Дигитална Маркетинг Стратегия

Научи как да създадеш успешна Дигитална Маркетинг Стратегия, която вдъхва доверие у клиента, генерира продажби и разпознаваемост в дългосрочен план!

Начало23.09.2019
Край06.10.2019
(4.7)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Кои са стъпките за създаване успешна дигитална маркетинг стратегия;
- Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ
- Упражнение за самостоятелно създаване на своя собствена маркетинг стратегия;
- Как да взимаме стратегически решения на практика;
- Как да полагаме макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;

Информация за курса

23 СЕПТЕМВРИ - ПОНЕДЕЛНИК

- Откриване Курс №1 с уебинар от 19:30 до 20:30ч

Място: Facebook група на Курс №1

24 СЕПТЕМВРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №1 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

*видео лекцията може да се гледа в удобно за участника време след отключването й в платформат

26 СЕПТЕМВРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №2 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

*видео лекцията може да се гледа в удобно за участника време след отключването й в платформата

1 ОКТОМВРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №3 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

*видео лекцията може да се гледа в удобно за участника време след отключването й в платформата

3 ОКТОМВРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №4 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

5 ОКТОМВРИ - СЪБОТА

- Начало на Ниво 2 с обучение на живо от 9:00ч до 18:00ч

Място: Интер Експо Център, гр. София

6 ОКТОМВРИ - НЕДЕЛЯ

- Начало на Workshop с обучение на живо от 9:00ч до 13:00ч

Място: Учебен център на DigitalPRO, гр. София, ул. „Лютиброд“ 3

10 ОКТОМВРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Начало на Q&A уебинар преди изпит от 19:30ч до 20:30ч

Място: Facebook група на Курс №1

12-13 ОКТОМВРИ - СЪБОТА И НЕДЕЛЯ

- Срок за провеждане на Изпит и предаване на Курсова работа за Курс №1 от 00:00ч (12.10) до 23:59ч (13.10)

Място: Изпитът се провежда онлайн в платформа на DigitalPRO

*изпитът е в рамките на 30 минути
*участникът избира удобен за него час за провеждане на изпита (в рамките на изпитния период)

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на дигиталния маркетинг и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешена дигитален маркетинг;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист, за да създаде успешна маркетинг стратегия;

2/ Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ, които ще помогнат за по-дълбоко разбиране на дигиталния маркетинг и неговата ефективност;

3/ Какво е TOFU, MOFU и BOFU как да създаваме успешни маркетинг фунии, които постигат резултати;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Да създадат самостоятелно своя собствена маркетинг стратегия;

2/ Да научат как да взимат стратегически решения в своята бъдеща практика;

3/ Да полагат макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;

ЛЕКЦИЯ #1

ОСНОВИ И СЪЩНОСТ НА ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ


- Основни понятия в дигиталния маркетинг
- Инструменти в дигиталния маркетинг
- Кога и как да използваме дигиталния маркетинг
- Практически примери от дигиталния маркетинг

ЛЕКЦИЯ #2

ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ПОДХОДИ

- Потребителско поведение в социалните мрежи
- Маркетинг подходи за въздействие върху потребителско поведение
- Основни канали за достигане до потребителите
- Маркетинг кампании за влияние според типа бизнес

ЛЕКЦИЯ #3

ЦЕЛЕПОЛАГАНЕ

- Какво е макро цел в дигиталния маркетинг и как да я осъществим
- Какво е микро цел в дигиталния маркетинг и как да я осъществим
- Защо е важно целеполагането и как да го следваме ефективно
- Различни подходи за поставяне на цели в дигиталния маркетинг

ЛЕКЦИЯ #4

ТАРГЕТ ГРУПИ

- Дефиниране на понятието “таргет група” в дигиталния маркетинг
- Видове таргет групи в дигиталния маркетинг
- Маркетинг подходи за достигане до таргет групите
- Изграждане и комуникиране на посланията с цел покупка и изграждане на лоялност

Целодневно обучение

ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ ЗА УСПЕШНИ ПРОДАЖБИ

- Анализ на конкуренцията
- Дефиниране на предимствата на продукта/услугата
- Маркетинг стратегия за изграждане на съобщенията и построяване на реклама
- Анализ и оптимизация на резултатите

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Консултант в сферата на дигиталния маркетинг (*след придобиване на години практика).

