Influencer marketing
Научи как се създава съдържание според съответните платформи и как да избереш най-правилните инфлуенсъри, които ще помогнат за разпространението на твоя бранд.
Цели на курса
- Основи на инфлуенсър маркетинга - произход и развитие.
- Кои са инфлуенсърите? Макро, микро, нано, celebs.
- Типове инфлуенсър маркетинг кампании - paid partnerships (от тях има подразделения), PRpackages, brand ambassadors.
- Построяване на инфлуенсър маркетинг кампания - tools - campaign building, goals, finding the right influencers.
- Писани и неписани правила в инфлуенсър маркетинга.
- Край на кампанията - какво следва?
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Начало на курса
Участници, закупили индивидуално курса, разполагат с достъп до лекциите до 31.10.2024 г.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които имат опит в дигиталния маркетинг и искат да обогатят своите знания и умения чрез добавяне на инфлуенсър маркетинга;
За Напреднали
За напреднали в дигиталния маркетинг с частичен опит в инфлуенсър маркетинга, които искат да покрият в дълбочина всички процеси и да засилят уменията си.
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Откъде произлиза инфлуенсър маркетинга и какво е довело до популярността му днес?
2/ Как дефинираме “инфлуенсър” за нуждите на инфлуенсър маркетинга, какъв е “перфектният” му образ?
3/ Какви са инструментите за построяване на инфлуенсър маркетинг кампания?
4/ Какви са писаните и неписаните правила в сферата на инфлуенсър маркетинга?
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Да разгледат исторически примери за инфлуенсър маркетинг (преди да е имало социални мрежи).
2/ Да намерят определени инфлуенсъри спрямо зададени критерии.
3/ Да създадат инфлуенсър маркетинг кампания спрямо подадени параметри.
4/ Да анализират потенциала за развитие на инфлуенсър маркетинга в бъдеще.
ЛЕКЦИЯ #1
Основи на инфлуенсър маркетинга
Видео 1: Програма и лектори на курса
Видео 2: Основи на инфлуенсър маркетинга - произход и развитие
Видео 3: Кои са инфлуенсърите?
Видео 4: Типове инфлуенсър маркетинг кампании
ЛЕКЦИЯ #2
Изграждане на инфлуенсър маркетинг кампания
Видео 1: Изграждане на инфлуенсър маркетинг кампания - въведение в лекцията
Видео 2: Изграждане на предложение към клиент
Видео 3: Стъпки след одобрение на предложение - подготовка на кампанията
ЛЕКЦИЯ #3
Провеждане на инфлуенсър маркетинг кампания
Видео 1: Провеждане на инфлуенсър маркетинг кампания
Видео 2: Стартиране и провеждане на кампанията
Видео 3: Приключване на кампанията и отчет
ЛЕКЦИЯ #4
Правила в инфлуенсър маркетинга и трендове 2022 г.
Видео 1: Писани и неписани правила в инфлуенсър маркетинга
Видео 2: Тенденции за инфлуенсър маркетинга за 2022 г.
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Маркетинг специалист, способен да изготви успешна кампания с правилните инфлуенсъри за даден бранд.
- Създател на съдържание, който знае как работят социалните мрежи и успешно разива своите канали.
- Инфлуенсър маркетинг стратег, способен да консулитра бизнеси (*след практика в сферата)
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Елизабет Лазарова
COO @ Influencer.bg
Елизабет Лазарова е съосновател и началник на вътрешните процеси в INFLUENCER.BG. Магистър по реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт във ВУЗФ и дългогодишен член на екипа на betahaus, първото co-working пространство в София.
Елизабет има богат опит в работата със стартъпи и менажирането на отношенията и динамиката в пространството. В INFLUENCER.BG отговаря за отношенията с клиенти, изграждането на рекламни кампании и стратегическото развитие на компанията.
Елизабет е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Ния Коцева
CEO @ Influencer.bg
Ния Коцева е съосновател и управител на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България.
Завършва право и политика в Англия и работи в Европейския Парламент в Брюксел, където спомага за развиването на профилите в социалните мрежи на политици, води обучения и семинари. След няколко години решава да се прибере в България, където вижда много възможности за развиване на локален бизнес в рамките на ръста на социалните мрежи.
Виждайки потенциала на инфлуенсър маркетинг сферата основава, заедно с партньори, първата агенция в България изцяло посветена на този вид маркетинг - INFLUENCER.BG е водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Компанията разполага с над 500 инфлуенсъра в базата си данни, а в ексклузивното си портфолио представлява някои от най-успешните инфлуенсъри в страната.
На българския пазар е пионер в сферата на инфлуенсър маркетинга, с повече от 5 години опит и стотици успешни кампании с големи международни и локални брандове.
Ния е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.