Facebook Ads Маркетинг
Научи всички новости, промени и тънкости във Facebook и ги приложи на практика, за да развиеш своя онлайн бизнес и да печелиш повече чрез ефективни рекламни кампании.
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса
Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.
Начало на курса
Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!
Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.
Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.
Неограничен достъп до 31.10.2024г
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.
Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
- За начинаещи, които прохождат в сферата на Facebook маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;
За Средно напреднали
- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешна Facebook реклама;
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:
1/ Какви са психологическите похвати във Facebook Маркетинга - мислене и поведение на потребителите в социалните мрежи;
2/ Какви са основните инструменти във Facebook Маркетинга - Facebook страница, Facebook група, Facebook рекламен акаунт и как да ги използваме ефективно
3/ Кои са основите на рекламата във Facebook - видове рекламни кампании, Facebook пиксел, потребителски аудитории, ремаркетинг
4/ Кои са тънкостите на рекламата във Facebook и инструменти за напреднали
ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:
1/ Да разгледат примери от практиката за успешни Facebook кампании;
2/ Да упражнят писане на ангажиращи текстове за реклами и да създадат ефективни постове и дизайни;
3/ Да създадат собствен тестов Facebook акаунт, където да се тестват научените теоретични знания.
4/ Да тестват инструменти за напреднали - Facebook Manual Bidding, Messenger Bots, Dynamic Facebook Remarketing;
ТЕОРИЯ
ТЕОРИЯ
Видео 1 - Програма и лектор на курса
- Теоретични видеа с информация
- Моят опит през призмата на теорията и практиката
- Кратки “How To” видеа с цел прилагане
- Домашни с цел сухи тренировки
Видео 2 - Facebook профил & страница
- Какво представлява Личният профил като обект от Facebook екосистемата
- Съвети как да използвате личния си профил в началото на своя кариерен път, за да изградите личен бранд/доверие в хората
- Защита на профил
- Какво представлява Бизнес страницата като обект от Facebook екосистемата
- Основни функционалности на Бизнес страницата и как да я използваме ефективно
Видео 3 - Бизнес мениджър и Рекламен акаунт
- Основни функционалности на Рекламния акаунт и как да го настроим и използваме правилно
- Основни функционалности на Бизнес мениджъра и как да го настроим и използваме правилно
Видео 4 - Facebook Algorithm(s)
- Какво представлява и как работи Newsfeed Algorithm
- Какво представлява и как работи Ads Algorithm
- Съвети за това как най-оптимално да използваме алгоритмите
Видео 5 - Facebook Policy
- Какви са правилата за рекламиране в платформата
- Какви могат да бъдат последствията, ако не спазвате правилата
- Съвети за дълъг живот на акаунта
- За какво да внимаваме
Видео 6 - Facebook Pixel & CAPI
- Какво представлява Facebook pixel-ът и как помага на бизнесите със собствен уебсайт
- Как да проверите дали сте инсталирали pixel-a правилно и дали се активират event-ите
- Conversion API / CAPI - Как ни помага да се справим с изчезването на бисквитките, на които разчитахме да събират данните
Видео 7 - Бизнес цели & Бюджет
- Приход / Revenue - Фокус върху ефективността на рекламата
- Разпознаваемост / Awareness - Фокус върху броя хора, които ще ни видят
- Съвети за планиране на бюджет
Видео 8 - Структура на кампания
- Каква е структурата на Facebook рекламната кампания
- Daily Budget и Lifetime Budget
- Съвети от Facebook и практиката на лектора
Видео 9 - ABO & CBO кампании
- Предимства и предизвикателства на Adset Budget Optimization
- Предимства и предизвикателства на Campaign Budget Optimization (Advantage Campaign Budget)
Видео 10 - Реклами според целта
- Видове реклами според целта
- Кога и кои реклами да използваме
