LinkedIn за Бизнес
Научи конкретни стратегии и тактики за използване на LinkedIn като канал за продажби чрез изграждане на имидж (Корпоративен и персонален) и създаване на правилните бизнес контакти без да се притесняваш от GDPR!
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео уроци
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
- За начинаещи, които прохождат в сферата на LinkedIn маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;
За Средно напреднали
- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за оптимизация на своя профил и комуникация с потенциални клиенти в LinkedIn;
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Какво е LinkedIn като социална мрежа - къде се намира спрямо останалите платформи и защо има преимущество при B2B продажбите;
2/ Какви са основните елементи в LinkedIn - LinkedIn profile, Company page, Groups, Messaging и Newsfeed - и как да ги използваме ефективно;
3/ Кои са основите на B2B продажбите в LinkedIn - outbound и inbound стратегии, ICP - ideal client profile, lead generation, Linkedin Invitation notes, Linkedin Follow up messages, LinkedIn - като част от цяла продажбена стратегия, не като изолирано решение.
4/ Кои са тънкостите на продажбите чрез LinkedIn.
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Разглеждане на примери от практиката за успешни LinkedIn кампании;
2/ Упражнения за писане на ефективни съобщения, follow ups, Linkedin invitation notes;
3/ Разглеждане на работещи inbound и outbound реални стратегии;
4/ Прилагане на LinkedIn стратегии за участие по събития и конференции;
ЛЕКЦИЯ #1
LinkedIn като социална мрежа
Видео 1: Програма и лектор на курса
Видео 2: Защо LinkedIn? - Защо е важно да използвате LinkedIn за вашите продажби и какви са възможностите на платформата
Видео 3: LinkedIn и GDPR
Видео 4: Как да използваме LinkedIn за B2B продажби - Outbound и Inbound активности
Видео 5: Идеален клиентски профил (ICP)
Видео 6: Основни елементи в LinkedIn
ЛЕКЦИЯ #2
LinkedIn Персонален профил и неговата важност
Видео 1: LinkedIn персонален профил
Видео 2: Профилна и заглавна снимка
Видео 3: Headline & About (Summary)
Видео 4: Experience
Видео 5: Skills, Accomplishments & References
Видео 6: Key Words & Media Files
ЛЕКЦИЯ #3
Продажбен процес и следене на резултати. Как да изградим мрежата си от контакти? LinkedIn Premium опции
Видео 1: Стъпки в продажбения процес
Видео 2 - Следене на продажбения процес
Видео 3 - Как да изградим мрежата си от контакти (ниво 1 и 2)
Видео 4: LinkedIn Premium възможности
Видео 5: Как да изградим мрежата си от контакти (ниво 3)
ЛЕКЦИЯ #4
LinkedIn като канал за продажби - Outbound метод
Видео 1: LinkedIn като канал за outbound продажби
Видео 2: LinkedIn Invitation note
Видео 3: Follow up съобщения
Видео 4: Какво правим, когато нямаме отговор
Видео 5: Какво правим, акоо не ни приемат поканите
Видео 6: Структура на съобщенията в LinkedIn и как Covid19 промени начина на комуникация
Видео 7: Автоматизирани кампании и за какво да внимаваме при тях
Видео 8: Добри практики и темплейти
ЛЕКЦИЯ #5
Как да използваме LinkedIn на събития и конференции
Видео 1: Събития и конференции
Видео 2: Какво да правим в LinkedIn преди събития и конференции
Видео 3: Какво да правим в LinkedIn по време на събитието
Видео 4: Какво да правим в LinkedIn след събитието
ЛЕКЦИЯ #6
LinkedIn като канал за продажби - Inbound стратегия
Видео 1: Как да бъдем по-активни в LinkedIn?
Видео 2: Какво съдържание да споделяме
Видео 3: LinkedIn алгоритъм
Видео 4: Нови възможности за споделяне на съдържание
Видео 5: Видове съдържание по групи
Видео 6: Profile & Post views
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ b2b бизнес;
- Sales и Marketing специалист в агенция/startup/компания;
- Sales/Marketing специалист на свободна практика.
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
Димитър Митков
Co-Founder @ Out2Bound
Димитър Митков има 7 години опит в B2B Sales. Той е съосновател на Out2Bound - B2B Technology sales агенция, която помага на IT и технологични компании да намерят нови B2B клиенти, както и да излязат на нови пазари.
За 5 години, успяват да изградят портфолио от 200+ технологични компании, за които продават в 25 сектора, като един от успешните канали е LinkedIn. Out2Bound в момента е с офиси в София и Женева, като предстои разрастване и към Румъния. Професионалният път на Димитър започва в AIESEC, най-голямата студентска организация в света, където ръководи първия си екип. Бил е част от екипа на Future Energy, където продава електрическа енергия на големи производствени предприятия в България.
Бил е Sales manager в чешки холдинг, като продава инвестиционни инструменти на инвеститори и бизнеси. През 2016 година заминава за Украйна, където работи като International sales manager в startup от Киев.
През 2018-та година влиза в бизнес класа на Forbes 30 под 30. Димитър е лектор на курса Linkedin за Бизнес.
Оценки на участници
Отзиви на участници
Изключително полезни насоки!
Курсът за LinkedIn дава много добри насоки за развитие на личния профил и стратегии за успешна бизнес комуникация. Той е важен за всеки човек, който иска да води успешен бизнес.
Курсът е наситен с практическа и актуална информация, която може да послужи ефективно за всеки, който би искал да развива активно своя личен и фирмен профил, за да привлича повече идеални клиенти към бизнеса си. Лекторът беше се постарал на разбираем и практически ориентиран тон да сподели възможно най-много полезна информация.
Курсът е подробен, а лекторът обяснява добре, последователно и обогатява всичко с примери от неговата практика.
Благодарение на този курс и на лектора започнах активно да използвам LinkedIn като социална мрежа и канал за комуникация. Модулът по LinkedIn Business полага основите на това как да изградиш профила си по най-добрия начин, как да комуникираш в платформата и как да продаваш успешно.