Подобрения за нов сезон 2025 - 2026
Новостите във всеки курс с основен фокус върху AI практика и автоматизация чрез ChatGPT агенти
Стилиян Запорожанов
2025-10-01
Всяка година DigitalPRO подобрява своята програма и курсове, за да бъде релевантна спрямо промените в дигиталния свят.
Ето всички новости, които ще срещнете в обновената програма за сезон 2025 - 2026г.
1. DigitalPRO Mentors
Избрахме и поканихме успешно реализирали се курсисти от програмата, които да станат част от нашия нов менторски колектив. Основната цел на екипа от ментори ще бъде да споделя полезно и актуално съдържание в нашето общество, както и да съдейства с обратна връзка, отговори на въпроси и мотивация към нашите курсисти. Заедно с нашите лектори, удвояваме помощта си към всеки, който има нужда от насоки в своето обучение.
2. Discord Общество
Казваме "ЧАО" на Facebook групите и "ЗДРАВЕЙ" на новия безплатен Discord канал, който ще събере на едно място всички лектори, ментори и курсисти с цел "бърза комуникация" и по-голяма ангажираност чрез разговори, полезни статии/видеа и нови запознанства. Discord обществото е безплатно и отворено за всеки маркетинг специалист, мениджър, собственик на бизнес без условия за участие в платената програма на DigitalPRO. Целта е колаборация.
3. AI агенти & практика
4. Новости в курсове
AI Marketing
- Готови AI агенти за рекламни текстове, изображения, анализи
- Всички новости и подобрения в ChatGPT
- Изцяло нов MidJourney experience
- Новият модел на Gemini (Nano Banana) за създаване на изображения
- Сравнение между ChatGPT & Gemini (кое е по-добро и кога да го ползваме)
Meta Ads
- Изцяло обновен курс
- Лекции, в които демистифицираме:
- Как точно работи алгоритъма на Meta
- Attribution windows
- Incremental
- Как да използваме AI бързо и лесно за Meta
- Практики, които да гледате и правите заедно с лектора
- Чеклистове, промптове и документи, които да използвате наготово
E-commerce Ads
- Всички новости в Meta за онлайн търговия
- Attribution settings в Meta - какво означават и как да ги използваме правилно
- Как да създаваме повече рекламно съдържание с по-малък ресурс
Google Ads
- Достъп до 5 Custom GPTs (специално създадени за целите на програмата и обучени, следвайки утвърдени процеси в практиката и базирани са дългогодишен опит в GAds, AI prompt engeneering)
- Списък с проверени AI Tools и съвети как да използваме
- Запознаване и добри практики с бета инструменти: AI MAX, Ads Advisor, Channel Performance нови възможности в Demand Gen
- (Стъпка по стъпка) Съвети за прехвърляне на акаунт с минимални загуби (при смяна на валута или друга причина)
Google Tag Manager & Analytics
- Създаване на аудитории през GA4
- Имплементация на тагове за TikTok, Pinterest, Criteo, Microsoft Advertising
- GTM 1st party Gateway интеграция
- sGTM лесна интеграция (готово решение)
- Consent mode v2 - update (готово решение и open source)
- dynamic UTM guide за Pinterest
Marketing Strategy
- надграждащ фокус над ролята на бранда и бизнес модела при изграждане на стратегия
- фокус над тежестите, които трябва да се залагат на ниво време и инвестиции в различните дейности и платформи, в които ще се фокусира компанията
- ролята на процесите в маркетинг стратегията и изпълнението
- пример за прилагане на стратегически подход при анализ на данни и структуриране на корекция в стратегията
Landing Page Design
- Актуални дизайн тенденции - Преглед на популярните визуални стилове за 2025 като минималистичен максимализъм, органични форми и glassmorphism. Ще видите как да ги приложите практически с Canva инструментите.
- AI съвети от практиката - Насоки кога да използвате и къде да не се предоверявате на AI. Демонстриране на инструменти и модели, които няма да видите във всяко Instagram или TikTok клипче.
- Пълен процес от идея до публикуване - Стъпка по стъпка от скициране и планиране до готова страница. Включва организиране на материали, адаптиране на шаблони и директно публикуване.
Creative & Copywriting
- Нови успешни примери от практиката
- Нови AI техники за писане на промптове
- Нови тактики при работата с AI инструменти
Social Media Basics
- Кои са ключовите ъпдейти в алгоритмите на Инстаграм и ТикТок и как да ги използваме за повече видимост на съдържанието ни
- Как да използваме хаштаговете за по-висока ефективност през 2026
- Кои са най-важните AI инструменти за социални мрежи и как да ги приложим успешно в работата си
SEO Marketing
- Адаптацията на SEO към AI - какво означава AIO и как работи?
- GEO vs. SEO – Каква е разликата?
- llms.txt – как се създава и за какво се използва?
Email Marketing
- Задълбочено навлизане в СМС маркетинга
- Допълнителни инструменти за още резултати
- Важни елементи при стратегическо планиране, които 90% от имейл маркетолозите изпускат
- Основни показатели, интересуващи имейл мартетилога
- Ползване на AI в имейл маркетинга
Social Media Creator
- Кои са най-значимите разлики между социалните мрежи във време, в което те взаимно копират функционалностите си?
- Как Инстаграм промени посоката на своето развитие през 2025-та?
- Как да снимаме с телефона си, така че кадрите да изглеждат като снимани с професионална камера?
- Заслужава ли си да развиваме своя Facebook профил във времето на бум на платформите за кратко видео съдържание?
- Успя ли Treads да задържи своята инерция след първоначалното пускане в България?
- Каква е разликата между Reels и Shorts?
B2C Marketing
- Как се прави VRIO анализ за определяне на реално конкурентно предимство
- 5-те конкуретни сили и 4-те конкуретни стратегии по модела на Майкъл Портър
- Как работи Blue Ocean стратегията