Facebook Конференция 2021
Информация за курса
Новости, промени и работещи практики във Facebook & Instagram след iOS 14!
Успешни маркетинг експерти и собственици на онлайн бизнес ще споделят своите работещи практики, които използват след въвеждането на iOS 14! Специален гост - Molly Pitman (CEO @ Smart Marketer).
27 Ноември, Събота
Онлайн със Запис
Билет = 39лв
ЩЕ НАУЧИШ..
Промени и новoсти | във Facebook рекламата
Настройка на Facebook | Conversion API
Как да анализираме и | оптимизираме след iOS14
Рекламни стратегии и | съвети за E-commerce
Как да привличаме клиенти | за високо платена услуга
Работещи стратегии | за B2B и B2C клиенти
Новости, тенденции и | ангажираност в Instagram
Стратегия от 0 до 10,000 | последователи в Instagram
9:30 - 18:30
admin@digitalpro.bg
0896 235 344
Molly Pittman
TOP Digital Marketer & CEO @ SmartMarketer
Стилиян Запорожанов
CEO & Facebook Expert @ Zapomedia
Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с 9 години практически опит.
Неговото дигитално приключение започва през 2012г. като първия маркетинг специалист в екипа на pCloud.com. През лятото на 2013г. с брат си създават Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), с която са работили по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и ecommerce брандове в различни сфери като Teodor (мода), Vikiwat (електроника), Ofertomed (здраве) и др.
През 2014г. екипът на Zapomedia стартира платформата Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес), с която за периода от 3 години над 2,000 души са преминали през платени Facebook обучения. Едни от компаниите, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации, са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.
От края на 2016г. със своя екип активно разработват:
- 3 собствени онлайн магазина
- DigitalPRO - онлайн програма по дигитален маркетинг
- InvestPRO - oнлайн програма по лични финанси и инвестиции
- SalesPRO - онлайн програма по продажби и меки умения
Стилиян е организатор на първата Facebook конференция в България - F5, и създател на първия и най-продаван онлайн курс за Facebook Маркетинг в България.
Алекс Георгиев
CEO & Google Expert @ Advertise
Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG.
Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон.
Практикува дигитален маркетинг вече над 13 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни бизнеси във Великобритания през 2007 година.
Алекс е Google Certified Trainer, като в момента в Advertise е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation.
През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, 7777.bg , Sport Depot, Peugeot, T Market, Бяла Карта, Activ Trades, A1 , Viber и много други.
Google Ads е слабост на Александър, защото това е първият канал, с който е започнал кариерата си и винаги е работил в изключително тесни отношения с екипа на Google Ireland.
Александър е лектор на курса Google Ads Маркетинг.
Гала Цонева
Head of Social Media @ Advertise
Гала Цонева - Ръководител на отдел Социални медии в дигитална агенция Advertise с близо 7-годишен опит в областта.
Работила е както с малки и средни бизнеси, така и с големи компании като Sport Depot, Cannon, Национална лотария, Gala Collezione, Фантастико и др.
Обича да тества нови подходи за реклама и криейтив и да участва в целия процес на Facebook Marketing-a - от идеята за криейтив до анализа на резултатите.
Гала е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.
Борислав Велев
Senior Client Solutions Manager Educational Lead for Meta (Httpool)
Борислав Велев e експерт по дигитален и перформънс маркетинг с дългогодишен опит и текущ Senior Client Solutions Manager Educational Lead в Httpool България – официален представител на Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify, TikTok и други.
От 2005-та година насам Борислав се занимава с изграждането на цялостно уеб представяне, маркетинг фунии и съответно дигитален маркетинг за редица български и международни клиенти. Работил е като Project Manager за Angelbird Technologies (Austria) и като бизнес консултант за редица брандове и предприемачи, след което се фокусира основно върху изграждането на маркетинг кампании за свои директни клиенти.
От 2019-та работи в българското представителство на компанията Httpool и в момента е Senior Client Solutions Manager Educational Lead for Meta. Негова основна роля е да консултира някои от най-успешните български компании и рекламни агенции в областта на Фейсбук рекламата, както и ръководи обучителната програма на Meta за нашия пазар.
Велев е сертифициран Facebook специалист и един от първите сертифицирани Facebook Trainers за България.
Борислав е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.
Виктор Динев
Instagram Expert & Consultant @ Beyond ID
Вик Динев е консултант по дигитален маркетинг. Има защитена магистърска степен по „Мениджмънт“ в University of Liverpool.
Професионалният му опит включва 7 години в областта на дигиталния маркетинг. От шест години работи като мениджър проекти в бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Happy Bar & Grill, Captain Cook, WWF, Eucerin, ShopSector.com, Rezzo.bg, ERA Real Estate, Baristo, Sprint Bicycles.
Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема инстаграм и снапчат маркетинг в Soft Uni. Ръководил е вътрешнофирмени обучения по социални медии (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn) за клиенти на BEYOND ID Studio.
Вик е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.
Жени и Нона
Social Media Specialists @ Limacon
Жени Пасторка завършва висшето си образование със специалност „Маркетинг“ във Великотърновския университет. Две години от студентството си отдава на доброволчеството, като вицепрезидент „Маркетинг и комуникации“ в AIESEC – най-голямата студентска организация в света.
Нона Татарлиева започва развитието си от Софийски Университет със специалност "Връзки с обществеността". Работила е в PR агенция и е създавала съдържание за лайфстайл блогове.
Днес Жени и Нона са онлайн маркетинг специалисти в Limacon – компания, която работи като външен маркетинг отдел за близо 40 български и международни компании и е първият HubSpot Solution Partner за България. И двете се занимават със създаването на съдържание и планирането на стратегии за известни брандове и водещи индустриални компании. Основната им мисия е да ангажират аудиторията на своите клиенти с атрактивни активации и креативни кампании, с които да генерират качествени лийдове и онлайн продажби. Определят себе си като community builders, защото силно вярват, че със създаденото съдържание изграждат лоялно общество.
Кристина Радева
Project Manager Team Lead @ Netpeak
Кристина се занимава с дигитален маркетинг от 5 години. Кариерата ѝ стартира в Netpeak, като преди това има опит в работата с клиент в e-commerce проект, който оперира на повече от 7 пазара.
Tя стартира нa позиция Project manager в Netpeak и ръководи едни от най-големите e-commerce проекти в най-различни сфери, сред които Техномаркет, Ozone, Domko и Mania.
От 2020 година насам е Project Manager Team Lead, като ръководи екип от 5 Project мениджъри. Изнася лекции и курсове по дигитален маркетинг в Softuni Digital и IAB Bulgaria.
Виктор Стоилов
Основател & Е-commerce експерт
Виктор Стоилов е онлайн маркетолог и основател на дигитална агенция Markademics. Фокусът на него и колегите му е върху изграждането на персонализирани рекламни стратегии за онлайн магазини.
Още с основаването на Markademics през 2017-та година, решава да опита да развива дейност паралелно на българския и международния пазар, което се оказва много добър ход и в момента по-голямата част от проектите на агенцията са именно в чужбина. За малко над 4 години има възможността да работи по проекти в над 15 страни и да управлява пряко над 3 милиона долара рекламен бюджет.
Паралелно и в следствие на дейността на Markademics, преди малко над година решава да стартира свои собствени онлайн магазини, които да развива както на българския, така и на международния пазар, с което да разшири и дейността и възможностите на целия екип.
Лектор на курса E-commerce Ads.
Виктор е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.
Мартин Попов
CEO & Digital Strategist @ Interactive-Share
Мартин Попов е управител на дигиталната агенция Interactive Share.
Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.
Повече от 12 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.
Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.
През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, бил е жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.
Мартин е лектор на лурска Управление на Дигитална Агенция.
Станислав Чакъров
Co-CEO @ Aesthetic By Science
Станислав Чакъров е съосновател на Aesthetic By Science и фитнес инфлуенсър с над 47,000 последователи в YouTube и с общо над 100,000 във Facebook.
Завършил е висшето си образование във Варна, специаност счетоводство и контрол, но страстта му винаги ми е била в спорта. Баскетбол, карате, фитнес. Бивш състезател по киокушин карате, но в последствие фитнесът надделява и решава дори да го превърна в професия.
Благодарение на екипа зад Aesthetic By Science, за 6 години са помогнали на хиляди хора да трансформират тялото си и начина си на живот завинаги, в резултат на което, разбира се и бизнесът им стремглаво се развива.
Храбрен Банков
Instagram Expert @ MarketingHarry
Мирослава Станева
Brand Marketing Manager @ eMAG
Мирослава е специалист по маркетинг и комуникации, запалена по социална отговорност с над 13 години опит в корпоративния свят. Притежава магистърска степен по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, надграждаща бакалавър „Връзки с обществеността“ и бакалавър „Реклама“ от Нов български университет.
Преди да приеме позицията Бранд маркетинг мениджър в eMAG, Мирослава е била част от маркетинг и комуникационните отдели на The Coca-Cola Company, Сладкарници “Неделя” и Lidl.
Описва себе си като лъчезарен, но упорит професионалист, който вярва, че комуникациите и марките трябва да дават добавена стойност. Притежава умения в стратегическото планиране с фокус върху резултатите и новите маркетинг похвати.
49 лв.
БОНУС = Видео запис на лекциите до 20.12.2021