SEO Маркетинг и Оптимизация

Научи как да станеш успешен SEO Маркетинг специалист, който знае как да оптимизира успешно своя сайт, за да може бизнесът да се позиционира на по-челни позиции в интернет търсачките!

Начало15.11.2021
Край19.12.2021
(4.6)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Oсновните понятия, факти и методология на SEO;
- Oсновните понятия, факти и методология на Техническо SEO изпълнение;
- Методология и работа с търсещи машини и търсачката Google;
- Методология и изграждане на SEO-friendly уеб сайтове;
- Как се представя и позиционира онлайн бизнесът чрез SEO;

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса


Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

- За начинаещи, които прохождат в сферата на SEO маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за SEO оптимизация на сайт;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са основните понятия, факти и методология на SEO, които трябва да знае един успешен дигитален маркетинг специалист (+ неща за напреднали);

2/ Кои са основните понятия, факти и методология на Техническо SEO изпълнение;

3/ Как се представя и позиционира онлайн бизнесът чрез SEO.


ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Разглеждане на отделните обекти в дейността на една оптимизация за търсачки;

2/ Методология и работа с търсещи машини и търсачката Google;

3/ Методология и изграждане на SEO-friendly уеб сайтове;

ЛЕКЦИЯ #1

История и основи на SEO маркетингa


Видео #1 - Представяне на курса по SEO маркетинг

- Представяне на лектора маг.инж. Евгени Йорданов
- Съдържание на курса SEO маркетинг

Видео #2 - Кратка история на Интернет

- Ще разберем как е започнало всичко, което използваме днес

Видео #3 - Как работят търсещите машини

- Какво се случва зад кулисите, когато натиснеш бутона „Търси”

Видео #4 - Основи на търсенето: компоненти и оператори

- Кои са отделните елементи и важните компоненти на търсенето

Видео #5 - Как стигаме до SEO? Дигитален маркетинг > SEM > SEO

- Как изглежда цялостната картинка на дигиталния маркетинг и къде точно се намира SEO маркетингът в нея

Видео #6 - Какво всъщност е SEO? Видове и типове SEO

- Какво всъщност е SEO: какво означава, какви са неговите видове и типове

ЛЕКЦИЯ #2

Компоненти на един уебсайт и неговата оптимизация


Видео #1 - Интернет технологии – сървъри, IP и DNS

- Информация за това какви технологии стоят отдолу под нашите уебсайтове, за да може те да функционират нормално

Видео #2 - Адреси в Интернет - Domain имена и URL-и

- Как да изберем име за нашия бизнес (domain name) и да го запазим в Интернет, както и какво представляват адресите, които виждаме и пишем в браузърите (URL)

Видео #3 - Уебсайт компоненти - HTML и META

- Как да си нагодя един уебсайт от началото. Въпреки че най-вероятно ще използваме CMS за направата на уебсайт в 2021 г., важно e да знаем основните компоненти, с които се изгражда един уебсайт. Ще разберем още кои от тези компоненти се използват за SEO цели

Видео #4 - Структурирани данни в сайта - Schema.org и rich snippets

- Как да надградим знанията от предното видео, като по този начин ще получим едни по-добри и по-привлекателни резултати в търсенето

Видео #5 - Логика в уебсайта - избор на архитектура

- Какво е уебсайт архитектура, как би трябвало да изглежда структурата на нашия уебсайт и какво влияние има всичко това върху позиционирането в търсачките.

