Маркетинг Принципи

Научи основните принципи в маркетинга и постави стабилен фундемент, върху който да градиш своето маркетинг знание и опит.

Достъп до31.10.2024
(4.9)

Цели на курса

В този курс ще научиш:

- Как се е зародил маркетингът
- Кои са основните принципи, които опитните маркетолози използват всекидневно в работата си
- Как се сформира стойността в умовете на потребителите
- Кои са основните разлики между маркетинг и брандинг
- Какво е вероятното бъдеще на маркетинга

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.


Всеки индивидуален курс предоставя обучителен материал, комуникация с лектора и участие в обща Facebook група.

Начало на курса

Официалната дата за начало и край на курса важи само за курсисти в пълната програма на DigitalPRO!

Участници, закупили индивидуален курс, разполагат с достъп до лекциите веднага.

Допълнителни ъпдейти към видеата ще бъдат представени от лектора след официалната дата за начало на курса и всички участници ще бъдат уведомени за обновленията.

Неограничен достъп до 31.10.2024г

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на DigitalPRO 6.0.

Лекциите ще са отворени за гледане до 31.10.2024г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на дигиталния маркетинг и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да се върнат към оснвите на маркетинга и да ги адаптират спрямо нас

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТ:

1/ Кои са основните задачи на един маркетолог и какво му е нужно, за да ги реши по-добре от конкуренцията;

2/ Какво всъщност кара хората да избират даден продукт или бранд пред негов конкурент;

3/ Каква е ролята на личния бранд в съвременния дигитален маркетинг;

ПРАКТИЧЕСКА ЧАСТ:

1/ Върху кои аспекти на продукта или услугата е добре наблегнете в маркетинга си;

2/ Как да се движите по-бързо и по-ефективно от конкуренцията;

3/ Как да използвате основните психологически принципи в маркетинга;

ЛЕКЦИЯ #1

Основи и същност на Дигиталния Маркетинг


Видео 1 - Съдържание на курса

- Каква е структура на предстоящия курс и повече информация за лектора Мирослав Запорожанов.

Видео 2 - История на маркетинга

- История на маркетинга и защо той е основна част от човешкото съществуване.

Видео 3 - Фундаментални принципи в света на маркетинга.

- Десет от фундаменталните маркетинг принципи, които лекторът използва във всекидневната си работа.

Видео 4 - Маркетингът днес и в бъдеще

- Какъв е маркетингът днес и какви промени можем да очакваме в бъдеще.

Видео 5 - Дигитален Маркетинг Микс

- Съставните части на дигиталния маркетинг микс.

ЛЕКЦИЯ #2

Психологически подходи и изграждане на качествен бранд


Видео 1 - Основната задача на маркетолога

- Върху какво трябва да се фокусира един маркетолог дългосрочно и защо това е от съществена важност за цялостния маркетинг.

Видео 2 - Пазарът

- Какво формира пазара, как и защо се създават пазарните ниши.

Видео 3 - Стойността

- Четирите основни характеристики, които формират стойността в ума на потребителя, както и как се създават новите категории в пазара.

Видео 4 - Брандинг

- Основните разлики между брандинг и маркетинг, както и основните брандинг принципи.

Видео 5 - Личен брандинг

- Основните архетипи в личния бранд, защо можем да очакваме инфлуенсър вълната да продължи да нараства и какво кара хората да следват инфлуенсърите.

Видео 6 - Основни психологически принципи в маркетингa

- Какво са емоциите, какво ги стимулира, защо хората копират един от друг, както и някои от основните психологически похвати, които се използват в маркетинга

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

Да.

Индивидуалните курсове извън програмата на DigitalPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на DigitalPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на DigitalPRO или е закупил съответния единичен курс.

Мога ли да задавам въпроси на лектора?

Да. Всеки участник ще има достъп до обща Facebook група, в която ще може да задава въпроси по определена тема и да отбележи лектора, към когото се обръща.

Възможността за задаването на въпроси е валидна до края на учебната програма.

Също така, към всички 8 основни курса ще се провеждат 4 онлайн уебинара за участниците, където всеки лектор ще има възможност да отговаря на конкретните въпроси по неговите лекции, да разисква теми и да дава обратна връзка.

Мирослав Запорожанов

Co-Founder @ DigitalPRO

Мирослав Запорожанов е бизнес стратег, предприемач и консултант с 8 години опит в стартирането, управлението и разрастването на компании, които използват интернет като основен канал за продажба и промотиране на своите стоки и услуги. За това време той е участвал в създаването на няколко проекта - Zapomedia.com (дигитална маркетинг компания), Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес). В момента разработва активно собствени Blockchain и Ecommerce проекти.

През всички тези години е работил по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и други малки и големи бизнеси. До 2013 г. Мирослав е бил бизнес консултант на някои от най-големите енергийни компании в света като OMV и E.ON, а преди това е бил брокер на капиталовите пазари, където структурирал и търгувал деривати. Бизнес философията, която той изповядва, е да деконструира бизнес моделите, маркетинг стратегиите и човешката психология до изконните им принципи и фундаменти, които ги определят, целейки да реконструира нов и по-ефективен начин, съобразен със моментната среда, в която да постигне заложените от бизнеса (или клиента) цели.

Заедно с брат си Стилиян, Мирослав е главен инициатор, маркетинг стратег на програмата DigitalPRO и лектор на курсовете в нея:
- Дигитална Маркетинг Стратегия
- Ефективен E-mail Маркетинг

Оценки на участници

4.9 / 5
(365)
(42)
(8)
(0)
(0)

Цена: 300 лв.

  • 8 часа продължителност
  • Видео уроци онлайн
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Купи видео запис

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Свържете се с нас:
0896 235 344