B2B Sales & Marketing

Научи как да създадеш успешна B2B маркетинг стратегия, как да дигитализираш търговските процеси и как да обединиш усилията на твоите маркетолози и търговци, за да изградиш имиджа на своята комапния, да вдъхнеш доверие у своите потенциални клиенти и да започнеш да генерираш повече продажби в дългосрочен план.

11 часа продължителност
Видео уроци
Презентации за сваляне

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Неограничен достъп до 31.10.2024г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2023г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи маркетолози и търговци, които прохождат в сферата на B2B маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

За средно напреднали маркетолози и търговци, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешен B2B маркетинг и иновативни търговски инструменти

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист, за да създаде успешна B2B маркетинг стратегия;

2/ Какво представлява Inbound и Outbound методологията и защо тяхното миксиране е ултимативния маркетинг на бъдещето

3/ Примери от практиката за успешните B2B маркетинг канали и съдържанието в тях

4/ Дигитализация на търговски процеси – Hubspot CRM, LinkedIn и имейл маркетинг

5/ Комплексни маркетинг фунии и автоматизация на твоите B2B маркетинг и търговски активности

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Ще създадеш самостоятелно своя собствена B2B маркетинг стратегия;

2/ Ще създадеш самостоятелно своя CRM и ще дефинираш неговите филтри

3/ Ще създадеш своята първа комплексна фуния, която ще съдържа Inbound и Outbound методологията

ЛЕКЦИЯ #1

Основи на inbound методологията


Видео 1: Представяне на лекторите и темите на курса

Видео 2: B2B vs. B2C компании

Видео 3: Какво представлява inbound методологията

Видео 4: The Flywheel vs. The Funnel

Видео 5: Фундаменти на inbound методологията

Видео 6: Клиентски аватари (Buyer Personas)

Видео 7: Потребителска пътека (Buyer’s journey)

Видео 8: Inbound маркетинг

Видео 9: Inbound търговия

ЛЕКЦИЯ #2

Маркетинг съдържание и канали


Видео 1: Корпоративна идентичност

Видео 2: Уебсайта на B2B компанията и неговите инструменти за конвертиране

Видео 3: Създаване на дългосрочна стратегия за съдържанието на B2B компании

Видео 4: Създаване на тематични групи от блог съдържание

Видео 5: Създаване на съдържание с допълнителна стойност

Видео 6: Създаване на видео съдържание за B2B компании

Видео 7: Социалните мрежи на В2В компаниите

Видео 8: Онлайн реклама за В2В компании

Видео 9: Имейл маркетинг за B2B компании

Видео 10: Създаване на видео съдържание за B2B компании

ЛЕКЦИЯ #3

Дигитализация на търговски процеси


Видео 1: Видове B2B търговски структури

Видео 2: Поставяне на търговски цели

Видео 3: CRM – основна част от търговската дигитализация

Видео 4: Дигитално проследяване на търговския процес

Видео 5: Дигитализиция на търговско съдържание

Видео 6: Sales копирайтинг за B2B компании

Видео 7: Студени обаждания за нови B2B клиенти

Видео 8: LinkedIn продажби

Видео 9: Как да си направим добър LinkedIn профил

Видео 10: Популярни методологии за продажби в B2B света

ЛЕКЦИЯ #4

Постигане на устойчив растеж и ROI посредством оптимизация, синхронизация и автоматизация в marketing, sales & customer service процесите в компанията


Видео 1: Концепцията за Revenue Operations или как скалиращите компании постигат ефективност посредством технологична, оперативна и екипна синхронизация

Видео 2: Изграждане на основите на архитектура, обединяваща маркетинг, продажби и обслужване - технологии, процеси, индикатори за успех

Видео 3: Кои са най-мощните платформи, обединяващи CRM, маркетинг, продажби, обслужване, операции в едно

Видео 4: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на маркетинга

Видео 5: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на продажбите

Видео 6: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на клиентското обслужване (customer service)

Видео 7: To automate or not to automate - типове процеси на автоматизация. No-code и programmable automation. Синхрон на данни (data sync)

Видео 8: Примери от практиката - как скалираща компания от технологичния сектор успява да постигне 688% растеж за 4 години чрез платформа, обединяваща маркетинг и търговските й усилия

Видео 9: Ролята на RevOps екипа и защо все повече компании инвестират в изграждането му

Видео 10: Защо RevOps експерт се превърна в най-търсената роля в SaaS бизнеса? Най-ценните умения (skillset) за всеки RevOps специалист

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ B2B бизнес;

- Account Manager в маркетинг или комуникационна агенция;

- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

Да.

Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Валентина Куцева

Съосновател & B2B експерт

Валентина Куцева завършва висше образование със специалност „Маркетинг и комуникации“ в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния B2B сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ.

Над 10 години Валентина е един от акционерите и маркетинг директор в ходинга Стабил Груп, управялващ 6 компании в B2B сектора с над 200 служители.

През 2016 година Валентина става и един от основателите на Limacon - водещатата B2B маркетинг агенция в страната, която помага на клиентите си - инженерингови и производствени компании, търговски фирми, IT бизнеси и бързооборотни стоки - да изградят своята бранд идентичност и
дългосрочна маркетинг стратегия и да дигитализират и автоматизират максимално своите процеси, свързани с маркетинг, продажби и клиентски взаимоотношения.

Валентина е създател на курса B2B Strategy в програмата за млади маркетолози DigitalPRO, както и чест гост-лектор на катедра „Маркетинг“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.

Валентина е лектор на курса B2B Strategy.

Иван Бондоков

Съосновател и LinkedIn експерт

Иван Бондоков е съ-основател на Limacon Marketing, една от първите маркетинг компании в България, фокусирани основно в B2B клиенти. В тяхното клиентско портфолио има проекти с клиенти като Schneider Electric, Econt, Maxsport, Stabil Group, ATN Europe, Optix, Hennlich, Proxiad, Prime Holding, LogSentinel и много други.

Той е и съ-основател на RevBrains - компания, която помага на технологични startups и scaleups да оптимизират клиентско-ориентираните си екипи и процеси по пътя към постигане на устойчив растеж. Работи с компании като Payhawk, NEXT BASKET, Fastmarkets, Treyd, Your.Rentals, Gemseek, BESCO, Strypes и др.

Той заема и длъжността CCO в Cupffee - първото по рода си производство на ядливи чаши за кафе и чай.

Специалист е в B2B маркетинг и продажби с над 10 години опит, лектор в DigitalPRO и SalesPRO и GOLD партньор на световната CRM платформа HubSpot.

Иван е лектор на курса Linkedin Marketing.

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344

ЗАПИСВАНЕ ОТ 28 СЕПТЕМВРИ

Не пропускай най-ниските цени от 28.09 до 01.10 (само 72 часа). Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне!