Linkedin Marketing
Получи знанията на доказан Linkedin експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Информация за курса
LinkedIn Algorithm | Само най-важното
1 година 24/7 достъп
Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.
Гледаш онлайн отвсякъде
Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.
Теория & Практика
Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.
Изпит & Сертификат
Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.
#1: Защо е важно да използваме LinkedIn
● Как LinkedIn помага за изграждане на личен бранд
● Как LinkedIn помага за B2B продажби и контакти
● Ключови статистики и успешни примери
#2: Рецепта за добър LinkedIn профил
● Колко важна е професионалната профилна снимка и заглавието
● Как се създава убедително резюме и секция за опит
● Оптимизация на профилните настройки
#3: LinkedIn Algorithm | Само най-важното
● Как работи алгоритъмът на LinkedIn
● Какво влияе на видимостта и ангажираността на публикациите
● Най-добри практики за работа с алгоритъма
#4: Linkedin Основи | Инструменти & Функции
● Кои инструменти и функции да използваме
● Функции за професионалисти в продажбите
● Интеграции с други платформи (LinkedIn Automation, CRM, Meeting tools)
#5: Как се прави цялостна LinkedIn стратегия
● Как да изберем правилния микс от инструменти и тактики
● Как да измерваме успеха на стратегията
● План за изграждане и изпълнение
#6: Личен брандинг в LinkedIn | Как се става Експерт-Лидер
● Работещи практики за изграждане на личен бранд
● Как се прави постоянен брандинг чрез създаване на съдържание
● Как да станем лидери (инфлуенсъри) в LinkedIn
#7: LinkedIn Успехът | Успешни примери & истории
● Три успешни истории в продажбите през LinkedIn
● Ценни съвети от интервю с експерт практик
● Лични примери на лектора
#8: LinkedIn Автоматизации | Забраненият плод
● Какви са ползите и вредите от автоматизацията
● Кои платформи за автоматизиране може да използвате
● Какви стратегии за автоматизация може да използвате
#1: Как да създаваме ангажиращо съдържание за LinkedIn
● Какви видове съдържание се представят добре в LinkedIn
● Създаване на постове, статии и нюзлетъри
● Използване на изображения и видеа
#2: Как да планираме съдържанието в LinkedIn
● Как се създава календар за съдържание
● Кое е най-доброто време за публикуване
● Инструменти за планиране и автоматично публикуване на постове
#3: Как да пишем убедителни статии за LinkedIn
● Каква е структурата на ефективните статии
● Кои са темите, които резонират с вашата аудитория
● Съвети за увеличаване на видимостта на статиите
#4: Как да създадем видеа с висока ангажираност за LinkedIn
● Какви видове видеа може да направим
● Съвети и стъпки за създаване на видео
● Стратегии за максимизиране на ангажираността
#5: Как да намерите вашата целева аудитория
● Как да търсим чрез филтрите на LinkedIn
● Разлики между Linkedin Basic и LinkedIn Premium
● Как да създадем списък с целеви контакти и компании
#6: Стратегия за разширавяне на LinkedIn мрежа - Част 1
● Как се изпращат персонализирани покани
● Как да ангажираме нашата аудитория чрез интеракция с чуждо съдържание
● Как да използваме Newsletters
#7: Стратегия за разширавяне на LinkedIn мрежа - Част 2
● Техники за генериране на потенциални клиенти
● Добри практики за Sales Cadence
● Съвети за конкретни индустрии
#8: Какво да правим след като започнем разговор с потенциален клиент?
● Как да пишеш ефективни съобщения (най-добри практики)
● Как да поддържаш ангажираността с цел последващи действия
● Стратегии за преобразуване на връзките в потенциални клиенти
#9: Как да използваме LinkedIn Sales Navigator
● Защо LinkedIn Sales Navigator е тайното оръжие на експертите
● Какви разширени техники за търсене да използваме
● Препоръки и нотификации за потенциални клиенти
#10: LinkedIn Автоматизация на практика - Част 1
● Демо на софтуер за автоматизации
● Видове кампании за свъзване с клиенти
● Как да измерваме ефективността
#11: LinkedIn Автоматизация на практика - Част 2
● Как да направим кампания за събитие
● Други видове кампании
● Практически идеи за видове съобщения
#12: Как да използваме LinkedIn за събития
● Как да създадем перфектното събитие
● Как да се ангажираме по време и след събития
● Как да използваме събитията за генериране на потенциални клиенти
#13: Как да анализираме резултатите в LinkedIn
● Какви статистики и анализи да гледаме и какво ни казват
● Как да измерваме ангажираността и ефекта от стратегията ни
● Как да оптимизираме стратегията, когато нямаме резултати
Иван Бондоков
Съосновател и LinkedIn експерт
Иван Бондоков е съ-основател на Limacon Marketing, една от първите маркетинг компании в България, фокусирани основно в B2B клиенти. В тяхното клиентско портфолио има проекти с клиенти като Schneider Electric, Econt, Maxsport, Stabil Group, ATN Europe, Optix, Hennlich, Proxiad, Prime Holding, LogSentinel и много други.
Той е и съ-основател на RevBrains - компания, която помага на технологични startups и scaleups да оптимизират клиентско-ориентираните си екипи и процеси по пътя към постигане на устойчив растеж. Работи с компании като Payhawk, NEXT BASKET, Fastmarkets, Treyd, Your.Rentals, Gemseek, BESCO, Strypes и др.
Той заема и длъжността CCO в Cupffee - първото по рода си производство на ядливи чаши за кафе и чай.
Специалист е в B2B маркетинг и продажби с над 10 години опит, лектор в DigitalPRO и SalesPRO и GOLD партньор на световната CRM платформа HubSpot.
Иван е лектор на курса Linkedin Marketing.
200 лв.
-50 лв. OFF с код BF50 до 22.11
Цена:200 лв.
Купи видео запис