- Нашият опит за постоянни продажби или Leads, за повече продажби в Ecommerce с много продукти и ремаркетинг цели
Видео 11 - Advantage+ Shopping Campaign
- Бъдещето на Facebook рекламата
- Основни цели на ASC
Видео 12 - Видове Аудитории
- Видове аудитории, които може да създадем в рекламния акаунт и да използвате за таргетиране
- Видове Custom Audiences
- Видове Lookalike Audiences
Видео 13 - Формати на реклама
- Специфики на Image рекламата
- Специфики на Video рекламата
- Специфики на Carousel рекламата
- Специфики на Collection рекламата
- Специфики на Dynamic Creative рекламата
- Специфики на Post ID рекламата
- Специфики на Product Catalog рекламата
Видео 14 - Дизайн на рекламата
- Правила за изображения
- Правила за видео
- Източници за вдъхновение
- Изхабяване на реклама
- Решения при Ad Fatigue
- Съвети
Видео 15 - Текст на реклама
- Как да пишем ефективни текстове за реклама
- Съвети и примери за създаване на дълъг текст (Long Copy)
- Съвети и примери за създаване на кратък текст (Short Copy)
Видео 16 - Видео реклама
- Видове видео реклами
- Как се създава Script на видео, което ангажира
Видео 17 - Статистики
- Най-важните статистики, които трябва да проследяваме във Facebook рекламите
Видео 18 - Репорти & Данни
- Как да създадем необходими репорти, които ще ни помогнат да анализираме правилно рекламите и какво означават данните, които виждаме
- Image report (репорт и статистики за реклама с изображения)
- Video report (репорт и статистики за реклама с видео)
- Funnel report (репорт и статистики за ефективността на рекламната фуния)
Видео 19 - Анализ & Оптимизация
- Стъпки за ефективен анализ и изваждане на полезни изводи, с които да оптимизирате своята реклама
- Стъпки & Нагласа при анализ
- Стремеж към цели
- Съвети за оптимизация
- Съвети за скалиране
Видео 20 - ABO стратегии
- Видове ABO стратегии и защо да ги използвате
- Как да структурирате ABO Dynamic Creative и примери
- Как дая структурирате ABO Focus и примери
Видео 21 - CBO стратегии
- Видове CBO стратегии и защо да ги използвате
- Как работи CBO Dynamic Creative и примери
- Как работи CBO Focus и примери
Видео 22 - Грешки за избягване
- Грешки при начинаещи
- Грешки при напреднали
Видео 23 - Как да си намеря стаж/работа, без да имам опит и портфолио?
- Конкретни стъпки, които ще ви помогнат да намерите своя първи стаж или работа
ПРАКТИКА
ПРАКТИКА
Видео 1 - Създаване на кампания от А до Я
- Обединяване на информацията от раздел "Теория" и представянето им на практика
- Как се създава и структурира кампания
- Реални примери от практиката на лектора
Видео 2 - Анализ на резултати от кампания
- Как се създават репорти за максимално ефективно разчитане на резултатите
- Анализ на кампания и откриване на възможности за оптимизация
HOW-TO
HOW-TO - Практически видеа за упражнение
Видео 1 - Настройки на Facebook група
Видео 2 - Създаване на въпроси за facebook група
Видео 3 - Създаване на теми във facebook група
Видео 4 - Създаване на правила за facebook група
Видео 5 - Добавяне на роли във facebook страница
Видео 6 - Настройка на запазени съобщения за facebook страница
Видео 7 - Настройка на автоматични отговори във facebook страница
Видео 8 - Обединяване на две дублиращи страници
Видео 9 - Свързване на facebook страница с instagram
Видео 10 - Добавяне на messеnger чат на сайт
Видео 12 - Domain Verification
Видео 13 - Billing
Видео 14 - Достъп на друг човек до бизнес мениджър
Видео 15 - Добавяне на facebook страница в бизнес мениджър
Видео 16 - Даване на достъп за партньори (Агенции)
Видео 17 - Създаване на рекламен акаунт в Бизнес мениджър
Видео 18 - Свързване на facebook страница с instagram (business manager)
Видео 19 - Requests & Invites
Видео 20 - Setup Guide
Видео 21 - Export & Import Campaigns
Видео 22 - Events Manager
Видео 23 - Настройка на Facebook Pixel
Видео 24 - Настройка на Facebook Events
Видео 25 - Настройка на Facebook Pixel с Tag Manager
Видео 26 - Поставяне на Facebook Pixel на wordpress сайт
Видео 27 - Auto Advanced Matching - Настройка
Видео 28 - Бюджет (daily & lifetime)
