Influencer Marketing
Получи знанията на доказани Influencer експерти и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
Информация за курса
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит & Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Защо да използваме инфлуенсър маркетинг?
● Първата форма на инфлуенсър маркетинг - маркетинг “от уста на уста”
● Инфлуенсър маркетингът днес и защо носи резултати
● Развитие на инфлуенсър маркетинга (статистики и прогнози)
#2: Инфлуенсърите - в началото и днес
● Първите инфлуенсъри
● Навлизане на социалните мрежи и новите известни личности
● Инфлуенсърите днес
#3: С какви видове инфлуенсъри може да партнираме
● Макро инфлуенсъри (с над 50,000 последователи)
● Микро инфлуенсъри (с над 5000 последователи)
● Известни личности (актьори, певци, риалити звезди, спортисти)
● Нано, гига инфлуенсъри и експерти
● UGC криейтъри
#4: Компоненти на инфлуенсър маркетинг кампанията
● Избор на ефективен криейтив
● Времетраене и бюджет
● Микс от инфлуенсъри
● Планирани активности
● Избор на комуникационни канали
#5: Бизнес модели на инфлуенсър маркетинг кампанията
● Платена кампания чрез хонорар
● Еднократна или дългосрочна колаборация
● Бартер срещу продукти/услуги
● PR пратки
#6: Видове партньорства с инфлуенсъри
● На кампаниен принцип
● Дългосрочно партньорство
● Посланици на бранда
#7: Основни аспекти на договор в инфлуенсър маркетинг кампания
● Предмет на договора
● Избрани лица (инфлуенсъри)
● Активности и условия
● Бюджет и плащания
#8: Допълнителни характеристики на договор в инфлуенсър маркетинг кампания
● Задължения на страните
● Ексклузивност и ограничения
● Санкции
● Ролята на мейл комуникацията към договорните отношения
#9: Потенциал на автоматизация на инфлуенсър маркетинг кампаниите
● Аспекти, които могат да бъдат автоматизирани
● Проблемни за автоматизация звена
● Как да бъдем технологично адекватни, но и да запазим “човешкия” фактор
#10: Създаване на инфлуенсър маркетинг кампания в различните социални мрежи
● Правила за Instagram
● Правила за TikTok
● Правила за YouTube
● Правила за Facebook, Snapchat и други
#11: Интеграция на инфлуенсър маркетинга с други маркетинг активности
● ПР активности
● Събития на живо
● Дигитална реклама
● Offline outlets
● Традиционни канали
#12: Какво прави успешният инфлуенсър маркетинг специалист
● Колко важно е образованието
● Какъв професионален опит е нужен
● Какви хобита и интереси биха били полезни
● Какъв е подходящият светоглед за тази сфера
#13: Какво да НЕ правим при работата с инфлуенсъри
● Често срещаните грешки, които да избягваме
● Необичайните грешки, които трябва да знаем
#14: Как инфлуенсър маркетинг агенцията помага на бизнеса
● Планиране на кампании от А до Я за клиенти
● Колаборация с други рекламни & инфлуенсър маркетинг агенции
● Менажиране на инфлуенсъри и техни активности
● Споделяне на експертиза с индустрията чрез събития и обучения
#1: Как да изградим най-добрата инфлуенсър маркетинг стратегия
● Как да изберем правилните цели на стратегията
● Как да изберем правилната целева аудитория
● Как да селектираме правилните инфлуенсъри
● Стъпков процес за създаване на цялостната стратегия
#2: Как да планираме кампания по задание от клиент
● Как се прави анализ на заданието
● Как да избегнем грешки в комуникацията с клиент
● Как да подготвим и потвърдим бриф
#3: Как да намерим правилните инфлуенсъри
● Как се прави анализ на търсените профили
● Как се прави база данни от инфлуенсъри
● Как се прави проучване в социалните мрежи
● Как се използват автоматизираните търсачки
● Как се работи с агенция, която представлява таланти
#4: Как да изберем подходящите инфлуенсъри за кампанията
● Как се прави анализ на профил на инфлуенсър чрез публични статистики
● Как се прави анализ на профил на инфлуенсър чрез вътрешни статистики
● Как се прави анализ на общия изглед на профила на инфлуенсър
● Какви са червените флагове, за които трябва да внимаваме
● Как да определим дали продукта/услугата са подходящи за профила на инфлуенсъра
#5: Как се изчислява степен на ангажираност (ER) на профила и съдържанието на инфлуенсър
● Как да изчислим средна степен на ангажираност на профила
● Как да изчислим степен на ангажираност на отделни публикации
● Какви онлайн ресурси можем да използваме за изчисление на ER
#6: Как се изгражда бюджет за инфлуенсър маркетинг кампания (бонус готова бланка за използване)
● Как се формира цялостният бюджет за кампанията
● Как се определят хонорарите на инфлуенсърите
