LinkedIn за Бизнес

Научи конкретни стратегии и тактики за използване на LinkedIn като канал за продажби чрез изграждане на имидж (Корпоративен и персонален) и създаване на правилните бизнес контакти без да се притесняваш от GDPR!

Начало09.05.2022
Край31.10.2022

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Какво е LinkedIn като социална мрежа и как платформата може да се използва като канал за продажби;
- Как правилно да презентираш своя бизнес профил за повече резултати;
- Подробни теоретични и практически познания за B2B продажби в LinkedIn и успешното им прилагане;
- Стратегии и тактики за създаване на правилните бизнес контакти;

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало (09.05.22) на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса (09.05.22) и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

9 МАЙ (ПОНЕДЕЛНИК)

- Отключване на всички лекции в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

*тъй като курсът е част от свободноизбираемите курсове в програмата, участниците получават моментален достъп до всички лекции в него, за да могат да ги гледат в удобно за тях време и в удобно за тях темпо

За Начинаещи

- За начинаещи, които прохождат в сферата на LinkedIn маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за оптимизация на своя профил и комуникация с потенциални клиенти в LinkedIn;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Какво е LinkedIn като социална мрежа - къде се намира спрямо останалите платформи и защо има преимущество при B2B продажбите;

2/ Какви са основните елементи в LinkedIn - LinkedIn profile, Company page, Groups, Messaging и Newsfeed - и как да ги използваме ефективно;

3/ Кои са основите на B2B продажбите в LinkedIn - outbound и inbound стратегии, ICP - ideal client profile, lead generation, Linkedin Invitation notes, Linkedin Follow up messages, LinkedIn - като част от цяла продажбена стратегия, не като изолирано решение.

4/ Кои са тънкостите на продажбите чрез LinkedIn.

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Разглеждане на примери от практиката за успешни LinkedIn кампании;

2/ Упражнения за писане на ефективни съобщения, follow ups, Linkedin invitation notes;

3/ Разглеждане на работещи inbound и outbound реални стратегии;

4/ Прилагане на LinkedIn стратегии за участие по събития и конференции;

ЛЕКЦИЯ #1

LinkedIn като социална мрежа

Видео 1 - Съдържание на курса и представяне на лектора

- Структурата на курса по лекции
- На какво ще се обърне внимание и през какво ще преминем по време на обучението
- Професионален опит на лектора Димитър Митков

Видео 2 -Статистики и последно новости около социалната мрежа.

- Сравнителен анализ на положението и спрямо останалите. Какви са разликите между потребители в Linkedin и Facebook/Instagram. Как се използва Linkedin - за какви цели - new stats 2020. Как covid повлия на Linkedin? Какво се промени?

Видео 3 - LinkedIn и GDPR?

- Какво е влиянието на GDPR върху LinkedIn и b2b продажбите през платформата

Видео 4 - Как да използваме LinkedIn за B2B продажби

- Основните направления в LinkedIn, които можем да използваме за B2B продажби

- Какво са inbound и какво outbound активности.

Видео 5 - Идеален клиентски профил и защо е важен за нас

- Как да определим нашия идеален клиентски профил (Ideal client profile)
- Какви са съставните му елементи, какво е нужно да знаем за нашия продукт/услуга и пазара, който таргетираме.

Видео 6 - Основни елементи в LinkedIn

- LinkedIn profile, Company Page, Groups, Messaging, Newsfeed и как да ги използваме ефективно

Видео 7 - Linkedin нов дизайн - какви са последните ъдпейти в платформата през изминалата година (2020)?

- Linkedin Stories
- New Design
- Linkedin and Covid19.

ЛЕКЦИЯ #2

LinkedIn Персонален профил


Видео 1 - Защо е важно да използваме личния си профил при b2b продажби

- Как с използването на персоналния ни профил можем да изградим връзка с нашите контакти и потенциални клиенти

Видео 2 - Какви са вашите ключови думи

- Защо да използваме ключови думи, как те са свързани с нашия идеален клиентски профил и какво представляват

Видео 3 - Profile Photo & Header (Cover Photo)

- Първите два елемента от нашия персонален профил – профилна снимка и header (корица)
- Как те влияят на нашата комуникация и какво „говорят“ за нас

Видео 4 - Headline & About (Summary)

- 2 елемента от нашия персонален профил – Headline и About секциите
- Какво е добре да използваме като описание и какви ключови думи да включим
- Нови лимити при изграждане на личния ни профил

Видео 5 - Work Experience

- Каква информация да включим в описанието на нашия професионален опит и за какво да внимаваме

Видео 6 - Skills, Accomplishments & References

- Защо е важно да бъдат добре развити и за какво служат елементите - Skills, Аccomplishments и References

Видео 7 - Key Words & Media Files

- Къде се използват ключови думи, какви елементи трябват да съдържат те
- Медийни файлове – снимки, проекти, документи в нашите профили – за какво помагат и защо са важни
- Featured media

Видео 8 - Други допълнителни настройки на LinkedIn профила ни

- Какво още можем да направим като настройки, за да имаме успешно работещ личен профил

ЛЕКЦИЯ #3

Sales Process & Sales Tracking


Видео 1 - Стъпки в продажбения процес

- B2B продажби – основни компоненти
- Как да следим продажбения си процес, какво да подготвим и да знаем преди да започнем да продаваме в LinkedIn

Видео 2 - Следене на продажбения процес

- Какво е Sales funnel и защо е важно да следим резултатите си
- Как обработка на резултатите ни може да ни даде насоки в каква посока да променим кампанията си
- Допълнителни метрики, които да следим за по-ефективна кампания.

