Facebook Ads Маркетинг

Научи как да станеш успешен Facebook Ads специалист, който знае стратегии и тактики, с които може да създаде успешна Facebook реклама, която да бъде на ниска цена и с голяма възвръщаемост!

Начало03.02.2020
Край27.02.2020
(4.7)

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Психологическите похвати и модели във Facebook Маркетинга - поведение на потребителите;
- Как да използваме ефективно и в синергия основните инструменти - Fb страница, група, рекламен акаунт;
- Видoве кампании, pixels, аудитории, таргетиране, ремаркетинг, фунии, статистика, оптимизация;
- Конкретни примери от практиката за успешни Facebook Кампании (ad > landing page > purchase/lead);
- Инструменти, темплейти и техники за напреднали - Manual Bidding, Messenger Bots, Dynamic Remarketing;

Информация за курса

3 ФЕВРУАРИ - ПОНЕДЕЛНИК

- Откриване Курс №6 с уебинар от 19:30 до 20:30ч

Място: Facebook група на Курс №6

4 ФЕВРУАРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №1 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

6 ФЕВРУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №2 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

11 ФЕВРУАРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №3 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

13 ФЕВРУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №4 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

18 ФЕВРУАРИ - ВТОРНИК

- Отключване Лекция №5 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

20 ФЕВРУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Отключване Лекция №6 от Ниво 1 в 12:00ч на обяд

Място: Платформата на DigitalPRO

22 ФЕВРУАРИ - СЪБОТА

- Начало на Ниво 2 с обучение на живо от 9:00ч до 18:00ч

Място: Интер Експо Център, гр. София

23 ФЕВРУАРИ - НЕДЕЛЯ

- Начало на Workshop с обучение на живо от 9:00ч до 13:00ч

Място: Учебен център на DigitalPRO, гр. София, ул. „Лютиброд“ 3

27 ФЕВРУАРИ - ЧЕТВЪРТЪК

- Начало на Q&A уебинар преди изпит от 19:30ч до 20:30ч

Място: Facebook група на Курс №3

29 ФЕВРУАРИ И 1 МАРТ - СЪБОТА И НЕДЕЛЯ

- Срок за провеждане на Изпит и предаване на Курсова работа за Курс №6 от 00:00ч (29.02) до 23:59ч (01.03)

Място: Изпитът се провежда онлайн в платформа на DigitalPRO

*изпитът е в рамките на 30 минути
*участникът избира удобен за него час за провеждане на изпита (в рамките на изпитния период)

За Начинаещи

- За начинаещи, които прохождат в сферата на Facebook маркетинга и имат нужда от конкретни процеси, които да следват;

За Средно напреднали

- За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за успешна Facebook реклама;

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Какви са психологическите похвати във Facebook Маркетинга - мислене и поведение на потребителите в социалните мрежи;

2/ Какви са основните инструменти във Facebook Маркетинга - Facebook страница, Facebook група, Facebook рекламен акаунт и как да ги използваме ефективно

3/ Кои са основите на рекламата във Facebook - видеове рекламни кампании, Facebook пиксел, потребителски аудитории, ремаркетинг

4/ Кои са тънкостите на рекламата във Facebook и инструменти за напреднали

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Да разгледат примери от практиката за успешни Facebook кампании;

2/ Да упражнят писане на ангажиращи текстове за реклами и да създадат ефективни постове и дизайни;

3/ Да създадат собствен тестов Facebook акаунт, където да се тестват научените теоретични знания.

4/ Да тестват инструменти за напреднали - Facebook Manual Bidding, Messenger Bots, Dynamic Facebook Remarketing;

ЛЕКЦИЯ #1

ОСНОВНИ ЕЛЕМЕНТИ И ПСИХОЛОГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ ПОДХОДИ ВЪВ FACEBOOK

- Анализ на поведението на поребителите в социалните мрежи и групирането им в аудитории
- Подходи за създаване на доверие и авторитет в съзнанието на потребителите
- Създаване на качествено съдържание във Facebook, което ангажира потребителите в дългосрочен план.
- Практически примери от личния опит на лектора

ЛЕКЦИЯ #2

ЕЛЕМЕНТИ НА Facebook РЕКЛАМАТА ДИЗАЙН-ТЕКСТ-ТАРГЕТИРАНЕ

- Създаване на дизайн за Facebook реклама
- Copywriting при Facebook реклама
- Таргетиране на потребители за Facebook реклама
- Видове рекламни формати за ангажиране и продажби

ЛЕКЦИЯ #3

Facebook Pixel И ТАРГЕТ АУДИТОРИИ

- Правилни настройки за Facebook Pixel и Events
- Oптимизиране на реклами с Facebook Pixel спрямо целта
- Създаване и сегментиране на аудитории спрямо кампанията
- Методи за насочване на рекламни кампании, включително типове ремаркетинг за всяка стъпка от потребителското поведение

