Influencer Marketing

Получи знанията на доказани Influencer експерти и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!

8 часа
27 видеa
Презентации

Информация за курса

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Изпит & Сертификат

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

#1: Защо да използваме инфлуенсър маркетинг?

● Първата форма на инфлуенсър маркетинг - маркетинг “от уста на уста”
● Инфлуенсър маркетингът днес и защо носи резултати
● Развитие на инфлуенсър маркетинга (статистики и прогнози)

#2: Инфлуенсърите - в началото и днес

● Първите инфлуенсъри
● Навлизане на социалните мрежи и новите известни личности
● Инфлуенсърите днес

#3: С какви видове инфлуенсъри може да партнираме

● Макро инфлуенсъри (с над 50,000 последователи)
● Микро инфлуенсъри (с над 5000 последователи)
● Известни личности (актьори, певци, риалити звезди, спортисти)
● Нано, гига инфлуенсъри и експерти
● UGC криейтъри

#4: Компоненти на инфлуенсър маркетинг кампанията

● Избор на ефективен криейтив
● Времетраене и бюджет
● Микс от инфлуенсъри
● Планирани активности
● Избор на комуникационни канали

#5: Бизнес модели на инфлуенсър маркетинг кампанията

● Платена кампания чрез хонорар
● Еднократна или дългосрочна колаборация
● Бартер срещу продукти/услуги
● PR пратки

#6: Видове партньорства с инфлуенсъри

● На кампаниен принцип
● Дългосрочно партньорство
● Посланици на бранда

#7: Основни аспекти на договор в инфлуенсър маркетинг кампания

● Предмет на договора
● Избрани лица (инфлуенсъри)
● Активности и условия
● Бюджет и плащания

#8: Допълнителни характеристики на договор в инфлуенсър маркетинг кампания

● Задължения на страните
● Ексклузивност и ограничения
● Санкции
● Ролята на мейл комуникацията към договорните отношения

#9: Потенциал на автоматизация на инфлуенсър маркетинг кампаниите

● Аспекти, които могат да бъдат автоматизирани
● Проблемни за автоматизация звена
● Как да бъдем технологично адекватни, но и да запазим “човешкия” фактор

#10: Създаване на инфлуенсър маркетинг кампания в различните социални мрежи

● Правила за Instagram
● Правила за TikTok
● Правила за YouTube
● Правила за Facebook, Snapchat и други

#11: Интеграция на инфлуенсър маркетинга с други маркетинг активности

● ПР активности
● Събития на живо
● Дигитална реклама
● Offline outlets
● Традиционни канали

#12: Какво прави успешният инфлуенсър маркетинг специалист

● Колко важно е образованието
● Какъв професионален опит е нужен
● Какви хобита и интереси биха били полезни
● Какъв е подходящият светоглед за тази сфера

#13: Какво да НЕ правим при работата с инфлуенсъри

● Често срещаните грешки, които да избягваме
● Необичайните грешки, които трябва да знаем

#14: Как инфлуенсър маркетинг агенцията помага на бизнеса

● Планиране на кампании от А до Я за клиенти
● Колаборация с други рекламни & инфлуенсър маркетинг агенции
● Менажиране на инфлуенсъри и техни активности
● Споделяне на експертиза с индустрията чрез събития и обучения

#1: Как да изградим най-добрата инфлуенсър маркетинг стратегия

● Как да изберем правилните цели на стратегията
● Как да изберем правилната целева аудитория
● Как да селектираме правилните инфлуенсъри
● Стъпков процес за създаване на цялостната стратегия

#2: Как да планираме кампания по задание от клиент

● Как се прави анализ на заданието
● Как да избегнем грешки в комуникацията с клиент
● Как да подготвим и потвърдим бриф

#3: Как да намерим правилните инфлуенсъри

● Как се прави анализ на търсените профили
● Как се прави база данни от инфлуенсъри
● Как се прави проучване в социалните мрежи
● Как се използват автоматизираните търсачки
● Как се работи с агенция, която представлява таланти

#4: Как да изберем подходящите инфлуенсъри за кампанията

● Как се прави анализ на профил на инфлуенсър чрез публични статистики
● Как се прави анализ на профил на инфлуенсър чрез вътрешни статистики
● Как се прави анализ на общия изглед на профила на инфлуенсър
● Какви са червените флагове, за които трябва да внимаваме
● Как да определим дали продукта/услугата са подходящи за профила на инфлуенсъра

#5: Как се изчислява степен на ангажираност (ER) на профила и съдържанието на инфлуенсър

● Как да изчислим средна степен на ангажираност на профила
● Как да изчислим степен на ангажираност на отделни публикации
● Какви онлайн ресурси можем да използваме за изчисление на ER

#6: Как се изгражда бюджет за инфлуенсър маркетинг кампания (бонус готова бланка за използване)

