SEO Marketing

Получи знанията на доказан SEO експерт и ги приложете заедно стъпка по стъпка чрез практически видео уроци на запис!

5 часа
29 видеa
Презентации

Информация за курса

Как се подготвят SEO статиите, които дават резултати

1 година 24/7 достъп

Плащаш и получаваш моментален достъп до видео уроци на запис за срок от 1 година, които може да гледаш 24/7 от различни устройства. През месец октомври всяка година съдържанието във всички курсове ще се актуализира спрямо новите тенденции и работещи практики.

Гледаш онлайн отвсякъде

Получаваш свобода да гледаш онлайн кратки видеа на запис (10-20 мин.) неограничен брой пъти в удобно за теб време, място и темпо на обучение в рамките на 1 година.

Теория & Практика

Получаваш цялостно и структурирано обучение от експерт практик без да губиш време в търсене на хаотична информация в интернет. Гледаш практически видеа, в които лекторът показва и обяснява стъпка по стъпка процеса, който използва в реална бизнес среда.

Изпит и Сертификат

Вземи сертификат след положен онлайн изпит в удобно за теб време без фиксирани дата и час. Изпитът се провежда в учебната зона на DigitalPRO и е с продължителност от 30 минути и 20 въпроса, избрани на произволен принцип от голяма библиотека с въпроси.

#1: Преглед на курса и представяне на инструктора

● Въведение в структурата на курса и целите
● Кратък преглед на SEO концепции
● Опит и професионална биография на инструктора

#2: Основи на SEO за дългосрочен успех

● Какво е SEO и защо носи дългосрочни резултати за бизнеса
● Най-важните компоненти на SEO: On-page, Off-page и Technical SEO
● SEO терминология: Keywords, SERPs, backlinks и т.н.

#3: Как се прави проучване на ключови думи за максимален трафик

● Значение на проучването на ключови думи
● Инструменти за проучване на ключови думи (Google Keyword Planner, SEMrush, Serpstat)
● Как да намерите правилните ключови думи за вашата ниша

#4: Как се прави On-Page SEO, което носи резултати

● Кои са най-важните елементи на On-page SEO: Title tags, meta descriptions, headers, content.
● Какви са най-добрите практики за оптимизиране на съдържанието за SEO.
● Защо е важно потребителското изживяване и качеството на съдържанието.

#5: Най-важното при Technical SEO и защо ни носи резултати

● Основи на Technical SEO: скорост на сайта, мобилна съвместимост, HTTPS и др.
● Как се прави технически SEO одит
● За какво се използват XML sitemaps и robots.txt

#6: Кога да започнем с Off-Page SEO и Link Building

● Какво е значението на backlinks в SEO (досега и в бъдеще)
● Доказани стратегии за спечелване на релевантни и качествени backlinks.
● Как се прави Guest blogging, influencer outreach и търсене на broken link building.

#7: Как работи Local SEO и защо е важно за всеки локален бизнес

● Значение на Local SEO за бизнесите
● Какво е Google My Business и как работи
● Кои са българските и глобални директории, които специалистите използват?

#8: Какво е GA4 и GSC и защо всеки специалист започва с тези инструменти

● Въведение стъпка по стъпка в Google Analytics и Google Search Console
● Как се прави настройка и конфигуриране на GA4 и GSC
● Как да проследявате и измервате SEO производителността

#9: Как се подготвят SEO статиите, които дават резултати

● Кое е най-важното за съдържанието при SEO
● Как се създава SEO-friendly статия - Checklist за проверка
● Как да направите планиране и да следите трендове за писане на статиите

#10: Кои често срещани грешки в SEO да избягваме

● 5 чести грешки, които 90% от начинаещите правят
● Кои са най-приложимите стратегии за избягване и коригиране на грешки

#1: Как се прави SEO oдит на бизнес (Ръководство с готов чеклист) - Част 1

● Уебсайт crawling
● Правилна структура на уебсайт - анализ
● Оценка и одит на скоростта (Page Speed Insights)
● Проверка при използване на мобилна версия
● Преглед на Robots.txt и валидиране на XML sitemap
● Проверка на вътрешните връзки и пренасочвания

#2: Как се прави SEO oдит на бизнес (Ръководство с готов checklist) - част 2

● Проверка на Canonical Tags
● Проверка на дублирано съдържание
● Проверка и отстраняване на проблеми с неиндексирани страници
● Оценка и подобряване на структурни данни (Schema markup)
● Проверка на meta заглавия и описания

#3: Как се прави анализ на ключови думи и планиране по шаблон - част 1

● Подготовка за анализ на ключови думи
● Създаване на списък с релевантни за бизнеса теми
● Създаване на списък с ключови думи
● Важни метрики при анализ на ключови думи

#4: Как се прави анализ на ключови думи и планиране по шаблон - част 2

● Видове потребителски търсения (Search Intent)
● Групиране на ключови думи по теми със съдържание в сайта
● Стратегии, планиране и приоритизиране на ключови думи
● Мониторинг и подобрения

#5: Как специалистите подготвят Link Building стратегията си - част 1

● Определяне на цели на линк билдинга
● Проучване и определяне на релевантни сайтове за линк билдинг
● Създаване на стратегия
● Идеи за съдържание

#6: Как специалистите подготвят Link Building стратегията си - част 2

● Как да публикуват вашата статия?
● Какви връзки трябва да имате и как да ги създадете
● Промотиране на каченото за вас съдържание

#7: Пълно ръководство за създаване Local SEO стратегия - част 1

● Google Business Profile - създаване и оптимизация
● Оптимизация на сайта за локално SEO
● Управление на отзиви и свързване с местната общност

#8: Пълно ръководство за създаване Local SEO стратегия - част 2

● БОНУС идеи за безплатно позициониране на бизнеса в дигиталния свят

#9: Как се създава и настройва Google Analytics 4

#10: Как се създава и верифицира собственост в Google Search Console

#11: Как се прави анализ ключови думи

#12: Как най-лесно се оптимизират Title Tags и Meta Descriptions

#13: Кратко ръководство за създаване на XML Sitemap

#14: Кратко ръководство за създаване на Robots.txt

#15: Как да подобрите скоростта на сайта с точни инструкции

#16: Как оптимизираме Google My Business съдържание за Local SEO

#17: Как се създават SEO-friendly блог постове с AI + bonus готови работещи prompts

#18: Какво е Client Brief, защо е важно и как се прави + шаблон за onboarding на първия ви клиент

#19: БОНУС: Как да намеря първия си проект или работа като SEO специалист

Ивайло Йорданов

Основател & SEO експерт

Ивайло Йорданов e основател на EVOL.BG и дигитален предприемач с над 10 години опит в дигиталния маркетинг. Един от първите лектори по дигитален маркетинг в Северозападна България. Бизнес и маркетинг консултант за различни международни и регионални компании, както и за правителствен и неправителствен сектор в страната.

Личната му кауза е да дава възможност на хората да научат нови умения, с които да се преквалифицират и да работят предизвикателна и модерна работа, без да напускат родното си място. 

Преди да стартира първата си компания е събирал опит и създавал работещи стратегии в международни технологични брандове, национални и регионални медии, шоубизнес, туризъм и други сектори.

Лектор на курса SEO Marketing.

200 лв.

Цена:200 лв.

Купи видео запис

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344

ЗАПИСВАНЕ ОТ 28 СЕПТЕМВРИ

Не пропускай най-ниските цени от 28.09 до 01.10 (само 72 часа). Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне!