Статии

Подобрения за нов сезон 2025 - 2026

Новостите във всеки курс с основен фокус върху AI практика и автоматизация чрез ChatGPT агенти

Стилиян Запорожанов

2025-10-01

Всяка година DigitalPRO подобрява своята програма и курсове, за да бъде релевантна спрямо промените в дигиталния свят.


Ето всички новости, които ще срещнете в обновената програма за сезон 2025 - 2026г.

 

1. DigitalPRO Mentors

Избрахме и поканихме успешно реализирали се курсисти от програмата, които да станат част от нашия нов менторски колектив. Основната цел на екипа от ментори ще бъде да споделя полезно и актуално съдържание в нашето общество, както и да съдейства с обратна връзка, отговори на въпроси и мотивация към нашите курсисти. Заедно с нашите лектори, удвояваме помощта си към всеки, който има нужда от насоки в своето обучение.

 

2. Discord Общество


Казваме "ЧАО" на Facebook групите и
 "ЗДРАВЕЙ" на новия безплатен Discord канал, който ще събере на едно място всички лектори, ментори и курсисти с цел "бърза комуникация" и по-голяма ангажираност чрез разговори, полезни статии/видеа и нови запознанства. Discord обществото е безплатно и отворено за всеки маркетинг специалист, мениджър, собственик на бизнес без условия за участие в платената програма на DigitalPRO. Целта е колаборация.
 
Влезте тук - БЕЗПЛАТНО: https://discord.com/invite/wU9Sm6g2Z2
 

3. AI агенти & практика

 
Най-горещата тема в дигиталния маркетинг е AI (изкуствен интелект). Затова всеки курсист в обновената програма ще получи достъп до специално създадени ChatGPT агенти, които изпълняват най-важните маркетинг дейности в ежедневната работа - писане на рекламни текстове, създаване на изображения, анализ на данни/банери и още много. Освен готовите AI агенти, лекторите добавиха съвети и видео демонстрации как използват AI в своята ежедневна работа. Целта е всеки курсист да получи готово решение и съвет, които да му спестят време, грешки и лутане. 
 

4. Новости в курсове


AI Marketing

  • Готови AI агенти за рекламни текстове, изображения, анализи
  • Всички новости и подобрения в ChatGPT
  • Изцяло нов MidJourney experience
  • Новият модел на Gemini (Nano Banana) за създаване на изображения
  • Сравнение между ChatGPT & Gemini (кое е по-добро и кога да го ползваме)


Meta Ads

  • Изцяло обновен курс
  • Лекции, в които демистифицираме:
    • Как точно работи алгоритъма на Meta
    • Attribution windows
    • Incremental 
    • Как да използваме AI бързо и лесно за Meta
       
  • Практики, които да гледате и правите заедно с лектора

  • Чеклистове, промптове и документи, които да използвате наготово


E-commerce Ads

  • Всички новости в Meta за онлайн търговия

  • Attribution settings в Meta - какво означават и как да ги използваме правилно
     
  • Как да създаваме повече рекламно съдържание с по-малък ресурс

 

Google Ads

  • Достъп до 5 Custom GPTs (специално създадени за целите на програмата и обучени, следвайки утвърдени процеси в практиката и базирани са дългогодишен опит в GAds, AI prompt engeneering)

  • Списък с проверени AI Tools и съвети как да използваме

  • Запознаване и добри практики с бета инструменти: AI MAX, Ads Advisor, Channel Performance нови възможности в Demand Gen
  • (Стъпка по стъпка) Съвети за прехвърляне на акаунт с минимални загуби (при смяна на валута или друга причина)

 

Google Tag Manager & Analytics

  • Създаване на аудитории през GA4
  • Имплементация на тагове за TikTok, Pinterest, Criteo, Microsoft Advertising
  • GTM 1st party Gateway интеграция
  • sGTM лесна интеграция (готово решение)
  • Consent mode v2 - update (готово решение и open source)
  • dynamic UTM guide за Pinterest
 

Marketing Strategy

  • надграждащ фокус над ролята на бранда и бизнес модела при изграждане на стратегия

  • фокус над тежестите, които трябва да се залагат на ниво време и инвестиции в различните дейности и платформи, в които ще се фокусира компанията

  • ролята на процесите в маркетинг стратегията и изпълнението

  • пример за прилагане на стратегически подход при анализ на данни и структуриране на корекция в стратегията

Landing Page Design

  • Актуални дизайн тенденции - Преглед на популярните визуални стилове за 2025 като минималистичен максимализъм, органични форми и glassmorphism. Ще видите как да ги приложите практически с Canva инструментите.

  • AI съвети от практиката - Насоки кога да използвате и къде да не се предоверявате на AI. Демонстриране на инструменти и модели, които няма да видите във всяко Instagram или TikTok клипче.

  • Пълен процес от идея до публикуване - Стъпка по стъпка от скициране и планиране до готова страница. Включва организиране на материали, адаптиране на шаблони и директно публикуване.

 

Creative & Copywriting

  •  Нови успешни примери от практиката

  •  Нови AI техники за писане на промптове

  •  Нови тактики при работата с AI инструменти
 

Social Media Basics

  • Кои са ключовите ъпдейти в алгоритмите на Инстаграм и ТикТок и как да ги използваме за повече видимост на съдържанието ни

  • Как да използваме хаштаговете за по-висока ефективност през 2026

  • Кои са най-важните AI инструменти за социални мрежи и как да ги приложим успешно в работата си

 

SEO Marketing

  • Адаптацията на SEO към AI - какво означава AIO и как работи? 
  • GEO vs. SEO – Каква е разликата?
  • llms.txt – как се създава и за какво се използва?

 

Email Marketing

  • Задълбочено навлизане в СМС маркетинга 
  • Допълнителни инструменти за още резултати 
  • Важни елементи при стратегическо планиране, които 90% от имейл маркетолозите изпускат 
  • Основни показатели, интересуващи имейл мартетилога 
  • Ползване на AI в имейл маркетинга

 

Social Media Creator

  • Кои са най-значимите разлики между социалните мрежи във време, в което те взаимно копират функционалностите си?

  • Как Инстаграм промени посоката на своето развитие през 2025-та?

  • Как да снимаме с телефона си, така че кадрите да изглеждат като снимани с професионална камера?
  • Заслужава ли си да развиваме своя Facebook профил във времето на бум на платформите за кратко видео съдържание?

  • Успя ли Treads да задържи своята инерция след първоначалното пускане в България?

  • Каква е разликата между Reels и Shorts?

 

B2C Marketing

  • Как се прави VRIO анализ за определяне на реално конкурентно предимство
  • 5-те конкуретни сили и 4-те конкуретни стратегии по модела на Майкъл Портър
  • Как работи Blue Ocean стратегията

 

Стани DigitalPRO!

Стани дигитален маркетинг специалист с помощта на знанията на едни от най-опитните маркетинг професионалисти в България!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Be Digital. Be PRO!

последвай ни

Най-ниска цена изтича след:

ЗАПИШИ СЕ
Свържете се с нас:
0896 235 344

СПИСЪК С ЧАКАЩИ

Записването за новия сезон предстои на 4 октомври. Включи се в списъка с чакащи и получи напомняне по телефон и email!