Дигитална Маркетинг Стратегия
Научи как да създадеш успешна Дигитална Маркетинг Стратегия, която вдъхва доверие у клиента, генерира продажби и разпознаваемост в дългосрочен план!
Цели на курса
- Кои са стъпките за създаване успешна дигитална маркетинг стратегия;
- Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ
- Упражнение за самостоятелно създаване на своя собствена маркетинг стратегия;
- Как да взимаме стратегически решения на практика;
- Как да полагаме макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Начало на курса
Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!
Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.
Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на дигиталния маркетинг и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешен дигитален маркетинг.
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист, за да създаде успешна маркетинг стратегия;
2/ Конкретни примери, психология, потребителско поведение и анализ, които ще помогнат за по-дълбоко разбиране на дигиталния маркетинг и неговата ефективност;
3/ Какво е TOFU, MOFU и BOFU, както и как да създаваме успешни маркетинг фунии, които постигат резултати;
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Да създадат самостоятелно своя собствена маркетинг стратегия;
2/ Да научат как да взимат стратегически решения в своята бъдеща практика;
3/ Да полагат макро и микро цели, тяхното следване и надграждане;
ЛЕКЦИЯ #1
Потребителско поведение и цели на маркетинг стратегията
Видео 1 - Фази в развитието на потребителите
- Кои са основните фази, през които минават потребителите, кои са потребителските сегменти и какво е пирамидата на клиента.
Видео 2 - Таргет Потребители (Buyer Persona)
- Как да проучите кои са вашите потребители, какви са техните проблеми и какви решения използват в момента.
Видео 3 - Стойностно предложение
- Що е то стойностно предложение и кои са основните му компоненти.
Видео 4 - Дигитални канали
- Основните видове дигитални канали и техните основни специфики, които трябва да отчитате при избора им за дистрибутиране на вашия продукт или услуга.
Видео 5 - Product-Channel Fit
- Защо е изключително важно преди да сме завършили продукта/услугата си, да го/я съобразим с дигиталните канали, по които ще набираме клиентите си.
Видео 6 - Двете най-важни метрики в маркетинга
-Двете основни метрики, които всеки маркетолог, занимаващ се със стратегията, трябва да следи
Видео 7 - Цели на маркетинг стратегията
- Видовете цели, които всяка една маркетинг стратегия поставя, независимо от бизнеса.
Видео 8 - Задача 1 - Дефиниране на таргет аудитория
ЛЕКЦИЯ #2
Компоненти на маркетинг фунията
Видео 1 - Маркетинг Фуния (потребителска пътека)
- Какво е маркетинг фуния, от какви фази е съставена и какви типове маркетинг фунии съществуват.
Видео 2 - Компоненти на маркетинг фунията
- Кои са основните компоненти в различните фази на маркетинг фунията.
Видео 3 - Разликите между b2c и b2b маркетинг фуниите
- Кои са основните разлики в структурата и типа между b2c и b2b маркетинг фуниите.
Видео 4 - Бизнес модели
- Основните бизнес модели, разликата между бизнес стратегия, маркетинг стратегия и бизнес модел, както и защо са изключително важни за успеха на маркетинг стратегията ни.
Видео 5 - Продуктово портфолио
- Важността на планирането на продуктовото портфолио и връзката му с успеха на маркетинг стратегията.
Видео 6 - Ценообразуване
- Основни стратегии за ценообразуване.
ЛЕКЦИЯ #3
Изграждане и моделиране на маркетинг фуния
Видео 1 - Как да изградим първата си маркетинг фуния
- В това видео ще научите кои са различните типове маркетинг фунии и как да изградите собствена такава според вашите нужди.
Видео 2 - Маркетинг фунии за придобиване
- В това видео ще се запознаете с много примери за изграждането на фуния за придобиване.
Видео 3 - Маркетинг фунии за активиране
- В това видео ще се запознаете с много примери за изграждането на фуния за активиране.
Видео 4 - Маркетинг фунии за монетизация
- В това видео ще научите какви са спецификите относно фуниите за монетизация и как да измервате лоялността на клиентите.
Видео 5 - Метрики за следене
- В това видео ще научите едни от най-важните метрики, които един маркетолог е нужно да следи.
Видео 6 - Моделиране на Маркетинг фунията
- В това видео ще се запознаете с това как се моделира и симулира една маркетинг фуния с цел постигане на положителен резултат.
Видео 7 - Задача 2 - Маркетинг фуния
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;
- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;
- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;
- Консултант в сферата на дигиталния маркетинг (*след придобиване на години практика).
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
![](https://digitalpro.bg/img/lektori-digitalpro/miroslav-zaporojanov.jpg)
Мирослав Запорожанов
Co-Founder @ DigitalPRO
Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант с 8 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти.
През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до изконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели.
Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор, маркетинг стратег на програмата DigitalPRO и лектор на курсовете в нея:
- Дигитална Маркетинг Стратегия
- Ефективен E-mail Маркетинг
Оценки на участници
Отзиви на участници
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Нямам никакви препоръки.
Мирослав Запорожанов е дълбоко ерудирана личност, няма никаква тавтология при него - в начина му на изказване и поднасяне на информацията.
Всяко действие е абсолютно премерено и не е излишно.Стратег, маркетолог, психолог!
![](https://digitalpro.bg/img/male.png)
Представянето на лектора беше на ниво. Надмина очакването ми. Информацията беше добре подбрана и поднесена чудесно.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Много добре систематизирани лекции, подплатени с интересни примери и полезни задачи за курсистите.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Благодаря и много оценявам информацията, която ни поднесе Миро. Кара ни да мислим, да свързваме отделните елементи и лично за мен да имам един по-структуриран подход. Вече прилагам наученото от модула.
![](https://digitalpro.bg/img/male.png)
Нямам препоръки, защото се вижда когато някой прави нещо от сърце,а не просто да вземе парите на хората. Поздравления, Миро!
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Нямам забележки, доста детайлно се разглеждат примерите. Аз лично на моменти бях объркана относно фуниите. Може би трябваше по- категорично разграничаване. Но все пак, за да се избистри картинката, трябва опит и практика.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Нямам препоръки, модулът надскочи очакванията ми!
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Лекторът е толкова дълбока и стойностна книга, обхващаща всеки един аспект от съществуването на човека днес, че единственото, което мога да кажа, е ПОКЛОН, Миро!
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Зад лесно смилаемото съдържание прозират опитът и нещата, които Мирослав е наработил, за да може да преподава.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Материалът беше отлично подбран, подреден, напълно разбираем и много интересен. Всичко беше 6. Хареса ми също, че Мирослав има една по-обширна визия относно вселената (източен тип мислене), заобикалящото ни и човешката психика, а това е важно за един маркетолог.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Нямам забележки. Страхотен лектор. Много ми хареса, че начинът на преподаване е много разбираем и подреден, съчетан с примери, които са много полезни. Бързо се уча от него.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Личи си, че е свършил много работа, за да успее да предаде в сбит вариант голям обем от знания. Всичко е много логично подредено и поднесено дори и за човек като мен - без никакъв опит в маркетинга.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Изключително съм впечатлена от лектора и от съдържанието и представянето на лекциите.
Няма какво да препоръчам, защото всичко беше отлично. С нетърпение очаквам следващия модул с Мирослав.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Аз съм изключително впечатлена.
Целият модул е много над очакванията ми. Досега съм посещавала на живо и онлайн различни обучения.
На всички от тях са ни учили на тактики, на мен винаги ми е липсвала голямата картина.
За първи път попадам на обучение, където ме учат на стратегическо мислене.
Иначе, откровено казано, за мен този модул напълно оправда цената на цялото обучение. Респект!
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Мисля, че информацията беше представена на ниво, и определено запомних голяма част от нея.
![](https://digitalpro.bg/img/male.png)
Лекторът се справи страхотно в първи модул, няма как да бъде по-добре.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Това бяха най-интересните ми лекции някога. За първи път не заспах на късна лекция!!! Единствената ми препоръка е да се опита да говори с различна интонация, за да създава фокус върху важните неща.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Препоръчвам на лектора да запази модела си на преподаване. Информацията беше представена по достъпен и увлекателен начин. Препоръчвам в бъдеще, ако някой като мен му изпрати имейл за партньорство или инвестиция, да не затваря очи (това по-скоро си го пожелавам) :)
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Лекторът беше много добър, възхищавам му се. Съдържанието беше достатъчно, информацията - поднесена достъпно с примери.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Представянето му е супер. В лекциите е събрана изключително много информация, която ни бе поднесена увлекателно и атрактивно. Дава основа, на която да се задълбае в материята. Начинът на поднасяне е идеален за мен. Преди години, като учех, студентите се радвахме, ако успеем да запишем нещо от бързоговорещ лектор. Който записал-записал. Така че сега оценявам предимството да натисна стоп и спокойно да си запиша нещо. Въобще, супер удобно е.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Не бих могла да добавя нищо. Представянето на лектора беше отлично, а курсовата и домашните работи бяха много практически и полезни.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Мога да опиша модула с няколко думи - структурност, детайност, достъпност и разбираемост.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Точен, концентриран, последователен - и курса, и лектора!
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Чудесен курс и страхотен лектор!
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Много интересен и добре структуриран курс. За мен беше интересно, че се разглежда цялата пътека на потребителя и какво какво можем да направим, за да я оптимизираме.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Препоръчвам целия курс. Животът се дели на преди и след. Получих много знания коио мога да приложа в моя бизнес. Благодаря на целия екип и лекторите за отделеното време и знания. Много полезен курс.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Курсът е чисто маркетингово преживяване - навлиза в дълбочина в процеса на спечелването и задържането на клиентите, в инструментите на дигиталния маркетинг, в спецификите на различните канали, като същевременно всичко това е пречупено под призмата на бизнеса, неговите цели и насоченост. Голямо предимство отново е значителният практически опит на лектора, чрез който теорията се асимилира по много по-качествен и полезен начин.
![](https://digitalpro.bg/img/female.png)
Изключително полезно съдържание.
Цена:300 лв.
Купи видео запис