Google Ads Маркетинг
Научи как се изгражда стабилна основа, чрез която ще управляваш своите кампании в платформата Google Ads по-ефективно. Усвои практики и изпитани стратегии, чрез които да постигнеш и надминеш своите цели.
Цели на курса
- Какво е Google Ads и как работи;
- Статистика - защо е важна тя и как да напрвиш базова имплементация на Google Analytics и Google Ads пиксели чрез Google Tag Manager;
- Как се прави keyword research и как да създаваш ефективни рекламни текстове;
- Какви са рекламните мрежи в Google и как да сформираме добър микс, така че да постигнем своите KPIs;
- Как да боравим максимално ефективно с интерфейса на Google Ads;
- Добри пратики при създаване на кампании в Search, Display, Mobile и Video Networks;
- Добри практики при управлението на рекламни кампании в Search, Display, Mobile, и Video Networks
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео уроци
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Начало на курса
Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!
Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.
Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.
Неограничен достъп до 31.10.2022г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на Google Ads маркетинга и имат нужда от конкретни знания и процеси, които да следват;
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена Google Ads реклама;
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
- Как работи Google Ads - видове кампании и инструменти
- Как функционира рекламата в AdWords в Google Search - специфики при подбор на ключови думи, ефективни и релевантни текстови реклами, изграждане на подходящи реклами разширения и отчитане на ефективност.;
- Как да изградим стратегия за имерване чрез Google Analytics и Google Ads pixels. Как да интерпретираме данните.
- Как функционира рекламата в Google Display Network (GDN) – специфики при таргетиране в мрежата от сайтове на Google, включително и Youtube, видове рекламни формати и методи за насочване.
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
- Използване на техники за насочване на рекламни кампании в Search, Display Network, Youtube, Gmail и мобилни приложения;
- Базова интеграция на Google Ads пиксел и Google Analytics чрез Google Tag Manager
- Тестване на инструменти за проучване на таргет аудитории чрез реален тестови акаунт;
- Достъп до тестов AdWords акаунт с цел да тестват и приложат наученото;
ЛЕКЦИЯ #1
Лекция 1 - Основи на Google Ads
Видео 1 - Представяне на лектора
Видео 2 - Структура на курса
Видео 2.1 - Важна информация
Видео 3 - Основи на Google Ads
Видео 4 - Потребителска пътека
Видео 5 - Инфраструктура- Google Ads
Видео 6 - Интерфейс в Google Ads
Видео 7 - Фактори за успех
Видео 8 - Реализации
Видео 9 - Key Performance Indicators (KPIs)
Видео 10 - Key Performance Indicators p.2
ЛЕКЦИЯ #2
Лекция 2 - Работа в Google Ads Search Network
Видео 1 - Представяне на Лекция 2
Видео 2 - Рекламният търг
Видео 3 - Как да структурираме нашите кампании в мрежата за търсене
Видео 4 - Настройки на search кампании
Видео 5 - Работа с ключови думи
Видео 6 - Демонстрация Keyword Planner
Видео 7 - Добри практики за рекламни послания
Видео 8 - Демонстрация реклами
ЛЕКЦИЯ #3
Лекция 3 - Рекламни разширения, Мениджмънт на наддаванията и други опции за реклама в мрежата за търсене
Видео 1 - Представяне на Лекция 3
Видео 2 - Рекламни правила
Видео 3 - Рекламни разширения
Видео 4 - Демонстрация за използване на резширения
Видео 5 - Стратегии за офериране
Видео 6 - Корекции на наддаванията
Видео 7 - Dynamic Search Ads (DSA)
Видео 8 - RLSA
Видео 9 - Performance Max
ЛЕКЦИЯ #4
Лекция 4 - Google Display & Video Networks
Видео 1 - Представяне на Лекция 4
Видео 2 - Представяне на GDN
Видео 3 - Опции за таргетиране в GDN
Видео 4 - Рекламни формати
Видео 5 - Uploaded и Responsive демо
Видео 6 - Ремаркетинг кампании
Видео 7 - Други рекламни опции в GDN
Видео 8 - YouTube реклама
ЛЕКЦИЯ #5
Лекция 5 - Google Analytics и Модели за приписване
Видео 1 - Представяне на Лекция 5
Видео 2 - Основни понятия в Google Analytics
Видео 3 - Основни репорти
Видео 3.1 - Интерфейс
Видео 4 - Свързване на Google Ads и Google Analytics
Видео 5 - Сегменти
Видео 6 - Аудитории в Google Analytics
Видео 7 - Attribution Modeling
Видео 8 - Google Ads Attribution
Видео 9 - Google Analytics Attribution
ЛЕКЦИЯ #6
Лекция 6 - Google Ads Editor, Google Tag Manager & Автоматизация
Видео 1 - Представяне на Лекция 6
Видео 2 - Първи стъпки в GTM
Видео 3 - Демонстрация GTM
Видео 4 - Имплементация на тагове за Google Ads (demo)
Видео 5 - Google Ads Editor
Видео 6 - Създаване на сърч кампания в Google Ads Editor
Видео 7 - Мениджмънт на акаунти
Видео 8 - Автоматизация на Google Ads
Видео 9 - Google Ads Script
Видео 10 - Google Ads Rules
Видео 11 - New Era of Data
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Специалист Google Ads в дигитална агенция, startup или голяма компания;
- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;
- Специалист Google Ads на свободна практика;
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.
След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
Докога ще имам достъп до лекциите в курса?
Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.
Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Александър Георгиев
Founder & CEO @ Advertise
Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG.
Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон.
Практикува дигитален маркетинг вече над 13 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни бизнеси във Великобритания през 2007 година.
Алекс е Google Certified Trainer, като в момента в Advertise е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation.
През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, 7777.bg , Sport Depot, Peugeot, T Market, Бяла Карта, Activ Trades, A1 , Viber и много други.
Google Ads е слабост на Александър, защото това е първият канал, с който е започнал кариерата си и винаги е работил в изключително тесни отношения с екипа на Google Ireland.
Александър е лектор на курса Google Ads Маркетинг.
Оценки на участници
Отзиви на участници

Много обхватен материал, бъдете готови за здраво учене и писане. Удовлетворението идва след това със сигурност! :))

Нямам препоръки. Курсът е структуриран много последователно, а лектора обяснява изключително добре. Това беше най-добрия курс до момента. Благодаря!

Преподавателят определено е с много опит и дава ценни съвети. Общо взето след по задълбочено гледане на видеата може да се научи доста, но не мисля, че поднесената информация е за напълно начинаещи.

Лекторът със сигурност е много добър в това, което прави, но ми се искаше да получа малко повече информация за определяне на бюджета, например, каквато всъщност задача даде за дипломната работа. Мисля, че за начинаещи, това не е елементарно, доколокото боравенето с пари може да се нарече по този начин.
Цена:300 лв.
Запиши се