Creative Маркетинг и Copywriting

Научи как да станеш успешен Creative Маркетинг специалист, който знае как да пишe завладяващи текстове и създава viral съдържание, което кара хората да се ангажират, изгледат реклама до край и вдъхва доверие у потребителя!

Начало04.01.2022
Край23.01.2022
(4.7)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Какво е insight, идея, концепция и real-time digital marketing;
- Какви са стъпките при оформянето на текст и изображение в дигиталния маркетинг;
- Запознаване с добри рекламни практики от България и чужбина;
- Писане на рекламни текстове според поставените цели;
- Какъв е пътят на една успешна кампания (прилагане на различни рекламни модели);

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса


Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2022г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 4.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

- За начинаещи, които прохождат в сферата на Creative & Copywriting и имат нужда от свежи идеи и конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече рекламни подходи за създаване на успешно и viral съдържание;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Какво е insight, идея, концепция, real-time digital marketing и какъв е пътят към една успешна кампания;

2/ Какви са стъпките при оформянето на текст и изображение в дигиталния маркетинг и какви са предимствата на социалните медии;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Запознаване с добри рекламни практики от България и чужбина;

2/ Прилагане на различни рекламни модели;

3/ Писане на рекламни текстове според поставените цели;

ЛЕКЦИЯ #1

Insight, Idea & Concept


Видео 1 - Idea & Big idea

- Какво е идея – творческа идея и
рекламна идея.
- Как се раждат идеите.
- Какво превръща идеята в голяма идея
(т.нар. big idea).
- Какво е платформа в комуникацията.

Видео 2 - Insight and concept

- Какво е инсайт (insight).
- Техники за откриване на инсайти.
- Какво е концепция.

Видео 3 - Brainstorming

- Какъв е принципът на работа в една
рекламна агенция – как се достига от
бриф до презентация пред клиент.
- Процес на брейнсторминг и ролята на
творческия директор в нея.
- Техники за брейнсторминг.

Видео 4 - (All) Channels

- Кои са основните канали в
маркетинговата комуникация.
- Общ поглед върху разделянето на
комуникацията на ATL, BTL и Digital, както и
примери за всяка една от тях.
- Какво е интегрирана кампания.

ЛЕКЦИЯ #2

Text and image in Digital Marketing


Видео 1 - SPELLING AND GRAMMAR

- Правопис, граматика и често срещани
грешки.

Видео 2 - TEXT IN DIGITAL

- Съвети за писане на послания за
фейсбук и инстаграм постове.
- Генерични и негенерични послания.
- Игри на думи.
- Примери.

Видео 3 - IMAGE IN DIGITAL

- Как да си оформим визията в
дигиталното пространство.
- Заиграване със средата.
- Тенденции сред постовете.
- Примери.

Видео 4 - STORYTELLING

- Какво е сторителинг.
- Защо хубавата история е важна за една
марка
- 6 стъпки за качествен сторителинг
(според Pixar).
- Как да напишем една добра история.
- Примери.

Видео 5 - ARTICLES

- Как се пише статия.
- Тематична линия в статиите.
- Силата на първото изречение.
- Съвети за написване на блог статия.

ЛЕКЦИЯ #3

Social Media


Видео 1 - FACEBOOK CAMPAIGNS

- Какво е социална медия.
- Специфики на Facebook.
- Рекламни формати.
- Кампании във Facebook.

Видео 2 - INSTAGRAM CAMPAIGN

- Специфики на Instagram.
- Практики в Instagram.
- Кампании в Instagram.

Видео 3 - TWITTER CAMPAIGNS

- Какво отличава Twitter.
- Техники за поддържане на профили в
Twitter и Tone-of-voice.
- Кампании в Twitter.

Видео 4 - LINKEDIN CAMPAIGNS

- Какъв тип социална медия е LinkedIn.
- Какви кампании могат да се правят в
LinkedIn.

Видео 5 - Какъв модел да следваме при генериране
на концепции в Digital

- Концепция – Намерение – Итерации

Видео 6 - A/B тестване на онлайн реклама

- Добри и лоши практики

ЛЕКЦИЯ #4

Real Time and Viral Marketing


Видео 1 - REAL TIME MARKETING

- Какво е маркетинг в реално време (real time
marketing).
- Какво е viral marketing.
- Какви са правилата, за да стане нещо
viral.
- Интернет предизвикателства.
- Примери за real time и viral кампании.

Видео 2 - VIRAL MARKETING & INTERNET CHALLENGES

- Какво е viral marketing.
- Какво прави нещата viral.
- Интернет предизвикателствата.

Видео 3 - VIRAL MARKETING TUTORIAL

- Правила за viral marketing.
- Примери за viral кампании.

ЛЕКЦИЯ #5

Рекламни модели


Видео 1:

- Моделът AIDA

Видео 2:

- Рекламни модели на Йонатан
Доминиц (част 1)

- Практически примери за моделите
на Доминиц

Видео 3:

- Рекламни модели на Йонатан
Доминиц (част 2)

- Практически примери за моделите
на Доминиц

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

- Дигитален Account Manager или Творчески Директор в дигитална агенция;

- Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или компания;

- Copywriter или Creative специалист в дигитална агенция, startup или компания;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 10-ти Септември 2022г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 4.0, в която се включват всички 20 курса.

След началото на програмата (11-ти Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 300лв за участие във всеки отделен курс.

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация от DigitalPRO.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 4.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 31.10.2022г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Александър Славов

Creative & Copywriting

Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, профилирайки се в сферата на Creative & Content маркетинга в продължение на над 10 години.

В момента той отговаря за комуникацията на Gameloft и техните мобилни игри за няколко пазара, работейки съвместно с офисите на компанията в няколко страни.

Първоначално той започва да трупа опит в сферата на маркетинговите комуникации като копирайтър, а след това развива уменията и техниките, които е научил, като един от творческите директори в All Channels Communication.

Именно там той печели редица награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му остава онлайн (и не само) комуникацията на Крадецът на ябълки.

Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Райфайзенбанк, Kaufland, Philips, OMV, WWF, Jameson, Avon и други.Преди да започне да се занимава с реклама и маркетинг, Александър стартира кариерата си като PR, а след това се развива като редактор и главен редактор в няколко автомобилни онлайн издания.

Рекламата и дигиталната комуникация обаче го завладяват, а доказателство за постиженията му е и титулярното му място в F5 – първата Facebook конференция в България.

Александър е лектор на курса Creative Маркетинг и Copywriting.

Оценки на участници

4.7 / 5
(266)
(47)
(12)
(12)
(0)

Отзиви на участници

П. Антонова

В лекциите имаше и теория, и практика, защото опитът винаги си казва думата.
Едно е да четеш от нета, което лекторът също беше направил, а съвсем друго е да покажеш практически примери, от които ти сам си се учил.
Нямам препоръки в тази насока, мога само да съм благодарна, че съм част от всичко това.

П. Бобева

Нямам. Беше ми интересно и забавно, особено с примерите за "чупене на формата".

К. Георгиева

Желая му безброй творчески успехи!

Б. Димитрова

Нямам, лекторът беше перфектен във всяко отношение.

Д. Димитрова

Лекторът беше ясен, информацията - синтезирана, имаше и доста примери.

П. Дисанска

Нямам препоръки. Много увлекателни и полезни примери.

А. Дончев

Лекторът беше супер, а и е от Варна :)

Г. Евтимова

Нямам препоръки, защото нямам забележки.
Нека да продължава по този начин - полезно и интригуващо поднасяне на информацията.

Л. Иванова

Курсът бе представен по възможно най- практическия начин за подаване на информация относно
"Creative".

Е. Илиева

Хареса ми начинът на поднасяне, краткостта и стегнатостта на лекциите. Мисля, че Александър няма от какво да се притеснява.

С. Каракерезова

Представянето беше на високо ниво въпреки малкия преподавателски опит.
Съдържанието беше поднесено достъпно и много интригуващо.

В. Мачорска

Доста интересни примери бяха селектирани, този модул ми е фаворитът до тук ;)

Н. Мукарева

Нямам никакви препоръки. Много ми хареса начинът на предаване на информацията - стегнато, с интересни примери. И най-важното за мен - без разтягане на информацията, а предадено най-важното.

М. Нейчева

Информацията беше представена отлично.

Л. Сиракова

Всичко беше отлично.

Д. Тодорова

Съдържанието беше поднесено по много лек и не натоварващ начин.

С. Цветкова

Много съм доволна от поднасянето на информацията - едновременно забавно и полезно, но като цяло и темата на модула го позволяваше.

Цена: 300 лв.

  • 22 часа продължителност
  • Видео уроци
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

МЕДИИТЕ ЗА НАС

Водещи медии отразиха уникалността и полезността на нашата обучителна програма

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344