B2B Sales & Marketing
Научи как да създадеш успешна B2B маркетинг стратегия, как да дигитализираш търговските процеси и как да обединиш усилията на твоите маркетолози и търговци, за да изградиш имиджа на своята комапния, да вдъхнеш доверие у своите потенциални клиенти и да започнеш да генерираш повече продажби в дългосрочен план.
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2023г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
За начинаещи маркетолози и търговци, които прохождат в сферата на B2B маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;
За Средно напреднали
За средно напреднали маркетолози и търговци, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешен B2B маркетинг и иновативни търговски инструменти
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист, за да създаде успешна B2B маркетинг стратегия;
2/ Какво представлява Inbound и Outbound методологията и защо тяхното миксиране е ултимативния маркетинг на бъдещето
3/ Примери от практиката за успешните B2B маркетинг канали и съдържанието в тях
4/ Дигитализация на търговски процеси – Hubspot CRM, LinkedIn и имейл маркетинг
5/ Комплексни маркетинг фунии и автоматизация на твоите B2B маркетинг и търговски активности
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Ще създадеш самостоятелно своя собствена B2B маркетинг стратегия;
2/ Ще създадеш самостоятелно своя CRM и ще дефинираш неговите филтри
3/ Ще създадеш своята първа комплексна фуния, която ще съдържа Inbound и Outbound методологията
ЛЕКЦИЯ #1
Основи на inbound методологията
Видео 1: Представяне на лекторите и темите на курса
Видео 2: B2B vs. B2C компании
Видео 3: Какво представлява inbound методологията
Видео 4: The Flywheel vs. The Funnel
Видео 5: Фундаменти на inbound методологията
Видео 6: Клиентски аватари (Buyer Personas)
Видео 7: Потребителска пътека (Buyer’s journey)
Видео 8: Inbound маркетинг
Видео 9: Inbound търговия
ЛЕКЦИЯ #2
Маркетинг съдържание и канали
Видео 1: Корпоративна идентичност
Видео 2: Уебсайта на B2B компанията и неговите инструменти за конвертиране
Видео 3: Създаване на дългосрочна стратегия за съдържанието на B2B компании
Видео 4: Създаване на тематични групи от блог съдържание
Видео 5: Създаване на съдържание с допълнителна стойност
Видео 6: Създаване на видео съдържание за B2B компании
Видео 7: Социалните мрежи на В2В компаниите
Видео 8: Онлайн реклама за В2В компании
Видео 9: Имейл маркетинг за B2B компании
Видео 10: Създаване на видео съдържание за B2B компании
ЛЕКЦИЯ #3
Дигитализация на търговски процеси
Видео 1: Видове B2B търговски структури
Видео 2: Поставяне на търговски цели
Видео 3: CRM – основна част от търговската дигитализация
Видео 4: Дигитално проследяване на търговския процес
Видео 5: Дигитализиция на търговско съдържание
Видео 6: Sales копирайтинг за B2B компании
Видео 7: Студени обаждания за нови B2B клиенти
Видео 8: LinkedIn продажби
Видео 9: Как да си направим добър LinkedIn профил
Видео 10: Популярни методологии за продажби в B2B света
ЛЕКЦИЯ #4
Постигане на устойчив растеж и ROI посредством оптимизация, синхронизация и автоматизация в marketing, sales & customer service процесите в компанията
Видео 1: Концепцията за Revenue Operations или как скалиращите компании постигат ефективност посредством технологична, оперативна и екипна синхронизация
Видео 2: Изграждане на основите на архитектура, обединяваща маркетинг, продажби и обслужване - технологии, процеси, индикатори за успех
Видео 3: Кои са най-мощните платформи, обединяващи CRM, маркетинг, продажби, обслужване, операции в едно
Видео 4: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на маркетинга
Видео 5: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на продажбите
Видео 6: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на клиентското обслужване (customer service)
Видео 7: To automate or not to automate - типове процеси на автоматизация. No-code и programmable automation. Синхрон на данни (data sync)
Видео 8: Примери от практиката - как скалираща компания от технологичния сектор успява да постигне 688% растеж за 4 години чрез платформа, обединяваща маркетинг и търговските й усилия
Видео 9: Ролята на RevOps екипа и защо все повече компании инвестират в изграждането му
Видео 10: Защо RevOps експерт се превърна в най-търсената роля в SaaS бизнеса? Най-ценните умения (skillset) за всеки RevOps специалист
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ B2B бизнес;
- Account Manager в маркетинг или комуникационна агенция;
- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
Валентина Куцева
Съосновател & B2B експерт
Валентина Куцева завършва висше образование със специалност „Маркетинг и комуникации“ в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния B2B сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ.
Над 10 години Валентина е един от акционерите и маркетинг директор в ходинга Стабил Груп, управялващ 6 компании в B2B сектора с над 200 служители.
През 2016 година Валентина става и един от основателите на Limacon - водещатата B2B маркетинг агенция в страната, която помага на клиентите си - инженерингови и производствени компании, търговски фирми, IT бизнеси и бързооборотни стоки - да изградят своята бранд идентичност и
дългосрочна маркетинг стратегия и да дигитализират и автоматизират максимално своите процеси, свързани с маркетинг, продажби и клиентски взаимоотношения.
Валентина е създател на курса B2B Strategy в програмата за млади маркетолози DigitalPRO, както и чест гост-лектор на катедра „Маркетинг“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.
Валентина е лектор на курса B2B Strategy.
Иван Бондоков
Съосновател и LinkedIn експерт
Иван Бондоков е съ-основател на Limacon Marketing, една от първите маркетинг компании в България, фокусирани основно в B2B клиенти. В тяхното клиентско портфолио има проекти с клиенти като Schneider Electric, Econt, Maxsport, Stabil Group, ATN Europe, Optix, Hennlich, Proxiad, Prime Holding, LogSentinel и много други.
Той е и съ-основател на RevBrains - компания, която помага на технологични startups и scaleups да оптимизират клиентско-ориентираните си екипи и процеси по пътя към постигане на устойчив растеж. Работи с компании като Payhawk, NEXT BASKET, Fastmarkets, Treyd, Your.Rentals, Gemseek, BESCO, Strypes и др.
Той заема и длъжността CCO в Cupffee - първото по рода си производство на ядливи чаши за кафе и чай.
Специалист е в B2B маркетинг и продажби с над 10 години опит, лектор в DigitalPRO и SalesPRO и GOLD партньор на световната CRM платформа HubSpot.
Иван е лектор на курса Linkedin Marketing.