Видео 3 - Как да изградим мрежата си от контакти

- Как да търсим нови хора, нови клиенти и партньори и какви нива на търсене можем да използваме.

Видео 4 - LinkedIn Premium опции & Sales Navigator за b2b продажби

- Premium опциите на LinkedIn - какво ни дават допълнително и как да ги използваме в нашата маркетингова и продажбена стратегия

Видео 5 - Boolean Search

- Допълнителна функция с търсене по ключови думи в LinkedIn
- Zoom calls интеграция в Linkedin
- Допълнителен материал - Simon Sinek - how to structure a message - always start with why.

Видео 6 - Допълнителен софтуер за добра сегментация

- Как да използвате софтуер за генериране на имейли, които да използвате при своята продажбена стратегия

Видео 7 - Структура на съобщенията в Linkedin.

- Как Covid19 промени начинът на комуникация. Какво е важно да знаем.

Видео 8 - Използване на софтуери за автоматизация и за какво трябва да внимаваме.

Видео 9 - Нови лимити с активността ни в Linkedin - колко покани можем да изпращаме, колко често и т.н

ЛЕКЦИЯ #4

LinkedIn като канал за продажби – outbound метод


Видео 1 - Връзка между LinkedIn, cold calling и email кампании

- Къде стои LinkedIn в целия продажбен процес? Кога да го използваме? LinkedIn не е изолирано решение, а напротив, част от цялостна sales структура от процеси и активности

Видео 2 - Invitation Note

- Как се пише Invitation Note, когато изпращаме покани и какви елементи да включим в него

Видео 3 - Follow up съобщения; Колко на брой и кога се изпращат

- След като сме изпратили нашите покани, не винаги получаваме отговор. Не оставяме нещата така, а продължаваме комуникация с Follow up съобщения. В това видео ще научите как се пишат, кога се изпращат и до кога можем да пишем на нашите контакти.

Видео 4 - Какво правим, когато нямаме отговор

- Follow profile, Follow company page, Video & Voice Messages, Profile Views, Final “bye-bye” message

Видео 5 - Какво да направим, ако не ни приемат поканата

- Withdraw invitation, Директни съобщения в групи, Препоръка през чат панел

Видео 6 - Reverse Selling & Negative Reverse Selling

- Два подхода, които можем да използваме при преговори, както и затваряне на сделки

ЛЕКЦИЯ #5

Как да използваме LinkedIn на събития и конференции


Видео 1 - Стъпки преди събитието

- Какво е важно да подготвим преди да отидем на събития/конференции?
Каква е основната ни задача на тези събития?

- Събития по време на пандемия, как действаме?

Видео 2 - Стъпки по време на събитието и как да бъдем активни

- Какви основни стъпки и процеси да предприемем, за да извлечем максимума? А именно - да се срещнем с възможно най-голям брой хора, които отговарят на нашия идеален клиентски профил

Видео 3 - Find Nearby & Profile Scan

- Две допълнителни функции на LinkedIn, които могат да ни помогнат да се свържем с хора по време на събитие

Видео 4 - Стъпки след събитието

- Какви стъпки да предприемете със своите контакти и потенциални клиенти след събитието
- Какви съобщения и постове да направите

ЛЕКЦИЯ #6

Inbound стратегии


Видео 1 - Как да бъдем активни всеки ден?

- Какво е добре да правите всекидневно, за да поддържате вашия профил и отношения с контактите ви?

Видео 2 - Какво съдържание да споделяме?

- Какво е важно, за да имате добре структурирано съдържание? Защо споделянето на съдържание е от изключително значение?
- Linkedin Algorithm
- Новости, когато публикуваме съдържание (Linkedin Stories, постове на български, Simon Sinek video - how to structure a message, create polls, live videos)

Видео 3 - Видове съдържание по групи

- Три основни групи съдържание, които е препоръчително да участват във вашите публикации. Какъв ефект има всяка от групите и какво е съотношението между всяка от тях?

Видео 4 - Profile views & Post Views

- В това видео ще разгледаме основните метрики, които е добре да следим, за да разберем дали нашето съдържание е ефективно и влияе на хората.

- Защо Linkedin ми лимитира engagement rate и какво мога да променя?

Видео 5 - Company Page

- В това видео ще разгледаме основните елементи на фирмената страница в LinkedIn, какви метрики да следим при visitors & followers.

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ b2b бизнес;

- Sales и Marketing специалист в агенция/startup/компания;

- Sales/Marketing специалист на свободна практика.

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Димитър Митков

LinkedIn for Business

Димитър Митков има 7 години опит в B2B Sales. Той е съосновател на Out2Bound - B2B Technology sales агенция, която помага на IT и технологични компании да намерят нови B2B клиенти, както и да излязат на нови пазари.

За 5 години, успяват да изградят портфолио от 200+ технологични компании, за които продават в 25 сектора, като един от успешните канали е LinkedIn. Out2Bound в момента е с офиси в София и Женева, като предстои разрастване и към Румъния. Професионалният път на Димитър започва в AIESEC, най-голямата студентска организация в света, където ръководи първия си екип. Бил е част от екипа на Future Energy, където продава електрическа енергия на големи производствени предприятия в България.

Бил е Sales manager в чешки холдинг, като продава инвестиционни инструменти на инвеститори и бизнеси. През 2016 година заминава за Украйна, където работи като International sales manager в startup от Киев.

През 2018-та година влиза в бизнес класа на Forbes 30 под 30. Димитър е лектор на курса Linkedin за Бизнес.

Цена: 300 лв.

  • 20 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

МЕДИИТЕ ЗА НАС

Водещи медии отразиха уникалността и полезността на нашата обучителна програма

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344