Google Ads Маркетинг

Научи как се изгражда стабилна основа, чрез която ще управляваш своите кампании в платформата Google Ads по-ефективно. Усвои практики и изпитани стратегии, чрез които да постигнеш и надминеш своите цели.

Начало28.02.2022
Край03.04.2022
(4.8)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Какво е Google Ads и как работи;
- Статистика - защо е важна тя и как да напрвиш базова имплементация на Google Analytics и Google Ads пиксели чрез Google Tag Manager;
- Как се прави keyword research и как да създаваш ефективни рекламни текстове;
- Какви са рекламните мрежи в Google и как да сформираме добър микс, така че да постигнем своите KPIs;
- Как да боравим максимално ефективно с интерфейса на Google Ads;
- Добри пратики при създаване на кампании в Search, Display, Mobile и Video Networks;
- Добри практики при управлението на рекламни кампании в Search, Display, Mobile, и Video Networks

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса


Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на Google Ads маркетинга и имат нужда от конкретни знания и процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена Google Ads реклама;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

- Как работи Google Ads - видове кампании и инструменти

- Как функционира рекламата в AdWords в Google Search - специфики при подбор на ключови думи, ефективни и релевантни текстови реклами, изграждане на подходящи реклами разширения и отчитане на ефективност.;

- Как да изградим стратегия за имерване чрез Google Analytics и Google Ads pixels. Как да интерпретираме данните.

- Как функционира рекламата в Google Display Network (GDN) – специфики при таргетиране в мрежата от сайтове на Google, включително и Youtube, видове рекламни формати и методи за насочване.

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

- Използване на техники за насочване на рекламни кампании в Search, Display Network, Youtube, Gmail и мобилни приложения;

- Базова интеграция на Google Ads пиксел и Google Analytics чрез Google Tag Manager

- Тестване на инструменти за проучване на таргет аудитории чрез реален тестови акаунт;

- Достъп до тестов AdWords акаунт с цел да тестват и приложат наученото;

ЛЕКЦИЯ #1

Преставяне на курса и основни понятия за платформата Google Ads


Видео 1 - Александър Георгиев - представяне и въведение в модул Google Ads

- Кратко представяне на DigitalPRO v.3
- Повече за лектора от модул Google Ads
- Представяне на програмата

Видео 2 - Въведение в Google Ads

- Какво е Google Ads
- Къде се показват рекламите ви
- История на Google Ads

Видео 3 - Често задавани въпроси

Видео 4 - Google Ads в контекста на дигиталната комуникация

- Google Ads и неговото място в онлайн еко системата
- Потребителската фуния и Google Ads
- Основни метрики и съкращения
- Какво са микро моменти и как да се възползваме от тях

Видео 5 - Създаване на рекламен акаунт

- Създаване на google профил
- Създаване на акаунт в платформата

Видео 6 - Работа с потребители и права в Google Ads

- Разлика между потребител и мениджър
- Добавяне на потребители и разликата в нивата на достъп
- Добавяне на мениджъри

Видео 7 - Работа с потребители и права в Google Ads


- Създаване на мениджърски акаунт и за кого е предназначен
- MCC & sub-MCC акаунти и обяснение на йерархията
- Настройки за плащане

Видео 8 - Допълнителни ресурси

- Представяне на платформата дигитален гараж;
- Представяне на Google академия и получаване на сертификати;
- Полезни видео канали;
- Полезни инструменти;

ЛЕКЦИЯ #2

Първи стъпки в Google Ads


Видео 1 - Структура на рекламния акаунт

- Структура на рекламния акаунт
- Видове настройки според нивото на акаунта

Видео 2 - Дефиниране на KPIs

- Какво е KPIs и как да ги дефинираме;
- Представяне на реализации
- Разлика между micro & marco conversions – какви могат да бъдат те за вашия бизнес
- Видове бизнеси и подходящи за тях KPIs
- Основни типове метрики в онлайн търговията и какво седи зад тях

Видео 3 - Структуриране на рекламен акаунт

- Изграждане на структура
- Подбор на мрежа според целите
- Демонстрация

Видео 4 - Изграждане на стратегия за измерване

- Дефиниране на стратегия за измерване според зададените micro & macro реализции
- Демонстрация

Видео 5 - Keyword planner - как да го използвате

- Какво представлява инструментът на Google Ads
- Как да правите подбор на ключови думи
- Как да ги групирате и добавяте в кампании

Видео 6 - Search term report и защо ви е полезен

- Къде се намира отчета
- Как да го използватe
- Типове на съвпадения

Видео 7 - Свързване на Google акаунти

Видео 8 - Създаване на рекламна кампания

- Настройки и стъпка по стъпка създаване на рекламна кампания за Google Search
- Цели и мрежа
- Локации
- Езици
- График, реализации и ротация
- Създаване на рекламна група

