Дигитална Маркетинг Стратегия

Научи как да създадеш успешна Дигитална Маркетинг Стратегия, която вдъхва доверие у клиента, генерира продажби и разпознаваемост в дългосрочен план!

Достъп до31.10.2024
(4.8)

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Кои са стъпките за създаване успешна дигитална маркетинг стратегия;
- Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ
- Упражнение за самостоятелно създаване на своя собствена маркетинг стратегия;
- Как да взимаме стратегически решения на практика;
- Как да полагаме макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.


Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2024г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на дигиталния маркетинг и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешен дигитален маркетинг.

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист, за да създаде успешна маркетинг стратегия;

2/ Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ, които ще помогнат за по-дълбоко разбиране на дигиталния маркетинг и неговата ефективност;

3/ Какво е TOFU, MOFU и BOFU, както и как да създаваме успешни маркетинг фунии, които постигат резултати;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Да създадат самостоятелно своя собствена маркетинг стратегия;

2/ Да научат как да взимат стратегически решения в своята бъдеща практика;

3/ Да полагат макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;

ЛЕКЦИЯ #1

Потребителско поведение и цели на маркетинг стратегията


Видео 1 - Фази в развитието на потребителите

- Кои са основните фази, през които минават потребителите, кои са потребителските сегменти и какво е пирамидата на клиента.

Видео 2 - Таргет Потребители (Buyer Persona)

- Как да проучите кои са вашите потребители, какви са техните проблеми и какви решения използват в момента.

Видео 3 - Стойностно предложение

- Що е то стойностно предложение и кои са основните му компоненти.

Видео 4 - Дигитални канали

- Основните видове дигитални канали и техните основни специфики, които трябва да отчитате при избора им за дистрибутиране на вашия продукт или услуга.

Видео 5 - Product-Channel Fit

- Защо е изключително важно преди да сме завършили продукта/услугата си, да го/я съобразим с дигиталните канали, по които ще набираме клиентите си.

Видео 6 - Двете най-важни метрики в маркетинга

-Двете основни метрики, които всеки маркетолог, занимаващ се със стратегията, трябва да следи

Видео 7 - Цели на маркетинг стратегията

- Видовете цели, които всяка една маркетинг стратегия поставя, независимо от бизнеса.

Видео 8 - Задача 1 - Дефиниране на таргет аудитория

ЛЕКЦИЯ #2

Компоненти на маркетинг фунията


Видео 1 - Маркетинг Фуния (потребителска пътека)

- Какво е маркетинг фуния, от какви фази е съставена и какви типове маркетинг фунии съществуват.

Видео 2 - Компоненти на маркетинг фунията

- Кои са основните компоненти в различните фази на маркетинг фунията.

Видео 3 - Разликите между b2c и b2b маркетинг фуниите

- Кои са основните разлики в структурата и типа между b2c и b2b маркетинг фуниите.

Видео 4 - Бизнес модели

- Основните бизнес модели, разликата между бизнес стратегия, маркетинг стратегия и бизнес модел, както и защо са изключително важни за успеха на маркетинг стратегията ни.

Видео 5 - Продуктово портфолио

- Важността на планирането на продуктовото портфолио и връзката му с успеха на маркетинг стратегията.

Видео 6 - Ценообразуване

- Основни стратегии за ценообразуване.

ЛЕКЦИЯ #3

Изграждане и моделиране на маркетинг фуния


Видео 1 - Как да изградим първата си маркетинг фуния

- В това видео ще научите кои са различните типове маркетинг фунии и как да изградите собствена такава според вашите нужди.

Видео 2 - Маркетинг фунии за придобиване

- В това видео ще се запознаете с много примери за изграждането на фуния за придобиване.

Видео 3 - Маркетинг фунии за активиране

- В това видео ще се запознаете с много примери за изграждането на фуния за активиране.

Видео 4 - Маркетинг фунии за монетизация

- В това видео ще научите какви са спецификите относно фуниите за монетизация и как да измервате лоялността на клиентите.

Видео 5 - Метрики за следене

- В това видео ще научите едни от най-важните метрики, които един маркетолог е нужно да следи.

Видео 6 - Моделиране на Маркетинг фунията

- В това видео ще се запознаете с това как се моделира и симулира една маркетинг фуния с цел постигане на положителен резултат.

Видео 7 - Задача 2 - Маркетинг фуния

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Консултант в сферата на дигиталния маркетинг (*след придобиване на години практика).

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

Да.

Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Мирослав Запорожанов

Co-Founder @ DigitalPRO

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант с 8 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти.

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до изконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели.

Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор, маркетинг стратег на програмата DigitalPRO и лектор на курсовете в нея:
- Дигитална Маркетинг Стратегия
- Ефективен E-mail Маркетинг

Оценки на участници

4.8 / 5
(776)
(134)
(16)
(10)
(0)

Отзиви на участници

К. Генова

Нямам никакви препоръки.
Мирослав Запорожанов е дълбоко ерудирана личност, няма никаква тавтология при него - в начина му на изказване и поднасяне на информацията.
Всяко действие е абсолютно премерено и не е излишно.Стратег, маркетолог, психолог!

Д. Борисов

Представянето на лектора беше на ниво. Надмина очакването ми. Информацията беше добре подбрана и поднесена чудесно.

Р. Ганджова

Много добре систематизирани лекции, подплатени с интересни примери и полезни задачи за курсистите.

А. Върбанова

Благодаря и много оценявам информацията, която ни поднесе Миро. Кара ни да мислим, да свързваме отделните елементи и лично за мен да имам един по-структуриран подход. Вече прилагам наученото от модула.

Р. Балъчки

Нямам препоръки, защото се вижда когато някой прави нещо от сърце,а не просто да вземе парите на хората. Поздравления, Миро!

С. Барабанова

Нямам забележки, доста детайлно се разглеждат примерите. Аз лично на моменти бях объркана относно фуниите. Може би трябваше по- категорично разграничаване. Но все пак, за да се избистри картинката, трябва опит и практика.

В. Шопова

Нямам препоръки, модулът надскочи очакванията ми!

Е. Балджиева

Лекторът е толкова дълбока и стойностна книга, обхващаща всеки един аспект от съществуването на човека днес, че единственото, което мога да кажа, е ПОКЛОН, Миро!

П. Антонова

Зад лесно смилаемото съдържание прозират опитът и нещата, които Мирослав е наработил, за да може да преподава.

П. Бобева

Материалът беше отлично подбран, подреден, напълно разбираем и много интересен. Всичко беше 6. Хареса ми също, че Мирослав има една по-обширна визия относно вселената (източен тип мислене), заобикалящото ни и човешката психика, а това е важно за един маркетолог.

Г. Георгиева

Нямам забележки. Страхотен лектор. Много ми хареса, че начинът на преподаване е много разбираем и подреден, съчетан с примери, които са много полезни. Бързо се уча от него.

Г. Георгиева

Личи си, че е свършил много работа, за да успее да предаде в сбит вариант голям обем от знания. Всичко е много логично подредено и поднесено дори и за човек като мен - без никакъв опит в маркетинга.

Т. Гоева

Изключително съм впечатлена от лектора и от съдържанието и представянето на лекциите.
Няма какво да препоръчам, защото всичко беше отлично. С нетърпение очаквам следващия модул с Мирослав.

А. Гугуткова

Аз съм изключително впечатлена.

Целият модул е много над очакванията ми. Досега съм посещавала на живо и онлайн различни обучения.

На всички от тях са ни учили на тактики, на мен винаги ми е липсвала голямата картина.

За първи път попадам на обучение, където ме учат на стратегическо мислене.

Иначе, откровено казано, за мен този модул напълно оправда цената на цялото обучение. Респект!

Г. Демирова

Мисля, че информацията беше представена на ниво, и определено запомних голяма част от нея.

Х. Димитров

Лекторът се справи страхотно в първи модул, няма как да бъде по-добре.

А. Дункова

Това бяха най-интересните ми лекции някога. За първи път не заспах на късна лекция!!! Единствената ми препоръка е да се опита да говори с различна интонация, за да създава фокус върху важните неща.

Г. Евтимова

Препоръчвам на лектора да запази модела си на преподаване. Информацията беше представена по достъпен и увлекателен начин. Препоръчвам в бъдеще, ако някой като мен му изпрати имейл за партньорство или инвестиция, да не затваря очи (това по-скоро си го пожелавам) :)

Е. Златева

Лекторът беше много добър, възхищавам му се. Съдържанието беше достатъчно, информацията - поднесена достъпно с примери.

М. Малчева

Представянето му е супер. В лекциите е събрана изключително много информация, която ни бе поднесена увлекателно и атрактивно. Дава основа, на която да се задълбае в материята. Начинът на поднасяне е идеален за мен. Преди години, като учех, студентите се радвахме, ако успеем да запишем нещо от бързоговорещ лектор. Който записал-записал. Така че сега оценявам предимството да натисна стоп и спокойно да си запиша нещо. Въобще, супер удобно е.

С. Михайлова

Не бих могла да добавя нищо. Представянето на лектора беше отлично, а курсовата и домашните работи бяха много практически и полезни.

Ани Бобева

Мога да опиша модула с няколко думи - структурност, детайност, достъпност и разбираемост.

Бистра Брънзова

Точен, концентриран, последователен - и курса, и лектора!

Екатерина Караджинова

Чудесен курс и страхотен лектор!

Лора Василева

Много интересен и добре структуриран курс. За мен беше интересно, че се разглежда цялата пътека на потребителя и какво какво можем да направим, за да я оптимизираме.

Магдалена Братанова

Препоръчвам целия курс. Животът се дели на преди и след. Получих много знания коио мога да приложа в моя бизнес. Благодаря на целия екип и лекторите за отделеното време и знания. Много полезен курс.

Радостина Ганева

Курсът е чисто маркетингово преживяване - навлиза в дълбочина в процеса на спечелването и задържането на клиентите, в инструментите на дигиталния маркетинг, в спецификите на различните канали, като същевременно всичко това е пречупено под призмата на бизнеса, неговите цели и насоченост. Голямо предимство отново е значителният практически опит на лектора, чрез който теорията се асимилира по много по-качествен и полезен начин.

Цонка Павлова

Изключително полезно съдържание.

Цена: 300 лв.

  • 12 часа продължителност
  • Видео уроци онлайн
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Купи видео запис

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344