ЛЕКЦИЯ #4

ВИДОВЕ РЕКЛАМИ И СТАТИСТИКИ

- Избор на вид реклама спрямо главната цел на кампанията
- Видове статистики и анализ на рекламите
- Методи за оптимизиране на рекламите
- Термини - CPM, CPC, CPA, UTM, Attribution Window
- Какво е Facebook Analytics и как да го използваме

ЛЕКЦИЯ #5

СЪЗДАВАНЕ НА РЕКЛАМА

- Определяне на главна цел на рекламна кампания
- Определяне на бюджет на кампанията
- Настройка стъпка по стъпка за всеки елемент от рекламата
- Детайлно обяснение на настройката
- Методи за скалиране на рекламата

ЛЕКЦИЯ #6

ТАЙНИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ

- Какво е Dynamic Facebook Remarketing
- Какво е Manual Bidding & Facebook Bots и Messenger Marketing
- Как да използваме тези инструменти за максимум ефективност
- Конкретни стратегии за различни типове бизнеси във Facebook

Целодневно обучение

НОВОСТИ И ПРОМЕНИ ВЪВ Facebook

- Всички важни промени във FB Алгоритъма и Рекламите
- Как да се адаптира рекламната стратегия и бюджет
- Конкретни Facebook рекламни стратегии за повече ефективност

СЪЗДАВАНЕ НА РЕКЛАМНА ФУНИЯ ВЪВ Facebook

- Елементи на фунията
- Кои реклами да изберем спрямо целта на фунията
- Конкретни примери за фуния при B2C и B2B

След завършване студентите ще могат да приложат наученото като:

- Успешен собственик на съществуващ или бъдещ онлайн бизнес;

- Дигитален Account Manager в дигитална агенция;

- Facebook Маркетинг специалист в дигитална агенция, startup или голяма компания;

- Facebook Маркетинг специалист на свободна практика;

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 17-ти Септември 2019г. ще бъде отворено записването за цялата програма DigitalPRO 2.0, в която се включват всички 15 курса.

След началото на програмата (21-ви Септември), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят цена от 200лв за участие във всеки отделен курс.

При индивидуалните курсове участникът не полага изпити и не прави курсови работи, което означава, че не подлежи на сертифициране от МОН.

Какво представлява Ниво #1 от курса?

Ниво #1 от всички 8 основни курса представлява обучително съдържание за начинаещи, което се провежда само онлайн в новата платформа на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Лекциите в Ниво #1 се отключват по предварително определена обучителна програма (календар) в дните Вторник и Четвъртък точно в 12:00ч на обяд, като ще могат да се гледат неопределен брой пъти, за да може всеки участник да разбере и приложи практически наученото от курса.

Всяка лекция от Ниво #1 ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всички участници ще могат да задават своите въпроси към лектора в секция коментари, която ще се намира под всяко видео от курса.

Достъп до Ниво #1 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Какво представлява Ниво #2 от курса?

Ниво #2 от всички 8 основни курса представлява обучително съдържание за напреднали, което се провежда само на живо в Съботен ден под формата на целодневно лекционно обучение с лектора на курса в изцяло реновираната зала на Интер Експо Център.

Ниво #2 ще се записва с камера и в последствие качи като видео запис в платформата за последващо гледане от участниците, които имат достъп до него. Участници, които нямат възможност да присъстват на живо, ще могат да гледат записа от Ниво #2 в Понеделник (ден след реалното провеждане на обучението на живо).

В целодневното обучение Ниво #2 ще се обхване теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

По време на обучението ще има презентации на гост лектори, а в края на обучението по програма е планирана Q&A секция от 60 мин, в която лекторът ще отговаря на всички въпроси от Ниво #1 и Ниво #2.

Достъп до Ниво #2 има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има възможността да зададе конкретен въпрос на лектора по обучителния материал.

Под всяко обучително видео в платформата има секция “Коментари”, в която участникът да зададе своя въпрос и лекторът да му отговори.

Също така, към всички 8 основни курса ще има организиране на 2 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции и да разисква теми и да дава обратна връзка по лични казуси на самите участници.

Въпроси към лектора ще могат да бъдат задавани и на живо в зала по време на Q&A панела в края на Ниво #2 от неговия курс. Този тип въпроси са възможни само на всеки от 8-те основни курса в програмата,тъй като само за тях Ниво #2 се провежда на живо в Интер Експо Център.

Въпроси по обучителния материал за свободноизбираемите курсове ще бъде възможен само в платформата на DigitalPRO и под всеки видео урок от курса.

До кога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в рамките на провеждането на програмата DigitalPRO 2.0.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 01.09.2020г, като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с -50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящи нови курсове.

Стилиян Запорожанов

Co-Founder @ Zapomedia

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с 7 години практически опит.

Неговото дигитално приключение започва през 2012г.  като първия маркетинг специалист в екипа на pCloud.com. През лятото на 2013г. с брат си създават Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), с която са работили по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и ecommerce брандове в различни сфери като Teodor (мода), Vikiwat (електроника), Ofertomed (здраве) и др.

