TikTok Marketing

Научи как да позиционираш себе си, бизнеса или клиентите си в TikTok. Усвои способите за създаване на съдържание и правилното му дистрибутиране в новата мрежа.

Достъп до31.10.2024

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Какво е TikTok и първи стъпки в платформата
- Характеристики и развитие на ерата на самомедиите
- Как да се възползваме от алгоритъма на TikTok
- Kaк да правим research за идеи в мрежата
- Как да правим TikTok анализ на аудитория и конкуренция
- Брандове, които ще вдъхновят вашата стратегия в TikTok
- Как да създаваме и дистрибутираме съдържание за ТikTok
- Изграждане на информираност за марката
- TikTok Influencer маркетинг
- Улеснена фуния за продажби от TikTok
- Стратегии за хаштагове на TikTok
- Трябва ли TikTok да бъде част от вашата видео маркетингова стратегия занапред

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Гледай онлайн в удобно за теб време всички основни и бонус курсове неограничен брой пъти до края на годината (31.10.24)

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Неограничен достъп до 31.10.2024г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на настоящата програма.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи маркетолози и търговци, които искат да научат как да използват успешно TikTok и достигнат до нова аудитория органично.

За Средно напреднали

За средно напреднали маркетолози и търговци, които искат да научат тънкостите в TikTok от експерти.

ЛЕКЦИЯ #1

Лекция 1 - TikTok Basics


Видео 1 - Представяне на лектора и курса

Видео 2 - Какво е TikTok?

Видео 3 - Как работи мрежата?

Видео 4 - Кой използва TikTok?

Видео 5- Защо TikTok победи останалите?

Видео 6- Какво да правим в TikTok

Видео 7- Какво да не правим в TikTok

ЛЕКЦИЯ #2

Лекция 2 - Marketing in TikTok


Видео 1- Как да направим TikTok част от маркетинг микса си

Видео 2 - Стратегия и концепция за TikTok

Видео 3 - Как се създава и отглежда лоялна и растяща аудитория

Видео 4 - Работата на хаштаговете в TikTok

Видео 5 - TikTok Analytics

ЛЕКЦИЯ #3

Лекция 3 - Content Creation


Видео 1 - Основни принципи при създаване на TikTok съдържание

Видео 2 - Видове съдържание в TikTok

Видео 3 - TikTok Copywriting

Видео 4 - Как се създава TikTok видео - Tips & Tricks

Видео 5 - Използване на TikTok звуци

Видео 6 - Добри и лоши практики при създаване на съдържание в TikTok

ЛЕКЦИЯ #4

Лекция 4 - Brands in TikTok


Видео 1 - Защо брандът ни да се появи в TikTok?

Видео 2 - Как различните индустрии използват TikTok

Видео 3 - Най-важното при създаване на профил в TikTok

ЛЕКЦИЯ #5

Лекция 5 - Working with Influencers


Видео 1 - Защо ТИК ТОК инфлуенсъри?

Видео 2 - Първи стъпки - Лист с ЛИЦА

Видео 3 - Връзка с инфлуенсъра

Видео 4 - Организация на снимки

Видео 5 - Използване на материал

Видео 6 - Измисляне на съдържание от страна на бранда

ЛЕКЦИЯ #6

Лекция 6 - Performance in TikTok


Видео 1 - Представяне на лектор

Видео 2 - Предимствата да рекламираме в TikTok

Видео 3 - Структура за Business Center

Видео 4 - Структура на акаунт, кампания и таргетиране

Видео 5 - Видове рекламни формати в TikTok

Видео 6 - Добри практики и кампании

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

Да.

Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Христомир Витанов

Co-Founder & Creative Director @ Anomaly

Христомир Витанов-Мъро е рекламист, предприемач и маркетолог с над 7 години опит в сферата. Завършва политология, но намира своето призвание в изследване на потребителското поведение в социалните мрежи и създаване на реклами. Огромна част от иновациите в дигиталния маркетинг могат да бъдат проследени до него. Експертизата му се простира от управление на милионни рекламни бюджети в международна среда, през развитие на бизнес модели в директните продажби, до автомобилен бранд мениджмънт.

През кариерата си Христомир заема и позиции на маркетингов директор в технологични стартъп компании. През 2018 година Мъро поставя началото на ANOMALY - агенция, която чупи представите за маркетинг с дръзки похвати на принципа “неочаквано, но общоприето”, където ежедневно прилага иновативни подходи за развитието на бизнесите на клиентите си. По-късно се появяват GEROI - агенция за Performance Marketing, и Anomaly Studio - продуцентското звено от маркетинговата машина. Един от най-новите му проекти е създаването и развиването на собствени брандове под шапката на Anomaly.

В края на 2019 година част от екипа, начело с creative директорa и основател на Anomaly.bg Христомир Витанов, започват разучаването на непознатата мрежа TikTok, като създават профили и съдържание за всичките си клиенти. За 2 години ANOMALY.BG публикува хиляди видеа в TikTok, които имат милиони гледания за клиентите на агенцията. В портфолиото са брандове като OZONE.BG, BABY.BG, BIOTRADE, VMV.BG, VIDA.BG, INSAOIL, ROOBAR, KOOKIE CAT, BULINS, COCOSOLIS, BMK LEASING, HYPE SOFTWARE, TASTEPLACE, WPX и много други.

Мъро е бил двукратен TEDx лектор и е лауреат в конкурса за млад мениджър на Фондация “Еврика”.

Христомир е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Цена: 300 лв.

  • 5 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344