Видео #6 - Обхождане на уебсайта и контрол над роботи

- Как обхождат търсачките нашите уебсайтове и какви са методите и инструментите, с които ние имаме възможност да контролираме това обхождане

Видео #7 - Избор на платформа за вашия уебсайт

- Кои са популярните платформи за направа на уебсайтове (CMS) и как да изберем тази, която да ни свърши най-добре работа спрямо нашите нужди и желания

ЛЕКЦИЯ #3

Видове content стратегия за SEO и copywriting


Видео #1 - Опознай потребителя - Buyer Persona и Buyer’s Journey

- Въведение в чисто маркетинговите аспекти на проследяването на т.нар. buyer's journey и кои са хората, които минават през него (т.нар. buyer persona)

Видео #2 - Какво е потребителското намерение - User intent

- Какво представлява потребителското намерение, какви видове има то и как се съотнася спрямо нашите интереси в търсачките

Видео #3 - Съдържание за уеб - web content marketing

- Как се съотнася потребителското намерение в ерата на търсачките и какви са неговите видове, както и какво съдържание да създаваме, така че то да се хареса на търсачките спрямо тези аспекти

Видео #4 - Как търсачките гледат на съдържанието

- Как търсачките избират резултати според ключови думи и тематично моделиране

Видео #5 - Изграждане на семантично ядро чрез подбор на ключови думи

- Как да започнем процеса на събиране на начален списък с ключови думи, откъде да извадим най-добрите думи и как да ги подредим спрямо нашето съдържание

Видео #6 - SEO съвети при copywriting

- Как да затворим пъзела, като се възползваме от всички знания, изградени от предходните видеа, и реално да опишем и видим как да се възползваме от ключовите думи в различни аспекти от нашето SEO на уебсайта

ЛЕКЦИЯ #4

Основи на онлайн репутацията


Видео #1 - Въведение в онлайн репутацията

- Кратка интродукция относно онлайн репутацията, какво представлява тя, каква е нейната цел и какво съдържа в себе си

Видео #2 - Всичко е връзки (links). Вътрешно свързване

- Ще научим как функционират връзките и анатомията на един линк, ще си припомним какво е PageRank и как той придава авторитет от една страница на друга на база на връзките

Видео #3 - Основи на изграждането на връзки (link building)

- Как всъщност работи link building-а, какви са неговите компоненти - количества, качества, dofollow/nofollow, свежест и т.н. Ще поставим една добра основа за бъдещите ни link building задачи

Видео #4 - Видове link building

- Всеки един от 20 различни възможни начина за генериране на нови връзки - link building

Видео #5 - Link building опасности - Google Updates и наказания

- Гледната точка на търсачката в тези междусайтски взаимоотношения. Къде попада тя във всичко това? Какво е измислила, за да може да въдворява ред между сайтовете в Интернет и какви са нейните инструменти - алгоритми и наказания, с които борави

Видео #6 - Социални мрежи

- Разглеждане на социалните мрежи, аспектите на онлайн репутацията и как се управлява тя чрез използването на социални мрежи, сайтове за ревюта и сравнения

Видео #7 - Блогове

- Какво представлява един блог, как изглежда перфектният блог и как да успеем в бизнеса и SEO, уповавайки се на съдържанието, което генерираме през нашите блог постове в нашите и чужди сайтове

ЛЕКЦИЯ #5

SEO вертикали


Видео #1 - Въведение в SEO вертикалите

- Кратка интродукция относно вертикалите в SEO и в бизнеса, както и какво ще разгледаме в тази лекция като цяло

Видео #2 - SEO за снимки (Image SEO)

- Какво представлява снимковото SEO - как изглежда перфектно оптимизираната снимка, какви са нейните компоненти и за какво трябва да внимаваме при работата със снимки по нашите сайтове

Видео #3 - SEO за видео (Video SEO)

- Колко е важно видео съдържанието за потребителите в Интернет днес и къде може да стои едно видео - позитиви и негативи на всеки от вариантите, какви са неговите основни компоненти и как да се възползваме от него за своите SEO цели

Видео #4 - SEO за локални бизнеси (Local SEO)

- Как можем да позиционираме своя физически бизнес в търсачките? Как, дори и да нямаме онлайн присъствие, Google успява да създаде такова за нас автоматично? Тогава как можем да се възползваме и управляваме това присъствие там?

