LinkedIn за Бизнес

Научи конкретни стратегии и тактики за използване на LinkedIn като канал за продажби чрез изграждане на имидж (Корпоративен и персонален) и създаване на правилните бизнес контакти без да се притесняваш от GDPR!

Начало13.04.2020
Край26.04.2020

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Какво е LinkedIn като социална мрежа и как платформата може да се използва като канал за продажби;
- Как правилно да презентираш своя бизнес профил за повече резултати;
- Подробни теоретични и практически познания за B2B продажби в LinkedIn и успешното им прилагане;
- Стратегии и тактики за създаване на правилните бизнес контакти;

Информация за курса

13 АПРИЛ - ПОНЕДЕЛНИК

- Откриване на всички свободноизбираеми курсове с уебинар от 19:30 до 20:30ч

Място: Обща Facebook група на всички участници в DigitalPRO 2.0

14 АПРИЛ - ВТОРНИК

- Отключване на всички лекции от Ниво 1 и Ниво 2 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

*тъй като Курс №10 е част от свободноизбираемите курсове в програмата, участниците получават моментален достъп до всички лекции в него, за да могат да ги гледат в удобно за тях време и в удобно за тях темпо

26 АПРИЛ - НЕДЕЛЯ

- Начало на Workshop с обучение на живо от 9:00ч до 13:00ч

Място: Учебен център на DigitalPRO, гр. София, ул. „Лютиброд“ 3

За Начинаещи

- За начинаещи, които прохождат в сферата на LinkedIn маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за оптимизация на своя профил и комуникация с потенциални клиенти в LinkedIn;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Какво е LinkedIn като социална мрежа - къде се намира спрямо останалите платформи и защо има преимущество при B2B продажбите;

2/ Какви са основните елементи в LinkedIn - LinkedIn profile, Company page, Groups, Messaging и Newsfeed - и как да ги използваме ефективно;

3/ Кои са основите на B2B продажбите в LinkedIn - outbound и inbound стратегии, ICP - ideal client profile, lead generation, Linkedin Invitation notes, Linkedin Follow up messages, LinkedIn - като част от цяла продажбена стратегия, не като изолирано решение.

4/ Кои са тънкостите на продажбите чрез LinkedIn.

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Разглеждане на примери от практиката за успешни LinkedIn кампании;

2/ Упражнения за писане на ефективни съобщения, follow ups, Linkedin invitation notes;

3/ Разглеждане на работещи inbound и outbound реални стратегии;

4/ Прилагане на LinkedIn стратегии за участие по събития и конференции;

ЛЕКЦИЯ #1

LinkedIn КАТО СОЦИАЛНА МРЕЖА

- Статистики и последни новости около социалната мрежа
- Сравнителен анализ на положението и спрямо останалите
- Какви са разликите между потребители в Linkedin и Facebook/Instagram
- LinkedIn и GDPR
- B2B Продажби в Linkedin - какво е inbound и outbound
- Идеален клиентски профил и защо това е важно за нас;
- Основни елементи в LinkedIn - LinkedIn profile, Company page, Groups, Messaging и Newsfeed - и как да ги използваме ефективно;

ЛЕКЦИЯ #2

LinkedIn ПЕРСОНАЛЕН ПРОФИЛ

- Кои са основните елементи на нашия профил
- Как да използваме ключови думи и идеалният ни клиентски профил, за да развием нашите елементи
- Какво е добре да знаем за профилна снимка, header, headline, summary, work experience, skills, accomplishments, references и каква е връзката между тях

ЛЕКЦИЯ #3

ТЪРСЕНЕ НА ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ В LinkedIn

- Sales Mindset
- Как да не продаваме директно?
- Как да изградим мрежата си от контакти?
- Какви допълнителни системи можем да използваме?
- Linkedin search и Lead generation - basic + Premium профили - в какви случаи какво можем да използваме и кога е добре да преминем към premium решението

ЛЕКЦИЯ #1

Linkedin КАТО КАНАЛ ЗА ПРОДАЖБИ - OUTBOUND МЕТОД

- Защо да разберем, че Linkedin не е изолирано решение, а е част от цяла продажбена стратегия
- Каква е връзката между Linkedin, emails, cold calling и конференции?
- Как да съставим работещи Linkedin invitation notes (покани) и какво да направим, ако нашите лийдове (потенциални клиенти) не ни приемат поканата?
- Как да пишем правилни съобщения в LinkedIn без да продаваме директно?
- Как да правим follow up и колко често, през какви канали?
- Какво да правим, когато нямаме отговор?

ЛЕКЦИЯ #2

ИЗПОЛЗВАНЕ НА LinkedIn ЗА СЪБИТИЯ И КОНФЕРЕНЦИИ

- Как да използваме LinkedIn, ако ни предстои събитие/конференция/лекция
- Идеален клиентски профил и връзката му с предстоящото събитие
- Какво да правим преди, по време и след събитието в LinkedIn (сегментация, съобщения, продажбена и маркетингова страгетия)
- Опциите - find nearby + scan profile

ЛЕКЦИЯ #3

LinkedIn INBOUND стратегии

- Как да бъдем активни всеки ден
- Продажби чрез content стратегия (стратегия чрез съдържание)
- Kакво съдържание да споделяме - 3 основни групи съдържание
- Кога да споделяме съдържание и колко често?
- In-mails и промотирано съдържание
- Company page (бизнес профил на компанията)

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ b2b бизнес;

- Sales и Marketing специалист в агенция/startup/компания;

- Sales/Marketing специалист на свободна практика.

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 17-ти Септември 2019г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 2.0, в която се включват всички 15 курса.

След началото на програмата (21-ви Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 200лв за участие във всеки отделен курс.

При индивидуалните курсове участникът не полага изпити и не прави курсови работи, което означава, че не подлежи на сертифициране от МОН.

Какво представляват Ниво #1 и Ниво #2 от курса?

Ниво #1 и Ниво #2 от всички 7 свободноизбираеми курса представлява обучително съдържание за начинаещи, което се провежда само онлайн в новата платформа на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите в Ниво #1 ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи.

Съдържанието в Ниво #2 ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Лекциите в Ниво #1 и #2 се отключват по предварително определена обучителна програма (календар), като ще могат да се гледат неопределен брой пъти, за да може всеки участник да разбере и приложи практически наученото от курса.

Всяка лекция от Ниво #1 и Ниво #2 ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Достъп до Ниво #1 и Ниво #2 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всички участници в курса ще могат да задават своите въпроси към лектора в секция коментари, която ще се намира под всяко видео от курса.

До кога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 2.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 01.09.2020г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Димитър Митков

LinkedIn for Business

Димитър Митков има 6 години опит в B2B Sales. Той е съосновател на Out2Bound - B2B Technology sales агенция, която помага на IT и технологични компании да намерят нови B2B клиенти, както и да излязат на нови пазари.

За 3 години, успяват да изградят портфолио от 125+ технологични компании, за които продават в 18 сектора, като основно контакти се правят през LinkedIn.

Професионалният му път започва в AIESEC, най-голямата студентска организация в света, където ръководи първия си екип. Бил е част от екипа на Future Energy, където продава електрическа енергия на големи производствени предприятия в България.

Бил е част от чешки холдинг, като продава инвестиционни инструменти на инвеститори и бизнеси. През 2016 година заминава за Украйна, където работи като International sales manager в startup от Киев.

През 2018-та година влиза в бизнес класа на Forbes 30 под 30.

Цена: 200 лв.

  • 20 часа продължителност
  • Ниво #1 - видео уроци
  • Ниво #2 - видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:200 лв.

Запиши се сега!

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344