Influencer Marketing

Научи кои са ....

Достъп до30.08.2025

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Какво прави успешният инфлуенсър маркетинг специалист
- Как да изградим най-добрата инфлуенсър маркетинг стратегия
- Планиране на кампании от А до Я за клиенти
- Какво да НЕ правим при работата с инфлуенсъри
- Как да намерим правилните инфлуенсъри
- Как се изгражда бюджет за инфлуенсър маркетинг кампания
- Създаване на инфлуенсър кампания в социалните мрежи
- Как се провежда инфлуенсър маркетинг кампанията
- Менажиране на инфлуенсъри и техни активности
- Как да интегрираме инфлуенсър маркетинга с други активности

Информация за курса

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Изпит & Сертификат

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

Видео #1: <Защо да използваме инфлуенсър маркетинг?>

Първата форма на инфлуенсър маркетинг - маркетинг “от уста на уста”
Инфлуенсър маркетингът днес и защо носи резултати
Развитие на инфлуенсър маркетинга (статистики и прогнози)

Видео #2: <Инфлуенсърите - в началото и днес >

Първите инфлуенсъри
Навлизане на социалните мрежи и новите известни личности
Инфлуенсърите днес

Видео #3: <С какви видове инфлуенсъри може да партнираме>

Макро инфлуенсъри (с над 50,000 последователи)
Микро инфлуенсъри (с над 5000 последователи)
Известни личности (актьори, певци, риалити звезди, спортисти)
Нано, гига инфлуенсъри и експерти
UGC криейтъри

Видео #4: <Компоненти на инфлуенсър маркетинг кампанията>

Избор на ефективен криейтив
Времетраене и бюджет
Микс от инфлуенсъри
Планирани активности
Избор на комуникационни канали

Видео #5: <Бизнес модели на инфлуенсър маркетинг кампанията>

Платена кампания чрез хонорар
Еднократна или дългосрочна колаборация
Бартер срещу продукти/услуги
PR пратки

Видео #6: <Видове партньорства с инфлуенсъри >

На кампаниен принцип
Дългосрочно партньорство
Посланици на бранда

Видео #7: <Основни аспекти на договор в инфлуенсър маркетинг кампания>

Предмет на договора
Избрани лица (инфлуенсъри)
Активности и условия
Бюджет и плащания

Видео #8: <Допълнителни характеристики на договор в инфлуенсър маркетинг кампания>

Задължения на страните
Ексклузивност и ограничения
Санкции
Ролята на мейл комуникацията към договорните отношения

Видео #9: <Потенциал на автоматизация на инфлуенсър маркетинг кампаниите>

Аспекти, които могат да бъдат автоматизирани
Проблемни за автоматизация звена
Как да бъдем технологично адекватни, но и да запазим “човешкия” фактор

Видео #10: <Създаване на инфлуенсър маркетинг кампания в различните социални мрежи>

Правила за Instagram
Правила за TikTok
Правила за YouTube
Правила за Facebook, Snapchat и други

Видео #11: <Интеграция на инфлуенсър маркетинга с други маркетинг активности>

ПР активности
Събития на живо
Дигитална реклама
Offline outlets
Традиционни канали

Видео #12: < Какво прави успешният инфлуенсър маркетинг специалист >

Колко важно е образованието
Какъв професионален опит е нужен
Какви хобита и интереси биха били полезни
Какъв е подходящият светоглед за тази сфера

Видео #13: <Какво да НЕ правим при работата с инфлуенсъри>

Често срещаните грешки, които да избягваме
Необичайните грешки, които трябва да знаем

Видео #14: <Как инфлуенсър маркетинг агенцията помага на бизнеса >

Планиране на кампании от А до Я за клиенти
Колаборация с други рекламни & инфлуенсър маркетинг агенции
Менажиране на инфлуенсъри и техни активности
Споделяне на експертиза с индустрията чрез събития и обучения

Видео #1: <Как да изградим най-добрата инфлуенсър маркетинг стратегия >

Как да изберем правилните цели на стратегията
Как да изберем правилната целева аудитория
Как да селектираме правилните инфлуенсъри
Стъпков процес за създаване на цялостната стратегия

Видео #2: <Как да планираме кампания по задание от клиент>

Как се прави анализ на заданието
Как да избегнем грешки в комуникацията с клиент
Как да подготвим и потвърдим бриф

Видео #3: <Как да намерим правилните инфлуенсъри >

Как се прави анализ на търсените профили
Как се прави база данни от инфлуенсъри
Как се прави проучване в социалните мрежи
Как се използват автоматизираните търсачки
Как се работи с агенция, която представлява таланти