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 17-ти Септември 2019г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 2.0, в която се включват всички 15 курса.

След началото на програмата (21-ви Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 200лв за участие във всеки отделен курс.

При индивидуалните курсове участникът не полага изпити и не прави курсови работи, което означава, че не подлежи на сертифициране от МОН.

Какво представлява Ниво #1 от курса?

Ниво #1 от всички 8 основни курса представлява обучително съдържание за начинаещи, което се провежда само онлайн в новата платформа на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Лекциите в Ниво #1 се отключват по предварително определена обучителна програма (календар) в дните Вторник и Четвъртък точно в 12:00ч на обяд, като ще могат да се гледат неопределен брой пъти, за да може всеки участник да разбере и приложи практически наученото от курса.

Всяка лекция от Ниво #1 ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всички участници ще могат да задават своите въпроси към лектора в секция коментари, която ще се намира под всяко видео от курса.

Достъп до Ниво #1 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Какво представлява Ниво #2 от курса?

Ниво #2 от всички 8 основни курса представлява обучително съдържание за напреднали, което се провежда само на живо в Съботен ден под формата на целодневно лекционно обучение с лектора на курса в изцяло реновираната зала на Интер Експо Център.

Ниво #2 ще се записва с камера и в последствие качи като видео запис в платформата за последващо гледане от участниците, които имат достъп до него. Участници, които нямат възможност да присъстват на живо, ще могат да гледат записа от Ниво #2 в Понеделник (ден след реалното провеждане на обучението на живо).

В целодневното обучение Ниво #2 ще се обхване теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

По време на обучението ще има презентации на гост лектори, а в края на обучението по програма е планирана Q&A секция от 60 мин, в която лекторът ще отговаря на всички въпроси от Ниво #1 и Ниво #2.

Достъп до Ниво #2 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има възможността да зададе конкретен въпрос на лектора по обучителния материал.

Под всяко обучително видео в платформата има секция “Коментари”, в която участникът да зададе своя въпрос и лекторът да му отговори.

Също така, към всички 8 основни курса ще има организиране на 2 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции и да разисква теми и да дава обратна връзка по лични казуси на самите участници.

Въпроси към лектора ще могат да бъдат задавани и на живо в зала по време на Q&A панела в края на Ниво #2 от неговия курс. Този тип въпроси са възможни само на всеки от 8-те основни курса в програмата,тъй като само за тях Ниво #2 се провежда на живо в Интер Експо Център.

Въпроси по обучителния материал за свободноизбираемите курсове ще бъде възможен само в платформата на DigitalPRO и под всеки видео урок от курса.

До кога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 2.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 01.09.2020г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Мирослав Запорожанов

Marketing strategy

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант със 7 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти.

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до изконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели. Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор и маркетинг стратег на програмата Digital Pro.

Оценки на участници

4.7 / 5
(299)
(64)
(16)
(10)
(0)

Отзиви на участници

П. Бобева

Материалът беше отлично подбран, подреден, напълно разбираем и много интересен. Всичко беше 6. Хареса ми също, че Мирослав има една по-обширна визия относно вселената (източен тип мислене), заобикалящото ни и човешката психика, а това е важно за един маркетолог.

П. Антонова

Зад лесно смилаемото съдържание прозират опитът и нещата, които Мирослав е наработил, за да може да преподава.

В. Шопова

Нямам препоръки, модулът надскочи очакванията ми!

Е. Балджиева

Лекторът е толкова дълбока и стойностна книга, обхващаща всеки един аспект от съществуването на човека днес, че единственото, което мога да кажа, е ПОКЛОН, Миро!

