Google Ads Маркетинг

Научи как да станеш успешен Google Ads специалист, който знае стратегии и тактики, с които може да създаде успешна Google реклама, която да бъде на ниска цена и с голяма възвръщаемост!

Начало06.01.2020
Край26.01.2020
(4.8)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Как работи Google AdWords - видове кампании и инструменти;
- Специфики при подбор на ключови думи и ефективни текстови реклами в Google Search;
- Специфики при таргетиране в мрежата от сайтове на Google - Google Display Network (GDN) + Youtube;
- Техники за насочване на рекламни кампании в Search, Display Network, Youtube, Gmail и mobile apps;
- Достъп до реални тестови AdWords акаунти с цел тестване и прилагане наученото;

Информация за курса

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на Google Adwords маркетинга и имат нужда от конкретни знания и процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена Google AdWords реклама;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

- Как работи Google Ads - видове кампании и инструменти

- Как функционира рекламата в AdWords в Google Search - специфики при подбор на ключови думи, ефективни и релевантни текстови реклами, изграждане на подходящи реклами разширения и отчитане на ефективност.;

- Как функционира рекламата в Google Display Network (GDN) – специфики при таргетиране в мрежата от сайтове на Google, включително и Youtube, видове рекламни формати и методи за насочване.

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

- Да използват техники за насочване на рекламни кампании в Search, Display Network, Youtube, Gmail и мобилни приложения;

- Да тестват инструменти за проучване на таргет аудитории чрез реален тестови акаунт;

- Достъп до тестов AdWords акаунт с цел да тестват и приложат наученото;

ЛЕКЦИЯ #1

ИНСТРУМЕНТИ ЗА ПЛАНИРАНЕ НА РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ В Google Ads

- Правилно таргетиране чрез ключови думи (Keyword Planner)
- Идентифициране на потенциална таргет аудитория
- Методи за насочване на банерни кампании в подходящи сайтове, приложения и видеа (Display Planner)
- Анализ на трендове и откриване на потенциална таргет аудитория на база потребителско поведение онлайн (Google Trends & Consumer Barometer)

ЛЕКЦИЯ #2

OСНОВИ НА Google Ads

- Разлика между SEM и SEO
- Типове инструменти в Google AdWords – мрежа за търсене, дисплейна мрежа, Youtube реклама, насочване за мобилни приложения, Gmail позициониране
- Видове рекламни формати спрямо инструмент
- Методите за насочване на рекламни кампании, включително ремаркетинг

ЛЕКЦИЯ #3

ОСНОВИ НА Google Ads Search

- Управление на кампании в Google - изграждане и настройки
- Правилен подбор на ключови думи
- Copywriting за текстови реклами
- Рекламни разширения - използване на техния максимум
- Възможности за автоматизация за реализации

ЛЕКЦИЯ #4

ОСНОВИ НА Google Ads Search И ИЗМЕРВАНЕ НА РЕАЛИЗАЦИИ

- Измерване на реализации чрез Google Ads
- Какво е Enhanced CPC
- Какво е Target CPA
- Ротиране за реализации
- Google Ads Editor

ЛЕКЦИЯ #5

ОСНОВИ НА Google Ads Display

- Методи на таргетиране в дисплейна мрежа
- Създаване на ефективни рекламни послания (responsive ads / банери)
- Методи на таргетиране CPC vs. CPM
- Изучаване на нестандартни формати (lightbox ads, динамични банери)
- Реклама в Gmail – формати и най-добри практики за таргетиране

ЛЕКЦИЯ #6

ОСНОВИ НА Google Ads Youtube

- Планиране на успешни видео кампании
- Работа с In-Stream / Bumper рекламни кампании спрямо предварително зададените цели на комуникацията
- Насочване на видео рекламите към таргет аудиторията на база методи на таргетиране
- Свързване на Ads акаунта с Youtube канала
- Методи за оптимизация на видео кампании
- Видове клиенти и създаване на автоматични последователности от имейли

Целодневно обучение

НОВОСТИ И ПРОМЕНИ В Google Ads

- Всички важни промени в Google Ads
- Как да се адаптира рекламната стратегия и бюджет
- Конкретни примери за Google Ads рекламни стратегии
- Конкретни съвети и практики за повече ефективност на рекламите

6 ЯНУАРИ - ПОНЕДЕЛНИК

- Откриване Курс №5 с уебинар от 19:30 до 20:30ч

Място: Facebook група на Курс №5

7 ЯНУАРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №1 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