Видео 29 - Настройка на Facebook Bidding
Видео 30 - Реклама с изображение - настройка
Видео 31 - Реклама с формат колекция - настройка
Видео 32 - Реклама с формат карусел - настройка
Видео 33 - Реклама с формат Instant Experience - настройка
Видео 34 - Реклама с формат Slideshow - настройка
Видео 35 - Реклама с видео от снимки
Видео 36 - Реклама на съществуващ пост (post id)
Видео 37 - Динамичен криейтив - настройка
Видео 38 - Различно изображение за всеки ad placement
Видео 39 - UTM TRACKING
Видео 40 - Създаване на динамична реклама за ремаркетинг
Видео 41 - Създаване на динамична реклама за нови клиенти
Видео 42 - Ръчно създаване на продуктов каталог
Видео 43 - Създаване на специална аудитория от Email списък
Видео 44 - Domain Verification - Meta Tag Verification
Видео 45 - Създаване на специална аудитория от facebook страница
Видео 46 - Създаване на специална аудитория от FB pixel events
Видео 47 - Създаване на специална аудитория от сайт
Видео 48 - Създаване на специална аудитория от приложение
Видео 49 - Създаване на специална аудитория от Instagram account
Видео 50 - Свързване на Instagram профил (business manager)
Видео 51 - Създаване на специална аудитория от видео
Видео 52 - Създаване на специална аудитория от събитие
Видео 53 - Създаване на специална аудитория от FB & Insta Shop
Видео 54 - Споделяне на специални аудитории
Видео 55 - Създаване на Value-Based аудитория
Видео 56 - Създаване на стандартна Lookalike от специални аудитории
Видео 57 - Създаване на стандартна Saved Audience (интересни, демография)
Видео 58 - Interests Targeting - настройка
Видео 59 - Lookalike Targeting - настройка
Видео 60 - Broad (pixel) targeting - настройка
Видео 61 - Facebook Reports
След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:
- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;
- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;
- Facebook Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;
- Facebook Маркетинг специалист на свободна практика;
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
Да.
Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.
Мога ли да задавам въпроси на лектора?
Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.
Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.
Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.
Стилиян Запорожанов
Основател & Маркетинг експерт
Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и един от водещите и най-известни експерти по дигитален маркетинг в страната с над 10 години практически опит. Той е създател на едни от най-полезните онлайн курсове и събития по дигитален маркетинг, през които са преминали над 10,000 курсисти - начинаещи, маркетинг специалисти/мениджъри и собственици на бизнес.
Неговата кариера започва като първия маркетинг специалист в pCloud, а след това заедно с брат си основават бутиковата дигитална агенция Zapomedia, която през 2017г. спира да работи с клиенти и работи по собствени проекти в сферата на E-commerce & дигиталното образование. Едни от най-значимите проекти в неговото портфолио са DigitalPRO.bg, F5Conf.bg, InvestPRO.bg.
Стилиян е горд съпруг, баща и брат, който вярва в PROактивността и PROфесионализма.
Стилиян е лектор на курсовете Marketing Principles и Meta Ads.
Оценки на участници
Отзиви на участници
Опитен лектор, както и много добре издържан и подробен курс.
Разбиващ курс! Всеобхватен, практически насочен и изключително полезен! Благодаря!
Курса по Facebook marketing е изключително полезен, много добре структуриран и изпълнен с качествено съдържание. Лектора се е погрижил, да предаде максимум стойност, примери от практиката, готови темплейти за ефективна работа и бърза обратна връзка при възникнали въпроси. Препоръчвам курса, а и цялата програма на DigitalPro!
Необходим курс за всеки, който иска да се научи как да работи и да оптимизира процеса на рекламиране във FB. Лекторът е изключителен професионалист - практик, който дава собствено ноу-хау за работа, практични съвети и много добавена стойност.
