B2B Sales & Marketing
Научи как да създадеш успешна B2B маркетинг стратегия, как да дигитализираш търговските процеси и как да обединиш усилията на твоите маркетолози и търговци, за да изградиш имиджа на своята комапния, да вдъхнеш доверие у своите потенциални клиенти и да започнеш да генерираш повече продажби в дългосрочен план.
Цели на курса
- Как да изградиш цялостна B2B маркетинг стратегия и как да я управляваш
- Как да изградиш силна и въздействаща корпоративна идентичност, която да показва професионализма на твоята компания и да подсилва имиджа ти
- Какаво представляват Inbound и Outbound методологиите в маркетинга
- Кои са успешните канали и задължителните видове съдържание в B2B макетинга
- Как и защо да изградиш CRM система до 1 000 000 контакта напълно безплатно
- Как и защо да дигитализираш търговските си процеси
- Как да изграждаш комплексни маркетинг фунии и да автоматизираш дейностите на твоя маркетинг и търговски екип
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2023г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
За начинаещи маркетолози и търговци, които прохождат в сферата на B2B маркетингa и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;
За Средно напреднали
За средно напреднали маркетолози и търговци, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешен B2B маркетинг и иновативни търговски инструменти
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Кои са стъпките, през които трябва да премине един маркетинг специалист, за да създаде успешна B2B маркетинг стратегия;
2/ Какво представлява Inbound и Outbound методологията и защо тяхното миксиране е ултимативния маркетинг на бъдещето
3/ Примери от практиката за успешните B2B маркетинг канали и съдържанието в тях
4/ Дигитализация на търговски процеси – Hubspot CRM, LinkedIn и имейл маркетинг
5/ Комплексни маркетинг фунии и автоматизация на твоите B2B маркетинг и търговски активности
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Ще създадеш самостоятелно своя собствена B2B маркетинг стратегия;
2/ Ще създадеш самостоятелно своя CRM и ще дефинираш неговите филтри
3/ Ще създадеш своята първа комплексна фуния, която ще съдържа Inbound и Outbound методологията
ЛЕКЦИЯ #1
Основи на inbound методологията
Видео 1: Представяне на лекторите и темите на курса
Видео 2: B2B vs. B2C компании
Видео 3: Какво представлява inbound методологията
Видео 4: The Flywheel vs. The Funnel
Видео 5: Фундаменти на inbound методологията
Видео 6: Клиентски аватари (Buyer Personas)
Видео 7: Потребителска пътека (Buyer’s journey)
Видео 8: Inbound маркетинг
Видео 9: Inbound търговия
ЛЕКЦИЯ #2
Маркетинг съдържание и канали
Видео 1: Корпоративна идентичност
Видео 2: Уебсайта на B2B компанията и неговите инструменти за конвертиране
Видео 3: Създаване на дългосрочна стратегия за съдържанието на B2B компании
Видео 4: Създаване на тематични групи от блог съдържание
Видео 5: Създаване на съдържание с допълнителна стойност
Видео 6: Създаване на видео съдържание за B2B компании
Видео 7: Социалните мрежи на В2В компаниите
Видео 8: Онлайн реклама за В2В компании
Видео 9: Имейл маркетинг за B2B компании
Видео 10: Създаване на видео съдържание за B2B компании
ЛЕКЦИЯ #3
Дигитализация на търговски процеси
Видео 1: Видове B2B търговски структури
Видео 2: Поставяне на търговски цели
Видео 3: CRM – основна част от търговската дигитализация
Видео 4: Дигитално проследяване на търговския процес
Видео 5: Дигитализиция на търговско съдържание
Видео 6: Sales копирайтинг за B2B компании
Видео 7: Студени обаждания за нови B2B клиенти
Видео 8: LinkedIn продажби
Видео 9: Как да си направим добър LinkedIn профил
Видео 10: Популярни методологии за продажби в B2B света
ЛЕКЦИЯ #4
Постигане на устойчив растеж и ROI посредством оптимизация, синхронизация и автоматизация в marketing, sales & customer service процесите в компанията
Видео 1: Концепцията за Revenue Operations или как скалиращите компании постигат ефективност посредством технологична, оперативна и екипна синхронизация
Видео 2: Изграждане на основите на архитектура, обединяваща маркетинг, продажби и обслужване - технологии, процеси, индикатори за успех
Видео 3: Кои са най-мощните платформи, обединяващи CRM, маркетинг, продажби, обслужване, операции в едно
Видео 4: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на маркетинга
Видео 5: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на продажбите
Видео 6: Изграждане на технологичния и оперативен двигател на клиентското обслужване (customer service)
Видео 7: To automate or not to automate - типове процеси на автоматизация. No-code и programmable automation. Синхрон на данни (data sync)
Видео 8: Примери от практиката - как скалираща компания от технологичния сектор успява да постигне 688% растеж за 4 години чрез платформа, обединяваща маркетинг и търговските й усилия
Видео 9: Ролята на RevOps екипа и защо все повече компании инвестират в изграждането му
Видео 10: Защо RevOps експерт се превърна в най-търсената роля в SaaS бизнеса? Най-ценните умения (skillset) за всеки RevOps специалист
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ B2B бизнес;
- Account Manager в маркетинг или комуникационна агенция;
- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
Валентина Куцева
B2B Marketing & Sales
Валентина Куцева завършва висше образование в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния (B2B) сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ.
Валентина и нейният партньор Иван са основатели на бранда Limacon, който оперира в 3 направления: Limacon Marketing, Limacon Event Center и Limacon SalesHub.
Валентина и Иван основават Limacon Marketing преди четири години. Компанията е по-известна като външен маркетинг отдел на средни и големи фирми в B2B сектора. В своята същност Limacon Marketing помага на клиентите си да изграждат и менежират ежемесечно дългосрочна маркетинг стратегия с цел тяхното упешно позициониране на българския и световен пазар.
През 2016 година Валентина и Иван стартират и Limacon Event Center - водеща офлайн платформа за бизнес хора в Пловдив, които искат да усъвършенстват своите професионални и меки умения. С над 2 хиляди посетители и повече от 50 обучения и събития годишно, Limacon Event Center се превърна в мястото за развитие на професионални и меки умения в Пловдив.
В началото на 2019 година стартира и третият бранд на компанията - Limacon SalesHub - първият sales solution partner на Hubspot за България – една от най-големите платформи за маркетинг и продажбени автоматизации в света. Limacon SalesHub предоставя цялостни решения за оптимизация на продажбени процеси и въшна услуга за допълнително генериране на повече потенциални клиенти и реални продажби за вашия бизнес.
Валентина е един от лекторите в курса B2B Продажби и Маркетинг.
Иван Бондоков
Co-Founder & Sales Director @ Limacon
Иван Бондоков прекарва цели 6 години във Вюрцбург, Германия, където следва политология. След завръщането си в България през 2008 година, той работи в международния гигант HP и дигиталната платформа за социална промяна Move.bg.
Страстта и най-големият талант на Иван са продажбите и изграждането на устойчиви партньорства между хора и организации.
Иван и неговия бизнес партньор Валентина са основатели на Limacon (www.limacon.bg) – компания, която работи като външен отдел за повече от 40 български и международни компании и им помага в развитието на четири основни дейности – маркетинг, продажби, бизнес дигитализация и организация на събития.
Limacon е на пазара от 2016 година, изградена е от 20 силно мотивирани и амбициозни лимаконци, за които най-важното са резултати и пак резултати.
Иван е един от лекторите в курса B2B Продажби и Маркетинг.