През 2014г. екипът на Zapomedia стартира платформата Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес), с която за периода от 3 години над 2,000 души са преминали през платени Facebook обучения. Едни от компаниите, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации, са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.

От края на 2016г. със своя екип активно разработват 3 свои онлайн магазина, професионалната бизнес програма по дигитален маркетинг - DigitalPRO и безплатното мобилно приложение за изплащане на компенсации при закъснели полети - Colibra.io.

Стилиян е организатор на първата Facebook конференция в България - F5, и създател на първия и най-продаван онлайн курс за Facebook Маркетинг в България.

Оценки на участници

4.7 / 5
(272)
(60)
(23)
(3)
(0)

Отзиви на участници

П. Антонова

Нямам такива. Материалът беше поднесен отлично. Нещо повече - бяха дадени много и конкретни примери от личния опит на лектора. Към нас, хората на живо, често бяха задавани въпроси относно това какво бихме направили в определена ситуация или казус, както Стилиян обича да казва, с цел практическа насоченост на придобитите знания.

Т. Георгиева

Стилиян, както винаги, се раздаде на макс. Освен лекциите имаше записани и много полезни допълнителни видео уроци. Изключително добре направени презентации с текстово описание на най-важните неща, така че не беше нужно постоянно да се водят бележки. Много ми хареса и това, че имах възможност да чуя на записа почти всички въпроси и отговори.
От всички модули дотук този е най-добрият. А от всички обучения на Стилиян, на които съм била (Онлайн курса за FB, Първата FB академия), това ми даде най-пълна представа за цялостната картина на рекламирането във FB. Уникално полезно!

С. Райкова

Много добре поднесена и ясна информация, обяснения за функциите, страхотни презентации, от които винаги има как да си помагаме и за в бъдеще, повтаряне на много от съкращенията в контекст, така че да не се налага да ги наизустяваме, обяснения дори със схеми, уточнения и препратки към други модули. Най-важното обаче беше, че ни показа взаимовръзките и "цялата картина", как да гледаме и анализираме един бизнес, и че никога не трябва да спираме да работим върху него и да се опитваме постоянно да го развиваме. Благодаря!

Л. Стоянова

Никакви препоръки. Просто са прекалено малко 6 лекции за разучаването на всички възможности за рекламиране във Фейсбук в подробност. Информацията беше поднесена много смилаемо, дори и за начинаещи. Получихме максимума знания, който е възможно да бъде получен за толкова кратко време. Благодарности за старанието на лектора! Оценявам!

С. Марковска

Информацията беше поднесена разбираемо. Вероятно за някой съвсем начинаещ информацията и редът на поднасяне биха го затруднили, но просто материалът е много и не е никак лесен.
За мен лично беше най-трудният модул, макар че съм била и на Бизнес Академията. Може би просто го подцених или се надцених :D

Ц. Цветков

Беше велик! Много ми хареса, че между лекциите и след края, когато разглеждаше case studies на участниците, го правеше с микрофон, което даде възможност и на нас, които сме online, да научим някои хакове. Благодаря от сърце! Беше страхотно!

П. Бобева

Оценката ми за съдържанието и представянето на лекциите е отлична. Стилиян даваше много примери и допълнително отговаряше на всичките ни въпроси в групата.

Р. Петрова

Нямам никакви забележки. Всичко беше представено по невероятно достъпен начин. Прекрасен метод на преподаване, съчетан с внимание и много отделено време в съвети и коментари в помощ на всички участници в курса.

Т. Йорданова

Много високо ниво! Благодаря! Препоръки - да се увеличи времето на този модул с още седмица поне, Стенли знае много и, ако имаше още време, щяхме да научим още :)

К. Русева

За мен всичко беше супер, може би на хората, които не са се занимавали, им е дошло малко по-сложно като материал, но просто времето е ограничено.

М. Вацева

Всичко беше на изключително ниво.

Ф. Ауад

Както биха се изразили колегите от работа: "Лекторът е ТОП!"

А. Върбанова

Нямам абсолютно никакви, всичко беше структурирано, целенасочено и разбираемо.

Р. Ганджова

Да не ни подценява и да дава нещата за напреднали. :)

Г. Георгиева

Много добре организирано представяне на информацията. Много логично, с надграждане.

Г. Евтимова

Представянето на лектора беше отлично. Надмина очакванията ми.

Е. Илиева

Като цяло намирам лекциите за добре структурирани и правилно поднесени.

Т. Китаева

Доволна съм от поднасянето на информацията - на достъпен език и с примери.

П. Маринов

Да продължава в същия дух!

Цена: 200 лв.

  • 30 часа продължителност
  • Ниво #1 - видео уроци
  • Ниво #2 - уроци на живо
  • Презентации за сваляне

Цена:200 лв.

Запиши се сега!

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344