на нови продукти, изграждане на цялостна комуникационна стратегия и адаптация по пазари в Източна Европа.

Катерина Баева

Digital Marketing Specialist @ Nestlé South East Market

TBA

Стефани Събчева

Founder @ Stephanie Sport

Стефани Събчева, или по-позната на женската аудитория като Стефани Спорт, e само на 23 години, а вече има собствен бранд хранителни добавки, с който се справя доста успешно. Започва като напълно начинаеща и за 2 години успява да реализира продажби за над 600 000 лева. 

Освен че е сертифициран фитнес треньор и консултант по хранене, тя се интересува и от дигитален маркетинг, с помощта на който успява да постига тези резултати.

Стефани има близо 40 000 последователи във Facebook и близо 24 000 в Инстаграм, които мотивира ежедневно и заразява с усмивката си.

Илиан Вълчев

Founder @ Valchev Agency

Илиан Вълчев е на 23г и от 3 години активно се занимава с дигитален маркетинг. Преди 1 година е поел риск и основал собствена бутикова дигитална агенция с екип от 4 човека, които решили да се фокусират върху създаване маркетинг фунии с Content маркетинг за клиенти от b2b сферата и личен брандинг.

Част от клиентите, с които неговият екип е работил, са: Business Adviser, Asistent24, Yassar Markos & Plamen Popov, Станимир Михов и други.

Най-големият успех на неговата агенция е за водеща компания за кредитно консултиране FinCity, за която генерират милиони в оборот чрез прилагането на Content маркетинг стратегия.

Виктор Стоянов

Co-Founder @ Top Case

Виктор Стоянов е на 27 години, предприемач по душа и професия. На 26 години, вече e имал няколко неуспешни бизнеса и доста загубени пари. Заради тези неуспехи бил доста демотивиран и бил на път да взема възможно най-погрешното решение – да избягая и да търси успеха си в чужбина. Така през май месец 2018 година се ражда и първият му онлайн магазин в партньорство с негов приятел. Започват с начален капитал от 400 лева назаем и трудно успяват да плащат рекламите си.

След точно 1 календарен месец успяват да реализират доста невероятния за тях оборот от близо 30 000лв. Към днешна дата, за малко повече от 1 година проектът им е успял да реализира близо 400 000лв оборот. В момента Виктор развива както своя онлайн магазин, така и fullfilment услуга за онлайн магазини чрез свой офис на Еконт.

Цена: 180 лв.

*След 15.10 цените се увеличават с 20%.

Цена:180 лв.

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344