● Какви са допълнителни характеристики, които влияят на общия бюджет на кампанията (ексклузивност, дългосрочно партньорство, права и други)
#7: Как се създава бриф за инфлуенсър маркетинг кампания към клиент (бонус готова бланка за използване)
● Как да подготвим бланка за бриф, която клиентът да попълни със заданието за кампанията
● Как да комуникираме бланката за бриф към клиента, така че да съберем най-много информация за заданието
#8: Как се създава бриф за инфлуенсър маркетинг кампания към инфлуенсър (бонус готова бланка за използване)
● Какво трябва да съдържа брифът към инфлуенсър
● Примери за бланки за бриф, които можем да използваме в инфлуенсър маркетинг кампания
#9: Как се изгражда криейтив за инфлуенсър маркетинг кампания
● Какви са стъпките за анализ на продукта/услугата
● Как се създава основната криейтив идея
● Какви са основните елементи в криейтива на инфлуенсър маркетинг кампания (хаштагове, CTAs и други)
● Как се адаптира вече съществуващ криейтив към инфлуенсър маркетинг кампания
#10: Как се създава график за публикуване на активности в инфлуенсър маркетинг кампания (бонус готови графици за използване)
● Как се създава график за няколко инфлуенсъра в една кампания
● Как се създава график за един инфлуенсър с много активности
#11: Как се провежда инфлуенсър маркетинг кампанията
● Какви са поетапно стъпките за провеждане на кампанията
● Как да организираме създаването на съдържание от страна на инфлуенсърите
● Как да изградим поток от комуникация за обратна връзка от клиента за съдържанието на инфлуенсърите
● Как да адаптираме промени в графика и дейностите на кампанията
#12: Какви са метриките за отчитане на успеха на инфлуенсър маркетинг кампанията
● Как се събират статистики от инфлуенсъри за публикуваното рекламно съдържание
● Как се оформят и анализират статистиките
#13: Как се създава отчет за проведената инфлуенсър маркетинг кампания
● Как изглежда един отличен отчет за кампания (бонус готова бланка за използване)
● Каква е добавената стойност на един отчет - анализ и коментари
ОЧАКВАЙТЕ СКОРО!
Ния Коцева
Съосновател & CEO
Ния Коцева е съосновател и управител на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. На българския пазар е пионер в сферата на инфлуенсър маркетинга, с повече от 5 години опит и стотици успешни кампании с големи международни и локални брандове.
Завършва право и политика в Англия и работи в Европейския Парламент в Брюксел, където спомага за развиването на профилите в социалните мрежи на политици, води обучения и семинари. След няколко години решава да се прибере в България, където вижда много възможности за развиване на локален бизнес в рамките на ръста на социалните мрежи.
Виждайки потенциала на инфлуенсър маркетинг сферата основава, заедно с партньори, първата агенция в България изцяло посветена на този вид маркетинг - INFLUENCER.BG е водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Компанията разполага с над 500 инфлуенсъра в базата си данни, а в ексклузивното си портфолио представлява някои от най-успешните инфлуенсъри в страната.
Ния е лектор в курса Influencer Marketing.
Елизабет Лазарова
Съосновател & COO
Елизабет Лазарова-Йовчева е съосновател и COO на INFLUENCER.BG - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Участвала е в изграждането на дългосрочни партньорства с едни от най-големите български инфлуенсъри и брандове като Just eat Takeaway и L’Oréal.
Започва своя професионален път като стажант в betahaus, първото co-working пространство в София, където за няколко години се издига до community manager. Увлечена от работата с креативни хора и менажирането на процеси, Елизабет се събира с партньорката си Ния и заедно основават първата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Междувременно завършва магистър по реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт във ВУЗФ.
В INFLUENCER.BG Елизабет е работила отблизо с някои от най-големите български инфлуенсъри и известни личности, първо като агент, а след това като ментор и верен приятел. Посветила е много голяма част от експертизата си в изграждането на правните и финансови процеси на работа в инфлуенсър маркетинг сферата, които са били и продължават да бъдат основополагащи за сектора в България.
По настоящем основният фокус на Елизабет са вътрешните процеси и бизнес развитието на агенцията, както и отношенията с някои от най-големите клиенти на пазара.
Елизабет е лектор в курса Influencer Marketing.
200 лв.
*индивидуално закупуване на курс след 28.09