Р. Балъчки

Нямам препоръки, защото се вижда когато някой прави нещо от сърце,а не просто да вземе парите на хората. Поздравления, Миро!

С. Барабанова

Нямам забележки, доста детайлно се разглеждат примерите. Аз лично на моменти бях объркана относно фуниите. Може би трябваше по- категорично разграничаване. Но все пак, за да се избистри картинката, трябва опит и практика.

А. Върбанова

Благодаря и много оценявам информацията, която ни поднесе Миро. Кара ни да мислим, да свързваме отделните елементи и лично за мен да имам един по-структуриран подход. Вече прилагам наученото от модула.

Д. Борисов

Представянето на лектора беше на ниво. Надмина очакването ми. Информацията беше добре подбрана и поднесена чудесно.

Р. Ганджова

Много добре систематизирани лекции, подплатени с интересни примери и полезни задачи за курсистите.

К. Генова

Нямам никакви препоръки.
Мирослав Запорожанов е дълбоко ерудирана личност, няма никаква тавтология при него - в начина му на изказване и поднасяне на информацията.
Всяко действие е абсолютно премерено и не е излишно.Стратег, маркетолог, психолог!

Г. Георгиева

Нямам забележки. Страхотен лектор. Много ми хареса, че начинът на преподаване е много разбираем и подреден, съчетан с примери, които са много полезни. Бързо се уча от него.

Г. Георгиева

Личи си, че е свършил много работа, за да успее да предаде в сбит вариант голям обем от знания. Всичко е много логично подредено и поднесено дори и за човек като мен - без никакъв опит в маркетинга.

Т. Гоева

Изключително съм впечатлена от лектора и от съдържанието и представянето на лекциите.
Няма какво да препоръчам, защото всичко беше отлично. С нетърпение очаквам следващия модул с Мирослав.

А. Гугуткова

Аз съм изключително впечатлена.

Целият модул е много над очакванията ми. Досега съм посещавала на живо и онлайн различни обучения.

На всички от тях са ни учили на тактики, на мен винаги ми е липсвала голямата картина.

За първи път попадам на обучение, където ме учат на стратегическо мислене.

Иначе, откровено казано, за мен този модул напълно оправда цената на цялото обучение. Респект!

Г. Демирова

Мисля, че информацията беше представена на ниво, и определено запомних голяма част от нея.

Х. Димитров

Лекторът се справи страхотно в първи модул, няма как да бъде по-добре.

А. Дункова

Това бяха най-интересните ми лекции някога. За първи път не заспах на късна лекция!!! Единствената ми препоръка е да се опита да говори с различна интонация, за да създава фокус върху важните неща.

Г. Евтимова

Препоръчвам на лектора да запази модела си на преподаване. Информацията беше представена по достъпен и увлекателен начин. Препоръчвам в бъдеще, ако някой като мен му изпрати имейл за партньорство или инвестиция, да не затваря очи (това по-скоро си го пожелавам) :)

Е. Златева

Лекторът беше много добър, възхищавам му се. Съдържанието беше достатъчно, информацията - поднесена достъпно с примери.

М. Малчева

Представянето му е супер. В лекциите е събрана изключително много информация, която ни бе поднесена увлекателно и атрактивно. Дава основа, на която да се задълбае в материята. Начинът на поднасяне е идеален за мен. Преди години, като учех, студентите се радвахме, ако успеем да запишем нещо от бързоговорещ лектор. Който записал-записал. Така че сега оценявам предимството да натисна стоп и спокойно да си запиша нещо. Въобще, супер удобно е.

С. Михайлова

Не бих могла да добавя нищо. Представянето на лектора беше отлично, а курсовата и домашните работи бяха много практически и полезни.

Цена: 200 лв.

*въведи промо код FREE под бутона и се запиши безплатно

  • 15 часа продължителност
  • Видео уроци онлайн
  • За начинаещи и напреднали
  • Презентации за сваляне

Цена:200 лв.

Запиши се сега!

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344