9 ЯНУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №2 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

14 ЯНУАРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №3 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

16 ЯНУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №4 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

21 ЯНУАРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №5 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

23 ЯНУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №6 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

25 ЯНУАРИ - СЪБОТА

- Начало на Ниво 2 с обучение на живо от 9:00ч до 18:00ч

Място: Интер Експо Център, гр. София

26 ЯНУАРИ - НЕДЕЛЯ

- Начало на Workshop с обучение на живо от 9:00ч до 13:00ч

Място: Учебен център на DigitalPRO, гр. София, ул. „Лютиброд“ 3

30 ЯНУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Начало на Q&A уебинар преди изпит от 19:30ч до 20:30ч

Място: Facebook група на Курс №3

1-2 ФЕВРУАРИ - СЪБОТА И НЕДЕЛЯ

- Срок за провеждане на Изпит и предаване на Курсова работа за Курс №5 от 00:00ч (01.02) до 23:59ч (02.02)

Място: Изпитът се провежда онлайн в платформа на DigitalPRO

*изпитът е в рамките на 30 минути
*участникът избира удобен за него час за провеждане на изпита (в рамките на изпитния период)

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Специалист Google Ads в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

- Специалист Google Ads на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 17-ти Септември 2019г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 2.0, в която се включват всички 15 курса.

След началото на програмата (21-ви Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 200лв за участие във всеки отделен курс.

При индивидуалните курсове участникът не полага изпити и не прави курсови работи, което означава, че не подлежи на сертифициране от МОН.

Какво представлява Ниво #1 от курса?

Ниво #1 от всички 8 основни курса представлява обучително съдържание за начинаещи, което се провежда само онлайн в новата платформа на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Лекциите в Ниво #1 се отключват по предварително определена обучителна програма (календар) в дните Вторник и Четвъртък точно в 12:00ч на обяд, като ще могат да се гледат неопределен брой пъти, за да може всеки участник да разбере и приложи практически наученото от курса.

Всяка лекция от Ниво #1 ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всички участници ще могат да задават своите въпроси към лектора в секция коментари, която ще се намира под всяко видео от курса.

Достъп до Ниво #1 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Какво представлява Ниво #2 от курса?

Ниво #2 от всички 8 основни курса представлява обучително съдържание за напреднали, което се провежда само на живо в Съботен ден под формата на целодневно лекционно обучение с лектора на курса в изцяло реновираната зала на Интер Експо Център.

Ниво #2 ще се записва с камера и в последствие качи като видео запис в платформата за последващо гледане от участниците, които имат достъп до него. Участници, които нямат възможност да присъстват на живо, ще могат да гледат записа от Ниво #2 в Понеделник (ден след реалното провеждане на обучението на живо).

В целодневното обучение Ниво #2 ще се обхване теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

По време на обучението ще има презентации на гост лектори, а в края на обучението по програма е планирана Q&A секция от 60 мин, в която лекторът ще отговаря на всички въпроси от Ниво #1 и Ниво #2.

Достъп до Ниво #2 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има възможността да зададе конкретен въпрос на лектора по обучителния материал.

Под всяко обучително видео в платформата има секция “Коментари”, в която участникът да зададе своя въпрос и лекторът да му отговори.

Също така, към всички 8 основни курса ще има организиране на 2 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции и да разисква теми и да дава обратна връзка по лични казуси на самите участници.

Въпроси към лектора ще могат да бъдат задавани и на живо в зала по време на Q&A панела в края на Ниво #2 от неговия курс. Този тип въпроси са възможни само на всеки от 8-те основни курса в програмата,тъй като само за тях Ниво #2 се провежда на живо в Интер Експо Център.

Въпроси по обучителния материал за свободноизбираемите курсове ще бъде възможен само в платформата на DigitalPRO и под всеки видео урок от курса.

До кога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 2.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 01.09.2020г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Ивелина Манова

Google Adwords

Ивелина Манова работи в сферата на дигиталния маркетинг и управлява дигитална агенция Accella Digital. През 2012 г. е отличена като Google сертифициран тренер и до днес обучава специалисти и бизнес собственици как да използват ефективно рекламни инструменти за дигитален маркетинг, как да анализират своите резултати и да взимат решения за бъдещи действия на база на тях.

През последните 6 години Ивелина участва като лектор на локални и европейски събития за дигитален маркетинг, както и води сертификационна програма за Google AdWords и Google Analytics в университети и студентски организации.