Видео #4: <Как да изберем подходящите инфлуенсъри за кампанията >

Как се прави анализ на профил на инфлуенсър чрез публични статистики
Как се прави анализ на профил на инфлуенсър чрез вътрешни статистики
Как се прави анализ на общия изглед на профила на инфлуенсър
Какви са червените флагове, за които трябва да внимаваме
Как да определим дали продукта/услугата са подходящи за профила на инфлуенсъра

Видео #5: <Как се изчислява степен на ангажираност (ER) на профила и съдържанието на инфлуенсър>

Как да изчислим средна степен на ангажираност на профила
Как да изчислим степен на ангажираност на отделни публикации
Какви онлайн ресурси можем да използваме за изчисление на ER

Видео #6: <Как се изгражда бюджет за инфлуенсър маркетинг кампания (бонус готова бланка за използване)>

Как се формира цялостният бюджет за кампанията
Как се определят хонорарите на инфлуенсърите
Какви са допълнителни характеристики, които влияят на общия бюджет на кампанията (ексклузивност, дългосрочно партньорство, права и други)

Видео #7: <Как се създава бриф за инфлуенсър маркетинг кампания към клиент (бонус готова бланка за използване)>

Как да подготвим бланка за бриф, която клиентът да попълни със заданието за кампанията
Как да комуникираме бланката за бриф към клиента, така че да съберем най-много информация за заданието

Видео #8: <Как се създава бриф за инфлуенсър маркетинг кампания към инфлуенсър (бонус готова бланка за използване)>

Какво трябва да съдържа брифът към инфлуенсър
Примери за бланки за бриф, които можем да използваме в инфлуенсър маркетинг кампания

Видео #9: <Как се изгражда криейтив за инфлуенсър маркетинг кампания>

Какви са стъпките за анализ на продукта/услугата
Как се създава основната криейтив идея
Какви са основните елементи в криейтива на инфлуенсър маркетинг кампания (хаштагове, CTAs и други)
Как се адаптира вече съществуващ криейтив към инфлуенсър маркетинг кампания

Видео #10: <Как се създава график за публикуване на активности в инфлуенсър маркетинг кампания (бонус готови графици за използване)>

Как се създава график за няколко инфлуенсъра в една кампания
Как се създава график за един инфлуенсър с много активности

Видео #11: <Как се провежда инфлуенсър маркетинг кампанията>

Какви са поетапно стъпките за провеждане на кампанията
Как да организираме създаването на съдържание от страна на инфлуенсърите
Как да изградим поток от комуникация за обратна връзка от клиента за съдържанието на инфлуенсърите
Как да адаптираме промени в графика и дейностите на кампанията

Видео #12: <Какви са метриките за отчитане на успеха на инфлуенсър маркетинг кампанията >

Как се събират статистики от инфлуенсъри за публикуваното рекламно съдържание
Как се оформят и анализират статистиките

Видео #13: <Как се създава отчет за проведената инфлуенсър маркетинг кампания>

Как изглежда един отличен отчет за кампания (бонус готова бланка за използване)
Каква е добавената стойност на един отчет - анализ и коментари

Видео #1: <Име на видео>

булет 1
булет 2
булет 3

Елизабет Лазарова

COO @ Influencer.bg

Елизабет Лазарова е съосновател и началник на вътрешните процеси в INFLUENCER.BG. Магистър по реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт във ВУЗФ и дългогодишен член на екипа на betahaus, първото co-working пространство в София.

Елизабет има богат опит в работата със стартъпи и менажирането на отношенията и динамиката в пространството. В INFLUENCER.BG отговаря за отношенията с клиенти, изграждането на рекламни кампании и стратегическото развитие на компанията. 

Елизабет е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Ния Коцева

CEO @ Influencer.bg

Ния Коцева е съосновател и управител на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България.

Завършва право и политика в Англия и работи в Европейския Парламент в Брюксел, където спомага за развиването на профилите в социалните мрежи на политици, води обучения и семинари. След няколко години решава да се прибере в България, където вижда много възможности за развиване на локален бизнес в рамките на ръста на социалните мрежи.

Виждайки потенциала на инфлуенсър маркетинг сферата основава, заедно с партньори, първата агенция в България изцяло посветена на този вид маркетинг - INFLUENCER.BG е водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Компанията разполага с над 500 инфлуенсъра в базата си данни, а в ексклузивното си портфолио представлява някои от най-успешните инфлуенсъри в страната.

На българския пазар е пионер в сферата на инфлуенсър маркетинга, с повече от 5 години опит и стотици успешни кампании с големи международни и локални брандове.

Ния е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Цена: 200 лв.

  • 8 часа
  • 17 видеa
  • Презентации

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344