Creative Marketing and Copywriting
Научи как да станеш успешен Creative Маркетинг специалист, който знае как да пишe завладяващи текстове и създава viral съдържание, което кара хората да се ангажират, изгледат реклама до край и вдъхва доверие у потребителя!
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео уроци
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Начало на курса
Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!
Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.
Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
- За начинаещи, които прохождат в сферата на Creative & Copywriting и имат нужда от свежи идеи и конкретни процеси, които да следват;
За Средно напреднали
- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече рекламни подходи за създаване на успешно и viral съдържание;
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Какво е insight, идея, концепция, real-time digital marketing и какъв е пътят към една успешна кампания;
2/ Какви са стъпките при оформянето на текст и изображение в дигиталния маркетинг и какви са предимствата на социалните медии;
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Запознаване с добри рекламни практики от България и чужбина;
2/ Прилагане на различни рекламни модели;
3/ Писане на рекламни текстове според поставените цели;
ЛЕКЦИЯ #1
Инсайт, Идея, Концепция
Видео 1 - Представяне на курса
- Представяне на лектора и съдържанието на курса
Видео 2 - Идея и голяма идея
- Какво е идея – творческа идея и рекламна идея?
- Как се раждат идеите?
- Какво превръща идеята в голяма идея (т.нар. big idea)?
- Какво е платформа в комуникацията?
Видео 3 - Инсайт и концепция
- Какво е инсайт (insight)?
- Техники за откриване на инсайти
- Какво е концепция?
Видео 4 - Брейнсторминг
- Какъв е принципът на работа в една рекламна агенция – как се достига от бриф до презентация пред клиент
- Процес на брейнсторминг и ролята на творческия директор в нея
- Техники за брейнсторминг
Видео 5 - (All) Channels
- Кои са основните канали в маркетинговата комуникация?
- Общ поглед върху разделянето на комуникацията на ATL, BTL и Digital, както и примери за всяка една от тях
- Какво е интегрирана кампания?
ЛЕКЦИЯ #2
Текст и изображение в дигитална среда
Видео 1 - Правопис и граматика
- Правопис, граматика и често срещани грешки
Видео 2 - Специфики на текст в дигитална среда
- Съвети за писане на послания за фейсбук и инстаграм постове
- Генерични и негенерични послания
- Игри на думи
- Примери
Видео 3 - Специфики на изображението в дигитална среда
- Как да си оформим визията в дигиталното пространство?
- Заиграване със средата
- Тенденции сред постовете
- Примери
Видео 4 - Сторителинг
- Какво е сторителинг?
- Защо хубавата история е важна за една марка?
- 6 стъпки за качествен сторителинг (според Pixar)
- Как да напишем една добра история?
- Примери
Видео 5 - Articles / Писане на статии
- Как се пише статия?
- Тематична линия в статиите?
- Силата на първото изречение
- Съвети за написване на блог статия
Видео 6 - B2B
- Какво е B2B?
- B2B маркетинг уроци
- Идеи за social media content
- Добри кампании
Видео 7 - Авторски права
- За какво да внимаваме по отношение на авторското право
- Безплатни източници на снимки и музика
- AI изображения за комерсиална цел
ЛЕКЦИЯ #3
Социални медии
Видео 1 - Социални медии и Facebook
- Какво е социална медия?
- Специфики на Facebook
- Рекламни формати
- Кампании във Facebook
Видео 2 - Instagram
- Специфики на Instagram
- Практики в Instagram
- Кампании в Instagram.
Видео 3 - Twitter
- Какво отличава Twitter?
- Техники за поддържане на профили в Twitter и Tone-of-voice
- Кампании в Twitter
Видео 4 - LinkedIn
- Какъв тип социална медия е LinkedIn?
- Какви кампании могат да се правят в LinkedIn?
Видео 5 - Tinder
- Какво отличава Tinder?
- Примери за добри кампании
Видео 6 - TikTok
- Какво отличава TikTok?
- Примери за добри кампании
Видео 7 - A/B тестване
- Добри и лоши практики
Видео 8 - Пилъри на комуникация
- Какво са пилърите и защо са ни нужни?
- Как да ги зададем?
ЛЕКЦИЯ #4
Real-time маркетинг и Viral маркетинг
Видео 1 - REAL-time marketing
- Какво е маркетинг в реално време (real time marketing)?
- Какво е viral marketing?
- Какви са правилата, за да стане нещо viral?
- Интернет предизвикателства
- Примери за real time и viral кампании.
Видео 2 - Viral маркетинг
- Какво е viral marketing?
- Какво прави нещата viral?
- Интернет предизвикателствата
Видео 3 - Viral кампании
- Правила за viral marketing
- Примери за viral кампании
ЛЕКЦИЯ #5
Моделите на Йонатан Доминиц
Видео 1 - Моделите на Йонатан Доминиц
- Рекламни модели на Йонатан Доминиц (част 1)
- Практически примери за моделите на Доминиц
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;
- Дигитален Account Manager или Творчески Директор в дигитална агенция;
- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или компания;
- Copywriter или Creative специалист в дигитална агенция, startup или компания;
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
Александър Славов
Творчески директор
Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, профилирайки се в сферата на Creative & Content маркетинга в продължение на над 15 години. В момента той е творчески директор в Digitas Sofia (дигитална агенция от голямата международна група на Publicis), където се старае не само да пуска смешки, а и да води екипа към нови успешни проекти и награди.
Първоначално той започва да трупа опит в сферата на комуникациите като PR специалист и редактор в няколко онлайн издания. С годините изцяло се отдава на маркетинговите комуникации като копирайтър, а след това развива уменията и техниките, които е научил, като един от творческите директори в All Channels Communication. Именно там той печели редица награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му остава онлайн (и не само онлайн) комуникацията на Крадецът на ябълки.
Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Gameloft, Райфайзенбанк, Kaufland, Philips, OMV, WWF, Jameson, Avon, Coca-Cola, Mtel/A1 и други.
По-късно той преминава от страната на performance маркетинга като криейтив стратег в Gameloft. Там той отговаря за комуникацията на мобилните игри на компанията и работи съвместно със студията в София, Букурещ, Харков, Будапеща, Барселона и Монреал.
Днес освен като експерт в рекламата и комуникацията той запълва ежедневието си и като лектор и консултант.
Александър е лектор на курса Creative & Copywriting.
Оценки на участници
Отзиви на участници
В лекциите имаше и теория, и практика, защото опитът винаги си казва думата.
Едно е да четеш от нета, което лекторът също беше направил, а съвсем друго е да покажеш практически примери, от които ти сам си се учил.
Нямам препоръки в тази насока, мога само да съм благодарна, че съм част от всичко това.
Нямам. Беше ми интересно и забавно, особено с примерите за "чупене на формата".
Желая му безброй творчески успехи!
Нямам, лекторът беше перфектен във всяко отношение.
Лекторът беше ясен, информацията - синтезирана, имаше и доста примери.
Нямам препоръки. Много увлекателни и полезни примери.
Лекторът беше супер, а и е от Варна :)
Нямам препоръки, защото нямам забележки.
Нека да продължава по този начин - полезно и интригуващо поднасяне на информацията.
Курсът бе представен по възможно най- практическия начин за подаване на информация относно
"Creative".
Хареса ми начинът на поднасяне, краткостта и стегнатостта на лекциите. Мисля, че Александър няма от какво да се притеснява.
Представянето беше на високо ниво въпреки малкия преподавателски опит.
Съдържанието беше поднесено достъпно и много интригуващо.
Доста интересни примери бяха селектирани, този модул ми е фаворитът до тук ;)
Нямам никакви препоръки. Много ми хареса начинът на предаване на информацията - стегнато, с интересни примери. И най-важното за мен - без разтягане на информацията, а предадено най-важното.
Информацията беше представена отлично.
Всичко беше отлично.
Съдържанието беше поднесено по много лек и не натоварващ начин.
Много съм доволна от поднасянето на информацията - едновременно забавно и полезно, но като цяло и темата на модула го позволяваше.
Курсът по Creative Marketing & Copywriting е един от най-нтересните до момента. Всички примери и съвети са полезни и лесно разбираеми. Лекторът е страхотен и представя информацията по забавен и лесно разбираем начин.
Курсът е изпълнен с много примери (добри и лоши), разкрива доста тънкости за бранша и го намирам за доста полезен. В интерес на истината, мисля, че това е "моето нещо".
Много добро представяне на лектора, супер синтезирана и лесна за разбиране информация под формата на видео примери. Лекторът говори много увлекателно и показва реални примери от собствения си опит, а не само чужди примери. Препоръчвам !!!
Ако продуктът е достатъчно добър, то той няма нужда от реклама. Аналогично е и с курса. Затова ще напиша най-кратката обратна връзка в историята: "Запишете се".
Лекциите за социалните мрежи наистина наградиха знанията ми и помогнаха за по-добро разбиране и работа с тях. Макар повечето да работят със социалните мрежи, поглед над нещата от специалист наистина разширява кръгозора. Изключително добър подход с толкова много примери, както и с обяснението им и поглед над малките важни неща.
Най-важните неща, които получих лично за мен бяха т.к. BTL(под чертата). Благодаря за многобройните примери на големите и малки компании и кампании, както и добавената стойност от тях като знания и споделеният опит на преподавателя.
Курсът е много интересен, полезен, забавен и добре структуриран. Александър Славов е супер лектор и професионалист. Видеата гледах едно след друго. Използваните примери за реклами са много креативни и добри.
Курсът по Creative Marketing and Copywriting е един от любимите ми. Изгледах всяко едно видео с огромен интерес, дори вълнение какво ще видя в следващия клип. Лекторът има много опит в сферата, дава страхотни примери, идеи и смело твърдя, че вдъхновява. Преподава много увлекателно и приятно.
Лекторът е харизматичен, с богат опит в криейтив маркетинга, носител е на много награди в бранша. Курсът е интересен, разнообразен и пълен с добри идеи, които стимулират креативността. "Черешката на тортата" са лекциите за моделите на Йонатан Доминиц, които не са за изпускане и предполагам не се изучават другаде /или може би не така задълбочено/.
Г- н Славов е компетентен и организиран. Положителната му нагласа и разнообразното му чуство за хумор позволяват да следиш лекциите и семинарите му с голямо любопитсвто и ангажирано внимание.
:) Много ми хареса този модул.
Курсът е изключително полезен, обширен и ясен. Информацията е поднесена лесно и достъпно за всеки. Лекторът е много добър професионалист и отзивчив. Изключително доволна съм от начина на преподаване, защото има голямо количество примери след всяка дефиниция. Ученето е много приятно и нямам търпение да преминем през всички курсове. Нямам никакви забележки, а само адмирации към лекторите.
Изключително интересно представяне на нещата. Посочени са интересни трикове от социалните мрежи, които на пръв поглед виждаш, но не си се замислял. Показа се логиката за направата на дадени неща.
Много забавен курс с интересни лекции поднесени по начин да се запомнят лесно и бързо.
Много интересно и добре поднесено съдържание.
Цена:300 лв.
Купи видео запис