Видео #5 - SEO за международни бизнеси (International SEO)

- Ще научим как правилно да оптимизираме своя сайт за повече от един език и държава. Напълно нормално е да не се справим с тази задача, тъй като 80% от хората, опитващи се да го приложат, fail-ват

Видео #6 - SEO за онлайн магазини (eCommerce SEO)

- Изброяване и разглеждане на всеки един от компонентите, на един онлайн магазин, както и върху какво да наблегнем, ако искаме нашият магазин да върви напред в търсачките

ЛЕКЦИЯ #6

Мобилно SEO


Видео #1 - Мобилно SEO – история, контекст и Mobile-first index (MFI)

- Представяне на историята и как се е стигнало до това да се говори за мобилно SEO и различните видове
Видео #2 - SEO за мобилен Web

- В това видео ще разберем как изглежда уебът за мобилни устройства и кои са предпочитаните методи, за да направим нашия уебсайт мобилен, но едновременно с това Google да го харесва

Видео #3 - Progressive Web Apps (PWA)

- Тук ще разгледаме една интересна хибридна технология, която е най-доброто от двата свята – уебсайт, но се държи като мобилно приложение (app). Ако искаш да разбереш как се прави, това видео е за теб

Видео #4 - Accelerated Mobile Pages (AMP & Web stories)

- В това видео ще разберем за новата технология на Google за забързване на уеба, наречена Google AMP, и абсолютно новата иновация, интегрирана в тях - AMP Web Stories

Видео #5 - App Store Optimization (ASO)

- Чували сте вече за SEO, но чували ли сте за неговия брат близнак от друга майка – ASO?
ASO е SEO-то, само че не за мобилни сайтове, а за мобилни приложения. С други думи как да позиционираме новосъздадения ни mobile app в морето от хиляди други мобилни приложения

ЛЕКЦИЯ #7

SEO трендове


Видео #1 - Текущи SEO тенденции

- Как Google преценява качеството на уеб съдържанието и с какви инструменти

Видео #2 - Your Money or Your Life (E-A-T)

- Как се гради експертиза, доверие и авторитетност чрез уеб съдържание

Видео #3 - Knowledge Graph Optimization (KGO & Entities)

- Как е започнало всичко – entities и създаване на knowledge graph, как е еволюирал knowledge graph, как се оптимизира за него и тонове друга полезна и ценна информация

Видео #4 - Гласово SEO (Voice SEO)

- Как така става, че хората започват да търсят с глас и какво означава това за нашето позициониране в търсачките

Видео #5 - Google Discover feed SEO

- В това видео ще разберем за новата интересна технология, подаваща ни интересуващата ни информация, преди да осъзнаем, че сме привлечени от нея

Видео #6 - Core Web Vitals (CWV)

- Как да се подобри оптимизирането на сайта ни, с кои инструменти може да оптимизираме и как работят те

ЛЕКЦИЯ #8

SEO инструменти и одитиране на уебсайт


Видео #1 - Въведение в анализа на уебсайтове и видовете инструменти

- Кратка интродукция относно категориите в SEO инструментите и тяхното приложение за анализ, измерване и одитиране

Видео #2 - Най-важните инструменти за уебмастъри… от Google

- Инструментите, които предлага Google по целия спектър на SEO
Видео #3 - Инструменти за техническо SEO (Technical SEO)

- Техническото SEO и инструментите за него

Видео #4 - Инструменти за подбор на ключови думи (Keyword Research)

- Подбор на ключови думи и инструментите за него

Видео #5 - Инструменти за съдържанието (Content Optimisation)

- Оптимизация на съдържанието и инструментите за него

Видео #6 - Инструменти за изграждане на връзки (Link Building)

- Изграждане на връзки и инструментите за него

Видео #7 - Инструменти за анализ на линк профила (Backlink Analysis)

- Анализиране на линк профил и инструментите за него

Видео #8 - Инструменти за локални бизнеси (Local SEO)

- Локалното съдържание и инструментите за него

Видео #9 - Инструменти за WordPress SEO

- Едни от най-добрите WordPress SEO плъгини и инструменти

Видео #10 - Инструменти за следене на позициите (Rank Tracking)

- Най-добрите инструменти за проследяване на ранк

Видео #11 - SEO одит - технически анализ на уебсайт

- Какво да следим и какви SEO грешки съществуват

Видео #12 - Заключение на модул SEO Marketing

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- SEO специалист в дигитална агенция/startup/компания;
- SEO специалист на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Евгени Йорданов

SEO Marketing

Маг. инж. Евгени Йорданов - специалист по социални мрежи и търсачки/предприемач. Евгени е начело на Search & Social екипа в дигиталната агенция Adamanta Digital, с дългогодишен опит в сферата на дигиталния маркетинг и автоматизация. Един от дигиталните предприемачи на България и основен лектор на различни по големина събития с дигитална насоченост. 

Той е сертифициран специалист по маркетинг на съдържанието от американския Northwestern University, както и от редица други институции. Текущ докторант по Компютърни системи и технологии и завършил инженерна магистратура по Бизнес информатика, както и инженерна бакалавърска степен по Телекомуникации. Той е преподавал в Телерик Академия, както и в някои от топ университетите в България.

Евгени е един от основните двигатели, които спомагат развитието и обгрижването на млади предприемачи на Балканите със своята работа и покрай различните стартъп събития и акселератори.

Някои от неговите собствени проекти са добре познати ресурси за българската онлайн IT и маркетинг общност, като:

  • Маркетинг и Уебмастърство (най-голямата професионална Facebook & G+ група)
  • SocialEvo.net (онлайн медия)
  • SEOptimizacia (SEO и маркетинг блог)
  • ey!Box TV (влогинг канал за предприемачество и развитие в дигиталната среда)

Евгени е лектор на курса SEO Маркетинг и Оптимизация.

Оценки на участници

4.6 / 5
(235)
(54)
(18)
(4)
(2)

Отзиви на участници

Д. Борисов

Лекторът положи доста усилия да поднесе информацията на възможно най-разбираем език.
Доказа професионализма и големите знания, които е придобил през годините.
Макар и труден материал, лекциите бяха интересни и полезни.
За мен беше чест да се уча и да попивам знания от него. Успях да науча доста полезни неща, макар и по-трудно от очакваното.

С. Райкова

Перфектно представяне от страна на лектора, напълно изчерпателна информация и поднасяне на сложна материя по начин, достъпен за всички (начинаещи и напреднали), страхотно темпо на говорене.

С. Каракерезова

Много професионално преподаване на високо ниво, същевременно ясно и разбираемо спрямо сложната като цяло материя.

Е. Ангелова

Нямам препоръки!
Железен е!

М. Вацева

Според мен се справи отлично, нямам забележки.

Д. Гайдажиев

Нямам препоръки. Доволен съм от съдържанието и начина на представяне.

Г. Георгиева

Беше почти идеално ("почти"-то е понеже по презумпция идеалното не съществува).

П. Дончева

Нямам никакви препоръки - много добре балансирано съдържание, лекторът представи информацията много достъпно.

Р. Илиев

Да продължава в същия дух :)

В. Михайловска

Мисля, че лекторът се представи отлично и единствено съжалявам, че нямаше още време, за да сподели още информация по материала.

Ж. Начева

Всичко беше идеално. Видеата бяха супер!

М. Нейчева

Всичко беше представено отлично.
Нямам препоръки.

Г. Пенкова

Нямам препоръки, лекциите много ми харесаха. Благодаря!

М. Пеперджиева

Нямам препоръки. Аз бях възхитена от неговото представяне и полезната информация, която ни даде.

Л. Сиракова

Беше много полезно и интересно. Лекциите бяха много стегнато и подредено поднесени. Отлично!

В. Ставрев

Лекторът е страхотен!

Цена: 300 лв.

  • 30 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

МЕДИИТЕ ЗА НАС

Водещи медии отразиха уникалността и полезността на нашата обучителна програма

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344