Най-добрият курс по Фейсбук маркетинг на световно ниво! Много подробен и обяснителен. А темплейтите са златен ресурс, който всеки трябва да има :) Благодаря, Стенли :)
Доста пари съм изхарчил за курсове по Facebook маркетинг, но за мен този курс е безценен. И препоръчвам на всеки, който търси практичност да закупи курса, да го гледа и да го прилага. Поздравявам Стилиян за старанието, което положи и за знанията, които сподели с нас.
Много полезен курс. Доста богата информармация като обем и качество предложи Стилиян. Впечатлена съм от систематизирания подход, който е изключително практически насочен и базиран на много опит. Хубаво е, че се разглеждат и най-новите и актуални трендове в областта на ФБ. Благодаря за отзивчивостта и успех!
От всички курсове, на които съм участвал на този нямам нито една забележка. Теорията се поднася както поднос с екзотична храна в центъра на Париж, а за практиката на Стенли - ще е обидно за него, ако го коментирам.
Нямам такива. Материалът беше поднесен отлично. Нещо повече - бяха дадени много и конкретни примери от личния опит на лектора. Към нас, хората на живо, често бяха задавани въпроси относно това какво бихме направили в определена ситуация или казус, както Стилиян обича да казва, с цел практическа насоченост на придобитите знания.
Стилиян, както винаги, се раздаде на макс. Освен лекциите имаше записани и много полезни допълнителни видео уроци. Изключително добре направени презентации с текстово описание на най-важните неща, така че не беше нужно постоянно да се водят бележки. Много ми хареса и това, че имах възможност да чуя на записа почти всички въпроси и отговори.
От всички модули дотук този е най-добрият. А от всички обучения на Стилиян, на които съм била (Онлайн курса за FB, Първата FB академия), това ми даде най-пълна представа за цялостната картина на рекламирането във FB. Уникално полезно!
Много добре поднесена и ясна информация, обяснения за функциите, страхотни презентации, от които винаги има как да си помагаме и за в бъдеще, повтаряне на много от съкращенията в контекст, така че да не се налага да ги наизустяваме, обяснения дори със схеми, уточнения и препратки към други модули. Най-важното обаче беше, че ни показа взаимовръзките и "цялата картина", как да гледаме и анализираме един бизнес, и че никога не трябва да спираме да работим върху него и да се опитваме постоянно да го развиваме. Благодаря!
Никакви препоръки. Просто са прекалено малко 6 лекции за разучаването на всички възможности за рекламиране във Фейсбук в подробност. Информацията беше поднесена много смилаемо, дори и за начинаещи. Получихме максимума знания, който е възможно да бъде получен за толкова кратко време. Благодарности за старанието на лектора! Оценявам!
Информацията беше поднесена разбираемо. Вероятно за някой съвсем начинаещ информацията и редът на поднасяне биха го затруднили, но просто материалът е много и не е никак лесен.
За мен лично беше най-трудният модул, макар че съм била и на Бизнес Академията. Може би просто го подцених или се надцених :D
Беше велик! Много ми хареса, че между лекциите и след края, когато разглеждаше case studies на участниците, го правеше с микрофон, което даде възможност и на нас, които сме online, да научим някои хакове. Благодаря от сърце! Беше страхотно!
Оценката ми за съдържанието и представянето на лекциите е отлична. Стилиян даваше много примери и допълнително отговаряше на всичките ни въпроси в групата.
Нямам никакви забележки. Всичко беше представено по невероятно достъпен начин. Прекрасен метод на преподаване, съчетан с внимание и много отделено време в съвети и коментари в помощ на всички участници в курса.
Много високо ниво! Благодаря! Препоръки - да се увеличи времето на този модул с още седмица поне, Стенли знае много и, ако имаше още време, щяхме да научим още :)
За мен всичко беше супер, може би на хората, които не са се занимавали, им е дошло малко по-сложно като материал, но просто времето е ограничено.
Всичко беше на изключително ниво.
Както биха се изразили колегите от работа: "Лекторът е ТОП!"
Нямам абсолютно никакви, всичко беше структурирано, целенасочено и разбираемо.
Да не ни подценява и да дава нещата за напреднали. :)
Много добре организирано представяне на информацията. Много логично, с надграждане.
Представянето на лектора беше отлично. Надмина очакванията ми.
Като цяло намирам лекциите за добре структурирани и правилно поднесени.
