Google Analytics

Научи как максимум ефективно да използваш инструмента Google Analytics, за да може правилно да четеш статистики, анализираш и оптимизираш своя сайт/онлайн магазин!

Достъп до31.10.2024
(4.6)

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Как правилно да инсталираш Google Analytics и Tag Manager на твоя сайт;
- Конкретни процеси и методологии за анализиране на статистики;
- Технически настройки и функционалности, показани стъпка по стъпка
- Как да правиш А/B тестове и създаваш аудитории за ремаркетинг

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2024г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които тепърва навлизат в дебрите на Google Analytics и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече процеси и методи на разчитане на данните от Google Analytics;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са основните понятия и инструменти в Google Analytics;

2/ Как и защо да се събират аналитични данни, чрез които да се вземат важни решения за различни аспекти на бизнеса;

3/ Какви са често срещаните грешки при Google Analytics;

4/ Какви технически настройки са необходими и имплементиране на кодовете на Google Analytics и Tag Manager;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Разглеждане на конкретни казуси от опита на лектора и тяхното разрешаване;

2/ Тестване различни инструменти от Google Analytics в реална среда;

3/ Анализиране на данни в реална среда;

4/ Настройка на Google Analytics, цели и репорти в реална среда;

ЛЕКЦИЯ #1

Основни понятия и Attribution модели за анализ на постигнати крайни цели


Видео 1: Програма и лектор на курса

Видео 2: Какво ще научите в лекция 1

Видео 3: Защо е важно да проследяваме посещенията?

Видео 4: Принцип на работа на Google Analytics

Видео 5: Принцип на работа на Google Tag Manager

Видео 6: Категоризирането на трафика, обяснено на човешки език

Видео 7: Как дефинираме източника - UTM параметрите

Видео 8: Attribution моделите, обяснени на човешки език

Видео 9: GDPR Overview

ЛЕКЦИЯ #2

Настройка и техническо имплементиране на инструментите


Видео 1: Какво ще научите в лекция 2

Видео 2: GTM имплементация или ръчно копиране на GA кодовете в сайта?

Видео 3: Как се залага кодът на Google Tag Manager в Custom уебсайт

Видео 4: Как се залага кодът на Google Tag Manager в Wordpress уебсайт

Видео 5: Как се залага кодът на Google Tag Manager в SAAS уебсайт / магазин

Видео 6: Създаване на акаунт в Google Analytics

Видео 7: Как се залага кодът на Google Analytics в Google Tag Manager

Видео 8: Как се залага кодът на Google Analytics в Custom Website

Видео 9: Как се залага кодът на Google Analytics в Wordpress уебсайт

Видео 10: Как се залага кодът на Google Analytics в SAAS уебсайт / магазин

Видео 11: Ecommerce Tracking

Видео 12: Важно:Проверката е висша форма на доверие

Видео 13: Възможни проблеми при имплементацията

ЛЕКЦИЯ #3

SETUP на GTM & GA. Началните настройки и тестване дали събираме коректно данните



Видео 1: Какво ще научите в лекция 3

Видео 2: Поставяне на цели, преди да започнем (ключова стъпка)

Видео 3: GTM Интерфейс

Видео 4: GA4 Интерфейс и Admin настройки

Видео 5: GA4 Events & Custom Events

Видео 6: GA4 Events- Имплементиране директно в кода на сайта

Видео 7: GA4 Events - Имплементиране чрез GTM (препоръчително)

