Управление на Дигитална Агенция

Научи как да създадеш или работиш в успешна дигитална агенция като Маркетинг мениджър, който управлява екип от маркетинг специалисти и комуникира с бизнес партньори!

Начало09.05.2022
Край31.10.2022
(4.6)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Какъв е бизнес моделът на една дигитална агенция и кои са услугите, които предоставя;

- Как взаимодействат помежду си екипите в една дигитална агенция и какви отговорности и задължения има всяка позиция;

- Какво включва позицията Digital Account Manager в дигиталната агенция;

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които тепърва навлизат в сферата на дигиталния маркетинг и искат да станат част от екипа на маркетинг агенция;

За Среднонапреднали

За среднонапреднали, които искат да създадат своя собствена дигитална агенция и надградят своите знания и научат повече методологии и процеси, които да следват;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Какъв е бизнес моделът на една дигитална агенция и кои са услугите, които предоставя;

2/ Каква е структурата в една дигитална агенция;

3/ Как взаимодействат помежду си екипите в една дигитална агенция и какви отговорности и задължения има всяка позиция;

4/ Какво включва позицията Digital Account Manager в дигиталната агенция;

5/ Какви елементи съдържа процесът на Продажба, който всеки един Digital Account Manager трябва да знае и умее;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Да създадат примерна дигитална кампания и да разберат как работят нейните елементи;

2/ Да приложат на практика знания за това как се комуникира с клиенти, как се водят телефонни разговори, срещи и др.;

3/ Да разберат процеса на създаване на оферти за дигитална реклама, изготвяне на презентации и презентиране пред партньори;

4/ Да приложат на практика знания и умения по комуникация с вътрешния екип;

5/ Да приложат на практика умения, обхващащи процеса на Продажба - от проучване на клиент до upsell на клиента

ЛЕКЦИЯ #1

Бизнес модел на дигитална агенция


Видео 1 - Програма на Модул Управление на Дигитална Агенция

- Kратко въвеждане в Mодул 8 - Управление на Дигитална Агенция с Марто Попов

Видео 2 - Маркетинг & Реклама като част от всеки бизнес

- Всичко за Рекламата като част от Маркетинга, която от своя страна, подкрепя Търговската стратегия на всяка една фирма

Видео 3 - Рекламен бранш ATL – част 1

- Какво представлява и как работи рекламният ATL (Above The Line) бранш и какви типове фирми има в него

- Какви са видовете бизнес организации и ролята им в цялата маркетингова система

Видео 4 - Рекламен бранш BTL – част 2

- Какво представлява и как работи рекламният BTL (Bellow The Line) бранш и какви типове фирми има в него

Видео 5 - Бизнес модели на Дигиталната агенция

- Кои са основните модели, по-които работят дигиталните агенции в България и света

Видео 6,7,8,9 - Услуги на Дигиталната агенция

- Какви услуги предлагат Дигиталните агенции

Видео 10 - Структура (позиции в дигитална агенция)

- Всички възможни позиции/професии в една дигитална агенция

ЛЕКЦИЯ #2

Позицията Дигитален Акаунт Мениджър


Видео 1,2,3,4 - Отговорност и задължения

- Отговорностите на Digital Account Managerа

Видео 5,6 - Процеси при една кампания

- Кои са процесите на една кампания в Дигитална Агенция

Видео 7,8 - Отчети

- Отчетите, които една Дигитална Агенция предоставя на своите партньори в зависимост от извършената услуга

Видео 9 - Self Educate!

- Някои от професионалните сайтове, които лекторът посещава редовно, фейсбук групи, в които участва и други източници на информация.

ЛЕКЦИЯ #3

Процес при дигитална кампания


Видео 1,2 - Дигитална стратегия - елементи и стъпки

- Какво представлява една дигитална стратегия на ниво бизнес/фирма

Видео 3,4,5 - Рекламни инструменти и канали за успешна комуникация с клиенти

- Подробно разяснение за различните дигитални рекламни канали

Видео 6,7 - Елементи и създаване на една дигитална кампания

- Елементите на една дигитална кампания, които полагат основите ѝ

ЛЕКЦИЯ #4

Процес при бизнес комуникация


Видео 1,2,3,4 - Елементи на бизнес комуникацията

- Основите на бизнес и личната комуникация

Видео 5 - Пътят на една продажба на интернет реклама

- Продажба на интернет реклама и upsell на съществуващи клиенти

Видео 6,7 - Среща с клиенти и партньори

- Важни и ценни съвети при среща с клиенти на агенцията

Видео 8 - Съвети, техники и методи за презентиране пред клиенти и партньори

- Съвети, техники и методи за презентиране пред клиенти и партньори, които ще ви помогнат във вашата работа

ЛЕКЦИЯ #5

Процес при бизнес комуникация


Видео 1,2 - Маркетинг на Дигитална Агенция

- Първите стъпки на дигитална агенция Interactive Share и някои от важните тогава маркетинг активности, които агенцията е реализирала

Видео 3,4 - 5те стълба на всеки бизнес

- Съвети и методи за това как се прави Sales и Operations на една дигитална агенция

Видео 5,6 - Интернет медия план

- Как се прави интернет медия план

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Дигитален Акаунт мениждър в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

- Дигитален Акаунт асистент в Дигитална агенция, Рекламна агенция, Уеб студио;

- Собственик на маркетинг агенция или свой бизнес в сферата на дигиталния маркетинг;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Мартин Попов

Agency Management

Мартин Попов е управител на дигиталната агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, бил е жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Мартин е лектор на лурска Управление на Дигитална Агенция.

Оценки на участници

4.6 / 5
(196)
(56)
(18)
(7)
(0)

Отзиви на участници

П. Антонова

Личи си, че Мартин е изключително нахъсан за работата си, диша и живее с нея, преминал е през много неща и най-важното - сподели с нас всичко от кухнята на нещата. Както направиха и другите лектори преди него, разбира се.

В. Парладийска

Mартин е много готин като човек. Аз му се възхищавам за всичко, което е постигнал, и получих доста ценни неща за живота.

С. Петкова

Хареса ми как поднася съдържанието.

Г. Евтимова

Предаването на тази сложна материя беше брилянтно. Нямам препоръки!

П. Маринов

Да продължава в същия дух!

А. Гугуткова

Лекторът е невероятен.

Р. Витанова

Лекторът би бил страхотен life coach.

Цена: 300 лв.

  • 20 часа продължителност
  • Видео уроци
  • За начинаещи и напреднали
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

МЕДИИТЕ ЗА НАС

Водещи медии отразиха уникалността и полезността на нашата обучителна програма

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344