Online Reputation Management (ORM)
Научи как да създадеш успешна ORM стратегия, която обезпечава в пълнота завършената успешност на клиента, генерира разпознаваемост, дава кредит на доверие, генерира положителен имидж и продуцира влияние!
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
- За всеки, който иска да прави графично съдържание, но не знае от къде да започне и какво се изисква.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за управление на репутация в дигитална среда.
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Целта на обучението е да запознае курсистите с основните понятия в областта на дигиталните науки за изграждане на имидж, репутация и бранд.
2/ Студентите ще придобият основни умения за стратегически планиране, изграждане и поддържане на кампании за управление на електронен имидж, бранд и репутация.
3/ Видовете инструменти и подходи ще бъдат комбинирани по ефективен начин, който да допринесе за съставянето на пълна картина за анализ и мониторинг, Big Data Analysis, управление на проекти; статистически модели на анализ, установяване на корелационни зависимости между различни модели и данни; софтуери за SEO (Search Engines Optimization), медия клипинг / мониторинг, SMO (Social Media Optimization) / SMM (Social Media Marketing.
3/ Ползва се инструментариума на дигиталния маркетинг и PR, което прави курса силно принадлежен към всичко, което програмата DigitalPRO е предоставяла като познания до момента. Така го прави своеобразно надграждане, за желаещите да се реализират в областта на управлението на онлайн репутация, дигиталния пиар и бранд журналистиката.
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Ще научат как да взимат стратегически решения в своята бъдеща практика по ORM кампании; след мониторинг и анализ;
2/ Ще разберат как да полагат макро и микро цели, тяхното следване, надграждане и реализация при ORM кампании;
ЛЕКЦИЯ #1
Елементи на репутацията и и информация за лектора на курса
Видео 1 - Програма и лектор на курса
Видео 2 - Какво е репутация? Съставляващи компоненти на репутацията. Имидж, репутация и бранд
ЛЕКЦИЯ #2
Пропаганда, PR, ОРМ
Видео 1 - Отговорна ли е пропагандата?
Видео 2 - PR и Пропаганда
Видео 3 - СМК - ПРОЗОРЕЦ КЪМ СВЕТА
ЛЕКЦИЯ #3
Интегрирани маркетинг комуникации
Видео 1 – Интегрирани маркетинг комуникации
Видео 2 - От ИМК към МР (Мениджмънт на репутацията)
Видео 3 - Брандът като нов център на ИМК
ЛЕКЦИЯ #4
Мениджмънт на репутацията; Мениджмънт на онлайн репутация
Видео 1 - Репутацията като уникален стратегически актив
Видео 2 - Репутациoнен мениджмънт в първо действие – стратегии, заинтересовани страни
Видео 3 - Репутация и комуникации, Моделиране на репутационна стратегия
Видео 4 - Управление на онлайн репутация – Online Reputation Management
Видео 5 - Мениджмънт на Онлайн Репутация – Online Reputation Management
Видео 6 - Като епилог
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Регулатор на бранд репутацията в онлайн бизнес
- Бранд мениджър
- Маркетинг специалист в дигитална агенция, грижещ се за брандинг и PR.
- Консултант в сферата (*след придобиване на години практика).
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
Момчил Марчев
Marketing Manager @ Extreme Advertising
Момчил Марчев се занимава активно с дигитален маркетинг от 2006г., от 2010-та и с управление на онлайн репутация.
Работил е по маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от секторите имоти и строителство, туризъм и транспорт, сигурност и застраховане, медицина и др.
Бил е жури на награди за дигитален маркетинг и уеб развитие, също лектор на събития за маркетинг и реклама. Консултира редица водещи, онлайн медии в България за успешното им дигитално присъствие.
В частност, често помага с експертно мнение, за по-точно отразяване в самите електронни медии, на обществено значими казуси/теми свързани с имидж, репутация, бранд.