Видео 8: GA4 Conversions

Видео 9: Dimensions vs Metrics. Custom Dimensions & Metrics

ЛЕКЦИЯ #4

Работа с Google Tag Manager


Видео 1: Какво ще научите в лекция 4

Видео 2: GTM Preview Mode - как да направим живота си по-лесен

Видео 3: Преглед в дълбочина: GTM Tags

Видео 4: Преглед в дълбочина: GTM Triggers

Видео 5: Преглед в дълбочина: GTM Variables

Видео 6: Преглед в дълбочина: GTM DataLayer

ЛЕКЦИЯ #5

Работа с Google Analytics


Видео 1: Какво ще научите в лекция 5

Видео 2: Realtime Reports

Видео 3: Acquisition Reports

Видео 4: Engagement Reports

Видео 5: User Reports

Видео 6: Monetization Reports

Видео 7: Retention Reports

Видео 8: Custom Reports

Видео 9: Explorations

ЛЕКЦИЯ #6

Аудитории


Видео 1: Какво ще научите в Лекция 6

Видео 2: Linked Accounts

Видео 3: GA4 Audiences

Видео 4: Залагане на Audience Pixels

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Google Analytics специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Google Analytics специалист на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

Да.

Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Дечко Стефанов

Coutry Manager @ EasyAds

Дечко Стефанов е Регионален мениджър на платформата за онлайн реклама EasyAds вече 10 години.

Голямото разнообразие от кампании и казуси през годините са ключов момент в развитието му като ‘’универсален боец", който се стреми да разбере различните проблеми и да гледа винаги от няколко гледни точки.

Като експерт, работещ с малки и големи бизнеси по отношение на Performance рекламата, той е и лектор на различни събития за дигитален маркетинг, организирани от IAB България и други браншови организации.

Дечко е лектор на курса Google Analytics.

Оценки на участници

4.6 / 5
(166)
(34)
(14)
(5)
(0)

Отзиви на участници

С. Райкова

Чудесно, стегнато и професионално споделяне на информация и то - доста тежка, както за начинаещи, предполагам, така и за напреднали, тъй като всеки казус е различен и може да бъде разглеждан по различен начин, съответно да има няколко настройки и допълнителни опции. Изключително важно за мен беше, че първо се поставят целите, след това се търси опция за прилагането им с този инструмент. Впечатлена съм какво бих могла да правя след този модул и задължително, ако продължа в програмата, ще надграждам основно върху него и SEO.

Т. Смиленов

Това беше един от най-силните модули до момента. Изключително много и разнообразна информация, която беше различна от това, което може да се гледа в Google Academy курса по GA. Полезни и практически съвети, които трудно може да се намерят с търсене в мрежата. Би било добре в курса да има повече часове за този модул.

Р. Витанова

Супер трудна материя, но според мен беше поднесена много разбираемо. Може би това, че виждахме системата всеки път, го направи по-лесно смилаемо, а и лекторът повтаряше основни неща и се връщаше често да припомня основни понятия и настройки и това беше много полезно.

П. Антонова

Личи си опитът и познаването на теорията, която, както вече знаем, Google често променя. Много информация, ясна логическа структура на всяка една лекция. А също така и на повторенията - нали са майка на знанието...

П. Бобева

Поставям 6 на Дечко, защото много ми хареса, че всичко, което се каза, се и показа, защото отчитам, че материята е трудна, и сигурно никак не е лесно да се предаде.

И. Нешева

Най-добрият лектор откъм просто обяснение на нещата до момента! Обясняваше ги точно като на прохождащи в системата и многото повторение на нещата + примери направиха материята доста по-лесно смилаема.

Р. Кръстева

Обратната ми връзка за Дечко Стефанов е изключително положителна. Положи много усилия, за да разкаже материала на възможно най-лесен и достъпен език.

Л. Стоянова

Единствената ми препоръка към лектора е да продължи да предава този неизчерпаем ресурс от знания, които има. Просто е роден да преподава.

В. Парладийска

Изключително готин е Дечко Стефанов и даде наистина всичко от себе си. Оценявам всичките му усилия.

С. Каракерезова

Материята е сложна, предполагам, че и беше поднесена по възможно най-разбираемия и опростен начин.

С. Емелин Илиева

Лекторът беше супер! Подробно обяснение на всичко. Благодаря за отдадеността и отделеното време!

Г. Евтимова

Предаването на тази сложна материя беше брилянтно. Нямам препоръки!

Цена: 300 лв.

  • 20 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344