● Как се формира цялостният бюджет за кампанията
● Как се определят хонорарите на инфлуенсърите
● Какви са допълнителни характеристики, които влияят на общия бюджет на кампанията (ексклузивност, дългосрочно партньорство, права и други)

#7: Как се създава бриф за инфлуенсър маркетинг кампания към клиент (бонус готова бланка за използване)

● Как да подготвим бланка за бриф, която клиентът да попълни със заданието за кампанията
● Как да комуникираме бланката за бриф към клиента, така че да съберем най-много информация за заданието

#8: Как се създава бриф за инфлуенсър маркетинг кампания към инфлуенсър (бонус готова бланка за използване)

● Какво трябва да съдържа брифът към инфлуенсър
● Примери за бланки за бриф, които можем да използваме в инфлуенсър маркетинг кампания

#9: Как се изгражда криейтив за инфлуенсър маркетинг кампания

● Какви са стъпките за анализ на продукта/услугата
● Как се създава основната криейтив идея
● Какви са основните елементи в криейтива на инфлуенсър маркетинг кампания (хаштагове, CTAs и други)
● Как се адаптира вече съществуващ криейтив към инфлуенсър маркетинг кампания

#10: Как се създава график за публикуване на активности в инфлуенсър маркетинг кампания (бонус готови графици за използване)

● Как се създава график за няколко инфлуенсъра в една кампания
● Как се създава график за един инфлуенсър с много активности

#11: Как се провежда инфлуенсър маркетинг кампанията

● Какви са поетапно стъпките за провеждане на кампанията
● Как да организираме създаването на съдържание от страна на инфлуенсърите
● Как да изградим поток от комуникация за обратна връзка от клиента за съдържанието на инфлуенсърите
● Как да адаптираме промени в графика и дейностите на кампанията

#12: Какви са метриките за отчитане на успеха на инфлуенсър маркетинг кампанията

● Как се събират статистики от инфлуенсъри за публикуваното рекламно съдържание
● Как се оформят и анализират статистиките

#13: Как се създава отчет за проведената инфлуенсър маркетинг кампания

● Как изглежда един отличен отчет за кампания (бонус готова бланка за използване)
● Каква е добавената стойност на един отчет - анализ и коментари

ОЧАКВАЙТЕ СКОРО!

Ния Коцева

Съосновател & CEO

Ния Коцева е съосновател и управител на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. На българския пазар е пионер в сферата на инфлуенсър маркетинга, с повече от 5 години опит и стотици успешни кампании с големи международни и локални брандове.

Завършва право и политика в Англия и работи в Европейския Парламент в Брюксел, където спомага за развиването на профилите в социалните мрежи на политици, води обучения и семинари. След няколко години решава да се прибере в България, където вижда много възможности за развиване на локален бизнес в рамките на ръста на социалните мрежи.

Виждайки потенциала на инфлуенсър маркетинг сферата основава, заедно с партньори, първата агенция в България изцяло посветена на този вид маркетинг - INFLUENCER.BG е водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Компанията разполага с над 500 инфлуенсъра в базата си данни, а в ексклузивното си портфолио представлява някои от най-успешните инфлуенсъри в страната.

Ния е лектор в курса Influencer Marketing.

Елизабет Лазарова

Съосновател & COO

Елизабет Лазарова-Йовчева е съосновател и COO на INFLUENCER.BG   - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Участвала е в изграждането на дългосрочни партньорства с едни от най-големите български инфлуенсъри и брандове като Just eat Takeaway и L’Oréal.

Започва своя професионален път като стажант в betahaus, първото co-working пространство в София, където за няколко години се издига до community manager. Увлечена от работата с креативни хора и менажирането на процеси, Елизабет се събира с партньорката си Ния и заедно основават първата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Междувременно завършва магистър по реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт във ВУЗФ. 

В INFLUENCER.BG Елизабет е работила отблизо с някои от най-големите български инфлуенсъри и известни личности, първо като агент, а след това като ментор и верен приятел. Посветила е много голяма част от експертизата си в изграждането на правните и финансови процеси на работа в инфлуенсър маркетинг сферата, които са били и продължават да бъдат основополагащи за сектора в България.

По настоящем основният фокус на Елизабет са вътрешните процеси и бизнес развитието на агенцията, както и отношенията с някои от най-големите клиенти на пазара.

Елизабет е лектор в курса Influencer Marketing.

200 лв.

*индивидуално закупуване на курс след 28.09

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Приемът започва след:

ПОЛУЧИ ИЗВЕСТИЕ
Свържете се с нас:
0896 235 344

ЗАПИСВАНЕ ОТ 28 СЕПТЕМВРИ

Не пропускай най-ниските цени от 28.09 до 01.10 (само 72 часа). Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне!