Ефективен E-mail Маркетинг

Научи конкретни стратегии и тактики за планиране и създаване на ангажиращи и ефективни E-mail маркетинг кампании, които генерират високи резултати и статистики!

Начало04.04.2022
Край01.05.2022
(4.9)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Кои са стъпките за създаване успешна Email маркетинг стратегия;
- Подробни теоретични и практически познания за Email маркетинга;
- Създаване на E-mail маркетинг кампания от А до Я;
- Различни стратегии за различни типове бизнес;

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.


Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на Е-mail маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Среднонапреднали

За среднонапреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за създаване на ангажиращи и ефективни E-mail маркетинг кампании;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Какво е E-mail marketing и каква е ролята му в съвременния маркетинг микс;

2/ Как се създава перфектният E-mail (дизайн, текст, бутони, линкове);

3/ Как се планира, подготвя и изпраща E-mail кампания;

4/ Как се измерва ефективността на E-mail кампаниите;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Да приложат на практика знания за създаване на перфектния e-mail;

2/ Да изградят автоматична последователност от съобщения;

3/ Да измерват резултати от примерни E-mail кампании и да предлагат възможности за подобрение;

4/ Да създадат собствена E-mail кампания и стратегия за достигане до клиенти;

ЛЕКЦИЯ #1

Що е то имейл маркетинг и каква е ролята му в бизнеса


Видео 1 - Съдържание на курса

Видео 2 - Що е то имейл?

- Как се е зародил имейлът
- Какво опосредства технически имейл маркетинга
- Какво всъщност е имейл маркетингът

Видео 3 - Защо имейл маркетинг?

- Защо добрите бизнеси използват имейл маркетинг
- Какви цели опосредства имейл маркетингът
- Има ли бъдеще в имейл маркетинга

Видео 4 - Ролята на имейл маркетинга в бизнеса

- За какво да използваме имейл маркетинга
- Разлика между b2c и b2b имейл маркетинг

Видео 5 - Основни понятия в имейл маркетинга

- Кои са най-важните термини в имейл маркетинга

Видео 6 - Имейл Маркетинг Фуния

- Кои са съставните части на имейл маркетинг фунията

Видео 7 - Имейл маркетинг метрики (KPIs)

- Кои са 13те метрики, които следи всеки имейл маркетолог

Видео 8 - Как да изберем Email Service Provider (ESP)

- Кои са основните разлики между различните софтуери за имейл маркетинг
- Примерни софтуери за имейл маркетинг за онлайн магазини
- Примерни софтуери за имейл маркетинг за бизнеси, различни от онлайн магазини

ЛЕКЦИЯ #2

Как да използваме ефективни стратегии и кои са фазите на потребителите


Видео 1 - Стратегии за събиране на имейли

- 11 стратегии за събиране на имейли
- Софтуери за изпълняване на стратегиите

Видео 2 - Трите типа имейли според целта

- Що е то Свързващ имейл
- Що е то Промоционален имейл
- Що е то Транзакционен имейл

Видео 3 - Двата типа имейли според начина на изпращане

- Разликате между ръчни и автоматични кампании
- Що е то broadcast и trigger имейли
- Примери за trigger имейли

Видео 4 - Фази на потребителя и видове имейл кампании

- Кои са трите фази, през които преминава потребителят
- Кои са петте кампании и в коя фаза коя кампания да използваме

Видео 5 - Добри практики в дизайна на имейлите

- Кои са добрите практики в дизайна на имейлите
- Колко линка да имаме в имейлиа
- Какво е pre-header & alt-text

Видео 6 - Статистики в имейл маркетинга

- Средни статистики на най-ключовите KPIs в имейл маркетинга по индустрии и държави

ЛЕКЦИЯ #3

Типове имейли според фазите на потребителите


Видео 1 - Имейли за позициониране (Фаза Заинтересован)

1. Имейли за добре дошъл

2. Имейли за позициониране и обгрижване чрез истории

3. Образователно съдържание

Видео 2 - Имейли за Ангажиране (фаза Ангажиран)

- Кога започваме с ангжиращата кампания
Образователен Имейл с “мека продажба” (soft sale)

- Време за оферта

1. Имейл с Free-Trial
2. Имейл с персонализирана и лимитирана оферта
3. Имейл с безплатна консултация
4. Имейл за уебинар
5. Имейл за събитие

Видео 3 - Имейли за Издигане (фаза Ангажиран) Част 1 - Типове транзакционни имейли (Transactional Emails) и добри практики, свързани с тях

- Потвърждения за поръчка
- Създаване на акаунт
- Разписка за покупка
- Напомняне за парола
- Support Ticket
- Потвърждение за връщане
- Нотификация за доставка

Видео 4 - Имейли за Издигане (фаза Ангажиран) Част 2

- Цикъл на Email Маркетинга
- Новите и текущите клиенти
- Имейл след покупка

Видео 5 - Имейли за Реангажиране (фаза НЕангажиран)

- Видове Имейли за НЕангажирани клиенти

ЛЕКЦИЯ #4

Имейл кампании - добри практики


Видео 1 - Как да структурираме списъците с имейли

4 важни характеристики

- Списъци с имейл адреси
- Имейл адреси
- Таг - характеристика, която сме създали и причислили към имейл адрес
- Сегмент - комбинация от определени имейл адреси, които имат общи характеристики

Видео 2 - Автоматични последователности

Най-използваните последователности

- Последователност за потенциален клиент
- Последователност за нов клиент (първа покупка)
- Последователност за изоставена количка (abandoned cart)
- Последователност за уебинар (безплатно събитие)
- Последователност за неангажирани клиенти

Видео 3 - Промо имейли

- Характеристики на промо кампаниите

Видео 4 - Кога да изпращаме ръчни кампании

- От какво зависи изпращането на ръчни кампании

Видео 6 - Имейл заглавия

Видове заглавия

- Назоваващи директна полза
- Предизвикващи интерес (любопитство)
- Директна оферта
- Спешност/Ограниченост
- Човечност/История
- Новини
- Социално доказателство

Видео 7 - Създаване на промо календар

- Що е то промо календар
- Tри важни документа
- 12 стъпки в създаването на промо календар
- 4 типа промоции
- Месечно планиране
- Тримесечно планиране

ЛЕКЦИЯ #5

Имейл последователност след определено действие


Видео 1 - Последователност за потенциални клиенти (Pre-purchase)

- Три основни фази в E-commerce autoresponders
- Три основни фази в E-commerce имейл маркетинг
- Content Opt-In кампания

Видео 2 - Последователност за напусната sales страница (sales page abandonment)

- Sales Page Abandonment Autoresponder
- Sales Page Abandonment кампания
- Резултати

Видео 3 - Cart Abandonment имейли

- Cart Abandonment Autoresponder
- Cart Abandonment кампания
- Резултати

Видео 4 - Post-Purchase имейл последователност

- Cart Abandonment Autoresponder
- Pre-Arrival последователност
- Cross-Sell последователност
- The Selfie Email
- The Sуrvey Email

Видео 5 - Последователност за клиент с втора покупка

Autoresponder за клиент купил два пъти

- Последователност за клиент купил 2 пъти
- Cross-sell имейлът
- Правилото 112
- Резултати

Видео 6 - Последователност за Win-Back

- Win-Back последователност
- Win-Back кампания
- Резултати

Видео 7 - Динамичен имейл маркетинг

- Статичен имейл маркетинг
- Динамичен имейл маркетинг

Видео 8 - Ръчни промо кампании за eCommerce

Още добри практики в ръчните кампании за eCommerce

- Ръчна промо кампания в 4 дни
- Резултати
- Изводи

Видео 9 - Как да имаме високо deliverability (whitelisting & SPAM)

- Какво влияе на ниското доставяне на имейлите
- Стъпки за по-добро deliverability

ЛЕКЦИЯ #6

Динамичен Имайл Маркетинг (дискусия)

Видео 1 - Дискусия с Калоян Янкулов

- Бонус видео с Калоян Янкулов, съосновател на Encharge.io. Ще си говорим за имейл маркетинг автоматизация на базата на потребителско поведение

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

- E-mail Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- E-mail Маркетинг специалист на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Мирослав Запорожанов

Marketing strategy

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант с 8 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти.

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до изконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели.

Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор, маркетинг стратег на програмата DigitalPRO и лектор на курсовете в нея:
- Дигитална Маркетинг Стратегия
- Ефективен E-mail Маркетинг

Оценки на участници

4.9 / 5
(286)
(18)
(3)
(1)
(0)

Отзиви на участници

Т. Йорданова

Миро е много вдъхновяващ и поднася информацията по начин, който наистина мога след това веднага да приложа. Изключително практически насочен. Жалко, че има само 2 модула в програмата!

П. Бобева

Модулът и преподаването бяха отлични. Отношението ми към имейл маркетинга преди модула беше никакво, дори леко клонящо към негативно, понеже до този момент съм го възприемала като досаден спам.
Мирослав преобърна тази ми представа. Не съм подозирала колко интересно може да бъде и какъв потенциал се крие в имейл маркетинга.

С. Райкова

Нямам препоръки, перфектно поднесена информация, допълнителни материали, интересни примери.
За мен лично Миро е най-добрият лектор в цялата програма и наистина успях да науча изключително много, което да приложа и в практиката. Браво за чудесната работа, личат си годините опит.

А. Гугуткова

За мен възможността да уча от хора като Миро е огромна привилегия. Стратегиите на Миро са едни от най-задълбочените теми, на които съм попадала. Лекциите са ми безкрайно интересни.

С. Марковска

Миро доказа отново, че е един от най-добрите лектори. Разказва увлекателно и умее да ангажира вниманието ми. Нямам препоръки.

П. Антонова

Информацията беше представена по такъв начин, че всички да могат да я разберат и осмислят още на лекцията - с много примери и практически съвети от опита на лектора.

Д. Борисов

Да продължава в същия дух. Много добре поднесена информация. Супер интересни и полезни обяснения. Фаворит ми е за сега! :)

М. Колева

За мен Мирослав е най-добрият лектор - много висока класа и умее да провокира мислене и идеи.

Р. Калчева

Миро е супер! Хубаво структурирани лекции и презентации, допълнителни ресурси и т.н.

Г. Евтимова

Качеството на обучението продължава да държи високо ниво.

С. Емелин Илиева

Благодаря за подробните обяснения и отделеното време.

А. Дункова

Да продължава все така всеотдайно да поднася информацията!

Б. Димитрова

Всичко беше на много високо ниво.

В. Парладийска

Нямам никакви препоръки, само огромни поздравления и благодарности за Миро.

Д. Найденова

Всичко беше много детайлно, ясно и на много задълбочено ниво.

Т. Смиленов

Един от най-добре структурираните модули до момента.

Е. Грозева-Кунчева

Супер си беше. Нямам препоръки!

П. Маринов

Уникален модел на развитие.

Н. Чернева

Той е един от любимите ми лектори.

Цена: 300 лв.

  • 22 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

МЕДИИТЕ ЗА НАС

Водещи медии отразиха уникалността и полезността на нашата обучителна програма

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344