Управление на Дигитална Агенция

Научи как да създадеш или работиш в успешна дигитална агенция като Маркетинг мениджър, който управлява екип от маркетинг специалисти и комуникира с бизнес партньори!

Начало08.05.2023
Край31.10.2023
(4.6)

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Какъв е бизнес моделът на една дигитална агенция и кои са услугите, които предоставя;

- Как взаимодействат помежду си екипите в една дигитална агенция и какви отговорности и задължения има всяка позиция;

- Какво включва позицията Digital Account Manager в дигиталната агенция;

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които тепърва навлизат в сферата на дигиталния маркетинг и искат да станат част от екипа на маркетинг агенция;

За Среднонапреднали

За среднонапреднали, които искат да създадат своя собствена дигитална агенция и надградят своите знания и научат повече методологии и процеси, които да следват;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Какъв е бизнес моделът на една дигитална агенция и кои са услугите, които предоставя;

2/ Каква е структурата в една дигитална агенция;

3/ Как взаимодействат помежду си екипите в една дигитална агенция и какви отговорности и задължения има всяка позиция;

4/ Какво включва позицията Digital Account Manager в дигиталната агенция;

5/ Какви елементи съдържа процесът на Продажба, който всеки един Digital Account Manager трябва да знае и умее;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Да създадат примерна дигитална кампания и да разберат как работят нейните елементи;

2/ Да приложат на практика знания за това как се комуникира с клиенти, как се водят телефонни разговори, срещи и др.;

3/ Да разберат процеса на създаване на оферти за дигитална реклама, изготвяне на презентации и презентиране пред партньори;

4/ Да приложат на практика знания и умения по комуникация с вътрешния екип;

5/ Да приложат на практика умения, обхващащи процеса на Продажба - от проучване на клиент до upsell на клиента

ЛЕКЦИЯ #1

Бизнес модел на дигитална агенция


Видео 1: Представяне на лектора и на курса

Видео 2: Mаркетинг & Реклама като част от всеки бизнес

Видео 3: Рекламен бранш ATL- част 1

Видео 4: Рекламен бранш BTL- част 2

Видео 5: Бизнес модели на Дигиталната агенция

Видео 6: Услуги на Дигиталната агенция

Видео 7: Структура (позиции в дигитална агенция)

ЛЕКЦИЯ #2

Позицията Дигитален Акаунт Мениджър


Видео 1: Отговорност и задължения

Видео 2: Процеси при една кампания - част 1

Видео 3: Процеси при една кампания - част 2

Видео 4: Процеси при една кампания - част 3

Видео 5: Процеси при една кампания - част 4

ЛЕКЦИЯ #3

Процес при дигитална кампания


Видео 1: Процес при дигитална кампания

Видео 2: Рекламни инструменти и канали за успешна комуникация с клиенти

Видео 3: Рекламни инструменти и канали за успешна комуникация с клиенти - част 2

Видео 4: Елементи и създаване на дигитална кампания

Видео 5: Елементи и създаване на дигитална кампания - част 2

ЛЕКЦИЯ #4

Работа, комуникация и колегиалност


Видео 1: Работа и комуникация с колеги - Tips & Tricks

Видео 2: Пътят на една продажба на интернет реклама

Видео 3: Среща с клиенти и партньори

Видео 4: Съвети, техники и методи за презентиране пред клиенти и партньори

ЛЕКЦИЯ #5

Маркетинг на Дигитална Агенция


Видео 1: Маркетинг на Дигитална Агенция

Видео 2: 5-те стълба на всеки бизнес

Видео 3: Медия план

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Дигитален Акаунт мениждър в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

- Дигитален Акаунт асистент в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

- Собственик на маркетинг агенция или свой бизнес в сферата на дигиталния маркетинг;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Мартин Попов

Founder & CEO @ Interactive Share

Мартин Попов е управител на дигиталната агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, бил е жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Мартин е лектор на лурска Управление на Дигитална Агенция.

Оценки на участници

4.6 / 5
(196)
(56)
(18)
(7)
(0)

Отзиви на участници

П. Антонова

Личи си, че Мартин е изключително нахъсан за работата си, диша и живее с нея, преминал е през много неща и най-важното - сподели с нас всичко от кухнята на нещата. Както направиха и другите лектори преди него, разбира се.

В. Парладийска

Mартин е много готин като човек. Аз му се възхищавам за всичко, което е постигнал, и получих доста ценни неща за живота.

С. Петкова

Хареса ми как поднася съдържанието.

Г. Евтимова

Предаването на тази сложна материя беше брилянтно. Нямам препоръки!

П. Маринов

Да продължава в същия дух!

А. Гугуткова

Лекторът е невероятен.

Р. Витанова

Лекторът би бил страхотен life coach.

Цена: 300 лв.

  • 20 часа продължителност
  • Видео уроци
  • За начинаещи и напреднали
  • Презентации за сваляне

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344