Нейната специализация е успешни performance стратегии за онлайн магазини, като работи по PPC кампаниите на едни от водещите български e-commerce проекти и техните международни дигитални комуникации.

Оценки на участници

4.8 / 5
(306)
(36)
(8)
(2)
(0)

Отзиви на участници

П. Антонова

Информацията беше поднесена отлично. Личат си опитът и знанията.

Ж. Батурова

Очарована съм от ентусиазма и начина на поднасяне на информацията. Времето, което лекторът отдели, и изчерпателните отговори, които даде, бяха изключително полезни. Едно голямо ''благодаря'' за труда и работата на Ивелина Манoва.

П. Бобева

Ивелина преподаде информацията от модула отлично. Признавам си, че в началото ми беше доста трудно и сложно, понеже някак скочихме в дълбокото още от първата лекция, но после всичко си дойде на мястото. Допадна ми как материалът беше обяснен подробно и как знанията ни от предходните модули се допълват с всеки следващ.

М. Василева

Лекторът беше идеален, много полезен материал, поднесен много увлекателно и разбираемо.

Д. Гайдажиев

Нямам препоръки. Модулът беше най- добрият досега. Информацията беше поднесена много ясно и разбираемо.

Г. Георгиева

Супер лектор. Много ѝ се възхищавам, да продължава в този дух.

С. Гогов

Харесвам поднасянето на информацията и уменията на лектора страшно много и мога само да продължа да уча и комуникирам с нея, но не и да отправям препоръки!

Д. Димитрова

Информацията беше дадена подробно и показана нагледно. До момента това беше най-добре предаденият материал.
Непозната за мен тематика, но много достъпно обяснена.

И. Димитрова

Според мен лекторката беше страхотна - много добре подготвена, структурирани лекции, добри препоръки, допълнителни материали, добро съчетаване на теория и практика.

С. Иванова

Нямам препоръки към лектора Ивелина Манова - представянето на информацията беше изключително синтезирано, успя да ни предаде материала на достъпен език.

С. Емелин Илиева

Всичко беше супер! Благодаря за изчерпателността, отдадеността и вниманието. Също така за бързия коментар на курсовата работа и то - в неделя вечер.

Т. Йорданова

Да продължава да демонстрира все толкова високо световно ниво и любов към работата си.

С. Каназирева

Тя беше просто фантастична. Изключително стегнато, същевременно информативно, добре илюстрирано с примери, практически демонстрации и съвети. Според мен, Ивелина се справи най-добре (дотук) с оптималното балансиране на времето, управлявайки динамиката на презентацията отлично - предавайки цялото планирано съдържание,с отговори на въпроси и пояснения в рамките на предвиденото за лекцията време.

Р. Кръстева

Ивелина Манова без съмнение е професионалист, но е единственият лектор от курса до момента, на когото не бих могла да дам висока оценка.

В. Михайловска

Мисля, че се справи блестящо, търпеливо и с много нагледна информация. Нямам забележки към начина на преподаване.

Ж. Начева

Информацията беше поднесена подходящо за начинаещи.
Скрийншотите в лекциите ми бяха полезни. Влизането в действителни акаунти ми помогна за разбирането на материала.

Д. Петкова-Илиева

Материалът беше поднесен много добре. В началото информацията беше малко трудно смилаема, прекалено обща, но след средата на втората лекция се промени. Предполагам обаче, че няма как да е по друг начин. За мен лично това беше най-ефективната лекция до момента - имам предвид, че приложих веднага това, което научих, и според мен има ефект. Поне като сравнявам с резултатите от миналата година от 1-14 Януари.
Казвам това от името на човек, който малко все пак познава платформата. За хората, които сега се срещат с нея, предполагам е било по-трудно, но със сигурност, ако изгледат няколко пъти видеата, което е нормално, ще им се изясни. Аз също със сигурност ще се върна на тях.
Благодаря много на Ивелина за информацията и пожелавам много успехи и постижения.

Л. Стоянова

Никакви препоръки. Представянето на лектора беше отлично, повече от перфектно. Изключителна начетеност и прекрасен подход за поднасяне на информацията.

Цена: 200 лв.

*цената на курса, която влиза в сила от 17.09 след приключване на записванията за цялата програма

  • 22 часа продължителност
  • Ниво #1 - видео уроци
  • Ниво #2 - уроци на живо
  • Презентации за сваляне
  • Изпит и курсова работа
  • Сертификат от МОН

Цена:200 лв.

Запиши DigitalPRO 2.0

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344