Доволна съм от поднасянето на информацията - на достъпен език и с примери.
Да продължава в същия дух!
Курсът Facebook ads изглежда застрашително, когато се изправяш за първи път пред тази материя, но с изненада открих колко последователно и систематизирано може да се представят нещата, така че да бъдат разбрани и от напълно начинаещи. Смятам, че курсът ми даде основа, която да надграждам с времето и определено бих се връщала към видеата и практическите показвания на настройките, когато ми се наложи да правя рекламните кампании сама.
Стилиан е много завладяващ лектор и си личи огромното му желание да предаде знанията си и да надгражда постоянно. Неговият курс го изгледах 2 пъти (засега) и всеки път откривам нещо ново. Предложените стратегии са моментно приложими и с внимателно следене и структуриране - много работещи.
Курсът по Facebook Ads е изключително подробен, засяга почти всички теми (едва ли има курс, който може да обхване всички въпроси, свързани с Фейсбук). Всичко е обяснено много добре.
Информацията в курса е структурирана много добре. Изключително полезни са видеата "Как да" /специално за начинаещи/. Споделените примери дават допълнителна яснота за по-лесно разбиране на теорията. Лекторът така увлекателно говори, че с нетърпение очакваш да гледаш следващото видео. Препоръчвам на всеки, който иска да се занимава с реклама във Фейсбук, да не се колебае, а да изгледа този стойностен курс.
Това е курс, който ви дава уникална стойност! Имате възможност напълно сами да организирате времето си, което е изключително удобно. Всички материали, които са ви нужни за понататъшното ви развитие като маркетинг специалисти са предоставени и са лесни за използване
Силно препоръчвам обучението "DIGITAL PRO". Курсът е достатъчно изчерпателен, за да даде много над основното ниво!
Курсът ми беше изключително полезен, тъй като имаше не само комплексна "разходка" във всички функционалности на платформата, ами и чисто маркетингови съвети, както и готови frameworks, които са изключително полезни за проучвания, анализ и скалиране на вече работещи кампании.
Курсът е задълбочен, детайлен, последователен и интересен. Лекторът предоставя класически принципи и приложението им, теория и практика, възможни направления за развитие и най-актуални промени, примери от личен опит.
Курсът е страшно обширен и детайлен, и ако някой се интересува как точно може да използва този инструмент, е попаднал на страхотно място. Благодаря за изчерпателната информация!
Въпреки, че нямах възможност да се подготвя за изпита, успях да го взема. Структурата на курса е подробна, а видео уроците са доста полезни.
Въпреки че нямах възможност да се подготвя за изпита, успях да го взема. Структурата на курса е подробна, а видео уроците са доста полезни.
Курсът е представен на достъпен език, макар и материята да е много трудна. Лекторът обяснява много професионално, дава примери от неговата практика, съветва какво да правим и какво да не правим. След курса, а и по време на него, нямате търпение да изтествате нещата, които сте научили. Изгледах курса много бързо и с голям интерес.
Изключително добро съотношение цена/качество. Информацията, която се предоставя е практична, лесносмилаема и много полезна. Лекторите са всеотдайни и отворени за комуникация по всяка тема, която вълнува курсистите.
Курсът е изключително детайлен както в техническо, така и в стратегическо отношение. Дори за мен като офлайн маркетолог с висше образование по специалността и 15 г. опит този курс разкри нови хоризонти и ми беше изключително полезен. Още в началото изпъква експертизата на лектора. Няма баластра, няма една излишна думичка, огромен обем от знания straight to the point. Моите адмирации! Нямам никакви съмнения, че съм направила правилния избор с DigitalPRO.
Тъй като съм доста креативен човек, мисълта за този модул малко ме напрягаше. Стенли буквално ме "настърви" да акцентирам и върху performance частта. Смея да твърдя даже, че в момента ми е по-голямата страст, което е огромна изненада /разбира се приятна/ за мен. Адмирации за Стенли и това абсолютно дигитално "бижу"!
Чудесен курс! Много добре структуриран с точна и ясна информация. Най-доброто, на което съм попадала.
Цена:300 лв.
Купи видео запис