ЛЕКЦИЯ #3

Специфики на рекламния ранг и начини на работа


Видео 1 - Ключови думи и потребителската фуния

- Видове ключвои думи broad/longtail

Видео 2 - Работа с типове на съвпадения на ключови думи

- Broad match
- Phrase match
- Exact match
- Broad match modifier
- Negative keywords and lists

Видео 3 - Качествен рейтинг / Quality score

- Определение
- Зависимост от метрики
- Рекламен ранг
- Добри практики за качествен рейтинг

Видео 4 - Видове реклами в мрежата за търсене

- Tипове реклами
- Еxpanded text ads
- Responsive search ads
-Добри практики за работа с текстови реклами

ЛЕКЦИЯ #4

Работа с Google Search – добри практики и допълнителни отчети


Видео 1 - Рекламни разширения

- Sitelinks
- Call extension
- Location extension
- Snippet extension
- Promotion extension

Видео 2 - Дневни и споделени бюджети

- Какво е дневен бюджет и как системата усвоява зададените разходи
- Типове бюджети – дневни и месечни
- Ограничение по бюджет
- Надхвърляне на дневните ви разходи
- Как да задавате споделени бюджети

Видео 3 - Действителна цена на клик

- Колко плащате при клик
- Как се калкулира
- Значение на качествения рейтинг в калкулацията

Видео 4 - Подобрени кампании

- Подобрение на офертите за локация, устройство и график

Видео 5 - Къде се показват рекламите ви

- Метриката avg. position
- Нови метрики за определяне на показване
- Какво е click share и защо е важно

Видео 6 - Auction insights

- Къде се показвате вие спрямо конкурентите в рекламния търг
- Кои метрики са важни за вас

Видео 7 - Ad Preview and Diagnosis

- За какво се ползва инструментът
- Споделяне на проучвания

Видео 8 - Таб с препоръки

- Какъв тип препоръки получавате
- Внимание към тяхното прилагане

ЛЕКЦИЯ #5

Google Display Network


Видео 1 - Google Display Network

- Какво представлява
- В какъв етап от фунията можете да използвате дисплейна мрежа

Видео 2 - GDN

- Определение
- Създаване на кампания
- Настройки за дисплейна кампания

Видео 3 - Видове насочвания в Display

- Насочване по ключови думи
- Създаване на custom intent audience
- Таргетиране по теми
- Насочване по ръчно подбрани сайтове

Видео 4 - Насочване по интереси

- Избор на интереси и как се създават
- Affinity audiences
- Типове ремаркетинг динамичен/статичен
- Настройки на ремаркетинг списъци в Google Ads
- Импортиране на списъци от Google Analytics
- In-market audiences
- Демографски характеристики

Видео 5 - Обобщение на методите на таргетиране

- Офериране и опции за сегментиране
- Позициониране в маркетинг фунията
- Измерване

ЛЕКЦИЯ #6

Създаване на рекламни послания за GDN и проследяване на резултати


Видео 1 - Рекламни формати в дисплейна мрежа

- Стандартни формати
- Responsive display ads
- Съвети за използването им и оптимизация

Видео 2 - Ремаркетинг кампания

- Как работи
- Типове ремаркетинг динамичен/статичен
- Настройки на ремаркетинг списъци в Google Ads
- Импортиране на списъци от Google Analytics

Видео 3 - Youtube кампании

- Статистика за Youtube
- Типове на комуникации
- Съвети за видео криейтив
- Типове на реклами
- Типове на ценообразуване спрямо цели на кампаниите в Youtube

Видео 4 - Проследяване на реализации

- Настройки на проследяващ пиксел на Google Ads
- Импортване на цели от Google Analytics
- Общи настройки за отчитане
- Затварящи думи за модул Google Ads

Видео 5 - Представяне на Google Tag Manager

- Базово представяне на GTM
- Базова интеграция на Google Ads Pixel
- Базова интеграция на Google Analytics Pixel

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Специалист Google Ads в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

- Специалист Google Ads на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Александър Георгиев

Google Ads

Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG.

Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон.

Практикува дигитален маркетинг вече над 13 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни бизнеси във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента в Advertise е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation.

През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, 7777.bg , Sport Depot, Peugeot, T Market, Бяла Карта, Activ Trades, A1 , Viber и много други.

Google Ads е слабост на Александър, защото това е първият канал, с който е започнал кариерата си и винаги е работил в изключително тесни отношения с екипа на Google Ireland.

Александър е лектор на курса Google Ads Маркетинг.

Оценки на участници

4.8 / 5
(288)
(36)
(8)
(2)
(0)

Цена: 300 лв.

  • 30 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

МЕДИИТЕ ЗА НАС

Водещи медии отразиха уникалността и полезността на нашата обучителна програма

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344