Influencer marketing

Научи как се създава съдържание според съответните платформи и как да избереш най-правилните инфлуенсъри, които ще помогнат за разпространението на твоя бранд.

Достъп до31.10.2024

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Основи на инфлуенсър маркетинга - произход и развитие.

- Кои са инфлуенсърите? Макро, микро, нано, celebs.

- Типове инфлуенсър маркетинг кампании - paid partnerships (от тях има подразделения), PRpackages, brand ambassadors.

- Построяване на инфлуенсър маркетинг кампания - tools - campaign building, goals, finding the right influencers.

- Писани и неписани правила в инфлуенсър маркетинга.

- Край на кампанията - какво следва?

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Участници, закупили индивидуално курса, разполагат с достъп до лекциите до 31.10.2024 г.

Неограничен достъп до 31.10.2024г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Средно напреднали

За средно напреднали, които имат опит в дигиталния маркетинг и искат да обогатят своите знания и умения чрез добавяне на инфлуенсър маркетинга;

За Напреднали

За напреднали в дигиталния маркетинг с частичен опит в инфлуенсър маркетинга, които искат да покрият в дълбочина всички процеси и да засилят уменията си.

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Откъде произлиза инфлуенсър маркетинга и какво е довело до популярността му днес?

2/ Как дефинираме “инфлуенсър” за нуждите на инфлуенсър маркетинга, какъв е “перфектният” му образ?

3/ Какви са инструментите за построяване на инфлуенсър маркетинг кампания?

4/ Какви са писаните и неписаните правила в сферата на инфлуенсър маркетинга?

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Да разгледат исторически примери за инфлуенсър маркетинг (преди да е имало социални мрежи).

2/ Да намерят определени инфлуенсъри спрямо зададени критерии.

3/ Да създадат инфлуенсър маркетинг кампания спрямо подадени параметри.

4/ Да анализират потенциала за развитие на инфлуенсър маркетинга в бъдеще.

ЛЕКЦИЯ #1

Основи на инфлуенсър маркетинга


Видео 1: Програма и лектори на курса

Видео 2: Основи на инфлуенсър маркетинга - произход и развитие

Видео 3: Кои са инфлуенсърите?

Видео 4: Типове инфлуенсър маркетинг кампании

ЛЕКЦИЯ #2

Изграждане на инфлуенсър маркетинг кампания


Видео 1: Изграждане на инфлуенсър маркетинг кампания - въведение в лекцията

Видео 2: Изграждане на предложение към клиент

Видео 3: Стъпки след одобрение на предложение - подготовка на кампанията

ЛЕКЦИЯ #3

Провеждане на инфлуенсър маркетинг кампания


Видео 1: Провеждане на инфлуенсър маркетинг кампания

Видео 2: Стартиране и провеждане на кампанията

Видео 3: Приключване на кампанията и отчет

ЛЕКЦИЯ #4

Правила в инфлуенсър маркетинга и трендове 2022 г.


Видео 1: Писани и неписани правила в инфлуенсър маркетинга

Видео 2: Тенденции за инфлуенсър маркетинга за 2022 г.

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Маркетинг специалист, способен да изготви успешна кампания с правилните инфлуенсъри за даден бранд.

- Създател на съдържание, който знае как работят социалните мрежи и успешно разива своите канали.

- Инфлуенсър маркетинг стратег, способен да консулитра бизнеси (*след практика в сферата)

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

Да.

Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Елизабет Лазарова

COO @ Influencer.bg

Елизабет Лазарова е съосновател и началник на вътрешните процеси в INFLUENCER.BG. Магистър по реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт във ВУЗФ и дългогодишен член на екипа на betahaus, първото co-working пространство в София.

Елизабет има богат опит в работата със стартъпи и менажирането на отношенията и динамиката в пространството. В INFLUENCER.BG отговаря за отношенията с клиенти, изграждането на рекламни кампании и стратегическото развитие на компанията. 

Елизабет е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Ния Коцева

CEO @ Influencer.bg

Ния Коцева е съосновател и управител на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България.

Завършва право и политика в Англия и работи в Европейския Парламент в Брюксел, където спомага за развиването на профилите в социалните мрежи на политици, води обучения и семинари. След няколко години решава да се прибере в България, където вижда много възможности за развиване на локален бизнес в рамките на ръста на социалните мрежи.

Виждайки потенциала на инфлуенсър маркетинг сферата основава, заедно с партньори, първата агенция в България изцяло посветена на този вид маркетинг - INFLUENCER.BG е водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Компанията разполага с над 500 инфлуенсъра в базата си данни, а в ексклузивното си портфолио представлява някои от най-успешните инфлуенсъри в страната.

На българския пазар е пионер в сферата на инфлуенсър маркетинга, с повече от 5 години опит и стотици успешни кампании с големи международни и локални брандове.

Ния е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Цена: 300 лв.

  • 5 часа продължителност

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344